Nechápu ho

Od: Datum: 05.04.17 19:39 odpovědí: 115 změna: 11.04.17 13:59

Dobrý den,již sem sem psala už odpoledne a to je to normalni? v otázce předmetu. Tak,jde o to že,si píšu s klukem a volám každý večer 2 mesice,jednou sme se videly byl fajn,on to samé říkal tež.. rozumely sme si krásne i po psaní a teelfonátu..jak mile byl v zahraničí ,tak sme si psaly dene každý večer,jak píšu..jak se teší na me ,až bude semnou,že chce to samí co já,sme si psaly na začátku psaní,vztah,casem byydleni.. a hledá nekoho na koho se bude moct tešit,a že já jsem zlatíčko takový,že už se proste teší až bude doma a bude se mi venovat..proste z toho volani i šlo pozant že mu na me záleží,mel u me dnes přespat...=nepřijel:/ rano sme si ješte psaly v pohode...pak ve tři hodiny,mi došla sms : omlouvám se moc Denisko,zacalo mi vrtat hlavou,jaký mam život, a co vlastne chci, zjistil sem že nevim moc,zacal jsem mit nervy co mezi náma bude..mam te moc rád,ale nejsem si jistý esi chci budoivat ted nový vztah,ta doba co sem sám je krátká tos mela pravdu..mel bych ted přemýšlet co vlastne chci,jsi nejspíš ze me zmatená já taky,potřebuju nejaký cas asi být sám ješte,zaleží mi na tobe,jen te mioc prosím o trošku trpelivosti se mnou..jak to mám chápat?:( mel jet do prác za dva týsny,ale psal že jed už ted v pátek,to sme meli do nedele plány :( prý potřebuje přemýšlet tak asi jede..moc sem se na nej tešila..prosím poradte co tím myslí tou sms trpelivá jsem:(moc me to bolí..ja po nem přece nechtela hned aby si me bral,chapu že se asi zalekl že mel pozant rodiče..ale on chtel to samé...zalekl se že by to bylo až moc vážné,ale z toho jak sme si psaly,volaly bylo uplne jasné že chce být smenou a ted neví:(


avatar
kapkanadeje uzavřel tuto otázku
Stačilo, diskuze se nikam dál neposouvá..
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.04.17 19:42
 
avatar

tvl. ufff. tohle si přečíst, tak utíkám. hodně daleko...

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 05.04.17 19:59
 
avatar

Zdravím. On o Vás nestojí, jen Vy nejste ochotná to stále přijmout. Krátí si s Vámi jen čas telefonováním a psaním. Být s Vámi nechce, neustále se jen vymlouvá, aby s Vámi ten čas trávit nemusel. Vím, že toto číst nechcete a není mým úmyslem Vás zraňovat ještě víc, ale řešíte pořád to samé - jeho výmluvy a plané sliby. Nejděte si někoho kdo Vás bude mít opravdu rád a kdo Vám to nebude jen říkat a psát. Přečtěte si i toto své vlákno a přiznejte si konečně, že mu na Vás nezáleží. Škoda času, pokud hledáte vztah...

https://www.poradte.cz/spolec…47289-stoji-o-me-vubec.html#1

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 05.04.17 20:07
 
avatar

Ne, ne. Chlapec ještě nedozrál na vážný vztah. Na to, že jste se viděli jenom jednou, tak jste ho zahltila plány do budoucna. On též plánoval, ale s vychladlou hlavou pochopil, že je ještě brzy na nový vztah a nějaký dlouhodobý.

Po telefonu a mejlu se napíše velice lehko, že tě miluje a nemůže bez tebe žít. To se musí brát s rezervou. Tahle láska mezi vámi rychle vzplanula a rychle zhořela. Berte to jako ponaučení. Je lepší s klukem chodit ven na sídlišti, než si jenom psát a telefonovat na dálku.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: denie
Datum: 05.04.17 22:34
 

No, on uz s holkou bydlel... Ta mu nejak ublizila a je sam ctyri mesice

Datum: 06.04.17 10:05
 

Kolik vám je let? Jak má někdo radit, když chybí tato důležitá informace? Odhadla jste dobře: zalekl se. Nechce do něčeho, kde je absolutní oddanost, definitivní jistota, a v důstedku možná i naléhání, vyčítání. On chce čas. Jestli s někým dlouho byl, tak čtyři měsíce "svobody"je málo.

 
Od: denie
Datum: 06.04.17 20:13
 

je mu 22 me 25,ale rozumime si,proste dene smsky,večer volani,psaní...tohle me moc ranilo:(

Od: jmlc®
Datum: 06.04.17 10:12
 
avatar

Chlapec dle vašeho popisu sám neví, jestli je kluk nebo holka .. takže se nedivte.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: haf
Datum: 06.04.17 10:34
 

No nejspiš se mu libite vzhledově, jinak by se neozýval, ale pokud je inteligentni, odrazujete ho mentalni urovni a on asi zvažuje, jestli by to ustál psychicky a co by mu bylo milejši a co by nesnesl, snad chápete jeho dilema :)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: denis
Datum: 06.04.17 20:16
 

jaké dilema? ja t píšu že se mi třesou ruce..možnma mam chyby...jsme z toho rozklepaná a smutná...vážne me vždy chtel slyšet a tešil se :(

Od: janm®
Datum: 06.04.17 20:30
 

Zdravím

Možná si jen není jistý city které k vám cítí, možná zvažuje jak dalece vás má rád a je schopen s vámi dále být, nějaký čas mu určitě nechte, ale zatím ho berte s rezervou, možná se rozhodne jinak, což mu nelze zazlívat, neboť citům nelze poručit a někdy by člověk i moc chtěl, nebo si přál "ale" pokud mu "není dáno"...nezáleží na tom, jaká jste nebo nejste, co umíte nebo neumíte, záleží jen a jen na něm, respektive na jeho srdci co praví to, a to se prostě ovlivnit nedá, to neovlivní ani on sám...*nevi*


doplněno 06.04.17 20:38:

Takže pak to třeba z jeho strany na vztah nebude, protože mu třeba "není dáno" aby vás naplno miloval, a zní to divně i mu to může být pak líto, protože s tím člověk prostě nic neudělá, bude mu líto že si rozumíte, že je vám spolu dobře ale bude to málo na vztah, může být na přátelství ale na vztah tam může docela malý kousíček chybět a když to neucítí na 100% mohou z toho být později problémy, oboustranné nenaplnění...je to sice slabá náplast na bolest, ale v takových případech mohou vznikat celkem hodnotná a trvalá životní přátelství...

 
Od: denie
Datum: 06.04.17 21:31
 

On mi psal vcera ze mi vse vysvetli ,chtela sem osobni kontakt..psal ze veze v sedm brachu do skoly ze v devet bude u me..ja cekala,psala mu za pet 9 ze cekam u babicky,on napsal,nestiham,musim nakoupit do prace,vsude milion lidi a auto do servisu,vcera mi psal ze esi mu dam jeste sanci to vysvetlit ze nevi co udelal,a ze si vse vyrikame.. Pak ze je na dne,psala sem. Z ceho? On ,ze mi to vse rekne ,ze uz nemuze at to nechame az dojede... Nedojel ze teda.. Nevim proc to dela teda,proc mi to pise vse :((

Datum: 06.04.17 21:47
 
avatar
Nech ho, asi má jinou, upřímně, trápí tě a ty sama sebe.
doplněno 06.04.17 22:26: Teda to je detektivka. Nechte ho už být. Nechce, vymlouvá se, myslím že lže...Zkrátka to nevyšlo a vy se neupínejte na bláboly od kde koho.
 
Od: denie
Datum: 06.04.17 22:08
 

Prauje v zahranici... Nema tolik casu prave...je tam mesic,dva dom je de na tyde n max dva... Semniu si psal kazdy den,volal dvakrat do tydne aspon.. Dve hodiny... I kdyz musel spat,volal... Chtel me slyset..do nedele sem melabyt u nej,mel pro me prekvapko ze objednal cosi a pak jak mile psal tu sms ze nevi co chce,tak to zrusil ze se vraci zitra do prace sam id sebe. Chce cas furt... I kdyz mi volal,tak tam mel sefa na pokoji a on vedel me jmeno,zdravil me,oak jeho kamos zda pry dojedu vedel i o vylete,muselmu to rict,pocital semnou jeste v ten den*(

Od: nikc®
Datum: 06.04.17 10:28
 

Samozřejmě se na to vykašlete. Není to ono. Najdete lepšího. Někteří kluci jen píšou hezká slova, ale skutetečnost je jiná. Činy jsou důležitý, ne slova. On už ukázal jaký je. Buďte ráda, že jste na to přišla tak brzy. Když je konec, bude pak lepší začátek.


doplněno 06.04.17 12:10:

Zas na druhou stranu, když byste mu nebyla sympatická, tak by vám ani nepsal.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: denie
Datum: 06.04.17 22:01
 

Po prvni schuzce volal dalsi den,tvrdil mi ze esi verim na lasku na prvni pohled..on ze to tak ma,ze me ma proste rad vykladal... Apod...no , pak jak vse psal,tak ze vy to tak i chtel do budoucna semnou...sms rano vecer kazdy den=(( ze to citi tak,ze je stastny ze si tak rpzumime a furt piseme,volame. .ze nebyt toho rozchodu,nepoznal by tak utasnou slecnu,jako me. Ze sem jediny pozitivni a ze ho drzim nad vodou...proste me to tolik ublizilo ta sms,kdyz mel dojet a najednou ze nevi"(( nepisu mu uz nic ,co mi rano napsal,jak nestiha,to me mrzelo teda...nevim esi se tedaozve nekdy=((kdyz mu tak na me zalezi jak tvrdi*((

Datum: 06.04.17 22:04
 
avatar
Hlavu vzhůru, no tak. Takových ještě potkáš. A až to bude ten pravý,uvidíš sama.
 
Od: janm®
Datum: 07.04.17 09:24
 

Zdravím

Řešení problému je jednoduché, napište mu, (zavolejte) že jestli mu na Vás opravdu záleží tak ať se nevymlouvá a přijede, že žádné výmluvy ani ohledy už brát nebudete prostě ať se staví osobně a vše vám vysvětlí, v opačném případě vztah přerušte, tím vlastně nic neztratíte, buďto o vás zájem má a pak s ním můžete počítat i do budoucna (objeví se) nebo se jen vymlouvá a zájem nemá pak by to stejně skončilo na jeho výmluvách a nezájmu. Tím že vám dává falešnou naději vás "blokuje" pro případně jiný potencionálně nadějnější vztah, není co řešit. Chápu že vás to bude bolet, ale bude pro vás lépe poznat pravdu nyní než za pár let "neúplného neplnohodnotného vztahu" kdy přijdete o další možnosti k seznámení s někým kdo bude mít opravdový zájem.

