Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Spánek problémy

Od: pavel78 odpovědí: 6 změna:

Dobrý večer. Mám dlouhodobé problémy se spánkem. Stále se převaluji na posteli a ne usnout. Dříve to tak nebylo.Pracuji jako svářeč takže fyzická námaha je. Četl jsem o tabletách Calmin.Jsou i jiné cenově méně? Nechtěl bych ale žádné čaje atd. Děkuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

A ty čaje jste zkoušel? Nevím, zda je hned dobré cpát do sebe prášky... Samozřejmě pokud by nic jiného nepomohlo tak ano, a případně se i poradit s lékařem.

ncl
hodnocení

0x

Mám opačný problém se spánkem a rád bych se to s tebou vyměnil kdyby to šlo. Dlouhodobě jsem neustále celý den ospalý a nezáleží jestli jdu večer spát třeba už v 19:00 nebo až v 1:00. Často musím dávat pozor abych neusnul při práci a dokázal bych přespat i celý den. Nyní užívám léky na jiné zdravotní problémy které mi ještě tu ospalost podporují a zesilují. Doktorům jsem už to několikrát mluvil ale připadá mi to, že to příliš neberou vážně. Autem příliš nejezdím, ale když občas potřebují tak se obávám abych neusnul za volantem.

hodnocení

0x

poradte.cz/... *plac* Velmi podobné dotazy a diskuze o spánku.

doplněno 20.09.15 10:26:

Ahááá! Je potřeba do modrého vyhledávacího okénka zadat "nemohu usnout". Tak se dostanete do archivu, kde je spousta rad a diskuzí.

ncl

Tak na to vyhledání dotazu... slovo"nemohu usnout"vč. diakritiky mi to vyhledalo tyto diskuze:

Co je to za film?

Typ šifra

Facebook účet

Oko-periferní vid/...

21.srpen 1968

a další, ale ohledně "nemohu usnout"nebo něco podobného bohužel nic.

pohanka*

Pro ncl: kliknutím na odkaz mám tentýž problém, je potřeba napsat do pravého, horního, modrého okénka s lupou nemohu usnout, nebo nemůžu usnout, nejde mi spát, lék na nespavost apod. Vždy něco ze starších a podobných dotazů vyjede. Mám i pocit, že nějaký pán se stejným povoláním tady měl již podobné dotazy a dostal několik odpovědí, tak snad něco ještě načerpáte.

marfusa*