Novinky na poradně - únor

Od: Datum: 31.01.14 22:16 odpovědí: 35 změna: 07.02.14 08:27
avatar

Zdravím, omlouvám se, že jsem trošku "zneužil" Adminův název nedávného tématu. *hi*

A dodávám, že tento příspěvek je především pro kolegy, kteří tu tráví určitou část volného času, nikoli pro méně aktivní rádce, jejichž návštěvy jsou sporadické. Zároveň se omlouvám všem našim kolegyňkám rádkyním, vše píšu v mužském rodě, ale samozřejmě s nimi v této diskusi počítám! *slunce*

Služebně starší i mladší rádci mívají nápady na změny ve fungování poradny. Někdy nápady rozumné, jindy zcestné. Občas velmi jednoduše realizovatelné, v jiném případě by byla třeba rekonstrukce poradny. Některé by využili a uvítali téměř všichni kolegové, ostatní by sloužily jen jednomu člověku či zanedbatelnému počtu kolegů.
Já jsem již několik změn Adminovi navrhl, veřejně nebo soukromě. Některé byly realizovány, jiné odmítl s tím že nejsou potřeba nebo by je jiní nevyužili - případně vysvětlil, že by fungování poradny spíš uškodily. Několik změn upadlo v zapomnění, u pár návrhu mi přímo nazančil, že se mu do toho nechce. Nezbývá mi než s ním souhlasit, konečné slovo bude vždy jeho, Adminovo. *modla*

Ale abych se dostal k jádru pudla, v tomto vláknu vás všechny (především ale registrované) chci požádat, abyste zde napsali reálné požadavky a přání, jak byste navrhovali poradnu vylepšit, zdokonalit, zrychlit, zkrášlit. *cteni*
Věřím, že pokud nás bude víc, kteří se shodnem na rozumné a realizovatelné úpravě, tak se Admin zamyslí a nápad třeba uskuteční. *klik*

A důrazně žádám, neodvádějme toto téma nikam jinam, nemíchejme sem osobní roztržky či politické náízory, předem díky ! *stop*

Zkusím dát první konkrétní nápad: pokud si zobrazím "otázky, do kterých jsem přispěl", uvítal bych zvýraznění těch témat, kde od poslední návštěvy přibyl nějaký příspěvek POD (podle hierarchie, nikoli "výškově") mojí reakcí. Narozdíl od témat, kde jsem sice přispěl, ale již tam není žádná odpověď, o které bych měl vědět a případně na ni odepsat. *cteni*

Takže "HURÁÁÁ na Admina" ;) - ať má co dělat, a ať je nám tu lépe ! *placni*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.01.14 22:27
avatar

S tím příspěvkem do otázky, do které jsem přispěl, nesouhlasím. Já myslím, že je vhodné, aby se ukázal poslední příspěvek jako takový a ne ten pod mým. Navíc není nic jednoduššího, než vyhledat na stránce svůj nick...

Od: hop®
Datum: 31.01.14 22:31
avatar

Ve volbě "do kterých jsem přispěl" skočíme na otázku, nikoli na poslední příspěvek. Navíc jsem nemluvil o zobrazení nějaké reakce v tématu, ale o zvýraznění určitých témat v seznamu. Pravděpodobně jsme se nepochopili...

doplněno 31.01.14 22:33:

... navíc jsem netoužil jen po kritice mého nápadu, spíše po nápadech nových. Zde by měl být prostor pro doladění různých návrhů, aby vyhovovaly většině, abychom měli "o čem" přesvědčovat Admina...

Datum: 01.02.14 05:25
avatar

Mně se tenhle nápad líbí, takové zvýraznění bych také uvítala. Doufám, že toto téma moc rychle nezapadne, nebo nebude uzavřeno, pravděpodobně také něco připojím.

Datum: 01.02.14 06:20
avatar

Omyl, @hope, není to tak, že bychom se nepochopili. Je to tak, že jsem nepochopil já Tebe. Teď už to chápu.

doplněno 01.02.14 06:40:

Myslím, že Seznam rubrik a Vložit novou otázku by mělo být někde na stránce pospolu s Hledaným výrazem. I když je Vložení otázky čeveně, nebylo by na škodu tyto tři položky mít u sebe, kvůli novým návštěvníkům. Prostě aby to hned praštilo do očí... Jinak je stránka vizuálně perfektní, jednoduchá a tak to má být. Žádné kudrlinky a textury...

