Spánek problémy

Od: Datum: 19.09.15 18:30 odpovědí: 6 změna: 21.09.15 01:46

Dobrý večer. Mám dlouhodobé problémy se spánkem. Stále se převaluji na posteli a ne usnout. Dříve to tak nebylo.Pracuji jako svářeč takže fyzická námaha je. Četl jsem o tabletách Calmin.Jsou i jiné cenově méně? Nechtěl bych ale žádné čaje atd. Děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.09.15 19:20

A ty čaje jste zkoušel? Nevím, zda je hned dobré cpát do sebe prášky... Samozřejmě pokud by nic jiného nepomohlo tak ano, a případně se i poradit s lékařem.

Ohodnoceno: 0x

Od: ncl
Datum: 19.09.15 21:28

Mám opačný problém se spánkem a rád bych se to s tebou vyměnil kdyby to šlo. Dlouhodobě jsem neustále celý den ospalý a nezáleží jestli jdu večer spát třeba už v 19:00 nebo až v 1:00. Často musím dávat pozor abych neusnul při práci a dokázal bych přespat i celý den. Nyní užívám léky na jiné zdravotní problémy které mi ještě tu ospalost podporují a zesilují. Doktorům jsem už to několikrát mluvil ale připadá mi to, že to příliš neberou vážně. Autem příliš nejezdím, ale když občas potřebují tak se obávám abych neusnul za volantem.

Datum: 20.09.15 08:02

http://www.poradte.cz/vyhledej/?cx=partner-pub-6005638369389360%3A3979531750&cof=FORID%3A10&ie=Windows-1250&q=nemohu+usnout&sa=Hledat *plac* Velmi podobné dotazy a diskuze o spánku.

doplněno 20.09.15 10:26:

Ahááá! Je potřeba do modrého vyhledávacího okénka zadat "nemohu usnout". Tak se dostanete do archivu, kde je spousta rad a diskuzí.

Od: ncl
Datum: 20.09.15 08:51

Tak na to vyhledání dotazu... slovo"nemohu usnout" vč. diakritiky mi to vyhledalo tyto diskuze:

Co je to za film?

Typ šifra

Facebook účet

Oko-periferní vidění a tento jev

21.srpen 1968

a další, ale ohledně "nemohu usnout" nebo něco podobného bohužel nic.

Datum: 20.09.15 10:42