Neschopen seznámení aneb navždy sám?

Od: Datum: 22.12.14 01:44 odpovědí: 40 změna: 08.01.15 17:13

Dobrý den.

Podobnou otázku jsem vložil i jinde, ale dočkal jsem se jen mála. Vím, že tady jsou lidi příjemnějsí.

Mám vážné obavy, že si nikdy nenajdu přítelkyni a budu navždy sám. Je mi 21 a doteď jsem žádnou neměl... Mám se seznamováním s opačným pohlavím problémy. Připadám si jako kdybych už byl za zenitem a ujel mi vlak. Strašně se obávám samoty...

Brzy se zapojím do pracovního procesu. Nebude to hned, každopádně se to blíží. Já se do práce těším. Moc. Ale má to i své stinné stránky. Mezi ty nejtemnější patří nedostatek volného času a s tím související strach, že nebudu mít kdy a jak se seznamovat s holkama... Když jsem chodil na školy, tak jsem si nedokázal žádnou najít! A to jich tam byl nadbytek. Stovky možností přišli vniveč. Dobře, moc jsem se nesnažil. Teď toho lituju. Říká se, že práce změní člověku možnosti seznamování k horšímu.

Kdybych měl nějakou "normální" práci, tak bych si tolik nestěžoval. Jenže já chci dělat řidiče kamionu... Jaký budu mít život? Celé týdny na cestách, pokud by se vydařilo, tak bych byl doma na 1 víkend za 2 týdny. Nebo taky na 1 víkend za měsíc. Záleží na firmě.

Až někdy budu doma, tak budu unaven a mezi lidi nepůjdu. Strašné. Nedokážu se seznámit, když mám možnosti, tak teď holt budu muset při kočovném životě. Můžu si za to sám. Snažím se myslet na lepší zítřky. Ale nic optimistického mě nenapadá.

Co mám dělat? Vždyť tohle je spolehlivý způsob, jak zůstat navěky sám! Která holka by chtěla kamioňáka, který je pořád na cestách a nemusí se vrátit domů? To zatím není to nejhorší. To nejhorší je, že nebudou příležitosti k tomu seznamování. A protože s tím mám problémy, tak ani pořádně nevím, jak se vlastně seznámit...

Ve 24 letech bych okamžitě přešel z kamionu na autobus, to bych sice byl doma častěji, ale tam jsou zase celodenní směny. Prostě už teď v tak mladém věku tuším, že mám zničený život... A to jsem chtěl mít rodinu a děti...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.12.14 02:38
avatar
Tady se příjemných odpovědí také nedočkáte.
Proč furt hážete flintu do žita?
Školu flákáte, https://www.poradte.cz/skola/…menit-ji-nebo-pokracovat.html
rodině a sobě klamete, https://www.poradte.cz/skola/…edostuduju-vysokou-skolu.html
Podceňujete se.
Každý z nás se má nebo bude se mít tak, jak se o sebe postará, jak se bude snažit.
Bude lepší, když přestanete fňukat.
Máte 21, celý život před sebou. Život je boj. Tak třeba zabrat, abyste si časem nevyčítal jaký jste byl posera.
Ohodnoceno: 4x
 
Od: maschin
Datum: 22.12.14 22:00

Ono souvisí všechno se vším. Když flákám školu a mám nejistý profesní život, tak se to přenáší i do této roviny. Já vím, že nesmím házet flintu do žita, je to asi krize při přechodu ze školy do práce. Za chvíli to snad budu vidět jinak. Díky.

Datum: 22.12.14 04:20

No tak budete sam, no. To neni ta nejhorsi tragedie na svete. Ja v tom problem nevidim. Usetri to penize a starosti a pokud jde o "radosti", k tem zadny vztah neni potreba.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 22.12.14 06:08

Dobrý den.Jste mladý a na ženění máte dost času.Zatím si "užívejte" žívota a žena časem příjde ani nebudete vědět jak.Nedělejte si takové starosti,jiní už mají starosti opačné,jelikož ženy jdou jen po penězích "jak slepice po flusu".Já měl taky rodinu a děti a už po dvaadvaceti letech nemám nic.Manželka utekla za vidinou,která ji po čase splaskla a děti si ani nevzpomenou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.12.14 09:49
avatar