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 09:54
 

Boli to hodne..dva mesice furt sms,vecer psani tri hod,nebo volani,to pak nechapete proc ta sms.kdyz na vas furt myslel a tesil se.. Padl si semnou do oka ,jinak by si ani tak nepsal. No jamu jak napsal ze nestiha,volala a on to nebral. . idte doby mi nenapsal nic,vubec to nechapu,on psal predtim zenevi proc to udelal,ze mi to vysvetli,osobne tedy,ze to vypada hur nez kdyz to tak napsal pry. . napsal by rovnou nechci,procpise chce cas at mam trpeluvost=((jede dnes do te prace tudiz nrprijede uz. To jak mi psal jak sme si volaly a jak se ted zachoval nepobiram*(

Od: nikc®
Datum: 07.04.17 10:03
 

To se vám ještě třeba stane... Takoví někteří chlapi jsou. A nevztahujte si to na sebe. Máte tu zkušenost. Jsou lidi různí. Spolehliví, nespolehliví, všelijací. Jak myslíte, že to dělají sňatkoví podvodníci a proč napálili hodně žen, o tom slyšíme ve zprávách. Protože jim věřili. Nejsou přece všichni lidé důvěryhodní, spolehlivý, hodní a skvělí... Nežijte v pohádce.


doplněno 07.04.17 10:14:

Chápu, že to bolí. Ale přebolí to. A příště, až potkáte podobnýho typa, tak to bude bolet míň. Protože máte tu zkušenost. To je výhoda. Chybama se člověk učí.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: denie
Datum: 07.04.17 10:14
 

Proste to psani to volani...dlouuho.. Nechapu.. Chtel me seznamit jakou ma utasnouslecnu ze jeho rodice byli nestastne z te co mel,a in to nevidel ,ale vsichni jo,ona ho pry buzerovala furt,me rikal jaky sem zlaticko,psal teda. Az teprv mel jet k nam ja dalsi den k nim na pet dni moc se tesil,tak dosla ta sms ze nevi co chce,amyslel si ze to vi... Psal ze nevi proc to udelal, psal vzdyt ja te mam rad jen proste nevim co chci. Rozumely sme si ve vsem=( sam to psaval. . psal ze je to posledni co by chtel me id sebe odpalkovavat,kdyz sem mu to psala proc to dela.

Od: denie
Datum: 07.04.17 10:44
 

proč by to delal?:( celý dva mesice..:( když sme se videly v aute říkal,esi ho budu chtit ješte videt,on že určite ano..byl milej,ffajn..vubec to nechápu:( všecky ty sms jak se teší ,myslí na me..že bude tak statsný až bude semnou

Od: janm®
Datum: 07.04.17 10:52
 

Chcete-li vědět jak na tom skutečně jste, nezbývá než osobní kontakt, prostě na něm trvejte, a chtějte ho vidět častěji, /bez výmluv/ pokud to není schopen splnit jak by jste se chtěli více poznat? Je možné, že ty sms, volání apod., mu pouze vyplňují "prázdno" po bývalé nebo slouží jako "psychická opora" což nevylučuje i vážný vztah, ale může zůstat jen u toho a možná je to i důvod proč odmítá osobní kontakt...


doplněno 07.04.17 10:53:

Možná vás má prostě jen za lepší kamarádku, což samo o sobě není špatné, pokud ovšem nečekáte něco víc...


doplněno 07.04.17 10:55:

P.S.

Tyhle vztahy na dálku skrývají ještě jedno neblahé riziko, on nebo ona si totiž po dobu co se nevidí "vysní jistý obraz" který ale není skutečný, pak se ti dva setkají a zjistí že vše je jinak...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: denie
Datum: 07.04.17 11:03
 

on ješte v ten den co mel jet zamnou, a nedojel psal: že vše cosme si psaly,byla pravda ,jen prej nemel říkat ty veci tak brzo:/

Od: janm®
Datum: 07.04.17 11:06
 

Prostě se musíte vidět, je třeba aby si na vás našel čas a byli jste spolu, bez toho se asi nedá pokračovat, možná ještě léčí bolest ze své bývalé těžko říct, může v tom být spousta faktorů, takle na dálku "trvale" to ale stejně dlouho nepůjde, buď bude muset udělat změny aby mohl bývat častěji s vámi, nebo se stejně budete muset rozejít, těžko mít vztah kdy se budete vidět možná jednou ročně a jinak budete 10 let na "telefonu"


doplněno 07.04.17 11:09:

Sem tam se jistě může stát, že se k vám dostat "nestihne" ale je-li to časté a pravidelné pak bych to viděl spíš jako záměr, na čem člověku záleží na to si čas udělá, když si ho udělá na jiné aktivity udělá si i na vás, má-li ovšem skutečný zájem

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 11:06
 

my si ale psaly tohle vše každý den až potom cosme se videly...videly sme se za 14 dni potom co sme si psaly, a pak další dva mesice..on ted jel pryč do zahraničí..nevim kdy přijede...a co bude:( psal že hoto mrzí,ale že by si chtel psát dál...nevim:(

Od: janm®
Datum: 07.04.17 11:12
 

Stejně by ale časem musel své aktivity změnit, anebo spolu budete pouze na telefonu nebo přez net? Několik let? Zeptal bych se ho tedy na to jak to vidí dál zda-li s vámi chce být anebo ne a hlavně kdy, aby jste nečekala půl života na někoho kdo nakonec "nepřijde", myslím že i toto se některým lidem v životě stalo, ve výsledku ale mimo zklamaných nadějí ztraceného života a pocitu rozčarování z toho neměli nic...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 11:17
 

jeste mé kamošce co mu psala na začátku,když sem ji otom řekla:psala mu: že nechce aby me ulbližil atd je taková straostlivá,ale nechtela sme aby mu neco psala..on ji psal že sem užasná,že me chce vidat a že mi neubliži rozhodne a že by semnou chtel do budoucna být... a že když byl s bejvalou mu chybela když byl v zahraničí a dodal že i já mu chybím:/

Od: janm®
Datum: 07.04.17 11:34
 

No někdy v životě vznikají i takové "patové situace" kdy dva by sice byli rádi spolu "ALE" nakonec nezbyde vlivem různých okolností a hlavně toho že to oba nevidí na 100% od takového vztahu upustit, protože by se stále vzájemně "blokovali" a ačkoli ani on ani vy mu nechcete jistě ublížit přesto si vzájemně ublížíte, tak to prostě je, někdy je rozchod nevyhnutelný, lze překlenout jistě nějaké "období zaneprázdněnosti" bude-li to ale tak mít i další roky pak to asi velkou perspektivu mít nebude což ale poznáte oba sami, žel někdy než se na to příjde uplyne i pár let a čas je "drahý", čím starší budete tím rychleji vám to bude utíkat, pak začnete "spěchat" a nakonec se stejně budete muset vzdát toho co "nefunguje", zatím ale ještě chvilku počkejte jak se situace vyvine, jak se k tomu postaví, berte to ale s rezervou

 
Od: haf
Datum: 07.04.17 11:34
 

Pardon, ale chovate se jako pubertacka, v 25 letech uz mate pubertu davno za sebou a mela byste mit rozum, ten kluk si jen hraje nebo leci nejaky komplex, tak se uz vzpamatujte a nebudte smešná ! Chce to uz otevrit oči *hej*

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 11:22
 

no on na začátku psal: že hledá holku aby se mel na koho tesit..že je rád jak si rozumíme...že to delá proto aby mel rodinu a aby jeho deeti dodal v závorce naše deti meli lepší budoucnost..překvapilo me že myslí už takto dopředu...že ví proč to delám a že je moc rád že mi to nevadí. psala sem mu: chceš semnou být? napsal denoušku,ja nevim...nevim co chci,vždytja te mám rád,jen proste ten kamouše nevi co chce:(

Od: janm®
Datum: 07.04.17 11:39
 

No podívejte, pokud vám píše "nevím" tedy není o vašem vztahu přesvědčen berte to jako "ne" s tím že vám prostě jen nechce ublížit :( Jinak tedy mám známého který pracuje v cizině (německo) a u toho zvládá i rodinu tzn. 4 dny v práci v cizině 3 dny doma, plánuje to ale tak ještě možná na nějaký rok a pak se vrátí na trvalo, chci říct že když se chce tak to jde i v tomto případě nějak skloubit, pokud je někde "hóodně" daleko a chce to tak praktikovat stále pak to spíše znamená že s vámi ve skutečnosti žít trvale nechce, vím že to bolí, možná i ho je "nerozhodný" ale nedá se nic dělat někdy by člověk v životě i rád to či ono, jenže je tam také ta věc zda je toho člověk vůbec "schopen" (pro svou povahu, okolnosti, přesvědčení s vámi žít apod.)


doplněno 07.04.17 11:46:

P.S.

Pokud tráví 90% času někde v cizině, a do budoucna na tom nehodlá nic měnit, pak je otázkou zda by si tedy neměl najít někoho tam, případně tam i zůstat, i to se často stává. Někam daleko za prací dojíždět jistě lze na pár let, ale na trvalo skloubit vztah zde s tím že bude stále pryč je nereálné, to by nestačilo časem ani vám...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 11:56
 

nechtel...je tma od rána dovečera na ubytovne s klukama..staršma..asi ve třech.možná nekdy pet. chtel se mit na koho tešit.. a opravdu sme si psaly a volaly plno hodin:( nechapu jak se potom všem ,proste mi už nenapíše nebo co:(

Od: janm®
Datum: 07.04.17 12:04
 

Pokud vám už nenapíše pak to znamená prostě jen jedno, že nechce, to je celé, situace se zřejmě z jeho pohledu změnila, můžete ho zkusit jistě kontaktovat i vy, ale pokud není zájem není důvod psát na čas se při tom nelze vymlouvat, jednou denně si těch pár minut na tu jednu SMS jistě najde to je bez výmluvy. Pak by bylo ještě dobré aby "přiznal barvu" neostýchal se a řekl vám to na rovinu, že nemá zájem, sice vás to bude bolet ale když to už nefunguje je třeba se od toho osvobodit, do budoucna budete potřebovat "volné ruce" aby jste si v klidu mohla najít někoho jiného, pochopitelně ne hned, je třeba to nechat chvíli "přebolet" nechat takové to "časově neutrální pásmo" vyrovnání se se změnou. Někdo prostě nechce toho druhého ranit, a tak místo jasného "ne" a "rozchodu" volí tzv. "vyšumění" to je ale někdy ještě větším zlem, neboť neuzavřený vztah vytvoří jistý neurčitý "dluh" který se může stále "vracet" a narušovat další vztahy, možná vám nechce ublížit a tak chce volit tuto variantu, a tam by pak už bylo lepší aby jste si prostě nedělala žádné naděje a naučila se vnitřně říkat si k jeho osobě "ne" "už to neplatí"...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 12:06
 

psal,že když sem se ptala esi mi to vysvetli prč to dela,potom všem co mi psal,napsal jediný vysvetlení že sem debil..debil,debil...magor...mam te rád,jen nevim co chcim,furt s e omlouval... mrzí ho to prý-..jako co? že mi psal ty vety co sou pravdivý a zároven byli psaný moc brzo? když to tak psal:/

