Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opisování předešlých odpovědí

Od: hanher* odpovědí: 54 změna:

Hezký večer,

všímáte si také, jak zde poslední dobou přibylo opisování dřívějších odpovědí, a dopisování nicneříkajícího komentáře ve stylu "souhlasím s kolegy"?

Vždy cca. po 19hod. sem přiběhne jeden registrovaný nick, který jen téměř shodně opíše již dřívější odpovědi, a zase se zdejchne.

Už mě to začíná vytáčet, protože i kdyby byla první odpověď špatná, tek on ji stejně opíše, už se to i stalo.

 

 

54 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, občas to tu je, to je pravda. Již zde psal někdo ze "syslů", že pokud je taková odpověď i obodována, že se má nahlásit a body se umažou. Zdravím!

doplněno 18.03.14 21:15:

hanher - byl jsem první, neb mám rychlou klávesnici . Ale, snad to nebylo myšleno na moji osobu. Pokud někde souhlasím, tak vždy něco k otázce doplním nebo upřesním. Jen slovo souhlas jsem snad nikdy nepoužil.

hanher*
hodnocení

Já věděl, že odpovíte první.

Asi víte koho mám na mysli, že?

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Nevím přesně, co máte na mysli.
Já občas napíšu že souhlasím s předchozí radou, která vyjadřuje i můj názor, abych kolegovo řešení (které bych také použil) nemusel zbytečně znovu popisovat. Navíc tuto radu hodnotím, protože jsem přesvědčen o její správnosti i přínosu pro tazatele. A na tom nevidím nic špatného...

hanher*
hodnocení

Jo, to ano.

Ve Vašich vesměs rozsáhlých odpovědích se to ale ztratí, tady je to až do očí bijící.

Opisování předešlých odpovědí
Opisování předešlých odpovědí #2
Opisování předešlých odpovědí #3
hanher*
18.03.14 21:18
hodnocení

Opisování předešlých odpovědí #4

 

hodnocení

0x
avatar kimba

Také jsem si všiml ! Tak si říkám, že na víc asi nemá ...

 

martinaa*
hodnocení

0x

No mazec, pánové. To jsem si nevšimla, ale to trapné.*zed*

Sice víc hlav víc ví a taky někdy napíšu prosté "souhlasím s předešlými", ale takřka 100% kopírka...

hanher*
hodnocení

Nechtějí se mi dělat screeny, nebo hledat odkazy, ale z 95% od něj člověk nečte nic jiného než to souhlasím, nebo ty totožné odpovědi.

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Aha, toho jsem si nevšiml.
Ale pokud tento služebně nepříliš starý kolega odpovídá v nějakém mně blízkém tématu, na jeho rady docela koukám. Je to jeden z mála rádců, u nichž jsem uvítal a použil nové tlačítko "Špatná odpověď"...

 

olaf71*
hodnocení

0x

tak to Tě vytáčí docela malicherná věc

janulka123

jezis, ze mate cas resit takovy kraviny, proste to nech plavat...nepochopim :DDDDDDDD

 

cuca*
hodnocení

0x

Vsimla jsem si, zatim jsem to taktne :) prehlizela. Podle me to bude nizky věk a snaha se jakkoliv zapojit.

Horsi bylo, kdyz zadal dotaz jako troubaf (neregistrovaný )na vek radcu- dotaz kolik vam je let z 11.3. a sam si pod timto nickem , ktery uvadite, odpovedel, to byl trapas, bohuzel to bylo z vlakna vymazano.coz trochu nechapu, pak clovek ztraci prehled...pak jsem si zacala vsimat tohoto nicku.jeste mam podezreni ze @erik =@erikpetr.

Pokud ne,@erik se omlouvam *hi*

doplněno 18.03.14 21:46:

Jeje hope, mate pravdu, uz by to chtelo asi brejlicky, spatne to ctu..

doplněno 19.03.14 15:47:

Přijměte @eriku mojí omluvu za záměnu totožnosti s @erikretr.

