Zločiny komunismu - má smysl to dnes řešit?

Od: Datum: 20.10.13 19:07 odpovědí: 62 změna: 27.10.13 20:26
avatar

- ahoj -

- doufám, že nevložím otázku nesrozumitelně - !

- ale - není dnes už trochu neadekvátní - ! - stále se s prominutím "onanovat" a řešit zločiny a křivdy spáchané před ca 50-ti lety "stalinovskými" komunisty -?

Komu to dnes už pomůže -? - dnes je dávno jiná doba - a všichni, kteří se narodili po r. ca 1960 byli více méně s komunismem spjati - byla to prostě taková doba - kdy i zarputilí odpůrci vstupovali do KSČ - aby si udrželi postavení a přinejmenším místo.

Dnes je zase taková doba, která přeje "komunistobijcům" - a je vysoce "módní" stěžovat si a upozorňovat na křivdy, způsobené komunisty- !

- mám ale dojem, že to je jenom metoda médií i vládnoucí kliky, jak odvést pozornost od reálné politické situace . - K čemu nám dnes bude - rozkrývání zločinů komunismu -? - "Skalní a staří" komunisté už stejně "vyccípali" - anebo se tak conevidět stane - a mladší a aktivní jsou už dávno infiltrováni do ODS, TOP 09, KDÚ-ČSL - a nevím kam ještě.

Je fakt, že "národu" nerozumím. Po volbách bude situace stejná, jaká je dnes - a vsadím se, že se opět nepodaří sestavit funkční vládu - ! - Docela bych se i "bavila" - pokud bychom na to nedopláceli zase jenom my. "Korytáři" si svá koryta obhájí vžycky - a nejhorší je, že bohatnou na nejchudší vrstvě obyvatelstva. No - jenom můj názor - počítám, že mne i vymažete.

doplněno 20.10.13 19:35:

- ještě - dobře - víme, že jsou komunisti "svině" - ! ale co s tím - a k čemu nám to bude-? já je volit nebudu - ale přeju všem šťastnou ruku - je fakt, že mám zatím to štěstí, že mohu situaci s klidem i pobavením sledovat - už jsem "za vodou" - ale přeju i Vám, abyste se i nadále cítil(a) tak skvěle, jak vyplývá z Vaší odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pacourek*
Datum: 20.10.13 19:17

Komu to pomuže?Jen politikům aby neuspěch čehokoliv mohli na někoho svíst a ukazovat že jedině oni mohou ochranit tento stát.Azatím je huř a huř

Od: zabu
Datum: 20.10.13 19:23

Myslím, že to vidíte neobyčejně přesně. A tak jen přání, aby jste měla šťastnou ruku při volbách. Zatím je to jediná naděje.

Datum: 20.10.13 19:28
avatar

Už zase? To bude opět vášnivá debata (váhám mezi smajlíky *zed* a *smich*) Culdo, už se to tu probíralo x-krát, už vám to lidi vysvětlovali zprava, zleva, zepředu, zezadu, zespoda, zeshora. Pořád nemáte dost? Slyšela jste spoustu názorů, proč zakládáte další diskuze se stejným tématem, stejnými otázkami a stejnou perspektivou? A prosím, omezte pomlčky, otázka pak vypadá méně přehledně až zmateně.

Datum: 20.10.13 19:43
avatar

Jéžiš Claire -

- vždyť je to Vaše země a Vaše budoucnost, nechápu, proč se zlobíte, já už přece nic neovlivním, a ani nemám zájem.

Jen jsem se zeptala. To už člověk s mladými nemůže ani diskutovat? - No, ale když se nemůžete orientovat mezi pomlčkami, tak se ani moc nedivím.

Datum: 20.10.13 19:49

A on snad někdo chce diskutovat? Oni chtějí, aby všichni souhlasili s názory, které jim někdo nasadil do hlavičky.

Datum: 20.10.13 19:59
avatar

Já se nezlobím a ve Vašich pomlčkách se orientuji, nicméně jejich použití nechápu.

Diskutujte s mladými dle libosti, ale Vy se ptáte pořád na to samé, tak nemůžete čekat jiné, nové odpovědi. Třeba můj názor na celou věc znáte, již jsem v podobném fóru přispívala a stojím si za svým.