Od: janm®
Datum: 07.04.17 12:13
 

Asi ho mrzí to, že by s vámi rád byl ale prostě to tak necítí zkrátka nemiluje vás tak, jak si původně myslel , nemá vás rád tak jak by si přál, citům nelze poručit, nedokáže vás mít rád tak, aby si vás třeba jednou vzal nebo aby jste spolu alespoň trvale žili měli třeba tu rodinu atd. Omlouvá se protože cítí že není v jeho moci to změnit a nechce vám ublížit, proto to píše tak opatrně, možná se ze začátku unáhlil vyznal vám lásku a snad o tom byl i přesvědčen ale pak zjistil že mu srdce říká něco jiného a že není schopen dostát svým slibům, a tak to oddaluje vyhýbá se vám neumí vám říct ne, nechce vás zranit, protože i ho by to bolelo že vám tím ublíží nicméně pravda kterou zná jen on je asi jasná, "srdci prostě neporučíš" nebo jak já říkám "není vám dáno" aby jste byli spolu na tom nemůže nic změnit ani on ani vy, někdy by člověk rád žil s tím nebo s tou ale vnitřně cítí že mu není dáno, že to není ta pravá z toho pak vznikne ta "rozporuplnost" srdce prostě mlčí...


doplněno 07.04.17 12:18:

V těchto případech si myslím, že ho nelze z ničeho vinit, neboť on sám cítí že mu "není dáno", to jsou věci které prostě nelze změnit, není to jako jít do obchodu vybrat si zboží a po čase si koupit jiné, nejde totiž o "rozum" jde o "cit" s rozumem si můžeme dělat co chceme, je to náš "sluha", city ale takto ovládat nelze, pak jsou jen dvě cesty, buďto se jimi řídit a pak je tedy nutno se rozejít, anebo je ignorovat a i přesto s vámi žít (což se děje zejména u starších kteří sledují už pak jen to aby nebyli na stará kolena sami, aby měli někoho jako "kamaráda" byť uvnitř ví, že jisté věci (myslím citové) jim jsou prostě nedostupné a nezmění se to)


doplněno 07.04.17 12:22:

P.S.

Ale je to jistě jen můj osobní názor a mohu se mýlit, třeba je tam ještě nějaký nám neznámý faktor, nebo je to úplně jinak, soudit dle několika sms je ošidné, nicméně zájem (píše-li volá-li či ne) poznáte zcela jasně a pokud tam prostě není tak s tím se nedá nic moc dělat...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 12:23
 

my sem se videly jednou,ale ...potom vsem sme si psaly 2 mesice...ale už i jednou mu stačilo aby si semnou takto psal, a mel me rád...proč by mi furt volal a den předem cosme se meli videt a být u nás psal kásné veci jak se teší, a až nastal den d couvnul...jak mile mi psal tu sms co jsme již psala,v předešlé vete ,tak sem odešla a nepsala mu večer v ten den napsal sám toto:mrzí me to deny,promin mi prosím,jsem proste idiot,hloupej,chtel bych si psát dál,jen bych potřeboval chviličku casu:/ .,jsme zmatenej vsim okolo a svým životem,mrzí me že sem te zklamal..

Od: janm®
Datum: 07.04.17 12:32
 

Kdyby nepsal o tom zklamání tak by to možná mohlo být i tak, že vás má tak rád že se toho prostě "bojí" protože cítí že je to pro něj zase naopak velice "závazné" i to se může stát, někdy se člověk velké zátěži citů a štěstí které cítí prostě zalekne a jakoby ze začátku "couvne". Ale poukaz na to že je "nerozhodný" "chce více času" "je zmatený" by mi spíš vycházelo na to co jsem psal v předchozím odstavci, těžko takle na dálku říct...Každopádně pokud ten zájem z jeho strany úplně neochladl měla by jste ho kontaktovat s tím, ať se staví ihned jakmile to bude možné (a bez výmluv) aby jste si situaci vyjasnili, nejlepší ale zároveň nejtěžší je zeptat se ho "na tvrdo" zdali vás chce anebo cítí že ne, jako ne pak berte i to když řekne např. "nejsem si jistý", "nevím" "jsem nerozhodný" nebo i "stále potřebuje čas na rozmyšlenou"...apod., to vás jen nechce zranit, možná také potkal někoho jiného a právě se rozhoduje těžko říct


doplněno 07.04.17 12:36:

Některé věci v životě mají jen dvě řešení ANO/NE, nic mezi tím o to je těžší rozhodování, žel nelze sedět na dvou židlích zároveň, spíše se mi to jeví že prostě "nechce" pak můžete zůstat pouze "kamarády" na ten "pokec" ale jinak si každý budete muset najít někoho jiného, jinými slovy pak si již nedělejte žádné nároky, nebo vás to bude mrzet

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 12:48
 

psal: ješte toto

Pokud mi ještě dáš šanci já v 7 vezu bráchu do školy a v 1 mám vést tu mamku... Romi nejsem úplně ztracený případ, jen potřebuju ještě čas
Romi dáš mi v tomhle poslední šanci? Je hloupí co jsem udělal a štve mě to
Jsem mladej a hloupej pitomec

Dáš mi ještě možnost poším poším?

Čekám spoustu facek a klidně na mě křič...

Zasloužím si to jsem hloupej člověk zítra ti všechno vysvětlím

Romi nafackuj mi zítra,seřvi mě, patří mi to...
Jsem blb a vím to

Řeknu ti všechno ano?
Jsme dva, ani já nechápu co jsem to udělal

Proste si semnou takto kratis cas tim vsim,ale nestojis o me

tak to není ani náhodou...
Doopravdy, jsem jen hloupej člověk, to je celý.
Ni
Jsem prostě debil, vždyť já tě mám rád...
Akorát neví co chce ten Kamouš
zítra budu třeba kolem půl 9 v 9 u tebe a promluvíme si? Dáš mi pár facek, seřveš mě a vyjasníne si to...

dej mi šanci to vysvětlit prosím...

Proc si mi to nevysvetlil dnes

jediný vysvětlení je, že jsem debil

Aspon si mi nemusel lhat zes chtel me porad,tak y ses toho mohl usetrit

Jsem hloupej, hloupej, jen hloupej...

ráno budu u tebe, doufat, že se nad hlupáčkem naposledy smiluješ a necháš ho to vysvětlit

zkazil jsem co jsem mohl, ano takovej debil jsem jáááá,... sám sebe nemám rád. Měl bych nechat těch kecůůů, ráno si tohle všechno vyříkáme prosím. Já se jdu zahrabat někam, nechápu se, nechápu, co dělám, nevím co chci, já jsem vlastně naprostej blázne, naši jsou ze mě špatní, prarodicě taky, dobře to řídím asi ten život...

já nevím co mám dělat, ruce se mi klepou, já se musím jít vybít někam,, ty za nic nemůžeš, to je všechno ve mě, mé debilní pocity,v mé debilní hlavě mě to tak všechno tak moc mrzí CO SI O TOM MYSLÍTE?:/

Datum: 07.04.17 13:01
 
avatar

Podle toho co píše, si myslím, že je to zakomplexovaný a zamindrákový člověk. Neví co chce, ale to ho neomlouvá, aby neplnil co Vám slíbí a co si s Vámi naplánuje. Možná by se měl obrátit na psychologa a léčit se..Třeba by mu to pomohlo. Vy o něj ale zjevně stojíte a chcete se ho držet, takže záleží jen na Vás, zda s ním chcete dál trávit svůj čas a doufat, že své chování vůči Vám změní.

 
Od: janm®
Datum: 07.04.17 13:02
 

Působí to na mně že trpí nějakým pocitem viny, buďto má nějaké reálné problémy které mu dělají těžkou hlavu (tíživá životní situace, dluhy, práce cokoliv) nebo něco provedl tzn. myslí si na vás ale třeba "byl s jinou" (zahl) což bych osobně neviděl jako problém pokud to bylo jen "fyzické" "úlet" a nadále chce být s vámi lituje toho má vás rád , nebo má nějaké povahové problémy tzn. nerozhodnost, komplex, apod. Každopádně tohle chce řešit na místě a přímo s ním, ať k vám mluví konkrétně "co má za problém" je to úlet, jiný vztah, komplex, finanční problémy cokoliv, můžete se na tyto věci zeptat i adresně a tak mu pomoci, dokud to z něj "nevyleze" těžko se to dá řešit nebo se k tomu nějak postavit když vám upřímně neřekne jak to s ním je, vím je to těžké ale jinak na to asi nikdy nepřijdete, třebas zjistíte že to má řešení, ale každopádně je nutné aby k vám DOJEL OSOBNĚ a věnoval vám alespoň hodinku času, hodinku rozhovoru ideálně i déle, na dálku se obávám že to asi nepořešíte a těžko z něj dostanete "co vlastně provedl". Dostaňte ho k sobě anebo to asi budete muset nechat plavat, pokud nechce tak nechce...pak se s tím nezbývá než smířit. Je zbytečné sem psát další SMS, jedině vy znáte kontext v jakém co psal, těžko na dálku posoudit, když toho člověka neznám nevím jak myslí jak uvažuje jak se vyjadřuje jak se chová co myslí vážně a co je žertem...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 13:04
 

nejaké dluhy ma,kuli bejvalé..bydlely spolu,vse bylo psané na nej...tak to řeší...v práci ma stres nekdy...delá montáže..jel tam už dnes a nemusel ani,prý potřebuje čas přemýšlet..ale tam nevim nevim...

Od: denie
Datum: 07.04.17 13:08
 

podle me je chytrej ja k píše,nekteří píši jj,njn,neodpovídá jednim slovem..proste jiný nežnekterí mladí..je bohužel pryč.ani nevim kdy dojede...ale pokud mi už nenapíše je to jasné:( sice psal že chce..ale od středy se neozval,jen ta sms ve čt ráno že nestíhá..atd..

Od: janm®
Datum: 07.04.17 13:08
 

Denie, musíte ho zkrátka nějakým způsobem přimět k tomu, aby za vámi zajel, jinou cestu nevidím :) Pokud si nepromluvíte není co řešit. Jedině tak uvidíte na čem jste a jsou-li jeho problémy řešitelné či nikoli.


doplněno 07.04.17 13:12:

Napište mu, že s ním potřebujete nutně mluvit ať si laskavě najde čas a nevymlouvá se, buďto přijede pak platí viz. výše, anebo ne a pak je to bohužel jasné, pak nezbývá než se s ním slušně ale věcně rozloučit :( Obrečíte to, vyzpovídejte se nějaké dobré kamarádce, nebuďte prostě na ten žal "sama" a věřte že jednou bude líp, co dělat takový je život...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 13:11
 

​musí mi napsat on přece..on posledni sms psal ve čt s tim že nestiha že přijet nemuže...vic sme si nenapsaly...nic...tudiž nevim co delat...čekat...? asi...když napíše zkusím mu napsat znova at dojede že po nim nic nechci,jen si promluvit

Od: denie
Datum: 07.04.17 13:12
 

ale až bude doma..nemuže se sebrat a odjet..tak to u nich nefunguje

Od: janm®
Datum: 07.04.17 13:16
 

Samozřejmě že za vámi nepřijede "ihned" až tedy bude doma, snad tam ale nebude celý rok? Snad se doma alespoň na chvíli ukáže, je ale také možné že se vám zapře, prostě mu napište že jestli se tedy sejít nechce ať se tedy nezapírá že to tedy nemá cenu že vás to mrzí ale nedá se nic dělat, budete muset jít každý dál svou cestou, toť celé...