Já bych to neviděla tak černě. Je vám pouhopouhých 21 let a celý život máte před sebou. Existují i ženy, dívky, kterým kamioňák nevadí, případně autobusový řidič. Ale musí to být taková, která je schopná samostaného života bez muže po boku každý den. Vždyť jsou i jiné profese, kdy je muž často z domu, nebo do práce dojíždí do jiného města apod. Jenže, když se budete na svoji budoucnost dívat tak pochmurně, tak nic pěkného v ní nikdy nebude. Chce to trošku optimismu do vašich žil nalít. Doporučuji - sněte o tom, co byste si ve své budoucnosti přál - žena, děti, domov, vaše práce. Sněte o tom, jaké by to mělo být. A možná si tuto svoji budoucnost k sobě přitáhnete... funguje to, jen tomu člověk musí věřit

Ohodnoceno: 1x
 
Od: maschin
Datum: 22.12.14 22:29

Já vím, že mám celý život před sebou. Je to asi krize při přechodu ze školy do práce, kdy se člověku život změní. Díky za povzbuzení, budu se snažit být optimističtější.

Datum: 22.12.14 10:16
avatar

- seznamujte se při nějakých zájmových aktivitách, nevím co Vás baví - to Vám tady řeknou všichni.

Ale mám synovce, který nakonec zkusil seznamovací inzerát - samozřejmě se to nepovedlo napoprvé, ale se svou manželkou se seznámil právě na inzerát a nemohl si vybrat lépe. ! Žijí spolu "šťastně a spokojeně" už 10 let, mají dvě děti, pokud vím, nehádají se a je na ně moc hezký pohled. Dalšímu mému příbuznému slečnu dohodil kamarád - a taky to dobře dopadlo.

Hlavně se nepodceňujte ! - každej z nás je něčím zajímavej, záleží na tom, jak se tzv. "dokážete prodat". Některá slečna by třeba zrovna kamioňáka brala všemi deseti.! Já to považuju za moc zajímavé povolání (musíte se umět dobře ve světě orientovat). A pokud máte možnost přejít na autobus, až by přišla rodina ... hlavně nezoufejte ! Zoufáte zbytečně.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 22.12.14 10:23
V prve rade byste si mel prestat stezovat a stale fnukat! O takove urciteholky nestoji.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 11:47

Zájmové aktivity jsou dobrá rada, ovšem až budu jezdit s tím kamionem, tak na ně želbohu nebude čas. Seznamky zkusím, ale ta šance pro chlapa je žalostně mizivá, protože chlap napíše třeba deseti ženám a doufá, že se mu nějaká ozve. Kdežto žena dostane 12 vzkazů a může si vybírat. "Dohození" zní dobře, taky jsem už zažil, ale zatím vždy si ode mě dala holka odchod, potom co nás někdo seznáml. Nesmím se podceňovat, já vím. Je to těžký. Díky za rady.

Od: nikc®
Datum: 22.12.14 21:17

Být sám je sice smutný, ale není to tak hrozný. Stávají se horší věci.

doplněno 22.12.14 23:52:

Kolik manželských párů je spolu a neklape jim to. Jeden z nich chce odejít a nemá kam a protrpí ve vztahu až třeba na dosmrti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 22.12.14 23:46

Jaký třeba?

Datum: 22.12.14 23:50
avatar

jéžiš - nepřivolávej neštěstí.!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 22.12.14 23:50
avatar

Dobrý den, např. to, že jste s někým jenom proto, že nechcete být sám. Jednou jsem četl článek, kde přiznalo až 50 procent mužů, že jsou s ženou, která se jim vůbec nelíbí, nepřitahuje je a nemilují ji - ale, volí to raději, než samotu. Je to férové jednání? Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.14 11:28
avatar

To vidím vedle sebe. Když se mě zeptají proč někoho nemám, většinou jim odpovím že si nechci hledat někoho jen proto, abch s někým byl a zůstal.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondik007
Datum: 04.01.15 16:29

