Jak přemluvit rodiče ke koupi koníka?

Od: Datum: 20.11.12 10:46 odpovědí: 9 změna: 20.11.12 20:26

Dobrý den. Je mi 16 let, a kolem koní se pohybuji asi 8 let. Jezdím po závodech, spousty jsme toho s koníkem na kterém jezdím dokázali, a VÍM jaká je starost o koně. Opravdu s tím zkušenosti mám, o prázdninách jsem u koní každý den, a vše kolem koníka dělám S RADOSTÍ :) Teď si budete možná říkat, že zase o tom nic nevím - o ošetřovaní, a tu starost atd. Ale 8 let je dlouhá doba, takže věřte nebo ne, ale vím co takový kůň obnáší Jsem na střední škole veterinární, kde jsou koně, a a je tam možnost ustájení. Není to ani tolik drahé - 4000,- / měsíc. Vím, že koníka by jsme si dovolit finančně mohli. Dobrý koník, který je mladý, nezkažený, zdravý, no prostě v pořádku a né žádná (s prominutím herka) stojí 20 -30 000 ,- .. jen přemluvit rodiče:( Koník by byl ustájen v té škole kde studuji, a měl by tam opravdu dobrou pěči. Jsou tam velikánské výběhy, dvě jízdárny, dvě jezdecké haly, a možnost jít na krásné vyjížďky do okolí. S kydáním, krmením apod. nemám starosti, protože to dělají zaměstnanci, kteří jsou v té stáji, a dělají to v době, když my jsme ve škole. Vybavení, které koník potřebuje (sedlo, uzdečku, ohlávku, kamaše, deky, a další věci by se kupovat nemuseli, protože už je všechny mám. Kupovala jsem si je na koníka, na kterém jsem jezdila asi 3 roky, ale on bohužel zemřel:'( .. Prostě jde jen o koupi toho koně:( Já bych tam za ním po škole chodla, mazlili by jsme se, šli by jsme se společně projet, atd S časem bych to stíhala, protože už teď tam chodím s kamarádkou která tam má svého valáška, a jsme tam spolu, a časově náročné to není. Když vidím jak si to moje kamarádka a ostatní holky co tam mají svého koně užívají, jsou štastné, chce se mi brečet. Proč to tak nemůže být i u mě? Proč mi to rodiče nedovolí? Jak je mám sakra přemluvit?! Je to můj životní sen.. Dyť v téhle době má koně skoro každý druhý člověk. Proč ale né já? Rodiče vědí, co pro mne koně znamenají, j