Nejste přihlášen/a.
Rohožku dejte na pár týdnů pryč, nejlépe do popelnice a po čase kupte novou, nebo si ji se sousedkou vyměňte.
doplněno 07.03.11 19:04:A proč ho nezavře doma? Můžete jí naznačit, že se taky může stát, že jednou už kočka domů nepříjde...
Co bude dělat kočka zavřená? Je zvyklá? Někomu se nebude líbit co vám poradím ale já bych kocoura chytila a na dva dny "schovala" samzřejmě tak,že o něj bude postaráno. Sousedka dostane strach a už ho nepustí...
Určitě máte kočky ráda, když jste si takovou pěknou vybrala jako avatar. Tak tam dejte bedničku a kočičí stelivo, nebude muset chudinka na rohožku. Třeba z toho horního patra už nemůže vydržet. Možná Vám sousedka na stelivo přidá.
Krkovičko, no TO SNAD NE! Mám dva psy a radím ohledně tak nějak všeho kolem psů. Nejsem odborník, ale s čistým svědomím řeknu, že jsou kluci vychovaní (jeden od štěněte, druhého jsme se ujali a tam to bylo trošku práce) a doktorem jsem taky víceméně já. Mají se prostě jak prasátka v žitě. A právě proto ... za psy se postavím vždycky. Tohle zkoušení z útulku vůbec nezkoušejte. Pes je citlivá a inteligentní duše. Možná, kdyby uměli mluvit, tak by nám lidem řekli ledasco nepěkného. Ani bych se nedivila. Pejsek v útulku, ať je najezený, ať je v luxusním kotci, tak má duši nešťastnou a čeká na svého pána. Na někoho, komu ukáže, že ho bude milovat a bude mu klidně i sloužit. Dřepí celý den v té kleci a vyhlíží. Přijdete vy, bude se těšit jako blázen a zas ho dáte zpět? Dejte malému dítěti místo pusy facku, to je to samé.