Proč rozkrývat zločiny komunismu? - No a proč ne? Kvůli zájmu o historii, kvůli poznání, kvůli snaze pochopit, ne? Ve volbě komunistů žádnou zářnou budoucnost nevidím. Důvody jsem již uvedla v jiných diskuzích.

Datum: 20.10.13 20:38
avatar

- děkuji za odpověď . Pomlčky používám tak, jak mi myšlenky plynou, připadá mi to normální. Ale, slibuju, že se omezím.

No - a proč se ptám stále dokola? Protože je tento problém na naší politické scéně stále aktuální.

Všichni pořád jenom hystericky nadávají (alespoň se mi to tak jeví) - ale nikdo mi zatím rozumně nezdůvodnil, proč se dnes vůbec nebere v úvahu úloha "stalinského " diktátu v naší společnosti po r. 1948 - a proč nikoho ani nenapadne zamyslet se nad významem Dubčekovy reformy - kterou zase "utnuli" Rusáci v r. 1968 -?

No - ale vidím, že nemá cenu se snažit o jakoukoliv diskuzi na toto téma (možná, že to je dnes už zase zakázané ). Nikdy se už ptát nebudu - a raději nepůjdu k volbám - ať si to vyhraje, kdo chce - stejně se nic nezmění.

Datum: 21.10.13 15:42
avatar
A koho budete volit, když ne komunisty? Ti největší komunističtí zloději jsou v ODS a TOP, jelikož stačili nakrást několikanásobně více než KSČ za celou svou existenci. Jakékoliv rozkryvani něčeho před rokem 89 by bylo v tomto případě jen taková zástěrka nebo odvedení pozornosti od megazlodejen dneška.
Datum: 21.10.13 17:38
avatar

Ahoj "štírečku"

- vážím si Vaší odpovědi, - pokud jsem ji pochopila správně - nevážíte si dnešní "tzv. pravicové" společnosti - i přesto, že jste zřejmě velice inteligentní - a dovedete vydělat peníze i dnes - není co dodat - pokud je vás takových více - přeju vám hodně štěstí - !

- Vy se neztratíte - ať vládne, kdo chce - ale myslím, že to bude zase stále stejný scénář - bude se PRACNĚ a NEÚSPĚŠNĚ sestavovat vláda - a ve vládní koalici zase skončí ČSSD, TOP 09, ANO, ODS, KDÚ-ČSL, atd. - Ať už to dopadne, jak chce - vsaďte se, že ve vládě zase bude pan Kalousek.

Datum: 21.10.13 20:05
avatar
Já odpovídal claire, neustále nadhazuje komunisty a nevidí, co se děje dnes. Ne ze bych se komousu zastával, ale po převratu nebyl téměř žádný dluh a z důchodového účtu by přežili ještě naší vnuci. Vláda nám neustále vymyva mozek tím, ze na dluh se žít nedá, ale na co teda těch dvacetlet žijeme? Nejhorší na tom je, ze lidé tuhle vládu volí porad dokola. A ze se tam udrží Kalousek je všem jasné, drží se tam od revoluce a nechápu ze mu na ty sliby lidi zase letí. Asi mají krátkou paměť...
Datum: 22.10.13 13:44
avatar

Proč? Protože jsou to zločiny, a možná taky proto, že někteří lidé tomu stále nevěří nepo je aspoň bagatelizují.

Od: olaf71*
Datum: 20.10.13 19:56

pamatuji na dobu,kdy jsem šel "poprvé" volit. ve skutečnosti poprvé to nějak nevyšlo, protože jsem bránil republiku se zbraní (vařečkou) v ruce ještě s bratry Slováky v Levicích při stavbě jaderné elektrárny Mochovce. když to bylo "podruhé", tak byl tehdy zákaz podávání alkoholických nápojů a hospody byly zavřené. tyto volby využiji otevřené hospody, upravím se do potřebného stavu a pak se uvidí koho budu volit :-D

Datum: 20.10.13 20:03
avatar

Jen malá poznámka: Všechny ty zločiny nebyly spáchány před padesáti lety jak píšete, ale i po roce 1989. A ty lidi stále potkávám. Mají se fajn.

Datum: 20.10.13 20:07

A který zločin spáchal komunismus?