Souhlasim taky sem to tak mel

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.01.15 16:51
avatar

Souhlasím. Znám spoustu manželství, kde to sice dříve fungovalo (tedy ne že by si někdo přímo vzal někoho z nouze), ale leta už to nefunguje a dotyční nemají odvahu to rozlousknout a jít od sebe. Mnozí žijí vedle sebe bez sexu (je jim třeba okolo 40), dokonce i bez úcty, ale nemají na to tzv. koule, se osamostatnit. Zvláště ženy se často bojí, že by se neuživily apod. Vymlouvají se též často na děti, ale děti by mnohdy rozvod uvítaly, než se dívat na vzájemnou neúctu rodičů nebo poslouchat hádky. Stojí to spoustu času a práce a odvahy, je to mnoho organizování okolo rozvodu a majetkového vyrovnání, ohledně změny bydliště, stěhování, hledání nové práce, teď ty papíry do toho - nové doklady apod. ale výsledek za to stojí, je to krásný pocit obrody. Takže někdo se bojí, že zůstane sám a pro jiného to může být vysněným cílem

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 04.01.15 18:11

Souhlasím se vším, co jste napsal. Děti z těchto nefunkčních rodin jsou zřejmě tím poznamenané do budoucna. To si ty rodiče často nechtějí přiznat nebo uvědomit. Až když je pozdě jim to třeba dojde. Nebo jednomu z nich.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 15:13

Jo tak to je možný. Já myslel, že třeba napíšete nějaké těžký úraz, postižení či nehoda.

Datum: 23.12.14 17:12
avatar

no - když si o to říkáte - ano, můžete se v tom svém kamionu vybourat a přijít o nohy - líbí? - anebo ještě k tomu onemocnět rakovinou, nebo tak něco.

Proti tomu je dočasná samota úplný "hovno" - nakonec nějakou ženskou určitě potkáte, pokud tedy nebudete snít o nějakých nedosažitelných Jelenách Překrásných a pokud nejste úplný nemehlo, ale to není nikdo ! - to byste se nenaučil ani řídit ten kamion.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 17:22

Ten těžký úraz právě taky způsobí samotu.

Od: hm®
Datum: 23.12.14 00:08
avatar

Ty jsi fláknul se školou? No, to nebylo nejmoudřejší.

Ovšem jestli máš problémy se seznamováním, možná je ten kamioňák skoro ideální. Nebudeš si totiž hledat trvalou partnerku, pokoušet se o to by asi byla stejně blbost. Takže navazuj jen náhodné známosti, bez sexuálních pokusů (ty případně jen u "prověřené" dlouhodobější známé). Můžeš (a podle mě - měl bys) se chovat poněkud nevázaně, ale BEZPEČNĚ. Proč takové skoro divné rady? No aby sis na holky zvyknul. Aby ses jich nebál. Abys přestal mít problém. Když poděláš takhle bezcenné seznámení, tak co, o nic nejde, příště bude jiná. A až ti ty holky "zevšední", tak přestup na autobusáka a zkus si najít nějakou normální na vážno.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 11:23

Vím, že kamioňák je na tom hodně zle. Nevím, co přesně myslíš tou náhodou známostí, jakoby kamarádku? To by mi mohlo pomoc. Kamarádky žádné nemám, jen takové holky se kterými se občas bavím, takové známé. Kamarádky to nejsou. Ten přestup na autobusáka by mě mohl zachránit.

Od: hm®
Datum: 23.12.14 12:19
avatar

Kamarádku jsem nemyslel, to je jiná kategorie. (Jinak kamarádka je fajn.)

Myslel jsem to tak, že se potřebuješ otrkat, přestat se holek bát a naučit se s nimi navázat jakýkoliv vztah typu "chlap se ženskou". Zbav se "bloku" z děvčat, musíš ho překonat. Dokud ho budeš mít, těžko si nějakou dobrou trvalou známost najdeš.

No a na to mi právě připadá kamioňák dobrý, protože může na cestách nezávazně (ale pořád férově) trénovat navazování (teda aspoň si představuji, že nějaký volný čas na cestách má, stačí několik hodin). Když to nevyjde, nevadí, však se víckrát nepotkáte. Když vyjde, strávíte spolu třeba příjemné odpoledne.