Datum: 03.02.14 12:06
avatar

Hope, to já jsem to vůbec nepochopil, ale snad mi to časem dojde..

Datum: 31.01.14 22:44
avatar

Tak třeba navrhuji, aby dobrou odpověd mohl ohodnotit i neregistrovaný uživatel. Ale jenom v té otázce, kterou sám položil. Někdy dá zodpovězení otázky neregistrovaného uživatele dost práce a on to ani nemůže ocenit, i když by náhodou chtěl.

Dále: Ten žlutý řádek, který tazatele (zatím jen registrovaného) upozorňuje, že má 3 možnosti ohodnotit otázku dost často tazatel nevnímá, protože je soustředěn na obsah odpovědí. Nešlo by to upozornění ještě nějak zvýraznit nebo přesunout doprostřed obrazovky, aby tazatele praštilo do očí?

Od: hop®
Datum: 31.01.14 22:49
avatar

Neregistrovaný uživatel může hodnotit ve svém dotazu.
Co se týká toho zvýrazněného řádku. myslím, že je rozumný. Je dost výrazný, a asi by nebylo dobré tazatele odrazovat zbytečně otravujícím řádkem jen kvůli pár "bodíkům".

Ale díky za rozumný příspěvek !

doplněno 31.01.14 22:50:

Myslím, že ten oranžový řádek tam má i neregistrovaný uživatel, zkusím...

doplněno 31.01.14 22:59:

...aha, máte pravdu, asi Admin udělal nějaké změny a už to asi funguje jinak než dříve. Je ale možné, že to rozpoznalo mne jako neregistrovaného podle IPky a zabránilo mi to využívat všechny funkce neregistrovaných - Admin má mnohé případné problémů předem ošetřené. Jistě se k tomu sám vyjádří !

Datum: 01.02.14 05:30
avatar

Já jsem tu zatím moc dotazů nepoložila, ale pokaždé mne otravoval žlutý pruh s upozorněním, abych ohodnotila odpovědi, které mi pomohly. Otravoval, protože sjíždí po stránce dolů, dokud si nevzpomenu na křížek k uzavření.

A otravoval při každém otevření dotazu, přestože jsem již udělila všechny body, které jsem udělit mohla. Nemohlo by upozornění být méně agresivní? A nedalo by se nějak ošetřit, aby se po vyčerpání bodů přestalo zobrazovat?

doplněno 05.02.14 01:08:

Už je to několik měsíců, co jsem se ptala naposledy, takže jsem zatím neměla kdy zaregistrovat změnu. Ale je dobře, že už se pruh nebude po vyčerpání bodů zobrazovat.

avatar
Upozornění od administrátora 02. 02. 2014 17:46:26
ten pruh se zobrazí jen 3x za 3 měsíce, každopádně po vyčerpání hodnocení se už nezobrazuje. :)
Od: zabu
Datum: 01.02.14 13:59

K tomu se přidávám i já.

Datum: 01.02.14 16:09
avatar

Samozřejmě, že po vyčerpání možnosti hodnoti se už ten řádek vnucovat nemá, to snad admin opraví. Mně přijde zvláštní, že tazatel sice poděkuje za odpovědi na celý svůj dotaz, ale žádnou odpověd neoboduje. Nevím jak si to vysvětlit, snad jen, že si toho řádku zkrátka nevšimne. Jako příklad uvádím třeba nereg. tazatelku natyd: https://www.poradte.cz/spolec…-znovu-postribrit-snubak.html .

doplněno 01.02.14 16:10:

A takových by se našlo víc.


doplněno 05.02.14 17:02:

@hejkal: Psal jste, že o tom víte, zatím neopraveno, doplňuji aby se na to nezapomělo: Protože může bodovat i neregistrovaný uživatel, je třeba opravit ve FAQ bod 1: Hodnotit odpovědi mohou jen registrovaní registrovaným a to mimo Volnou diskuzi a Vzkazy.
Zdroj: https://www.poradte.cz/faq/


doplněno 06.02.14 14:29:

Tak bod 1. ve FAQ už je opraven. Díky !

avatar
Upozornění od sys hejkal 02. 02. 2014 06:44:49
Ozvu se ve vnitřní poště!
Od: hop®
Datum: 01.02.14 16:14
avatar

Ale hodnocení přece není povinné! Navíc pozdrav, slůvko "prosím" a poděkování jistě potěší víc... ;)

Datum: 01.02.14 16:26
avatar

@hope, neříkám, že je to povinné, poděkování je také prima. Když se mi nějaká odpověď líbí, proč bych ji nebodoval? Však jste sám zmiňoval, že vás ta zelená fajfčička také potěší nebo ne?