Od: bytinase
Datum: 20.10.13 20:31
Datum: 23.10.13 15:51
avatar

Ahoj "ringo"

- asi máte pravdu - po r. 1989 stačila tzv. "svoboda a demokracie" spáchat už hodně zločinů - ale, na kterých se po tomto roce podíleli komunisti-? - Doufám, že jsem správně Vaši odpověď pochopila jako ironii.

Jinak - už dávno po r. 2000 bych volila nové komunisty - ale vždy bylo jasné, že by to byly "vyhozené" hlasy , protože je všechny strany bojkotují. Volila jsem tedy vždy jediné, co mi zbývalo - ČSSD (jiná levicová strana zde nikdy nebyla) - ale vždy to dopadlo, jak to dopadlo.

A bohužel myslím, že to nyní dopadne, přes veškerý "humbuk" stejně. Pan Kalousek bude zase ve vládě - a pojede se dál - pokud se vůbec podaří sestavit vládu.

Datum: 20.10.13 21:46
avatar

Mají takové otázky pokládané stále dokola nějaký smysl? Beztak se většina diskutujících leda poštěká a pozuráží. A nikdo nic nevyřeší.

doplněno 20.10.13 21:48:

Jinak, co bylo, to je mi ve své podstatě jedno. Pouze se dívám, jaké z toho plynou důsledky a následně vyhodnocuji. Nemá smysl hrabat se v minulosti, kterou nikdo nezmění.

Datum: 21.10.13 06:14

Psát neumíte? Mrknul jsem na to a byl tam skoropop Džugašvili. Ve které minutě se objeví ten komunismus?

Datum: 23.10.13 17:01
avatar

Ahoj, "martinko"

- myslím, že je dnes dost smysluplné - pokládat otázky stále dokola - dokud se nad nimi lidé nezamyslí - ale mám bohužel dojem, že je to příslovečné "házení perel sviním" - !

Ale je pravda, že klást otázky na toto téma nemá žádný smysl, pokud to lidem nic neříká. Zdravím. Marcela.

Datum: 23.10.13 17:30
avatar

Marcelko, máte pravdu a proto se znovu zeptám: co dobrého od revoluce komunisti udělali, dokázali, přiměli někoho k něčemu pro lidi? Nehrabejme se v dávnověku. Mi stačí doba od revoluce po dnešek. *sok*

Od: zabu
Datum: 26.10.13 01:35

Snaha by byla. Ale když se nechce, tak ...Trochu dlouho mi to trvalo, než jsem se k tomu dostal. Tak tedy:

V minulém funkčním období navrhla KSČM a její poslanci v Poslanecké sněmovně
PČR celou řadu prospěšných zákonů. Bohužel, valná většina jich nebyla díky
hlasům tehdejší vládní koalice schválena. Za nejvýznamnější bych ze svého
podhledu považoval Novelu zákona o zrušení listinných akcií na majitele,
která však byla zamítnuta již v prvním čtení, stejně jako Novela ústavního
zákona o referendu o vyrovnání s církvemi. Další novelou, opět bohužel
zamítnutou, byla Novela zákona o soudních exekutorech a exekuční činnosti. V
prvním čtení pak díky předčasnému rozpuštění Poslanecké sněmovny PČR
skončila Novela zákona o majetkových přiznáních. To je však jen výběr patrně
těch nejvýznamnějších iniciativ poslanců KSČM na půdě Poslanecké sněmovny
PČR. Návrhů a novel zákonů z našich lavic však bylo mnohem více, některé
nebyly vinou koalice ani zařazeny na program jednotlivých schůzí PS PČR.

zdroj: tiskové oddělení KSČM

Datum: 26.10.13 11:47
avatar

Nepatrný problém tohoto výčtu je v tom, že vychází ze údajů KSČM. tedu to, že jsou to zákony prospěšné, sy myslí právě KSčm. Neříkám, že nejskou, jen, že mohou být sporné, a chválí si je KSČM, což je samozřejmé, protože oni je podávali a zdůvodňovali, ale posuďme je nezávisle. Třeba autor si zde nejvíce chválí Novelu zákona o zrušení listinných akcií na majitele, což neposoudím fundovaně, ale zdá se mi to být rozumné (myslím, že ti, kdo ji neschválili, argumentovali spíš tím, že nic neřeší, než tím, že by byl špatný, i když nevím, jestli jeho konkrétní podoba neměla nějaké vady), a pak Novela ústavního zákona o referendu o vyrovnání s církvemi. O tom mám svůj názor, partrně (nevím, spíš odhaduji statisticky) odlišný od vašeho, ale nehodlám zde o něm diskutovat. Bere to, prosím, jako upozornění na možné různé pohledy než jako pokus o "smetení".