A až se zbavíš toho bloku, tak autobusák a ...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.14 01:41
avatar

Kamionem se odsuzujete k celibátu. Velká část kamioňáku je rozvedeno a děti jsou jim někdy půjčeny. Že ujel vlak ...? Hodně dívek stále čeká, že bude osloveno. Jen nesmíte příliž "hodný", úslužný ... musí z vás vyzařovat aspoň trochu osobnosti, být zajímavý a pak můžete říkat úplné nesmysly. Nepřemýšlet o vhodnosti, intelektuálností oslovení, konverzace - volně, jen tak mimochodem promluvit na dívku - ono se určitě něco uchytí. My dědci říkáváme, kdyby jsme měli tehdy zkušenosti co teď, by jsme měli ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 11:30

"Nepřemýšlet o vhodnosti, intelektuálností oslovení, konverzace"

Máte pravdu. To jsou věci, které jsem vždy řešil. Potřebuju větší sebevědomí a tu osobnost a chovat se přirozeně. Díky.

Datum: 23.12.14 12:08

Doporučuji přečíst knihu Moc podvědomí od Dr. Josepha Murphyho. Mě tato kniha naučila přemýšlet úplně jinak-pozitivně. Myslím, že by Vám mohla hodně pomoci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 23.12.14 20:59

Díky. Už jsem přemýšlel, že si přečtu nějakou knihu o sebevědomí.

Od: ondik007
Datum: 04.01.15 16:28

Chlape zavidim ti,ze ti je 21 co mam riakt ja? me bude 28 a nikdy sem se neodvazil promluvit na zenu na ulici ci v klubu . vzdy sem se seznamoval na internetu a docela to slo holkam sem se libil jak vzhledove tak hlavne povahove,ale posledni 2 roky uplnej konec veskere seznamky tezce placene a blokovane robotem abys nemohl holce napsat vic jak 2 vzkazy kdyz te prehledne tak mas smulu. A holky co se nahodou meknou na profil neodpovi a ja zacinam pochybovat o sobe a o nich co vlastne chteji? Mam silne deprese , sebevedomi pada... sleduju spousta videi o seznameni snazim se cist poucky,ale jsem cim dal slabsi se odhodlat kdyz vidim jak me na tom internetu drti kdyz uz odepisou tak jedna vedle druhe rekne,ze nema na nejake seznamovani chut a ze to nepotrebuje stovky holek ve veku 21-35 soustredim se na ty starsi. Holka napise do popisku hledam mileho,hodneho kluka co me bude mit rad a hlavne vi uz co chce. presne to pasuje na me,ale ony se podivaji na fotku a prejdou to. Hodne holek mi rika tak asi neco spatne pises. co mam napsat? napisu co se mi libi treba neco v profilu nebo na ni. libi s emi vlasy napisu mas hezke vlasky a jsi sympaticka muzu te poznat? bez odezvy. myslle sme,ze takova verohodna veta proti stovkam sracke od nadrzenyhc borcu ( nedame sex) vynikne.

jinak co rikate na tyhle typky? rikaji spoustu veci co na me sedi,ale ty vide s tema zenama to je des( trapne, neverohodne a nikdy bych nerekl holce v mem veku cau zastav se , dje mi cislo) trosku zdvorilosti ne? vykani, inteligentni uveritelne lichotky...

https://www.youtube.com/results?search_query=projekt+y

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alois154
Datum: 04.01.15 17:27

je to tezky

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 04.01.15 18:04

Přes seznamky se seznámit je hrozně těžké. Může se ti líbit na fotce, ale pak když se sejdete, si nemáte vůbec co říct a je to trapas. S tím se má ale počítat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondik007
Datum: 04.01.15 18:10

To mas pravdu ony spis holky nechteji vubec mluvit ,ale to je jina kapitola. jde o to,ze ignoruji a nebo hledi pouze na ksicht.

ja nejsem sice uspesny podnikatel nebo hokejista,ale vim,ze skaredy nejsu, penize mam, praci za kterou se stydet nemusim taky a spousta dobrych vlastnosti do vztahu,takze vymlouvat se na to,ze jde zenskym o rpachy nemuzu o to any ani nemuzou vedet kdyz neprohodi ani slovo

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.01.15 19:06
avatar

- zničený život ve 20 letech? - to abychom se Vás báli v tom kamionu nebo autobusu na silnici potkat ! - přestaňte se v tom "nípat" , kdo Vás vůbec nutí dělat kamioňáka, když toužíte po "normální" práci, to mi hlava nebere.