Od: hop®
Datum: 02.02.14 00:06
avatar

Určitě potěší, samozřejmě! Vysvětloval jsem i proč - možná mi ty "hokejky" dodají jakýsi punc věrohodnosti mých rad pro tazatele...

Od: hop®
Datum: 02.02.14 00:10
avatar

Ještě na jeden "problémek" jsem si vzpomněl: dříve při přejmenování či přesunutí vlákna přišel "echomail" s upozorněním, dnes to nějak nefunguje. Lze si sice zobrazit "přejmenované a přesunuté dotazy", ale není uvedeno odkud kam bylo přesunuto, ani z čeho na co bylo přejmenováno.
Velmi bych v tomto seznamu uvítal jak původní rubriku a název, tak i novou rubriku a název. Podstatně by to v některých případech usnadnilo vyhledávání...

Datum: 02.02.14 01:26
avatar

Mou maličkost velice potěší nějaký klidně i v tex. podobě blog kde by se psaly klidně i naporsto stroze a laicky důvody výpadků anebo veškeré změny..klidně do kupy, popř. jen změny...

Pár dnů člověk nekouká a najednou prásk mám tu políčko špatná odpověď.

Kdyby tam šlo nahlasit bugy, bylo by to ideál ale asi by kde kdo psal že se mu kouše icq toolbar což pochopím.

Nicméně pokud někde nějaký log změn je a já ho jen nenašel tak mě kousněte...

Vím že admin má "změnoblog" ale to je krapet jiná věc než mám na mysl já...

Datum: 02.02.14 20:27
avatar

Tohle už navrhoval @jirka2, mně by se to taky líbilo: doplněno 26.01.14 15:57:

Také nebylo by špatné ,že když se podrží šipka od myši na značku dobrá,špatná odpověď tak se ukáže kdo tak hodnotil.Tak by skutečně se hned vědělo kdo jak boduje a nějaká msta by nepřicházela v úvahu. a ani různé kamarádičkování s plusovými body.
Zdroj: https://www.poradte.cz/volna-…hodnoceni-spatna-odpoved.html

Od: hop®
Datum: 02.02.14 20:51
avatar

Ano s odstraněním anonymity u negativního hodnocení naprosto souhlasím, již jsem to navrhl zde, nejsem samozřejmě ani proti zviditelnění pozitivního ohodnocení...

Datum: 03.02.14 12:10
avatar

souhlasím, aby o dobré odpovědi bylo kdo to dal, aby i jiní viděli, že mi dobré odpovědi nedává jen jeden (2,3,4,5,..)oblíbený...

Datum: 03.02.14 12:15
avatar

přesně takhle by to pak dopadlo... jé ona je hodná, že mě ohodnotila, to jí musím vrátit... revanž jak vyšitý, kdepak! A obráceně: já ho hodnotím pravidelně a on mě ani jednou? Tssss... *stop*

Datum: 03.02.14 12:22
avatar
Jen by přibyly hádky, proč xy ohodnotil odpověď, která nemá žádnou výpovědní hodnotu, nebo je dokonce špatná.
Datum: 03.02.14 12:30
avatar

Hope, vyřízeno, nic nebude...každý má svoji pravdu...

doplněno 03.02.14 13:10:

zrovna na jiné poradně, za špatnou a nesmyslnou odpověď dal "někdo bod" kouknu na to kdo to dal a říkám si, že ten (ta) mohla ocenit takovou nepravdivou odpověď...

Datum: 03.02.14 12:16
avatar

Ahoj Hope,

nesouhlasím s větou "Takže "HURÁÁÁ na Admina""

Umístil jsem větu, ale z důvodů, že s textem, na který chci odpovědět se okopíruje i odkaz...tedy zdroj.