Od: bmbx®
Datum: 26.10.13 13:03

Kartaginec:

vzhledem k tomu, že většina zákonů je "zprasených" a nedokonalých úmyslně, nahrávají buď těm co je prosadili nebo těm co je podplatili, dá se věřit tomu, že novely prosazované komunisty budou vesměs prospěšné

Někdy mi opravdu až hlava nebere o čem se ti naši poslanečtí darmožrouti handrkují a my tiše mlčíme a mlčíme už 24 let. Moc doufám, že předčasné volby tomu konečně udělají přítrž, vzhledem k tomu, že se zásadní změny v naší zemi dějí zhruba po dvaceti letech, tak je opravdu nejvyšší čas.

Od: zabu
Datum: 27.10.13 20:26

Ano. S tím vědomím, že navržené zákony bude každý hodnotit jinak jsem to sem dával. To hodnocení je vždy subjektivní.
Důvod proč jsem to sem dal, nebyl někoho přesvědčovat, ale seznámit s tím co dělají o co se snaží. Informační blokáda ze strany médií vůči této straně tu bezesporu je, a spousta lidí ani netuší, co vlastně KSČM dělá, co hájí.

 

Datum: 21.10.13 10:27
avatar

Má smysl skoro 70 let po porážce nacismu bránit jeho návratu?

Od: vizionar
Datum: 21.10.13 10:48
Jethro:
V tom je velký rozdíl, kommunismus totiž stejně nastane až kapitalismus dodycha
Od: pt®
Datum: 21.10.13 14:57
avatar

Viděl jste to video výše, "vizionáři"?

Od: vizionar
Datum: 21.10.13 15:22
Na videu lze shlédnout cokoliv, ale jediný možný vývoj nelze ovlivnit, jen zdržet a to se zatím děje a je to dobře protože lidé na to nejsou připravení. Až přestane být vsechbo jen o penězích, až lidé pochopí že život není jen honba za majetkem, až pochopí že být úspěšný je v tom co jejich činnost přináší ostatním a nejenom jim, bude zde komunismus a nikomu to nebude divné, budou se spíš podivovat jak mohli dřív tak egoiticky přežívat, budou se na naší dobu dívat jak na temný středověk.
Datum: 22.10.13 00:16

Takto komunismus nikdy nikde nefungoval, nefunguje a fungovat nebude. V každém člověku je trocha egoismu a ambicí. Komunismus dělá jen to, že se pokouší veškeré ambice pošlapat. Úspěšné a schopné sráží na stejnou úroveň jako lemply, či dokonce trestá sebemenší snahu mít se lépe. Demokracie také nefunguje jak by měla, ale pořád je mnohem lepší, když se určité procento má skvěle, další průměrně a část mizerně. Ti, kdo nemají schopnosti, nebo možnosti něčím přispět společnosti se prostě nemají mít stejně, jako ti, kteří tvoří hodnoty, to není fér. Demokracie má své sociální dno, takže ti, kdo si dají tu práci a přinejmenším se domůžou se svých práv, hlady neumřou. V demokracii máte jen málo jistot, ale mnoho možností. Vývoj nezastavíme, sysém se musí změnit, ale jen idiot by se vracel k něčemu, o čem už víme, že je nefunkční.

Já se vymožeností demokracie nevzdám a bude je bránit i se zbraní v ruce. Chci mít luxusní byt, chci jíst delikatesy, chci cestovat po světe. Mám se toho vzdát, aby se někdo, komu nestálo za to udělat si třeba maturitu a naučit se cizí jazyk, mohl vydělávat průměrnou mzdu na uměle vytvořené pracovní pozici? ANI NÁHODOU! Je lepší mířit ke hvězdám a minout, než mířit na kupu hnoje a trefit se.