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 13:25
 

asi anoo:( proč to teda píše:( a nenapsal by narovinu už nechci:( tolk sem mu veřila. . chtel me vždy slyšetl a byl rád když si semnou mohl volat:/ pokud mi nenapíše do týdny je to asi jasné:( tak mc se tešil až bude doma a semnou a bude mit to volno a pak si tam odjede aniž by musel...kdž se ho zeptám jak vidite v te sms: jestli si smenou krátil dny píše sám že to tak neni ani náhoodou...furt píše o čase...vážne me to bolí hrozne moc..copak ho ty dva mesice semnou.omrzely,už mi nenapíše bude delat že nic?:(

Od: janm®
Datum: 07.04.17 13:36
 

Mrzí mně to ale více se k tomu asi napsat nedá, pokud se stavit nechce chtějte po něm alespoň slyšet to "NE" ať to pro vás udělá i když to bude bolet, žel některé cesty jsou "slepé" a nikam nevedou, i když mohou být chvíli "hezké"

 
Od: haf
Datum: 07.04.17 12:58
 

Janm, takhle se angazovat v tomhle pripade je asi ztrata casu, docela se divim, ze se tak snazite - mozna mate nejakou podobnou negativni zkusenost s rozhodovanim, ktere jste musel sam resit, ale tady jde udajne o 22leteho kluka, ktery zrejme oblbuje nepoucitelnou naivku *jasne*


doplněno 07.04.17 13:34:

No jak myslite, ale tohle uz zaváni magořinou *bzum*

 
Od: janm®
Datum: 07.04.17 13:05
 

haf

Snad každý druhý řešil něco "podobného" nevidím nic špatného na tom pokusit se poradit i rozhovor může pomoci, byl bych opatrný s krátkozrakými soudy typu:naivka, oblbuje apod., vždyť ty lidi neznáme, můžeme jen poradit dle nejlepšího vědomí a svědomí nikoli ale soudit to nám nepřísluší


doplněno 07.04.17 13:38:

Jsem zvyklý dělat věci pořádně, žel to už je moje povaha, neberu to jako něco "navíc" pro mně je to úplně normální jsem jaký jsem druzí nechť se s tím ráčí vyrovnat jak uznají za vhodné to už když dovolíte není můj problém :)

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 13:55
 

cetly ste si vše co mi psal? to přece neno normalni:/ vše zapřel..ma ma rád..ale nevi:(( navíc den před tím co mel dojet,že se moc teší,konečne,uplne moc veci jak bude semnou pet dni že budu u nej, výlet naplanoval,řek kamošovi že dojedu..proč by to nekomu říkal?:( ten kamoš se mi v telefonu ptal eže dojedu,tak to vim:(

Od: denie
Datum: 07.04.17 14:29
 

pšlu ješte nejaké smsky asi koncem března... co psal: at vidíte jak píše a proč me to tolik bolí. co vlastne chceš?:)) on:

Ten barák zpravit přece a závoďáka dát do kupy, normální auto, lepší život pro mě, rodinu, mít konečně normální přítelkyni ( ženu) nechci, aby moje ,, naše děti, dítě měli lepší dětství než jsem měl já, měl jsem dost fajn dětství, ale na úkor dluhů mých rodičů a to já nechci, celej život něco splácet a řešit kde vezmu na splátky a na jídlo... Všechno má svůj důvod, proč to dělám... Romiii ty jsi ta, u které vím, že to chápeš...

Romi, ale voláme si, píšeme si všechno, říkáme si všechno...
Navíc já po tom všem, vím, že ty jsi úžasná slečna a jsi pro mě zajímavější než kterákoliv jiná...
Občas můžu působit jako hloupej člověk a opilec, ale doopravdy to v té hlavince mám srovnaný
Ano neřešme to, chce to čas

Ty jsi zlato prostě

Romoušku já by chci, aby bylo něco víc měli jsme společnou budoucnost
Ale já tě nikdy do ničeho nebudu nutit, já prostě vím, že jsem si vybral hroznej a s prominutím skurvenej život, ale​ já jsem​
takovej prostě ...
Udělám všechno proto, aby práce a osobní život fungovali.
Mám deprese zase úplně Romiiii, prostě uvidíš co budeš chtít

Datum: 07.04.17 14:38
 
avatar

To je dost dobrej manipulátor. Na jednu stranu ty jeho kecy, jak měl špatný dětství, jak si vybral zku.venej život, litovat se umí moc pěkně. Moc hezky citově vydírá, jaký je chudáček, jaké má deprese, ale ty to přece všechno pochopíš.

A bůhví, na kolik husiček zkouší stejnou taktiku.

Běž se opít z radosti, že ses takovýho elementa zbavila.

 
Od: denie
Datum: 07.04.17 14:46
 

jak to myslíte tu taktiku?

Od: denie
Datum: 07.04.17 15:17
 

pritom ke všemu když mi volal odnekud byl tam jeho kamoš a ješte nedko,v práci jeho sef co me pozdrvoval,byl ze me vážne nadšený jinak by se nechlubil:( ským si volá,před kamošem atd at mu nebere telefon že de na zachod a hned se vrátí,sem tam slyšela ajeho kamos,to je romča vid? proste je to celé na hlavu:(ttojeho rozhodnutí najednou že neví:/

Od: denie
Datum: 07.04.17 23:10
 

Tak...dnres vecer sem mu napsala: dik zes teda prijel a vysvetlil mi to,kdyz si o to tak stal,napsal:promin mi to, sem mimo. Kamardi pry byt muzem rozhodne,kdyt sem mu napsala ze muzem byt aspon to,kdyz nic nechce,a chce byt sam.. Ze si musi vycistit hlavu a snad bude vedet co chce.. Psala sem jen tak potom zda az dojede esi se pujdem pak nekam do baru opit?napsal budu rad...treba ho tak dostanu konecne zamnou a jednu mu vlepim

Od: janm®
Datum: 08.04.17 00:10
 

"A jednu mu vlepim" = To je roztomilé :) ani s tím barem to není tak docela špatný nápad, no uvidíte...jak se říká "za zkoušku nic nedáte"

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 10:54
 

co uvidim? pošlu co sme si psaly včera ja zacla: pac sem to nevydržela:( prosím pište co si myslíte

Tak ti moc dekuju žes přijel a vysvetlil mi to když si o to tak moc stál:))

Romi promiň.
Já jsem mimo

jasne

už od ledna si zjevne mimo..

Potřebuju čas na přemýšlení, být delší čas sám

však bud:)

Promiň mi

proste mi napiš že sem byla hračka na hraní a mas to

Tak to není a nebylo...

tak něco jinýho,to je fuk,rozhodne ne holka který si psal všecky ty blaboly

kdyby ti na me záleželo tak jak píšeš přijel bys a řekl bys mi něco osobne do očí..tohle je proste zbabelý

Je a mrzí mě to... To jsem celej já, pokazit co se dá a vždycky...

ja myslím že te nemrzí vůbec nic,jinak by ses takto nechoval

Mrzí, ikdyž to tak nevypadá...

Bylo to ode mě hloupý

to hraní myslíš?

Nebylo to hraní.
Jen jsem si měl uvědomit dřív, že nevím co chci a že bych měl zůstat sám

promin,ale nejsem idiot...vykladas mi jak me máš rád,,že to cítíš uplne jinak...a další nesmysli, pak že ráno dojedeš ani nejsi schopný me napsat sms že nedojedeš , aspoň vidim že ti na me vůbec nezaleželo a nezaleží

kdyby ano,přijel bys mi to aspoň říct osobne

nikdy sis semnou nerozumel že?

Tak to není, ale to ti nevysvětlím viď
Vím, že už nemáš důvod mi věřit...
Ano rozuměl, jen prostě nevím co chci

smutný to zjistit až v den cos me přijet..

co tak není?

Uvědomili jsem si to hodně pozdě

fajn,tak snad potkáš nekoho s kým ti bude nejlíp : )

Já nikoho nechci, bude nejlepší, když budu sám...

joo,to bude uplne nejlepšíííí

Nejspíš ano, a životem jaký žiju

však ten se ti líbí

už si teda psát nechceš vid

Vybral jsem si ho, ty peníze a práce jsou pro mě důležité​... Ale chci si psát, pokud budeš chtít ty ještě

a má to neaký smysl?:/

Já nevím

zavolat mi nechceš?

Jsem v autě na cestě do práce

Teď kolega, jedeme jen 2

tak kamoši být mužem aspoň...když nic vic nechceš

Můžeme, rozhodně ano
Snad se časem zpravím a budu vědět co chci​...

važne ja te nepobiram vůbec...me přijde jako bys mel nejaké problémy spíš s nečím:/

Problémy sám se sebou Romi, nic jiného v tom není...

me to tak přišlo už z toho jak si mi ve středu večer psal... totiž..seš mladej kluk,tak by ses mel dat dohromady

Musím se dát dohromady, proto chci být sám, být v práci a porovnat si to v hlavě mojí hloupé

a kdy ste vyjely?

Kolem 7 od nás, teď jsme za Brnem

to si chtěl do práce sám od sebe nebo te volaly?

Volali mi, jedeme dva blázni, s tím že se dlouho nevrátíme asi jedeme střídat kluky co tam jsou a příští týden asi přijede zbytek firmy a budeme tam, tudíž nás nebude mít kdo střídat...

Tak az se vratite zajdem nekam do baru a poradne se opijem,co ty na to?

Vážně? No moc rád

Jasny

Tak ju

To myslim vazne,ale!

I já !

Pokud myslisnvazne tak jak si myslel vazne to cos psal,tak to teda nevim

Mmmmm, ale vážně kamarádsky se opít spolu

Su zvedava

Buď uvidíme, kdy se vrátím no, to nikdo neví

Sak das vedet

Ano, dám

To bys mel chlapce

Ano slečno

Od: janm®
Datum: 08.04.17 11:11
 

Co uvidíte? No až se s ním setkáte dávejte dobrý pozor a uvidíte zda-li může být něco víc nebo ne to je vše... Ovšem dle toho co si píšete mi to připadá tak že dotyčný vážný vztah nechce, z jeho strany mu jde spíš jen o kamarádství nebo aby někoho měl na telefonu, snad jakousi "psychickou oporu" "aby nebyl sám" ale zřejmě ne vztah, ne vážný vztah, prostě pokec, podporu, oporu, případně sem tam možná nějaké to posezení někde v baru bude-li ovšem ochoten přijet, víc zatím není co řešit, v podstatě se to jeví tak že ten vztah zkrátka ani nikdy nebyl, čili není ani teď možná k tomu svádělo to že vám vyjádřil nějaké sympatie jakoby lásku vyjadřoval se expresivně apod., což ale zřejmě nevyjadřovalo skutečnou podstatu věci. Tipuji že vlastně nešlo o "vztah" spíše o jeho nedokončený začátek, takže oba vlastně "nemáte nic" snad to přátelství, takže bude-li něco nebo ne je otázka dle toho co zatím píše to vypadá že vážného asi ne...jedním slovem možná šlo nebo ještě jde o jistý druh kamarádství možná přátelství s větší vazbou z jeho strany ovšem bez aspirace na vážný vztah, zůstane-li to tak i nadále nebo se to posune směrem "od" nebo "k" hlubšímu vztahu ví jen Bůh


doplněno 08.04.17 11:16:

Jinými slovy, chcete-li vážný vztah, zde ho s největší pravděpodobností nezískáte, to by u něj muselo dojít k nějakému radikálnímu obratu v myšlení což se u lidí nestává tak "často." Budete asi muset hledat jinde, kamarádství s ním si pak můžete ponechat (tzn. občas si zavoláte vyměníte pár sms, popřejete k svátku apod.) nebo to nechat plavat, to už záleží na vás...

