Nejste přihlášen/a.
Prosím potřebuju radu,ptal jsem se na to v jiném dotazu,ale asi měl blbý název..Mechanik mi měnil čidlo chladící kapaliny u Seatu Cordoba 1.4 r.v. 1999 a chci se jen ujistit,že je to opravdu ono a dal tam to správné..Protože mám problém s kolísáním otáček u studeného motoru a i po výměně stále trvá..Přikládám fotky..Děkuji za odpovědi..
Nemá to žádný vliv na otáčky to co vám kolisají otáčky je podle mě škrtící klapka to u těchto motorů dělá
No,ukázal to VAG,že je vadná..Už se soustředím na tu klapku,jen by mě prosím zajímalo,jestli se podle tohohle dá říct,že je to to správné čidlo..
tak to vam neřeknu protože to nevim ale ta klapka jde vyčistit a pak to zkuste dělal jsem to na octavii rv 2000
Tohle je čidlo teploty motoru. Vyčistit škrtící klapku a poté ji nechat nastavit přes Wag.
doplněno 26.01.11 15:27:Raději doplním:
Červená je čidlo teploty, zelená tlak oleje.
A nemůžete mi prosím odpovědět přesně na ten můj příklad,jak jsem to fotil?Mělo by to být na druhé fotce,to čidlo s modrozeleným proužkem,to by mě zajímalo jestli je to to správné..
Já Vás fakt nechápu, pokud je špatná klapka a diagnostika to tak i vyhodnotila tak proč ve všem hledáte problém kolem čidla. (mimochodem , mechanik Vám vyměnil správné čidlo) Prostě vyměňte vadný díly a je to. Samo se to určitě neopraví. Vyčištění klapky ve většině případů nepomůže.
Howgh.
No i v těch ostatních a i teď pořád píšu,že mi VAG vyhodnotil špatně to čidlo chladící kapaliny..To s tou klapkou jsem jen vyčetl a dostal na doporučení vyměnit..Ptal jsem se jestli je to správné,protože jsem ho vyměnit nechal,nic jiného počítač nenašel a problém stále trvá..
Pokud Vag stále píše závadu toho čidla, tak buď reklamujte to čidlo, nebo změňte mechanika. Nic jiného se nedá dělat.Na dálku vám jinak nepomůžeme.
No právě,že teď už to nepíše nic,že by to mělo být v nepořádku..Jen asi nějaká chyba na snímači klepání,ale to nevím jestli spolu může nějak souviset..
Kolikrát to sem ještě dáš?Psal jsem ti že to dělá Lambda sonda.
doplněno 29.01.11 01:59:Akdyž ti po výměně čidla nezmizel problém,byl odhad mechanika špatný a tak to reklamuj.Nechal bych si vrátiít to co tam bylo.
Tak ještě dodám,zkusil jsem dát vyčisti tu škrtící klapku a nastavit jí na vag,protže ta sonda není zrovna levná záležitost..Když to napojovali na PC tak se znovu ukázala chyba snímače teploty chladící kapaliny,ale to snad bude tím,že auto bylo odpojené od baterky a nebylo to vymyzané z paměti..
doplněno 06.02.11 15:08:Můžete mi to prosím někdo potvrdit,nebo vyvrátit? Když poprvé mechanik vyměnil čidlo chladící kapaliny,tak se vymazala i chybová pamět,potom se ale auto na delší dobu odpojovalo od baterky a teď když se po čištění té klapky znovu napíchávalo,tak to tedy ukázalo že je čidlo vadné,je to možné?Po opětovném vymazání už žádnou chybu nic neukázalo..U Seat cordoba..
Vím,že jsem otrava,ale je to možné,že po výměně např. toho čidla a vymazání chyb na tom VAG,když se odpojí baterka znovu ty chyby naskočí?
Znovu prosím,já se v tom vůbec nevyznám,když hledám na internetu,tak nikde není ta konkrétní otázka..
Mechanik špatně mazal, i nové čidlo může mít vadu, a co ta Lambda je v pořádku? Kolik má vůz najeto?
No mazal,ale potom se nic neukázalo...Takže když to teď znovu napojoval,tak by to přece nic ukazovat nemělo,ale naskočila chyba s čidlem chjadící kapaliny,jak tedy poznám vadné,je měněné za nové..Nebo tedy vadí to odpojení od baterky?On říkal,že to může takhle znovu naskákat..Dnes se na to zrovna koukal a když to mazal,tak to neukázalo žádnou chybu,jen blikal u KM sevice,tak to taky nějak smazal..Ta sonda by měla být OK a najeto to má asi 99 tisíc,teď přesně neřeknu..Předtím to mazal tedy jiný mechanik,ale v autorizovaném servisu a teď dvakrát jiný,ale tak u autorizovanýho Škoda..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.