Od: pacourek*
Datum: 22.10.13 01:35

Amadeus zkuste si komunismus představit jako život na Startreku (to je nejideánější) Jenže dnes mužete mít třeba vysokou školu astejně bez známích a přímluvců budete dělat doplňovači v supermarketu

doplněno 22.10.13 02:56:

Až budete konkurovat 200 uchazečům na 1 volné místo budete mluvit jinak A v reálu komunismus v Čechách nikdy nebyl .a najblíže se ke komunismu přiblížil izraelský kibuc

doplněno 22.10.13 15:21:

Ano byly při výběru lepší než já ale když vyberou horšího (a pak jej po několika měsíců vyhodí) tak to je důkaz protekce

Datum: 22.10.13 01:52

Já si raději představím komunismus v reálném světě, zkuste to také. Není to hezká představa. Já známé nikdy nepotřeboval a zboží v supermarketu nedoplňuji. Většina lidí, které znám, se kterými pracuji, se také na svá místa nedostali přes známé. Nesvalujte své neúspěchy na protekci.

doplněno 22.10.13 13:37:

Chcete říct, že jste si stoprocentně jistý, že z těch 199 dalších uchazečů se nenašel žádný, který by byl kvalifikovanější, charismatičtější, nebo přinejmenším levnější, než Vy? A že šlo o protekci, jste se dozvěděl, protože jste tam po odmítnutí zašel ještě jednou a nového zaměstnance podrobil výslechu? Já neříkám, že se takové věci nedějí, ale rozhodně se to nestává tak často, jak si neúspěšní uchazeči představují.

Komunismus i demokracie jsou utopické myšlenky. Všichni víme, jak to vypadá, když se tyto myšlenky přenesou do skutečnosti.

doplněno 22.10.13 17:43:

Pak máme zcela odlišné představy o tom, co je a co není důkaz. Vám snad někdo ukázal životopis člověka, kterého přijali místo vás? Znáte důvody, proč ho vyhodili? Jak často se dozvídáte, že člověka, se kterým jste byl u stejného pohovoru, vyhodili? Všechno, co říkáte, mi připadá jako klasická výmluva neúspěšných kandidátů. Nejsem sice personalista, ale poměrně často jsem byl přítomen pozdějším kolům výběrových pohovorů. Moc dobře vím, že i sebepropracovanější výběrový klíč vám nezaručí, že člověk, kterého přijmete, se vám osvědčí. Od toho je zkušební doba a ani ta není stoprocentní při odhalování nedostatků. Další věc je, že kvalifikace pro určitou práci není vždy rozhodující. Může se stát, že člověk s odpovídajícím vzděláním a několikaletou praxí nebude přijat na úkor někoho, kdo lépe zapadá do kolektivu. Jasně, známosti občas hrají roli, štěstí také, ale nejčastěji o tom mluví právě ti, kteří neuspějí kvůli vlastním nedostatkům a potřebují si to něčím obhájit.

Datum: 22.10.13 13:49
avatar

"nejideálnšjší" je lingvistická kravina. "Ideální" je optimum.

Od: bmbx®
Datum: 22.10.13 15:24

kartaginec:

Používají se mnohem větší kraviny a dost často, nikdo se nad tím nepozastevuje, např. "charakteristické rysy". "Nejidealnější" by se dalo pochopit, pokud chce někdo zdůraznit, že zrovna to nebo ono je opravdu ideální / optimální :-D

Datum: 22.10.13 17:18
avatar

V podstatě máte pravdu, Já na to většinou nereagujum ale občas mi to nedá a musím si povzdechnout, a nebývá to vždy u toho nejkřiklavějšího případu

Datum: 25.10.13 17:10
avatar

pro "jethro"

- nezlobte se, - ale mám stále větší dojem, že dnešní tzv. "demokracie" svou politikou představu návratu nějaké diktatury přímo evokují - ať už levé, nebo pravé.

No - ale Češi jsou zbabělci, podržtaškové a "vlezdoprdelisti" - sami si vládnout neumějí - a vždy se přikloní na stranu silnějšího, který je "už nějakým bičem spráská" - možná je už po 25 letech načase.