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 11:21
 

šílene me to bolí od neho:( chybi mi ty smsky a to vše:( proč to delal :( když si tak rozumime ve všem...psat ci chce..ale sam nevi co bude,myslela sem že me jako holku bude chtit,když tak moc chtel do budoucna:/ važne me je z toho ouzko hrozne.. a furt tomu nemužu uveřit..vidíte sam jak píše furt o case a nevim nevim...:( kolik vám je? uvidim esi me bude chtit videt a nekam zajit aspon:(

Od: denie
Datum: 08.04.17 11:28
 

jiank by přece napsal asi ne,nebudu mit cas...ale napsal budu moc rád..

Od: janm®
Datum: 08.04.17 11:30
 

Chápu že vás to bolí, také jsem to zažil a ne jednou, vím je to příšerné, jenže moc se s tím dělat nedá, budete si tím muset projít, doporučuji věnovat se svým povinnostem a volný čas trávit např. s dobrými přáteli, malinko se rozptýlit i když uvnitř to bude bolet stále, stále na to budete myslet. Je dobré si uvědomit že se tím ale nic nekončí že nenastal konec světa, jste ještě dosti mladá (já jsem cirka ve středním věku možná mírně za) šancí budete mít ještě dost byť to tak nyní nevypadá. Jednou to přebolí...Vyplačte se, vyzpovídejte nějaké známé nebo kamarádce uleví se vám při těch prvních "návalech"


doplněno 08.04.17 11:35:

Ano jistě, konec vztahu nemusí znamenat konec známosti nebo kamarádství to ovšem záleží už na každém z vás, prostě spolu z nějakého důvodu nemůžete mít vážný vztah není schopen s vámi žít, neznamená to ale že si nemůžete rozumět vzájemně se psychicky podpořit řešit spolu nějaké osobní problémy apod. akorát třebas nepůjde "přeřadit" na ten "vyšší stupeň" tj. vážný vztah a soužití ovšem s tím se musíte vyrovnat. Někdy je lepší přerušit všechny vazby, to už ale zase záleží na tom jak to oba uvidíte co asi bude pro vás lepší...Jestli k vám ale není ochoten dojíždět nyní, jak by ten vztah mohl fungovat?

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 11:36
 

ja kamarádku nemám,vlastne nemam moc přítel,da se říct vubec...mamka s ni se nebavim,řekla sme to babicce...ta me chápe aspon..brečela sem dve noci už..ale vidíte že sám nenapsal,nebudu mit cas,ale že napsal aspon to že bude moc rád,to je trochu pozitivní ne? ačkoli vim,že chce být sám...podpora esi sem byla nespíš..chtel mi volat i potom cosme si psaly,dve hodky třeba,jen aby me slyšel,že me chce slyšet...že me dlouho neslyšel apod...bylo to hezký..

Od: janm®
Datum: 08.04.17 11:46
 

Zřejmě je sám podobně jako vy ostatně podobně jako mnoho lidí na této planetě je osamělých...Takže je rád že má nějakou "spřízněnou duši" a dokonce vás může mít rád i jako "člověka" ovšem to nemusí znamenat že vás má rád jako "ženu" se kterou chce žít a dost možná že nechce žít s žádnou ženou pak i když spolu nežijete můžete být v případě že bude sám "tou první" ALE tím vás bude vlastně "blokovat" čímž můžete přijít o další možnosti mít opravdu trvalý a plnohodnotný vztah se vším všudy a také on se časem může setkat s tou která mu bude "souzena" a vy pak přijdete o cenná léta života které vám už nikdo nevrátí


doplněno 08.04.17 11:57:

A vezměte si to i z druhé strany, dejme tomu že si vás vezme, chvíli budete šťastná ale pak zjistíte že je stále pryč, vůbec se vám nevěnuje bude chybět dobré slovo, pohlazení a i ten sex (o kterém některé ženy prohlašují jak ho vlastně vůbec "nepotřebují" ale pak jsou v manželství nešťastné když ho nemají to je prostě realita) zkrátka a dobře budete žít s panem "Nikým", navíc budete pak ještě ve změně blokována omezována např. dítětem, manželstvím budete se pak složitě rozvádět majetkově vyrovnávat...Někdy je lepší že něco skončí dokud je ještě čas, i když to tak nevidíme nebo nás to hodně "bolí" jenže pak to může být ještě těžší, vše má svůj rub a líc, něco špatného je zas na něco dobré. Takto máte "volné ruce" máte vlastně nepřeberně možností a variant které se vám nabízí a které můžete volit, třebas si to neuvědomujete

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 11:56
 

pet let sem sama..taky sem nikoho nehledala až ted.. a vidite to:/ on mi po prvnim setkani druhej den volal..jako vždy... a říkal mi že esi veřím na lasku na první pohled, a on že to tak má..že to tak citi.. a že ví že je na me brzo,nechce spechat.ale že to tak proste má..on bude chtit,nevi proste kdy..on o me vážne psal že potkal užasnou slečnu a chce smenou do budoucna být,psal,že chce lešpí budoucnost pro deti v závorce naše deti..setkat s tou ,co mu bude souzena? já mu byla souzena přece :( jen proste psal že to byla pravda ale psal to moc brzo:(

Od: janm®
Datum: 08.04.17 12:03
 

Ano to jste už psala, možná podlehl "kouzlu okamžiku" "chvilkovému naladění" apod., to se někdy stává, pak ale přijde třebas na to že se "unáhlil" vyznal vám sympatie a lásku a pak zjistil že to asi není úplně tak jak mu řekl ten "první pocit" nebo jen špatně volil slova "příliš silná" jako např. "láska na první pohled" apod., ale ve skutečnosti tomu tak asi nebylo což zjistil později...Anebo to z jeho strany opravdu byla láska na první pohled jenže "něco ho blokuje" má nějaký psychický nebo jiný existenční problém který nedokáže řešit, něco s čím se nedokáže vyrovnat a co mu tedy ty city k vám "zbraňuje" to je také možné to těžko říct ale o tom už jsem také psal...


doplněno 08.04.17 12:14:

Řešení je jediné jak jsem už psal, aby jste mohla přijít na to jak to vlastně skutečně s ním je, případně aby jste to mohla případně řešit (pokud to půjde ty jeho "problémy") pak za vámi prostě musí být ochoten jezdit, ne jednou do roka, ale co nejčastěji jsem přesvědčen o tom že by to šlo, když se chce všechno jde jenže zdá se že on "nechce" pak můžete být pouze "přátely" na telefonu, tím to ale také myslím končí...to že k vám nejezdí je dle mne výmluva to je celé, ano občas to může "nevyjít" ale neříkejte že by pro něj bylo nadlidsky těžké stavit se u vás minimálně jednou za týden nebo aspoň jednou za čtrnáct dnů...(pokud tedy nepracuje někde v usa že ano což asi nee)

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 12:21
 

ano,já pravdu rozhodne píšu,nemam duvod vam vymejšlet to co píšu:/ proč taky.. píšete,že v té sms jak sem již psala..že mel holku se ketrou bydlel,co mu ubližila kjli které ma dluhy...psal na začátku..v sms že sem mela pravdu že je to krátká doba po rozchodu...a že potřebuje čas že si to uvedomil pozde že mam mit trpelivost..ma me rád ale že nevi co chce..vlastne to stejné dokola:/ ne v belgii..ale dyt sem již psala,že chtel plánoval,to tesil se že bude statsný až bude doma 14 dni a bude semnou každý den bude s emi venovat,den předem co mel dojet to psal... a pak přišla ta sms za tři hodiny..:/ jel do práce po 4 dnech,vše co sme plánovaly bylo pryč:/ proste nevi najednou="

Od: janm®
Datum: 08.04.17 12:27
 

Prostě musí být ochoten za vámi co nejčastěji jezdit to je celé, pokud tohle z jeho strany nebude, nečekejte nějaký zásadní obrat, to jeho "nevím" značí že zájem z jeho strany opadá, kdyby tomu tak nebylo vyjadřoval by se jinak. Neříkám že nepíšete pravdu to si nerozumíme, je ale třeba číst mezi řádky tzn. zda-li když vám něco napíše je to opravdu tak a zda-li tím opravdu myslí to jak se to jeví...MUSÍ BÝT OCHOTEN ZA VÁMI JEZDIT, NE HLEDAT VÝMLUVY PROČ TO NEJDE POKUD JE HLEDÁ pak zájem nemá možná o kamarádství nikoli ale o vážný vztah. Však tomu dejte ještě nějaký čas, nedoporučuji tomu ale dávat deset let jak píše, leda že by se změnil intenzivně k vám začal jezdit hledal všechny důvody k tomu jak být s vámi a ne naopak jak se to dle toho co píšete děje, takto to na vztah nebude

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 12:34
 

dobře,ja počkám zda napíše sam od sebe casem.. a co bude:(

Od: janm®
Datum: 08.04.17 12:38
 

nejde o psaní a volání MUSÍ ZA VÁMI CHTÍT JEZDIT CHTÍT, NE SE VYMLOUVAT VÝMLUVA ZNAMENÁ NEE :( JEZDIT ! jezdit jezdit, PSÁT JE MÁLO, ať vám netvrdí že to nejde, minimálně jednou za 14 dnů to určitě musí jít pokud tam nežije trvale ale i tak by s tím šlo něco dělat

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 12:48
 

ano jezdit,ale sam vidite že potřebuje cas...a když sem mu napsala t o s tim barem a tvrdí až bude doma tak kamarádsky že prej jo jak psal,tak snad dojede

Od: janm®
Datum: 08.04.17 12:55
 

Počkejte až přijede, jestli dojede, pak uvidíte jak jsem psal, ono totiž když on nebo ona za tím druhým "nechce jezdit" pak je to většinou tak že "ji" nebo "ho" prostě "nechce vidět" a pak se hledají výmluvy typu "potřebuji čas" "nevím" "mám moc práce" "jsem stále za hranicemi" ALE rozhodně vás nechci zrazovat prostě POČKEJTE ZDA DOJEDE a pak sama uvidíte

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 13:11
 

jo,uvidim:( a zda jak psal že si chce psát dál bude vubec neco psát:( ... najednou vam po dvou mesici nezvoni telefon nic,je to divný:( mate tendenci mu psát:/