Dělají se vůbec nějaké psychologické testy, když se ucházíte o takovou práci?

doplněno 06.01.15 13:42:

- vždyť jsem Vám už říkala - dělat kamioňáka je zajímavý - a pokud jste mladej, tak si to můžete ještě dobře užít, než se usadíte. ! Proč byste se měl ostatně ženit už ve 20 (nebo kolik Vám je) - já si myslím, že člověk by měl nejdřív poznat svět, jak se říkalo - jít "na zkušenou". Kdybych byla mladá a byla kluk, tak bych to chtěla taky zkusit - i když víc se mi líbí námořní lodě. Tak ahoj.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 06.01.15 11:34

Já chci moc řídit a jestli neudělám psychotesty, tak bůh se mnou... Fakt že nebudu moc doma je největší nevýhoda, které mě štve, ale co mám dělat, já chci být řidič.

Datum: 06.01.15 13:45
avatar

Já bych zas ráda měla hospodu, ale oni by mi tam chodili lidi ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 06.01.15 23:08

Já vím, zní to blbě, ale já bych byl radši řidičem autobusu, to budu doma častějí. To ovšem můžu až od 24 let a mě je teprve 21.

Datum: 06.01.15 23:13
avatar

Tak hlavně jezděte opatrně, přeju Vám hodně štěstí. A až se vyjezdíte, tak pak budete řidičem autobusu. :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: maschin
Datum: 06.01.15 23:09

Na shledanou. A ještě jednou děkuju za povzbuzení :)

Od: trtr
Datum: 06.01.15 23:40

Zdravím už je sice pozdě vyčer, ale cítím povinnost něco napsat. Musíte si věřit a hlavně se nevzdávat. Důležité je mít i hotovou školu, protože nemít školu je skoro horší jak nemít přítelkyni. Chcete jezdit s kamionem, což se dá říci je jedna z nejhorších prací vůbec horší už to mají snad jen horníci a vojáci v misi). Na řízení 12 a více tunového monstra či autobusu plného lidí musíte mít povahu. Pokud si nevěříte v zájkladních věcech, tak za volant raději nesedejte. Myslíte, že v práci do bude lepší, ale začátečníkům dávají pěkný kapky, dostanou starej krám a jezdí co to jde. Časem budete možná nucen podvádět skrze druhou kartu řidiče, odblokovaný omezovač a kdo víc co ještě. Nemluvím jen tak. Taky jsem si dělal řidičák na C, tenkrát ještě na LIAZU a to bylo něco. Jsem rád, že jsem jako trucker neskončil.

Nechci Vás strašit, ale jestli máte dobrého kamaráda či někoho s kým si promluvit, tak byste tak měl učinit. Ani návštěva psychologa by nebyla špatná. Nebojte, chodí tam spousta lidí (zaměstnanci velkých podniků skrze vystupování na prezentacích podniku, vysokoškoláci a pod.), byť jen jednou pro radu "jak na to". Psychologovi můžete říci úplně všechno, pokud to nebude něco vyloženě mimo hranu zákona, tak nic nesmí říci a pomůže Vám to nejen v osobním životě (navazování kontaktů), tak i v pracovním. Zkuste to, budete se divit, jak to někdy funguje. Nebojte, prášky Vám cpát nikdo nemůže. Stres a strach vede na nemoci typu rakovina (každý člověk prý má v sobě zárodek), infarkt a vysoký tlak. Tak hlavu vzhůru a řeště co je řešit dá. Pokud si vzpomenete na pohádku Sůl nad zlato, tak v lese v bažině pan Werich pravil: Já stoupám, Ať žiju, všechno se dá napravit!". Dobrou noc a zítra začněte lépe. :),

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maschin
Datum: 07.01.15 18:53

Pokud bych truckeřinu nezvládal, tak bych jí nedělal a šel bych dělat někam do skladu. Až mu bude 24, tak půjdu na autobus a ten zvládnu, protože s tím jezdí i ženský ;)

Pokud by to bylo jen nějaké psychologické poradenství, tak by to šlo. Já nechci brát nějaká andtidepresiva, protože bych potom nemusel udělat psychotesty.

Od: zodo
Datum: 08.01.15 17:13

třeba nebuděš navždy sám :)mnoho lidí se třeba seznámí až po 30 budiž někerý dřív ale jak říkal 1.komentář neházej hned flintu do žita ještě máš celý život před sebou přeji hodně štěstí*mala*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.