Datum: 21.10.13 15:48
avatar

Marcelko, jsem daleka to, hádat se s vámi nebo vůbec s někým o tom co bylo. Jen by mně zajímalo, co komunisti udělali dobrého od revoluce. Měli stejnou možnost jako ostatní strany. Čím přispěli k lepšímu dnešku? Sedí ve všech zastupitelstvích, radnicích, krajích a čím dobrým se zviditelnili? Neříkejte, že je jich málo, že je přehlasovali. Ostatních také někdy není zas až tolik, ale vyjednáváním a trvalou prací dosahují svého. Tak proč ne komunisti? Jaká práce je za nimi vidět? Jen slibují, mží, svádějí na někoho. Ale oni nic, oni jsou muzikanti! Tak mi to vypadá, ať chci nebo ne! *hej*

doplněno 21.10.13 17:23:

Jsou tak neschopní, že se nedokázali ani zformovat do opozice! Jen ňafají a plivou. Docela potichu a ustrašeně. *sok* Vyjmenujte všechna pro, proč bych měla volit komunisty a já je volit půjdu. Ukažte mi, co dokázali od revoluce. Když se nechcete bavit o dávnověku.

Od: pacourek*
Datum: 21.10.13 16:51

Bsbkazov-to co popisujete dělají všichni politici

Od: pt®
Datum: 21.10.13 19:54
avatar

Volby 2013: Koho volit? - http://orgo-net.blogspot.cz/2013/10/volby-2013.html#more
KSČM _ Komáři utrpí ve volbách spoustu truc-hlasů nasraných voličů. A proč by ne? Horší než předchozí vláda být nemohou, to prostě nejde. Neumí nic, stejně jako ti před nimi. Stačí nekrást. Jen mi vadí, že jsem o nich v posledních letech moc neslyšel. Žádné osobnosti, radikální akce, bombové útoky, střelba, ohnivá vystoupení, trestná oznámení, žádné reakce na ODS kmotry a zloděje, které měli všude kolem sebe. Prostě ticho po pěšině. A to je málo. Ale ta legrace, až prosadí se socany zákon o prokázání původu majetku a dodatečné 70% zdanění, ta bude snad stát za to...Jo, Tupolánkům by mohli znárodnit slunečnici (fotovoltaickou elektrárnu).

doplněno 21.10.13 20:16:

Úsvit Okamury _ je smutné, že úspěšný podnikatel a japonský samuraj musel odložit svůj meč, uchopit vidle a kolec a začít kydat všechny ty fekálie české politické scénky. Bude mít hodně nepřátel. Je mi sympatický švýcarský systém demokracie, je mi sympatický už jednou odstavený Okamura i jejich volební program.

"Úsvit jsem nenapsal jako vlastní politický program, ale jako zoufalý dopis hozený v láhvi do moře v naději, že jej někdo najde. Úsvit je vlastně volání o pomoc - volání po záchraně před diktaturou neschopných, korupcí prolezlých a ve své vnitřní podstatě nedemokratických politických stran." Pavel Kohout-ekonom

Moc se mi líbí Okamurův odvážný postoj k cigánům a řešení jejich 700 let nekončícího problému. Do Indie je ale zatím přestěhovat nemůžeme. Bohužel. Ale "polibek smrti" v podobě nesmrtelného Vítka Bártů na plzeňské kandidátce jsem považoval za pořádnou šlápotu do lejna. Jenže včera jsem si přečetl poslední Okamurův blog a jestli ono to nebylo všechno jinak. Nemyslím bezcharakterní špíny Peak nebo Kočí. Ale Bártu nikdo z nás osobně nezná. A jestli si náhodou nemyslíme o Bártovi přesně to, co kmotři a Nečas s Kalouskem nařídili médiím a soudcům, že si o něm máme myslet... http://orgo-net.blogspot.cz/2013/10/volby-2013.html#more

Datum: 21.10.13 20:34

Kanimůra je úspěšný podnikatel? To říká kdo (krom něj)?

Od: zabu
Datum: 22.10.13 11:59

pt. To, že o KSČM neslyšíte, jen jasně dokazuje, jaké informační vakuum kolem nich je. Jak dokáže TV a radio úspěšně filtrovat nežádoucí informace. Že je to záměr je asi jasné-předpokládám. Není v zájmu mocných, informovat o úspěších svých protivníků-opozice, chcete-li. Čtěte jejich noviny, jmenuje se to Haló Noviny, poslochejte radio Futura, to je jejich internetové radio. Informace dnes jsou. Jen je člověk musí aktivně hledat. Možná potom budete mluvit jinak. Možná.