Samozřejmě to nebyl úmysl.

výtka
Upozornění od sys hejkal 19. 03. 2014 06:45:00
Omluva erikovi je na místě, kromě avataru nemá s erikretrem nic společného.
hop®

@cuca, nick erikpetr sice neznám, ale pokud máte na mysli @erik a @erikretr, tak mají i stejné avatary...

doplněno 18.03.14 21:55:

@cuca v pohodě, pochopil jsem :)

hanher*
hodnocení

Tak tak, někde i bylo vidět, že je to jeden uživatel. To ale přehlížím. . .

doplněno 19.03.14 08:52:

Tak se tedy omlouvám, byla to jen shoda okolností. . .

sebod*

Můžu se zeptat, proč bylo toto vlákno založeno? Budeme snad viníka veřejně pranýřovat? Nebo ho vyškrtneme ze strany? Ubližuje někomu? Je na někoho hrubý? Tak ho nechte dejchat...

hanher*
Necháme, je to o zamyšlení. . .
ohneta*

Abych řekl pravdu, tak mě to celkem vadí. Kdyby takové odpovědi psal každý, tak může admin přejmenovat poradnu na spamujte.cz.

někdy se staně, že jsou odpovědi psány zároveň a opakují se, občas mi taky stane. Píšu jí 3 minuty a šup jsou tam 2 skoro stejné. Druhá věc je, že pokud je ta druhá stejná je zároveň potvrzením, že je první správně. To mi přijde také fajn.

Tohle papouškování bez jakékoliv další úvahy je "zvláštní".

Claymane, taky se mi stane, že napíšu prakticky to stejné jako někdo jiný, dejme tomu pokud je rozdíl 3 minuty, tak je to pochopitelné, prostě když jsem začínal psát, odpověď tam ještě nebyla. Ale tady jsou intervaly mnohem větší a nestalo se to jednou či dvakrát, ale opakovaně. A to už trochu zavání...
janulka123

tak podivej...ted jsm nasla otaku a vim odpoved...odpovedela jsem a jdu dal...vis, on kazdy necte vsechny odpovedi kdyz je jich tam 20 cet pod sebou, neni to ani mozne... :) ani to nejde, takze toto je naprosto bezne, stava se to a jeste se to stane mnoho krat...ok?

janulka123

oprava: otaku...otazku...

majsterjoe*

Možná i trocha závisti v tom je?

Je mi to celkem jedno. za dobre odpovedi si opravdu nic nekoupim.

hanher*
Ale tady nepadla o hodnocení ani zmínka a závidět tady není co. . .
hop®

Sebodko, třeba uvádí tazatele v omyl, když zkopíruje nesprávnou odpověď. Kdyby tady takových kopírovačů bylo více, mohlo by být v jednom vlákně více nesprávných odpovědí než těch rozumných. Já nejsem pro pranýřování či ukamenování, ale jsem rád za toto upozornění. Já osobně rady tohoto konkrétního rádce nepotřebuji a nevyhledávám, ale bylo by dobré, kdyby se nad svým jednáním zamyslel, proto toto vlákno neodsuzuji, ale vítám...

erikretr*

No ale já sem pak psal že jsem tu otázku nenapsal já!Bylo to pouze z mího počítače muj známý

 

hodnocení

0x
avatar dakon

Take si myslim, ze toto je uz moc. Take obcas pisu souhlasim, aby jsem podporil radu. Spoustu lidi ceka na ruzne nazory, aby si vybraly ten, co jim vyhovuje a to jim pri rozhodovani muze pomoci. Jinak opisovani bez znalosti je ubohe a mame moznost bodovat spatnou odpovedi

lidus*

Také občas napíši, že ten či onen má pravdu, aby tazatel věděl, že je nás víc se stejným názorem. Vytáčí mě, když si někdo odpovídá sám a také to, že někteří vyčkají až je více názorů a pak se přikloní k tomu populárnějšímu. Docela mi vadí i otevírání dva roky starých dotazů, nevadí mi to když se někdo pídí např. jak a čím natřít plot a nezakládá novou tázku ale u dotazu např. mám mít třetí dítě, který tazatel položil dva roky zpátky, je snad zbytečné mu odpovídat jelikož on už to dávno vyřešil.

