Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde přiložit obrázek

Od: yamona* odpovědí: 7 změna:

Zdravím. Potřebovala jsem pomoc při určení názvu pokojové kytky. Je jasné, že jsem chtěla přiložit její fotografii. Čili jsem zaškrtla políčko "Chci vložit obrázek" - a nic. Žádná nabídka typu "procházet" - prostě vůbec nic se nedělo. Ani po opakovaných pokusech. Co s tím?*nevi*

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pepane*
hodnocení

0x

Nahoře klikni na FAQ, tam je návod s obrázkama co jsem dělala.

doplněno 17.10.10 21:56:

poradte.cz/...

pravdomluvny*
hodnocení

0x

Označ "chci vložit obrázek", klikni na "vložit" a pak se Ti objeví teprve vyhledávání. Je to tu nešťastně udělané, ale asii to jinak nejde..

doplněno 17.10.10 21:58:

Sorry, ale ty předchozí dva pokusy jsem vůbec neodeslal a přesto se tu objevily :)

yamona*
hodnocení

Aha, tak to by mě nenapadlo. Předpokládala jsem, že jakmile dám "Vložit" , vloží se tam můj dotaz už napevno a samozřejmě bez fotky. Díky moc. Akorát teď musím s dotazem na kytku počkat... právě jsem možnost "vyplejtvala" *smich*

pepane*

Dejte třeba smajlíka a pod něj fotku.

doplněno 17.10.10 22:16:

Jasně*palec*

doplněno 17.10.10 22:17:

Akorát to chtělo rubriku kytky.

doplněno 17.10.10 22:25:

Svatá pravda.Tak já juknu co to máte za poklad.:D

yamona*
hodnocení

*smich* jakože takhle?

doplněno 17.10.10 22:20:

tam nemůžu zadat tu mojí otázku - jenom tady , kde už si povídáme - na nový dotaz musím počkat ještě 94 minut*haha*

Nejde přiložit obrázek

jabraka*
hodnocení

0x

Obrázky jdou sice přiložit,ale oběvují se pod prvním příspěvkem,ne pod mým!

JABRAKA

doplněno 29.10.10 07:34:

Samozřejmě se"objevují"

JB

výtka
Upozornění od administrátora 29. 10. 2010 08:53:26
uz je to opraveno, priste prosim o info na muj mail. jestli vite, kde je to spatne, poslete mi prosim odkazy s tim, kde maji byt, opravim! Díky za pomoc.

i hangár si stěžoval na podobný případ poradte.cz/... dnes 00:01 hod