Od: pt®
Datum: 22.10.13 19:18
avatar

"zabu", děkuju za radu, ale nečtu nic a nic číst nebudu, nekoukám ani na televizi. Máme vnoučátka a těm se věnuju, všechen náš volný čas a to mně nabíjí do života. Mám svůj rozum a nepotřebuju být ničím a nikým ovlivněna. Celý život jsem byla komunistům fuk, vzduch, nic, ke všemu jsme přišli pílí a to vždycky. Neměla jsem v dětství nikdy rodinu ani její tlačenku, ani známé ani kamarádičky. Pro mně má význám rodina a od toho se odvíjí i společnost. Tak to vidím já, ale dělejte si každý, jak chcete. - pt

Od: zabu
Datum: 22.10.13 20:41

cituji: "děkuju za radu, ale nečtu nic a nic číst nebudu,". Toto je Vaše svaté právo.
Pak se ale nedivte, že o něčem a někom nic neslyšíte, viz. cituji: "Jen mi vadí, že jsem o nich v posledních letech moc neslyšel".

Od: pt®
Datum: 22.10.13 20:46
avatar

"zabu", to jsem dala odkaz na stránky, kde se píše něco o všech stranách. Kde jste vzal, že jsou to moje slova, to jsem dala do placu odkaz ke čtení k tomuto tématu. Taková debata nemá cenu. - pt

Od: zabu
Datum: 22.10.13 21:16

Nezlobte se, ale z toho příspěvku opravdu nejde poznat, že to nejsou vaše slova, že někoho citujete.

Od: pt®
Datum: 22.10.13 21:26
avatar

Co nejde poznat? Vždyť je tam odkaz docela odlišený barevně. Jenže jste to nerozkliknul a už mi píšete příspěvek, takže debata o ničem. - pt

Od: zabu
Datum: 23.10.13 14:41

Reaguji na to, co je v příspěvku napsáno, o čem předpokládám,(zřejmě mylně), že je to názor pisatele, nikoliv na nějaký odkaz. S odkazem nehodlám diskutovat. Není totiž s kým.

Od: pt®
Datum: 23.10.13 18:06
avatar

"zabu", ale může se diskutovat o odkazu, je tam o všech stranách. Jinde Vám to nedělá problém, ale to už není o tématu. - pt

Od: zabu
Datum: 24.10.13 16:40

Ano je to TAM o všech stranách. Takže i kdybych si ten odkaz otevřel, což jsem udělal až dodatečně, tak bych reagoval stejně. Proč? Protože jste vypíchla jen ty komunisty? Proč ne celý článek, strany předtím? Nemusíte mi odpovídat. Jen vysvětluji svoje jednání, které se Vám nelíbilo.

Od: pt®
Datum: 24.10.13 19:15
avatar

"zabu", to jste celý Vy, s klapkama na očích snad i na uších. Vypíchla jsem komunisty a Okamuru, dva odlišné programy a systémy. Je to marný, je to marný, je to marný. Tak pa. - pt

Od: zabu
Datum: 24.10.13 22:51

Tak teď jste mě rozzlobila. Nejdřív zveřejníte nějaký odkaz, pod něj text, ze kterého nejde poznat, že se nejedná o Vás názor, ale jen o část z toho odkazu, a divíte se, že na něj někdo reaguje? Proč to sem potom dáváte?
V jednom příspěvku říkáte: "Celý život jsem byla komunistům fuk, vzduch, nic,". A přesto jste z celého článku vypíchla Vy, jen komunisty(Okamuru až později). A když po Vás chci vědět co to znamená, tak se dočkám jen nadávky, o člověku s klapkami na očích a jinde? Jste, ač pravděpodobně žena, nezdvořák.

Od: pt®
Datum: 24.10.13 23:28
avatar

Jo, nadávky? Na to jsou tady jiní experti. Pokud máte dojem, že jsem Vám nadávala, tak mně nahlašte adminovi. Tak pa. - pt

Od: zabu
Datum: 25.10.13 16:24

Nahlásit adminovi? Za to mě nestojíte.

Od: bmbx®
Datum: 24.10.13 22:54

pt:

bude lepší, když nebudete zbytečně utrácet čas na poradně, který můžete věnovat vnoučatům :-D

Datum: 25.10.13 07:37
avatar

bmbx, totéž lze říci o vás, o mě, o každém, kdo má jiné mínění než se nám líbí. *bum* Nechejte toho

Od: bmbx®
Datum: 25.10.13 09:20

babkazov:

1) nebylo by špatné, kdyby jste si všimla času mé reakce a přiřadila si jej ke správnému příspěvku Doufám, že pokud to uděláte poznáte, že význam mé poznámky se vám ukáže zcela v jiném světle.