Od: janm®
Datum: 08.04.17 14:04
 

Ano, je to i o zvyku, prostě si zvyknete že si píšete, jistě můžete mu i nadále psát minimálně zůstanete kamarády,možná i přáteli,jestli to ale má být vážný part. vztah, pak asi opravdu jiná cesta nebude, než aby za vámi začal jezdit a přestal se vymlouvat, nepíše-li ale, jezdit evidentně nechce pak asi prostě nemá zájem ať už z jakéhokoliv důvodu a s tím žel nic nenaděláme, tak to prostě chodí. Na druhou stranu vám tím ale dává možnost najít si někoho kdo o vás bude opravdu stát zpětně pak poznáte že to možná bylo tak dobře a jednou tomu budete třeba i ráda. Jste ještě dost mladá neházejte flintu do žita, hlavu vzhůru "denie" život máte ještě před sebou, žel v životě jsou i bolesti a není jich málo, s tím se nedá nic dělat, můžeme k tomu změnit postoj ale to je vše. Choďte více mezi lidi, zkuste se připojit k nějakým kamarádům známým (nemusí být přímo "vaši kamarádi") a nechte se "vytáhnout" někam na zábavu apod., kde chodí i lidé jako vy, uvidíte že nějaké příležitosti najít si nějakého kluka a snad později i něco víc mít budete, nezahoďte tyto šance, šance o kterých ani nevíte, najednou někoho potkáte a vše se změní uvidíte, nevěste hlavu bude líp...:) Musím končit povinnosti volají tak se mějte a držte se !:)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: denie
Datum: 08.04.17 14:45
 

nojo,co nadelam:( proste neumim to jen tak zahodit,myslim na nej,mrzí me to moc... chybi mi to:/ připadam si jak po rozchodu,ale me jedno setkani stacilo i jeho psani"/ (on tvrdil to samé) jen ja to nedávala tak najevo:/ myslim na nej ješte vic než předtím,:/nevim proč.. ze začátku psal tak rozumne vsecko,pusobil na me vyzzrálý..achjo..

Od: denie
Datum: 08.04.17 14:47
 

psala sem mu jaké to mám doma..psal mi bude u tebe už kamoušek,už me budeš mit u sebe abudeš u me:) proste vse tak hezký:/ prominte:(

Od: janm®
Datum: 08.04.17 17:25
 

Jak jsem už také psal, zkuste tedy ještě chvíli posečkat zda-li se neobjeví, ale berte to s rezervou a připravte se i na tu druhou variantu, na druhé straně ale zase čekat na něj rok nebo i déle by asi bylo stejně marné. Než si to ještě vyjasníte a uvidíte jak se situace vyvine doporučuji co jsem taktéž výše psal, zajít někde s kamarády zatancovat, posedět a popovídat, pomůže vám to se malinko rozptýlit přijít i na jiné myšlenky, možná také při hovoru zjistíte že je na tom někdo podobně jako vy a také můžete někoho zajímavého potkat. Pocity které zažíváte jsou úplně normální a přirozené pokud vím má to tak mnoho lidí v těchto situacích včetně mně, když člověk o někoho takto přijde má vždy pocit jako by mu ten člověk umřel a ono to tak v podstatě i je, ovšem v životě vás mohou potkat i daleko horší věci, nedělejte si žádné výčitky nemůžete za to, on pravděpodobně také srdci neporučí, některé věci prostě "nemají takové řešení " které bychom si přáli, jsou prostě věci které neovlivníte, není v naší moci ovlivnit všechny faktory které do hry vstupují tak to prostě je, nezbývá než to přijmout jak to je, vím ze začátku se to zdá být ukrutně těžké a bolestné ale spraví se to nebojte, chce to čas...


doplněno 08.04.17 17:56:

Možná vám také pomůže si uvědomit, že tady na světě není nic naprosto trvalé stálé a beze změny, vše podléhá změnám a vše co zde vzniká má zákonitě i svůj zánik, vztahy nevyjímaje, (lidé se neustále seznamují žení vdávají a také rozcházejí rozvádí ovdoví ) vše se mění, otázka je jen "kdy"...

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 19:53
 

On budre pryc tak dva mesice..urcite...jen nechapunze skoro cele tri mesicre psani a volani a jemu to nechybi..

Od: janm®
Datum: 08.04.17 22:42
 
Víte, takové intervaly a navíc jak píšete že už se ani skoro neozve, nevím, dle mně to na pokračování nějakého vážnějšího vztahu nevypadá...Pak je také otázka zda-li je tam skutečně opravdu v kuse celé ty dva měsíce, myslím si, že kdyby o vás opravdu zájem měl..., že by se nenašel způsob jak se k vám alespoň "na skok" dostat dříve než za ty dva měsíce? (nebo držet tu komunikaci alespoň) Anebo když vás měl minule navštívit jistě také po dlouhé době že by si to nechal ujít jen tak, kdyby měl opravdu zájem? Navíc sám uvádí že vlastně "neví"...Třeba se pletu ale tohle všechno jsou spíše indicie proti vážnému zájmu o vás, jeví se mi to tak že prostě nemá nebo lépe ztratil zájem, neříkám že nechce být třeba "kamarád" ale o vážný vztah asi z jeho strany nepůjde, leda že by změnil své postoje a přístup což se stát může ale také vůbec nikdy nemusí...nevěšte hlavu, na vážný vztah potřebujete někoho kdo to bude cítit na 100% a i tehdy se stává že to "neklapne" (např. rozvedou se apod.) čili něco vážnějšího nelze dle mně stavět na tom že "neví" , není dobré chtít něco za každou cenu, kdyby si vás vzal a dále takle pokračoval, co by jste z toho měla, byla byste stále sama, nakonec by jste asi stejně nebyla šťastná, něco zlé na něco dobré...
 
Od: denie
Datum: 09.04.17 09:06
 

Psaly sme si v patek naposledy.. S tim barem jak sem to tu vse zkopurovala.. Jen nechapu cele ty dva mesice.. Same sms,i kdyz mel jet ve st zamnou sms rano ze bude u me apod .a za dve hodiny ta sms co sem jiz psala jak se omlouval ze nevi co chce. . to si to uvedomil za dve hodiny potom co mi psal jak se tesi?=( oni to tam tak maji zre musi byt flexibilni stridaj se,kdyz jel 10 brezna dom na tri dny zarizoval veci,je z blanska,ja z rosic, pak mel jet zamnou ze me chce videt,a za chvilu sms ze se omlouva ze musi se sefem do prahy ze semu tam vysyoalo auto,jestli mi pry o tom rikal,ze sef nemuze nikoho sehnat,psal jelikoz je to sef tak mu nemuze rict ne,ze ho to stve a lituje toho,pak mi napsal esi mu dam sanci muze zamnou dohet odpoledne dalsi den, nepsala sem mu vubec...vecer napsal sam od sebe ze ho to mrzi atd... Asi vycitky.. Rano uz jel do prace s klukama,,tak sme se nevidely samozrejme.

Od: denie
Datum: 09.04.17 13:52
 

taky aby stze byli lépe v obraze napíšu,že se mi v lednu zpovídal o minulostti,ale ted už je jinej,před třema rokama nebo čtyřma vymetal diskotéky,pac ho nechala holka,rodiče z nej byli nestatní,kamoš mu říkal at se na nu vykašle,že ho buzeruje,on ji miloval prý..nevidel to.. chodil domu nad ránem s nejakou holkou,obcas,řekl mi to vše...co delal.. a že je moc rád že poznal me...:( žee díky me je to lepší.. že ho držím nad vodou,sem jediní poziivní apod..

Od: janm®
Datum: 09.04.17 17:54
 

Ano, držíte ho nad vodou, jste mu "psychickou oporou" ale ani v tomto případě nemusí jít "o vážný vztah" může jít jen o kamarádství, přátelství...

 
Od: denie
Datum: 09.04.17 18:46
 

dekuju že si pořád píšete,,,:)) ale ano,to chápu,jen je rozdil v tom že mi píše tesim se na tebe ,myslim na tebe,chci do budoucna,chci být s tebou předdtavim te doma,atd.. to asi přátelství není..a on vedel že to tak neni..:( jink by přijel. . i jako za kamoškou s kterou si psal a volal celé dva mesice..

Od: denie
Datum: 09.04.17 18:53
 

navíc,kdyby šlo o přátelství,jak píšete,tak nebude psát omlouvám se ,nevim co chci..,když vedel že to nberu jinak, a mel jet k nám a ja k nim

Od: janm®
Datum: 09.04.17 20:26
 

Asi máte pravdu "denie", to víte, mohu jen "spekulovat" myslím ale že nevymyslím nic jiného než co asi už sama víte, chápu, prostě jste si zvykla máte ho ráda, mrzí mně že z nějakého důvodu změnil názor třebas by vám to klaplo, ale ani tak se netrapte, člověk když se trápí tak si stále dokola opakuje různé situace přehrává v hlavě věty apod. a zkoumá stále a stále protože se s tím nechce smířit jenže pravda bývá někdy proklatě jednoduchá a o to i bolestnější. Zkuste se na to podívat z druhé strany už jsem o tom psal, copak by jste chtěla žít s mužem který o vás nemá zájem? Byla byste ráda půl života doma na esemeskách? A on stále pryč? Co by vám to oběma dalo, co by jste z něj měla, jednou by vám to došlo a pak co? Přirozeně budete hledat někoho jiného, pokud by to bylo z jeho strany stále takové, jak by se dalo pokračovat? Ano jistě může ještě všechno změnit, ale pokud stále "neví" tak se prostě nedá nic dělat...

 
Od: denie
Datum: 09.04.17 21:22
 

Ano, mam i presto ze mi ublizil,sem blba... On je na fb chvilu,pak de pryc a dokolA..semnou tu byl vzdy dyl... On to chce aby mu vse vyslo,barak,auto tavodaka,chce lepsi zivot,proto to dela..nebude to pry na furt.. Od toho patku sme si nepsaly,kdyz tu moc neni,ale prvni mu psat nechci,to on psal,ze si chce psat,ale potrebuje cas..tak nevim...

Od: janm®
Datum: 09.04.17 21:36
 

Za to že máte někoho ráda se stydět nemusíte, na tom není nic blbého, prostě on jen vaši lásku neopětuje to je celé, stává se , není to zas tak vzácné, jednou se trápí kluk kvůli holce pak zase holka kvůli klukovi, je to tak co svět světem stojí...Pište mu jak uvážíte ale podstatné je, aby vám "přijel" jak už jsem psal, pokud nepřijede a nebude ochoten jezdit těžko můžete mít v budoucnu něco víc, leda že půjde jen o "platonický vztah" ale to vás trvale asi nenaplní...byťkdo ví, možná jsou i tací kterým by to vyhovovalo, líbí se jim když to "bolí" romantici...

 
Od: denie
Datum: 09.04.17 21:42
 

Boli? Opetuje,neobetuje,nevi co chce chce cas,ale nikde mi nepsal necekej na me,psal v sms mej semnou troch trpelivosti prosim,sem zmatenej..vsude psal mam te rad.. Lasku obetovat nejde ani kdyz sme se nepotkavaly ale jen psaly,volaly... Takto laska ani nevznikne..jen sme oba chtely...