Ono to pomůže jiným, po 3 měsících už přihlášené odpovědi nechodí, z 99% pomůže jedna otázka desítkám dalších ;)
Vadí mi jen když si tam někdo vloží reklamu a tím ji oživí... To pak mažeme :)

 

hanher*
hodnocení

0x
cuca*

@erikretr jste zde, tak se prosim vyjadrete. Zde na poradne jde o to, abyste odpovedel za sebe, ne souhlasit jen s jinymi, vyjadrite se?

Diky cuca

erikretr*

Víte co?Já tady na tým poradte končím!Člověk se snaží poradit a ono vám to ještě pomali vadí! *plac* KONČÍM!

hop®

Tak to je mi Vás líto. *nevi*

Místo abyste o kritice popřemýšlel a zkusil se polepšit, tak utečete. Ale samozřejmě, je to VAŠE volba a rozhodnutí...

doplněno 19.03.14 20:27:

@hanher: příště dejte link na konkrétní odpověď, ne na #poslední, ta se stále aktualizuje...

hanher*
@hop
Jo, všiml jsem si toho už při vkládání.
Jsem na mobilu, a nechtělo se mi to už přepisovat.
cuca*

Ne, tak to uplne není. Ono nekdy proste nema smysl jen napsat souhlasim.kdyz nemam co doplnit, udelim treba bod podle mne uz uspesne odpovedi a uz sama neodpovidam.jde jen o styl, jakym odpovidate, pokud budou odpovedi vice podrobne, ne pouhe souhlasim, bude to dobre.

Kapišto? Vysvetleno.

hop®

Nevysvětleno ! ;)

Má smysl napsat "Souhlasím" a dát palec, pokud je to v rubrice, kde jsem alespoň trošku oborník. Anonymní palec může být od jakéhokoli kolegy, kterému se odpověď "jen" líbila. Myslím., že moje "souhlasím" s palcem v rubrikách souvisejících se stavařinou má snad pro tazatele větší váhu než ten palec anonymní.

Kapišto? Pochopeno? ;)

hanher*
@erikretr
Nikdo Vás do toho nenutí a nikdo to ani po Vás nežádá.
Jde jen o to se zamyslet nad nicneříkajícím způsobem Vašeho odpovídání.
Zaregistroval jsem i asi dvě věcné rady, ale bohužel převažují ty nicneříkající.

 

erikretr*
hodnocení

0x

No ale proč bych na týhle poradně měl bejt?

zajixxx*

Také někdy používam tu frázi "souhlasím s kolegu" atd. Nijak často, ale zato opodstatněně. Jinak pro @erikretr ,je to ve vašich rukách.

hop®

@erikretr: abyste dobře radil a pomáhal ostatním, podle svého rozumu, podle svých zkušeností v oboru, o kterém si myslíte, že mu rozumíte. TAK PROTO! *slunce*

A proto tu také většina z nás také je...

praivo*
20.03.14 14:40

*palec*

janulka123

eriku! proste pokud neco vis, pis! ostatnich si nevsimej! ok? je svoboda projevu a toho se drz, ovsem ze se stane ze mas stejne nazory jako ostatni lidi...je to v poradku...

 

erikretr*
hodnocení

0x

Dobře dobře tak se omlouvám za to souhlasím.už to nebudu psát!

martinaa*

Už nahoře Vám někteří jasně napsali, že samotné "souhlasím" ani tak nevadí. I když by bylo fajn větu rozvinout a přidat aspoň něco v tom smyslu, že máte stejnou zkušenost apod.

hop®

@erikretr: evidentně jste nepochopil, co se Vám tu smažíme vysvětlit! *zed*

poradte.cz/...

