Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Smrad z motoru, od chladiče, termostat

Od: jesup* odpovědí: 27 změna:
Čau, poslední dva dny cítím smrad jakoby spálené kabely, ale dost podobně smrdí i nemrznouci kapalina. Očuchal jsem celé auto a nejvíc to jde i uvnitř auta a vesle auta a vzadu. Výfuk nic, vlnovec ok, ventilace úplně čistý i na volnoběh.. Maximálně tak smrad z benzinu jak na benzince,alw jen když se stojí na semaforu. Olej to neni. Spojka smrdi zase trochu jinak. Nevíc bych to přirovnal jakoby k nemrzce. Okolo víka ventilů čisto, sucho. Nejvíc to cítím nad chladičem, ale jak se zapne Sahara, tak v tu chvíli smrad prestane. Divný, že to cítím i za jizdy uvnitř ale z ventilace to nejde. Ten spálený kabel taky tolik nesmrdi. Olej meneny v létě, nemrzka 2 roky. Na expanzkou vůně, tam to necitim vůbec. Spíš na té pravé straně, ale zase jde to i od pravých zadních dveří. U pojistek v aute nic ani u pedálů. Palivové čerpadlo taky nic. Od brz taky ne.
Už jsem si rikal, jestli se něco neprehriva jak je špatný ten termostat, ale už je špatnej léta.. Nejblíže to má fakt k těm hadicim na vodu u filtru. Tento smrad znám právě skrze nemrznouci kapalinu, ale ne tak moc. Uvidíme, možná si zvyknu a přestane to. Třeba to tak má být :D.
Všechny kabely na baterii studené. Zkusím to ještě otestovat lépe, ale už léta mám takto spálený kabel. Sáhl jsem na baterii a je tam jakoby něco vytekleho trosku tak tři kapky přesně tam jak je tento kabel.
Zkusim zjistit teplotu přes diagnostiku. Nechám volnoběh a uvidíme. Čidlo je v pohodě. Auto se plynule zahřívá na ten volnoběh, hadice od termostatu k chladiči se pozvolna ohřívá po minutě, zítra zkusím čekat až to stoupne na 90st a sahat na tu hadici kdy to pouští,ale asi už hnee od začátku. Výměna vypadá jednoduše akorát skoda ze to je plast. Zkusím objednat elou skříň tak samostejn termostat kdyby se mi to utrhlo.
Zítra hodím ty teploty pokud kd ve vagu najdu, mám tak trochu free verzi, ale chyby smažu a většinu udělám taky. Kabel mám za 300 z alzy.

Smrad z motoru, od chladiče, termostat

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kami123
hodnocení

0x

Udělej si rysku na nádržce. (rovinka)

Měř dobíjecí napětí při různých otáčkách.

Přizvi dalšího kolegu čuchače, máš-li.

 

jesup*
hodnocení

Pardon, Fabia 1.4mpi 50kw aqw

 

jesup*
hodnocení

0x

Nevíte co s tím propáleným kabelem? Nevím jestli se to děje pořád nebo to už takto bylo. Čím se to mohlo stát?

 

hodnocení

0x
U Sharana mi jde stejný smrad z topení..Koupil jsem ho s tím, že "nejspíš teče radiátor topení"...bylo mi to jedno..auto na dojetí.Nasypal jsem prášek na utěsnění z benzínky a "voda"už nemizí.. vůbec nedolívám..Ale ten smrad tam je pořád..to se prostě neodpaří..Ten kabel jedině omotat elektrikarskou lepenkou

NE! Ten kabel má na jedné straně oko na M6 matku. Uvolnit oko a navléct 5cm smršťovací bužírky a teplem ji smrštit.

 

jesup*
hodnocení

0x

16825 EVAP emisní kontrola systému: nesprávný průtok - sporadická - P0441 - 35-10
Asi se dostal benzín do nádobky s aktivním uhlím, zkusili byste výměnu elektromagnetického ventilu?
Při volnoběhu ťuká, propouští. Z auta se táhne silnej zápach výparů. Odkud to jde? Že by uhlí nefiltrovalo jak má? Kolem auta i od motoru. Jak byste to zhodnotili? Špatné uhlí? Přece by za to nemohl jen ten ventil? nebo ano?
Díky

Zakázal bych tě se zde stále ptát dokola.

Doteď jsi ho nevyzkoušel!

 

hodnocení

0x

poradte.cz/...

poradte.cz/...

Takže znovu.

Readiness? Máš tam 0000 0000?

Test akčních členů. Cvaká ventil? Těsní při tom cvakání (profukuj u toho cvakání diagnostikou kontinuálně hubou).

jesup*
hodnocení

Problém je novej, stalo se to asi k vůli přeplnění nádrže, ale přeplnil jsem ji vícekrát, ale asi má dost.
Souvisí to pouze s odvětráváním.
Ventil cvaká, Readiness 0010 0001
Kdyby neudržel tlak co by to znamenalo? Aai těžko takovej smrad od motoru.
Nádrž po odšroubování víčka si vydechne/nadechne, spíš po delší jízdě.
Zkusím ještě vyndat hadici odvětrávání tu malou co vede z nádobky uhlí do nádrže a profouknout ji, jestli v tom nebude kapka benzínu, nechtěl bych dát novou nádobku uhlí za trojku(vím, že jde koupit za 500) a pak zjístit, že je ucpaná no.
Ventil nemůžu otestovat, ale ťuká a je cítit jak se klepe, takže spíná. Kdyby zase nepropouštěl, tak bych od motoru necítil ten zápach.
Klidně ho vyměním a pokud stále ucítím zápach tak je to nádobka uhlí.