Od: denie
Datum: 10.04.17 18:14
 

Este mi vrta hlavou... Proc v te sms psal zalezi mi na tobe,jen te prosim o trosku trpelivosti semnou... Co mi tim chtel rict?=(

Datum: 11.04.17 08:52
 
avatar

Po tom všem co jste napsala je to naprosto jasné. Pokud je pravda co tady popisujete a ten kluk existuje, tak Vás udržuje tak zvaně "na udici". Sloužíte mu k pobavení ve chvíli kdy se nudí, nebo když je s kamarádem a spolu si z Vás dělají prču. Radím Vám dobře, nechte to plavat.

 
Od: denie
Datum: 11.04.17 09:46
 

proč by to delal? on ma práci v zahranici,a bude si smenou psát jentak? i večer o půl noci když vstával brzo do práce? a proč by si volal dve hodiny? proč by mi psal dene smsky? proč by se semnou v unoru scházeL? taky mohl říct že nemuže... ale sešel se.. sama sem mu psala: kratis si smenou cas,ale nestojiš o me..napsal: to tak neni,ani nahodou,vždyt ja te mam rád,jen sem proste debil,kterej nevi co chce..už se jako nenudí za dva mesice? tam je s klukama staršíma,co maj už rodinu,tudiž by se nad tim nebavily. navic ma tam pokoj s nekym, a když mi volal ozvalo se po dlouhé dobe toje romca? pozdravuj...takže tak. vy ste asi nečetla vše co tu píšu,tudiž nevite tooho moc..


doplněno 11.04.17 09:52:

ma na starost nejaké lidi,tudiž ma stres..pak mi i volal že co musi delat atd--to se vymyslet moc nedá takto rychle po teelfonu..mel nervy z práce ,furt neco řeší..psal mi když mel cas odpoledne sms,usnul mi i v telefonu,ale volalt si chtel,tudiž z nudy to asi nebylo..

Od: janm®
Datum: 11.04.17 09:58
 

Také si nemyslím že by to dělal jen tak "z legrace" a pro "pobavení" ano dějí se i "škaredé srandy" ale většinou to má znak "jednorázovky" a většinou na to přijdete nebo je vám řečeno naznačeno že šlo o "legraci" a osobně jsem se tedy za svůj život nesetkal s nikým (mužem) kdo by si z těchto věcí dělal "legraci tohoto typu" byť o legraci jiného druhu např. ze sebe navzájem apod., nouze nikdy není ovšem v těchto případech jakoby většina lidí věděla že jde o "závažnější věci"čili do nějakých dlouhodobých legrácek tohoto typu by asi nešli jsou si vědomi že je to celkem "prasárna" na to musí být člověk už trochu "gauner" a přiznejme si že takových zase tolik není, taktéž pochybuji že by si s vámi psal a volal vám opakovaně "jen tak". Tipuji že je to jak píše prostě je z nějakého důvodu "nerozhodný" jenže v tom mu asi nikdo nepomůže na to co chce musí přijít sám, ovšem také riskuje že až na to přijde vy už tu pro něj nebudete neboť nemůžete na něj čekat několik let, možná by mu v rozhodování pomohlo aby jste mu to napsala tzn. že nemůže očekávat že na něj budete dva roky čekat "jak se rozhodne" je tu totiž vždy to riziko že se rozhodne žít bez vás nebo se nerozhodne vůbec což je vlastně totéž...Zkrátka a dobře dle toho co zde uvádíte to vypadá spíš na to že má nějaký "problém" nebo není na vztah "zralý" (psychologicky osobnostně totiž můžeme zůstat v jistých věcech nezralí i když je nám třeba padesát let, zde neznamená psychický=fyzický věk) vypadá to tak jak se říká : " Že chce a nemože".


doplněno 11.04.17 10:08:

P.S.

Většinu života se pohybuji převážně v "mužských" kolektivech (a bylo jich víc) a tak vím, jak různí muži přistupují k různým věcem jaká se většinou dělá legrace když jde o soukromí jednoho každého apod. a dle mých zkušeností mohu konstatovat že většina "pobavení" je dělána a brána tak aby především "pobavila" nikoli "poranila" i když i to se může stát je to ale spíše "nechtěné". Ovšem kdyby se někdo v takovém kolektivu chlubil že si trvale dělá legraci z nějaké ženy a vodí ji za nos, byl by ostatními spíše "odsouzen" jako "mentálně zaostalý hlupák" což by ve výsledku znamenalo jakési jeho "vyloučení" a to si nikdo nepřeje, legrace se jistě dělá z čehokoliv a kohokoliv ale dává se najevo "že jde o legraci." Nedokážu si ani představit, že by někdo stále volal nebo psal nějaké ženě a prezentoval by to kolegům nebo známým jako "legraci" takovéto zastydlé pubertální "srandy" se prostě jaksi "neberou" čili pak není ani důvod je provozovat. Osobně jsem se tedy nesetkal s nikým tak "zaostalým" kdo by se tímto bavil a to jsem zažil "různé úrovně inteligence" mohu-li vůbec sám soudit...

 
Od: denie
Datum: 11.04.17 10:11
 

:) divejte...asi vim že ste nečetl vše co tu mam pasané že? je toho moc..snažila sme se napsat vše,aby ste videl,co vše mi psal,jak se chová,při odepisování atd...vše tu je skoro...problem..psal sám se sebou nic jiného v tom není..když si přečtete tu konverzaci,ja i on jak tu mám zkopirovanou,uvidite sam.. píše tam: že to tak neni ani náhodou,to že si krátil cas , a že me má rád,jen zas to nevi co chci,dodal. hodne kouří,pije pivo večer po práci to vím,to psal že ma asi z nervu,co delat aby všici byli spokojeni psal. Psal,že vše byla pravda co psal,jen to psal moc brzo . furt se asi opakuju,ale nemužu si pomoc..vaše odpovedi mi pomahaji trocu aspon. Srandu si delat dva mesice..i volat to neverim...zezačátku v lednu sme si psaly,rozumely sme si..moc..vyprável mi o své minulosti,nebyla fajn,ale on psal,že už je jiný..že je rád že s tou holkou co mu ulbližila už není...a ma mě. vztah mel,bydlel s holkou..jen je pro nej práce duležitejší,potřebuje ty peníze..sám psal v sms,že si ten život vybral. ale přesto furt ta m bylo,záleží mi na tobe,mam te rád,jen smenou mej trochu trpelivosti...což nevim co tim chcel říct..

Od: janm®
Datum: 11.04.17 10:29
 

Ano, četl jsem co jste tu napsala proto se i mé odpovědi také opakují Ono se toho tady totiž moc vyřešit nedá a ani vy to nepořešíte jediné co můžete udržovat s ním kontakt a chvíli ještě počkat na to jeho rozhodnutí, je to opravdu jen na něm, "jak se rozhodne" nebo "nerozhodne". O té legraci jsem právě psal že nevím o tom že legrace tohoto typu by byla v nějakém mužském kolektivu "v kurzu" jinými slovy takovou legraci by si nikdo nedělal zvláště ne neustále dokola leda že by šlo o opravdu nějakého "gaunera" "psychopata" apod. což dle toho co píšete není váš případ. Ano člověk když toho má moc je "ve stresu" tak má sklon podléhat většímu pití a kouření (kouří-li) ovšem na druhou stranu pár piv po práci (někdy se lépe i usíná) nevidím zase jako nějaký problém, běžně to tak má hodně lidí, opravdu "pít" (chlastat) se začíná většinou až při velkých a dlouhodobých "problémech" samozřejmě jak kdo úplným abstinentům to jistě nehrozí a také né každý tomu "propadne" záleží na každém člověku, někdo zůstane jen u těch dvou nebo tří piv po té celodenní práci bez jakéhokoliv pití :)


doplněno 11.04.17 10:53:

A ještě jedna věc, navzdory tomu, že chování vašeho "přítele" je bráno možná jako "nezodpovědné" a je nazírán jako "floutek" osobně se mi to jeví tak, že k tomu naopak přistupuje celkem "férově" prostě není si vaším vztahem jistý a proto do toho jít nechce "neví". Ačkoli to teď tak nevnímáte je pro oba lepší aby jste od toho v tomto případě tedy raději "upustili" než to uměle udržovali "x" let, protože "čas běží" jednou přirozeně budete chtít např. dítě a tam jste prostě limitována jako žena věkem. Partnerů můžete mít ještě "x" a on také, ale dítě budete moci mít jen do určitého věku, pak už to nepůjde. Není rozumné aby jste se "blokovala" neperspektivním vztahem, protože si tak berete další příležitosti kdy bude možné mít ještě "plnohodnotnou" rodinu, vědomě nebo podvědomě je si možná i tohoto vědom. Necítí-li to jeden z partnerů jedno jestli muž nebo žena na 100% pak je lépe od takového vztahu upustit, protože pokud to "přestává klapat" nyní, co teprve později, proto toho nelitujte, je to pro vás možnost jak začít znovu s někým jiným. Nyní jste na něj "upnutá" vidíte ho jako jedinou vaši šanci, ale tak tomu není příležitostí budete mít ještě dost. Nemyslete i když on do toho nakonec s vámi půjde pokud se na 100% nerozhodne je pravděpodobné že by to stejně později "selhalo", čili vyšlo by to na stejno s tím, že ale přijdete o drahocený čas a čas je pro jisté věci důležitý.

 
Od: denie
Datum: 11.04.17 11:36
 

aono,on psal,že si chce psát dál v te sms že ho to mrzí,že si chce psát ale dal...psal to ve středu...pak v pátek sme mu napsala já teda ohledne toho baru,jak sem sem psala...napsal budu rád...ti to haslo..od té doby nenapsal ani n:( ale asi tim že v sms psal,chci si psát dal,ale potřebuju cas...tudiž mam asi čekat až se ozve :/nebo co

Datum: 11.04.17 11:39
 
avatar

Přiznávám, že jsem všechno nečetla. Ale to co jsem četla je stejně pořád jedno a to samé. A jediný kdo se tady ještě urputně snaží komunikovat je "janm". A také to nikam nevede. A to už odpověděl všelijak a ze všech možných úhlů pohledů. Stejně trváte na svém přesvědčení. Tak ano, když myslíte že je to jak se Vám to jeví, tak v tom pokračujte a čekejte co bude dál. Nic jiného se totiž na to říci už nedá. To bych musela být já, nebo někdo z nás v hlavě toho kluka. A to možné není. Takže nikdo tady nemůže říci ano, je to tak jak Vám píše, miluje Vás, neví co chce, touží po Vás.