Tazatel udělá dlouhý článek, v něm položí 3-5 otázek..

Abych přesně odpověděl, okopíruji samotný dotaz a (ne)vždy,ale často se uloží i odkaz...

Asi jsem moc nepochopil význam, ale mne to zdržuje a musím to mazat...na druhou stranu, nemám kam spěchat, a klidně to umáznu..

Když ale kopíruji internetový odkaz, tak se to pak v liště špatně hledá, kde je konec odkazu a začíná zdroj...

viz:

. http://www.isover.se/tilläggsisolering+och+smĺhus/att+tilläggsisolera/vinden/isolera+vinden Zdroj: https://www.poradte.cz/domacnost-a-bydleni/15928-zatepleni-sikme-strechy-pudy.html

Děkuji Milan (svítí sluníčko...)

Datum: 03.02.14 22:54
avatar

@milancukrar: Máte pravdu, z těchže důvodů mně to vkládání webových odkazů při kopírování textu také vadí. Klidně bych to zrušil.

Od: hop®
Datum: 03.02.14 23:09
avatar

NERUŠIT! jen se s tím naučit zacházet (my jako uživatelé) a vychytat případné problémy - Admin...

Od: andycibulka*
Datum: 03.02.14 12:27

Ocenil bych zalozku : otazky do kterych XY zalozil / do kterych XY prispel.

Datum: 03.02.14 12:30
avatar

k čemu je to dobré? Jedete po někom? *smich* Tohle mají jen sys.

Od: andycibulka*
Datum: 03.02.14 12:36

V podstate sbiram chytre nazory.Nekdy je dobre se jimi ridit.

Datum: 06.02.14 22:47
avatar

@andycibulka. Záložka by se občas také hodila. Zatím můžeš zadat požadovaný nick do pole Hledat. Sice to nebude rozdělené na založil/přispěl, ale lepší něco než nic.

Datum: 03.02.14 13:13
Zdravím všechny. Mě by se líbilo, kdybych u svých odpovědí rozeznala, zda je hodnotil tazatel či ostatní poradci, stejně jako to poznám u odpovědí jiných. Často by mě zajímalo, jestli bodíky znamenají, že jsem pomohla, nebo že se mnou druzí souhlasí. Obojí je milé, ale chtěla bych to vědět...
doplněno 06.02.14 21:53: Děkuji. Tomu říkám servis. ;) Nemožné ihned - zázraky do třech dnů
Datum: 04.02.14 19:57
avatar

Kdo další by využil možnost vkládat obrázky z internetu (s omezením velikosti, aby to nedělalo bordel)?

Datum: 06.02.14 22:50
avatar

@pravio: Ano, mohlo by se to hodit ! Abych nemusel obrázek z webu napřed ukládat na disk a odtud vkládat do poradny.

 

Datum: 07.02.14 08:08
avatar

je to vcelku normální a jednoduchá fce... přijde mě, že "slabší" uživatele to jen zmate... kdo ví.

Datum: 04.02.14 21:03
avatar

Mám problém s vkládáním odkazů. Napíši odpověď, do nějakého slova vložím internetový odkaz, např. tady. Potom Zobrazit náhled a vyzkouším odkaz. Funguje. Vrátím se přes Opravit a doplním nebo opravím větu. Dám znovu Zobrazit náhled a vyzkouším funkci vloženého odkazu. Ten je sice nadále podtržený, ale již nefunguje !

doplněno 06.02.14 19:42:

Odkaz v mém příspěvku již někdo opravil. Popsaný postup stále vede k vložení nefunkčního odkazu.

Datum: 07.02.14 08:06
avatar

myslím, že je to opraveno. Špatné linky jsem tu viděl, některé opravil sám, některé se opravily automaticky a nikdy se ke mě nedostala informace, že v tom má prsty náhled...

Datum: 07.02.14 08:27
avatar

Admine, prosím vás, nešly by barevně odlišit body v hodnocení? Červené-špatná odpověď, zelené-dobrá odpověď. Anebo přímo u značek dobré a špatné odpovědi, zobrazovat počty bodů. Moc prosííím *modla*

avatar
Upozornění od administrátora 07. 02. 2014 08:47:52
FAQ - negativní hodnocení je neveřejné

 

 

 

Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.