Nefungují ti lambdy a k vůli nim se nedokončil test katalyzátoru.

Auto projeď cca 5km nebo se toulej 30 minut městem.

Nech nastartováno na volnoběh.

Připoj diagnostiku a ve Vagu dej na kanále motoru 04 - přizpůsobení.

Zadej kanál do políčka 043 a zmáčkni brzdový pedál. Jiné pedály nemačkej.

Zvednou se otáčky a proběhne test.

To samé udělej na kanálech 046 a 070 případně 034.

Katalyzátor musí ukazovat teplotu 400C.

Napiš, co to ukazuje a zda se hejbou hodnoty během testu.

...

Může být vadná některá kyslíková sonda (lambda). Pak je směs bohatá a smrdí to.

Mohla taky udejít bohatou směsí dlouhodobě k vůli odvětrání z uhlí.

...

Udělej ty testy! Dokud v readinessu nebude 0000 0000, tak je to špatně!

jesup*
hodnocení

Aha, to bych nečekal. To se poznalo pomocí readines?
jesup*
hodnocení

Ten readiness jsem vlastně neměřil. Je to jen pod chybou
Smrad z motoru, od chladiče, termostat #2

Měl jsi vytaženou baterku, udělej testy!

jesup*

Dobře a baterka by mohla něco zkazit?

jesup*

KKL kabel mi nefunguje jak dříve, takže nic neudělám a na diag se mi nechce.
Prosím co by mohla způsobit ta baterie?
Proč by nefungovali lambdy?
Já vím, že za tím může být další problém, ale 99,9% co čtu tak je to od zničené nádobky na uhlí.

V readnesu máš nedokončený test lambda a s tím spojený nedokončený test katu. Jsou tam jedničky na těch pozicích.

Cokoliv ostatního jsou jen dohady.

Připadámi, že jsi starej dědek co místo činů vymešlí p*č*viny a stále se ptá dokola na něco jiného a nedělá to, co dělat má.

Opět ztráta času...

jesup*
hodnocení

Asi něco víš o autech, ale nevím jaký je procento ze by byla špatná lambda když vidím jen jednu chybu odvetravani nádrže

Diagnostika není věc, která tě vede za ručičku.

Je to jen nápověda.

...

Př.: Když ti ukáže chybu zapalování na 1.válci, tak budeš měnit dle tvého zapalovací modul, ale chybu zapalování vyhodí i řj z důvodu, že ve válci není komprese k vůli netěsným ventilům (podpáleným).

Chybu katalyzátoru ti vyhodí diagnostika při vadné zadní lambdasondě. Katalyzátor není elektronická věc. Je to jen kus "hloupého" kovu.

... proto se postupuje, jak popisuji, ale zbytečně

Tak se koukni v bloku hodnot, zda ti ty lambdy jedou na kanálech co jsem napsal. A přepiš to sem.

034 x x x x

043 x x x x

046 x x x x

070 x x x x

 

jesup*
hodnocení

Dík, musim nainstalovat drivery pro kabel, udelam to v následujících dnech.
Jinak nevím jestli je to tim ze nemam origo kabel, ale chyba tam není a nikdo ji nemazal.
doplněno 22.11.21 17:36: Tem druhý obrázek je z října 2020
Smrad z motoru, od chladiče, termostat #3

S tímhle readnessem neuděláš nikde v čr správně na STK/ME emise. Systém je nepustí dál.

jesup*
hodnocení

Díky, kdyby se mi podařilo zprovoznit diag, udělám testy lambdy teda.
Nebo to hodím do servisu a reknu, ze poslední chyba byla ta s odvetravanim.
jesup*
hodnocení

Dá se s tím jezdit? Nebo mam spěchat na servis co nejdřív?

Nevím co máš za kabel a verzi programu, ale dle informací v diskuzi na tom nic není to provést.

Nechápu, že jsi se doteď nekoukl na blok hodnot na kanály, které jsem ti vypsal (ty samé kanály i pro test v 04) a nekoukl se na napětí lambda sond při nastartovaném zahřátém motoru.

Připadá mi, že stále jen čteš paměť závad a nic jiného neumíš... pak máš smůlu. Info máš.

 

jesup*
hodnocení

Musím nainstalovat drivery. Teď me to nikam nepustí, neoriginalni hex, driver by mel pomoct, ve ctvrtek dovezu ntb a tam budu mít vic casu na to. Dilenskou prirucku mam stazenou též

V dílenské to najdeš taky. I podmínky pro úspěšné testy.

 

jesup*
09.12.21 21:50
hodnocení

0x
Smrad z motoru, od chladiče, termostat #4
jesup*

Fotka stažená z netu, ale mám úplně stejný bazének fridexu pod termostatem, při jaké teplotě to začně doutnat? Od termostatu mi jde kouř a smrdí to. Že by se vařil fridex co je dole pod tím termostatem a šel z toho dým?
Díky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]