Nejste přihlášen/a.
16825 EVAP emisní kontrola systému: nesprávný průtok - sporadická - P0441 - 35-10
Asi se dostal benzín do nádobky s aktivním uhlím, zkusili byste výměnu elektromagnetického ventilu?
Při volnoběhu tuká, propouští. Z auta se táhne silnej zápach výparů. Odkud to jde? Že by uhlí nefiltrovalo jak má? Kolem auta i od motoru. Jak byste to zhodnotili? Špatné uhlí? Přece by za to nemohl jen ten ventil? nebo ano?
Díky
Takže znovu.
Readiness? Máš tam 0000 0000?
Test akčních členů. Cvaká ventil? Těsní při tom cvakání (profukuj u toho cvakání diagnostikou kontinuálně hubou).
Nefungují ti lambdy a k vůli nim se nedokončil test katalyzátoru.
Auto projeď cca 5km nebo se toulej 30 minut městem.
Nech nastartováno na volnoběh.
Připoj diagnostiku a ve Vagu dej na kanále motoru 04 - přizpůsobení.
Zadej kanál do políčka 043 a zmáčkni brzdový pedál. Jiné pedály nemačkej.
Zvednou se otáčky a proběhne test.
To samé udělej na kanálech 046 a 070 případně 034.
Katalyzátor musí ukazovat teplotu 400C.
Napiš, co to ukazuje a zda se hejbou hodnoty během testu.
...
Může být vadná některá kyslíková sonda (lambda). Pak je směs bohatá a smrdí to.
Mohla taky udejít bohatou směsí dlouhodobě k vůli odvětrání z uhlí.
...
Udělej ty testy! Dokud v readinessu nebude 0000 0000, tak je to špatně!
KKL kabel mi nefunguje jak dříve, takže nic neudělám a na diag se mi nechce.
Prosím co by mohla způsobit ta baterie?
Proč by nefungovali lambdy?
Já vím, že za tím může být další problém, ale 99,9% co čtu tak je to od zničené nádobky na uhlí.
V readnesu máš nedokončený test lambda a s tím spojený nedokončený test katu. Jsou tam jedničky na těch pozicích.
Cokoliv ostatního jsou jen dohady.
Připadámi, že jsi starej dědek co místo činů vymešlí p*č*viny a stále se ptá dokola na něco jiného a nedělá to, co dělat má.
Opět ztráta času...
Diagnostika není věc, která tě vede za ručičku.
Je to jen nápověda.
...
Př.: Když ti ukáže chybu zapalování na 1.válci, tak budeš měnit dle tvého zapalovací modul, ale chybu zapalování vyhodí i řj z důvodu, že ve válci není komprese k vůli netěsným ventilům (podpáleným).
Chybu katalyzátoru ti vyhodí diagnostika při vadné zadní lambdasondě. Katalyzátor není elektronická věc. Je to jen kus "hloupého" kovu.
... proto se postupuje, jak popisuji, ale zbytečně
Tak se koukni v bloku hodnot, zda ti ty lambdy jedou na kanálech co jsem napsal. A přepiš to sem.
034 x x x x
043 x x x x
046 x x x x
070 x x x x
Nevím co máš za kabel a verzi programu, ale dle informací v diskuzi na tom nic není to provést.
Nechápu, že jsi se doteď nekoukl na blok hodnot na kanály, které jsem ti vypsal (ty samé kanály i pro test v 04) a nekoukl se na napětí lambda sond při nastartovaném zahřátém motoru.
Připadá mi, že stále jen čteš pamět závad a nic jiného neumíš... pak máš smůlu. Info máš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.