 

erikretr*
hodnocení

0x

Tak se na mě nzlobte jo a je mě 40 let abyste věděly :)

Dámy to bylo na Vás. :)

 

hodnocení

0x
avatar axus

Co je tohle kurva za hon na carodejnice?

Ste jako psi na vesnici. Jeden po nekom stekne a vzapeti se na nej vrhne cela stekajici tlupa a pomalu ho od tud vynesete v zubech.

Co vam udelal, ze vam tak vadi, ze tu do nej jeden vedle druheho, snad krome Olafa, musite stouchat? Ceho se dopustil? Porusil neco?

Bezte s takovymhle pranyrovanim do prdele. Sme snad dospeli lide, tak se dokazeme povznest nad to, co nam nevyhovuje.

doplněno 21.03.14 09:44:

Strejci. Srozumitelne ano, ale ne tak vypovidajici.

Az Admin zavede smailika, ktery si znechucene odplivava, pak ho milerad za vulgarity vymenim.

výtka
Upozornění od sys strejc 21. 03. 2014 06:29:33
Vaše vyjádření by bylo srozumitelné i bez vulgarit!
virgill

Sme snad dospeli lide, tak se dokazeme povznest nad to, co nam nevyhovuje.

Nemám mu to za zlé. Vždyť i přísloví říká : Opakování je matka moudrosti. A také je vidět, jak funguje hodnocení správných odpovědí.

hanher*
@axus
Nadává mu někdo hrubě?
Vyhazuje ho někdo?
Ubližuje mu někdo?
Trestá ho někdo?
Šlo jen o to, jestli má takováto odpověď nějaký vypovídající smysl, nebo ne.
Vesměs v žádné z jeho odpovědí nebylo nic, co by tazateli konkrétně mohlo pomoci.
Nebo slovo souhlasím, či ctrl c + ctrl v na něco samo o sobě odpovídá?

 

sebod*

hanher. Mě se to taky nezdálo nějak fér vůči erikretrovi. Nikomu zde neublížil. Možná jsi mu měl napsat svoje výhrady vnitřní poštou. Domnívám se, že jsou tady daleko větší prohřešky od jiných rádců. A kolikrát dávají radu, která může tazateli ublížit, nebo je naprosto mylná.

A ptáš se, zda mu někdo ubližuje. Ano, já se domnívám, že založení tohoto vlákna mu ubližuje. Toť můj názor.

janulka123

souhlasim ! konecne nekdo s naprosto normalnim komentarem! :)) dekuji, uzasny!

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Do téhle diskuze se hodí jeden takový vtip, který jsme si jako děti vyprávěly:

Vpodvečer se sejdou na louce u lesa všechna zvířátka a plánují si na druhý den společný výlet. Jejich vedoucí, medvěd, řekne:

Tak zítra ráno v 7 hodin se všichni sejdeme pod starým dubem.

Žába: Kvá, kvá, v 7 hodin ráno buďte všichni u dubu!

Liška řekne: Večer si nařiďte všichni budíka, aby někdo z vás nezaspal.

Žába: Kvá, kvá, nastavte si budíky, abyste nezaspali!

Zajíc se přidá: Vezměte si s sebou batůžek a v něm nějaké dobré jídlo na celý den, ať nemáte na výletě hlad.

Žába: Kvá, kvá, vezměte si dost jídla, at celý den nehladovíte!

Medvěd se naštve a zařve: A TA ČŮZA ZELENÁ ZŮSTANE DOMA!

Žába: Kvá kvá, CHUDÁK KROKODÝL, TOLIK SE TĚŠIL! *smich*

 

joudic*
hodnocení

0x

nekdy si nevsimnu, ale kdyz vidim ze je otazka kvalitne zodpovezena, ignoruju ji nebo dam bodik za dobrou odpoved ... vicemene i proto jsem jiz buhvikde navrhoval, ze by zadavatel dotazu mel mit moznost treba po 48h dotaz uzavrit, kdyz je spokojen a otazka dle nej zodpovezena

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]