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 12:11
 

joo,to on vykladal že,to je jen docasný že to není napořád...že musi splatit dluhy a chce spravit barák..atd auto.tak chce ty peníze... a prý dalších 10 let tam chce jezdit aby klaplo vše jak má..proste vi co chce pro rodinu až bude mit asi a tak tam chce jezdit že potřebuje ty peníze

Od: janm®
Datum: 08.04.17 12:17
 

No nedoporučoval bych na něj čekat dalších deset let, to se můžete šeredně "spálit" pak už vám to nebude líto nebudete smutná ale budete "vzteklá" a to zcela oprávněně až se po deseti letech dozvíte že chce být nadále sám nebo s jinou a vy jste na něj bláhově čekala zatím co už by jste měla dávno vlastní rodinu, taktéž budete o něco starší což také není v jistých věcech žádná výhoda (např. co se pořízení dětí týká)


doplněno 08.04.17 12:20:

A také pozor na to že někteří lidé "hodně mluví" ale "skutek utek" čili jedna věc je jak si to maluje a druhá věc je realita ta ale může být hodně odlišná pochopitelně k vašemu neprospěchu, takové plánování že deset let budu někde "bouchat" a pak si na základě toho budu jen "lebedit" často selhává neříkám že vždy ale dost často ano, jenže "vystřízlivění" přichází většinou pozdě až on i vy zjistí že jste vlastně spolu ztratili kus cenného života a výsledky prostě nejsou, na to nelze sázet rovněž jako na tak "labilní" vzájemný vztah jaký mezi sebou máte alespoň dle toho co tady uvádíte...tohle ve výsledku přinese spíše zklamání a vaší nebo oboustrannou bolest, tipuji...

 
Od: denie
Datum: 08.04.17 11:38
 

ale ano ochotny by byl,kdyby chtel vztah..přece...ale nevi co chce..proto..kdyby chtel,přijel by kdyby byl doma..ale jak vidite nevi co chce..tak nepřijel

Datum: 08.04.17 12:03
 
avatar

Maahra, máte pravdu. Je to nezaměnitelný rukopis. Ale v tom případě ta dívka alespoň píše pravdu a je vidět, že z toho nemůže ven. Proto pořád zakládá nové otázky. Pomáhá jí alespoň o tom mluvit a tím ze sebe dostat smutek.

Já mám daleko větší pochopení pro lidi tohoto typu, než pro lidi kteří si tady vymýšlí neexistující problémy a doma se nám pak chechtají jak nás dokáží tahat za nos. Tyhle typy lidí úplně nesnáším, protože jsou dost hloupí a myslí si, že když se schovají za anonimitu, že je to lidé nepoznají. Já si myslím že to tady pozná víc rádců, ale neodváží se to napsat z několika důvodů.

A tohle děvče k těm "vtipálkům" nepatří. Ale pomoc radou také nevidím. Ona se z toho prostě musí vymluvit. Jak píše, nemá ani kamarádku, takže ji nemá kdo poslouchat. Nebo to i zkusila, ale nikoho to nebaví. Je mi jí líto, ale asi jí racionálníma radama nepomůžeme.

 
Od: haf
Datum: 09.04.17 13:18
 

Suzymon cetla jste to? Je to sice vzdycky na jedno brdo a shoduje se rukopis, ale konkretni udaje a situace jsou ruzne vymyslene. Mozna je to psychiatrem doporucena terapie pacientky, travit volno na netu v ruznych forech, kde se vyzpovida ze svych traumat, muze ji to treba pomahat v leceni, driv se vyuzivala spis zpoved u farare, dnes to nahradi internet, kdyz na trpelivost soukromeho psychouše nejsou prachy *ee*

 
Datum: 09.04.17 17:14
 
avatar

Haf, přiznám se, že nemám sílu to číst všechno. Jen jsem to zběžně přelétla a ani ne všechny odkazy a je jasné že jde o jednoho člověka. Ale ona se tím ani netají. Jestli si to teda vymýšlí, tak je docela borec. Většinou poznám ty co si vymyslí nějakou koninu a snaží se tady lidi oblbovat. Ale když se do nich jenom trošku píchne, hned se začnou šíleně štětit a obhajovat. A to tahle slečna nedělá. Ona se prostě zuby nehty drží toho svého problému. A že někde psala něco jiného ohledně toho kluka, tak to je asi proto, že on ji prostě tahá za nos, dává jí různé informace a má z ní legraci. Bůhví, jestli si to pak nečtou někde s kamarádama a mají s toho obrovskou prču, jak se chudák holka snaží a jak mu to baští i s navijákem. Znám takový případ. On ji prostě bude pořád provokovat tím, že jí bude držet v napětí že už už se uvidí a pak na poslední chvíli couvne a někde u piva se tomu s klukama smějí.


doplněno 09.04.17 17:20:

Tak pozor, právě jsem si přečetla o té fobii :-D. Takže budete mít pravdu. Já jsem totiž těmto otázkám dříve nevěnovala pozornost. Je to buďto nemocný člověk, nebo bajkář. Ale ty jeho bajky mají hodně nízkou úroveň. Divím se, že se lidi namáhají pořád odpovídat.

 
Od: denie
Datum: 09.04.17 18:49
 

myslete si co chcete,ja si taktéž mysli m neco o vás..nevím proč by to kluci delaly..on je v zahranici a reší ruzne problemy..rozhodne by si nedelal srandu ze me když si semnou volal,a psal..jen tak? težko..jinak by se ani takto neomlouval,proste by se na me vykaslal ani by me nepsal promin.. navic je tam se staršíma chlapama,pochybnuju že by se smály..nekde nad pivem!

Datum: 07.04.17 14:27
 
avatar

- co na tom nechápete? - prostě si to rozmyslel a z nějakého důvodu Vás už nechce !

 
Datum: 08.04.17 12:19
 
avatar
Asi nej rada: zapomeň na něj. Neni jediný a poslední na světě. Najdi si kamarádku, nebo skupinu lidí třeba na netu který to maj v hlavě srovnaný a neřeš takovýho trubku. Zabav se něčím a ono to přebilí. Čas to spraví a najdeš jinýho. Už na něj nemysli, nemá to cenu. Chápu že si potřebuješ vylejt srdíčko, vypovídat se a nějak to řešit, ale pořád se tím trápíš. Minulý týden jsme na geocachingu potkali holku která hledáním kešek řešila zapomnění na bejvalýho a nevěřila bys jak jí to pomohlo. Našla kámošku a kluka časem taky najde. Tak hlavu vzhůru.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 09.04.17 08:15
 

Běž se projít ven, třeba do lesa a pročisti si hlavu. Jako to udělala Reese Witherspoon ve filmu Divočina. Zazpívej si nebo něco namaluj, vymaluj. Zapomeň. Kluků je a lepších.


doplněno 09.04.17 13:36:

Zazpívej si třeba písničku S láskou má svět naději, Čau lásko nebo Už nejsem volná a ty nejsi sám... Vyzpívej se z toho.


doplněno 09.04.17 13:59:

https://uloz.to/!AJc19GqfvbzE/zora-jandova-1988-tisickrat-09-zpivej-si-mp3

Ohodnoceno: 1x
 
Od: bb*
Datum: 09.04.17 10:26
 

Nevím co je na tom k nepochopení, zkrátka si z tebe normálně utahuje. Skoro každý byl zamilován a pak se zklamal, to musíš holka překousnout. Já jednou chodila s klukem, skoro před svatbou a on mi potom řekl, že během našeho chození si našel na podnikovém večirku holku, s tou se hned vyspal a ona přišla do jiného stavu. Celou dobu našeho chození do ní hučel, aby to dala pryč až jí ukecal. Pak si mě chtěl vzít ovšem, když mi tohle řekl, tak bylo po svatbě ! Ty jsi se na něho upnula jak liána a nenecháš ho jít, normálně odkráčej jako dáma a nevnucuj se jinak budeš trapná a každýmu pro smích. Hlavně mu nevolej, nepiš, nebo tě ještě může nahlásit policii za obtěžování.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lm®
Datum: 10.04.17 00:44
 
avatar

Chtěla jsem Vám napsat .abyste se na něj vykašlala.Snad nejste tak ubohá a zoufalá, abyste měla tohle doprošování zapotřebí.bb to napsala přesně.Vzchopte se!Nevolejte ani nepište.Buďte naopak ráda,že z toho nicnebylo.S touhle nespolehlivou zamindrákovanou karikaturou chlapa byste byla jen a jen nešťastná,věřte mi.Tak hlavu vzhůru a kráčejte světem více sebevědoměji a bez doprošování kohokoli o cokoli ;) .

 
Od: denie
Datum: 10.04.17 13:04
 

ja se nedoprošovala,napsala sem mu jasne pak zprávu v pátek,žes teda dojel..zacal se zas omlouvat že je mimo... a nenapíše me že třeba nedojede že nebude moct...ale sám psal vážne? budu rád..ja mu od té doby nic nepsala...jde o to že nevíte nikdo,jak sme si psaly,volaly..tudiž to neechápu,sam psal,zalezi mi na tobe,jen semnou mej prosím trochu trpelivosti,sem zmatenej,,apod...rovnou by napsal konec vybral sem si práci vim to jiste tečka. vse je pravda jen to napsal moc brzo prý

Datum: 11.04.17 11:45
 
avatar

Ale teď jste to právě řekla. NIKDO Z NÁS NIC NEVÍ. Víme jenom to co tady píšete Vy. Nám jeho sms nechodí. A šťourat se kolem dokola v jednom a tom samém, co se nijak nevyvíjí, je už zbytečné. Od začátku do konce jde o jedno a to samé a to v několila vláknech. Rad a názorů na věc jste dostala požehnaně. Nic nezabralo. Myslím si, že už nemá smysl pokračovat.

Jediné co z toho vyplívá je to, že Vy ho stále nechápete a mnozí jiní ho už pochopili. Třeba jinak než Vy, ale nic víc se v tom dělat nedá, neboť toho člověka nezná nikdo z nás a nikdo z nás neví co se mu honí hlavou.

 

 

Od: denie
Datum: 11.04.17 11:59
 

ja vim..práve nevite co mi psal kdy a že se mi ozýval stále s tím že se na me už tesí,mysli na me,že už me chce videt...apod...ja ho videla jednou on me v unoru. .vse bylo super.proto sme si takto psaly denne...proto me šíleene mrzí tady to co se stalo..sice uvadi záleží mi na tobe,mam te rád..vše je pravda..ale nevi..je mi z toho na nic,ale vim že už tady s tim otravuju dlouho..nezbyde nic než počkat až dojede domu,esi mu budu stát aspon za to aby me videl...když to psal. když si semnou tak rozumel,jinak by si nepsal pořád...

Od: elane
Datum: 11.04.17 10:01
 

Lidi, vážně ještě nekdo věříte, že tahle slečna skutečně řeší, co tu píše? :(

Nějak nechápu, že jí jednou někdo něco řekl a ona nepochopí, že se situace mohla změnit. *ee*

Slečno, pokud tohle opravdu řešíte, kde jste dosud žila? Přilétla jste z MARSU? *nevi*

Pořád chcete stále dokola (znovu a znovu) řešit, co Vám kdo řekl nebo neřekl, a rýpat se v tom. Pokud takhle opravdu přistupujete ke vztahům, tak nejste schopná žít mezi lidma.

A asi bude nejlépe, když přestanete ztrácet čas u počítače a zajdete si za psychologem.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: haf
Datum: 11.04.17 13:16
 

Mozna se zrovna leci, co my vime, v Bohnicich maji taky moznost pripojeni na internet, dokonce i povolene vychazky, v kazdem pripade tahle osoba ruznych jmen a fobii ted zrejme neni v zadnem pracovnim procesu, leda by mela v praci leháro a cas na diskuze :)

 
Od: denie
Datum: 11.04.17 13:59
 

budte tak hodná a nereagujte jsem když vite kulový

 

 

Návody Poradny
Poslední otázky Poradny společnost
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.