2) já si nestěžoval, že nemám čas a radši se věnuju vnoučatům

Od: hm®
Datum: 21.10.13 17:05
avatar

Culdo, špatně! K volbám běžte a volte ty nejlepší, kteří budou k dispozici.

A k otázce: Ono to jednou dopadne podobně, jako s Kateřinou "Jau Jau" alias "Biomasou". Nějakého vášnivého komunobijce se někdo bezelstně zeptá, co to byl a co provedl ten komunismus, proti kterému tak vystupuje, ... a nastane trapné ticho a tápání proložené slovy "no byl nejhorší".

Od: buss®
Datum: 24.10.13 23:14

špatně! K volbám běžte a volte ty nejlepší, kteří budou k dispozici.
KDO jsou ti NEJLEPŠÍ? Zatím všichni zklamali! Vždy jde o MOC!

Datum: 22.10.13 19:17
avatar

Marcelko,myslím, že už při založení tohoto vlákna, Vám bylo jasné jak to dopadne. Máme tu sice rozdílný názor na politiku ale hlavní je, že se "nenapadáme, neurážíme" a jinak si v celku rozumíme, že? K volbám půjdu, toť vše co k tématu řeknu.

Datum: 25.10.13 16:54
avatar

Ahoj lidi -

- tak mám odvoleno- ! - po tomto víkendu budou naše "debaty" zde na Poradně už naštěstí bezpředmětné - jen jsem zvědava, jak to dopadne.

Abyste neřekli - já jsem volila ČSSD - ne přímo z přesvědčení, ale protože nemám (jako důchodce) dnes jinou šanci - alespoň žádnou nevidím. A bohužel myslím, že ani volba ČSSD žádnou zvláštní šancí není - uvidíte. No přeju "hezké volby" Marcela.

Datum: 25.10.13 17:01
avatar

Marcelko, zdravím. Mě volba čeká za chvilku, až skončí zprávy na TV.

Mám dva kandidáty, jednoho zvolí manželka, uvidím, kdo na mne zbyde.

Přeji krásný dlouhý víkend.

Datum: 25.10.13 17:11
avatar

Konečně máme svobodu, a už nikdy se nevrátí ty špatné časy! Vždyť nám vůbec nevadí, že většina národa podvádí stát a okrádá nás všechny, jak se dá - své okolí, přátele ba dokonce i rodiče!
Vždyť my si rádi při léčbě v nemocnici zaplatíme léky a pobyt nebo také umřeme, když na nás nemá z ošetřujícího personálu nikdo čas!
Vždyť my si rádi koupíme potraviny přesycené éčky nebo už prohnilé, aby se náš život zpestřil!
Vždyť my rádi vzděláváme za naše peníze už od školky děti, které neznají v dospělosti ani státní hymnu, natož pak český jazyk nebo matematiku, ale zato znají PARTIČKU
a COMEBACK!
Vždyť my rádi pijeme alkohol a mluvíme svobodně a vulgárně, nejen mezi sebou, ale také na prknech, co kdysi znamenaly svět. Také v televizi, rádiu a divadle - tím nás hned všichni cizinci poznají, jsme přece VYVOLENÍ, jsme nejlepší - jsme Češi! Vždyť my víme, jak mít situaci pod kontrolou a budeme vždy stát za naším parlamentem
a vládou, protože jsme teď konečně spokojeni a vyhovuje nám tento život ve svobodné společnosti, která nám to vše umožňuje a plně nabízí z výdělku těch, kteří si ještě neuvědomili, že je směšné chodit denně do práce. Vždyť stačí zajít občas na sociálku nebo někoho přepadnout a pak si zajet na dovolenou, zajít s kamarády do herny nebo někde zapařit, ráno zalehnout a odpočívat celé dopoledne...
Žijem přece jenom jednou! Co bude - "to neřeš!"
To je přece skvělé žití v té naší zemičce, kde je všechno dovoleno! Tak čtěte dál svůj bulvár a dívejte se na seriály, v tom je naše budoucno! Vědět, kdo s kým spí, kdo má nejlepší sex a jak často, atd., atd...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.