Dobré a špatné odpovědi

Od: Datum: 11.10.15 18:49 odpovědí: 50 změna: 14.10.15 08:40
avatar

Ráda bych tady apelovala na všechny, kteří navštěvují tento web, aby potvrdili odpovědi, které uznají za dobré. většina lidí si to přečte a konec. Jsteli spokojeni s odpovědí, potvrďte to, jinak možnost získat tričko je prakticky nemožná.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 11.10.15 18:59
avatar

Dobrý den, toto je tzv. "tenký led". O bodování se zde má taktně mlčet nebo budete označena třeba za honiče bodů. Ale, v podstatě souhlasím - když už ne body, tak alespoň poděkování. Je to někdy poměrně frustrující, když je dobrá odpověď bez reakce a ocenění. Jenže, těžko k tomu někoho nutit. Zdravím!

Datum: 11.10.15 19:22
avatar
Dobrý postřeh tazatelky.
Souhlasím s benem.
Je to problém. Mnozí poděkují už při zadání otázky, je to ale formálně. Další poděkují za každou odpověď. Bez rozdílu jaká je.
Někteří ohodnotí odpovědi, které k podstatě otázky nic neříkají. Další hodnotí napadání uživatelů.
Nebo kompiláty předchozích odpovědí.
Nejsmutnější je, že ty hodnotné odpovědi, které nejvíce pomohou tazateli, se kterými si rádce dal opravdu námahu, tak ty odpovědi se nedočkají nejen ohodnocení, ale ani poděkování tazatele.
Ještě štěstí, že někdy autora odpovědi ohodnotí po čase další rádce. Aby autor věděl, že jeho odpověď byla přínosná.
Dlouholetí rádci mají hodnocení - body většinou na háku. Poděkování potěší, radost z pomoci hřeje nejvíce.
Bohužel, dnes už lidi tak nějak vůči druhým otupěli, zlhostejněli.
...Poradil mi, už ho nepotřebuji...
Datum: 11.10.15 19:42
avatar
Hejkal to napsal správně, většina bodů jde na napadani někoho jiného a k otázce to nemá nic společného. Správné odpovědi jsou bez bodů. A souhlasím s tím, ze tazatel po zadání otázky už většinou ani nekomunikuje, neozve se, neupresni otázku a vůbec, má jakoukoliv odpověď na háku a ani nemá snahu po nějaké době napsat, jak jeho problém dopadl nebo vůbec nějak dát vědět. Jinak co se trička týká, rád bych ti dal své body, nevím jak, nevím jestli je to možné nějak darovat. Já je nepotrebuju, uz tady píšu jen málo skrze výše uvedené. Člověk ztrácí čas někomu pomoci, poradit a většina to má stejně na háku, už se neozve. Přitom dost otázek se pořad opakuje, ale to by tazatel musel použít vyhledávání a to se mu nechce.
Datum: 11.10.15 19:45
avatar

- pokud nárok na tričko už mám - klidně bych Vám ho poslala - jde to?

doplněno 11.10.15 22:14:

- vlastně - k čemu mi je (kromě trička) třeba prakticky dobrý, když jsem např. rektor? - už mne to víckrát napadlo .

Datum: 12.10.15 12:41
avatar

Děkuji, mně nejde vůbec o to tričko - spíš bych raději věděla, že má odpověď někomui pomohla, takžue by ji měl ohodnotit.

Odpověděla jsem už 120x a poděkovali mi 4x.

Od: uska®
Datum: 11.10.15 20:16

A co se více snažit odpovídat. Za rok odpovíte asi 49 x, to není nic moc. Vůbec jsem vás zde nezaregistrovala s dobrou odpovědí, asi jsem přehlédla a také nečtu všechny rubriky. Takže kvalitně více odpovídejte a vytouženého trika se dočkáte.

Datum: 11.10.15 20:19
avatar

Oni i syslové, se mohou zamyslet, a když už jsou oprávnění mazat příspěvky, mazat body, tak snad mohou taky bodovat správné odpovědi. často se stane že takový sysel potvrdí předchozí odpověď ale neoboduje.

Datum: 11.10.15 20:29
avatar
Určitě, ale i oni mají svůj denní příděl.
Datum: 11.10.15 20:45

Bože můj. Syslíci mají sledovat odpovědi a bodovat je? Nikdo nikoho nenutí odpovídat. Pochopitelně že nikdy nebude spravedlnost v bodování. Nejvíce bodů se sbírá v neodborných rubrikách. Mám se vdát? Ne ! 5 bodů za nic... Pak jsou tady velice odborné odpovědi, kterým třeba ani většina z nás nerozumí, tazatel body nedá, žádný jiný rádce tam nezabloudí, takže nule bodů. No a co? Snad to tady není o bodech. A jak už napsala i Uška. Kdo chce tričko, tak na něj v pohodě do roka "vydělá" .

Datum: 11.10.15 20:44

Ach jo, už jsme asi takoví, za všechno by jen pořád někdo něco chtěl. Pořád se kdosi z nás na všechno divá hledítkem směnného kurzu.., tady se žadoní nějaké tričko.., jako by jste nevěděli, že plno lidí ho dostane omylem, neprávem, podle nicku a pod. Ale to je zase jen můj názor.., *cteni*, holt je to jako třeba v supermarketu - za určité splnění kriteria máme možnost dostat body a pod. V každém případě pokus na to upozornit, tady je..

Od: jmlc®
Datum: 11.10.15 20:49
avatar

Tak to já se spíš díval, že už nevidím možnost darovat na dobrého anděla - triček mám dost, nemám důvod si takto pořizovat další..., ale když můžu za ten bod ještě někomu dalšímu pomoct, např. v podobě daru hodnoty tohoto trika pro dobrou věc, proč bych to neudělal?

Předpokládám, že další možnost bude po získání dalších 200 "poděkování" a dar půjde provést...

doplněno 11.10.15 21:51:

aha - už vidím -

Do odvolání byla tato činnost pozastavena.
Zdroj: https://www.poradte.cz/charita/

Datum: 11.10.15 21:51
avatar
Anděl byl zrušen stejně jako mnozí zrušili reklamy adblockem. Dobře on! :-D
Datum: 12.10.15 08:17
avatar

Máte pravdu. Jen stále nechápu, mám hodně dlouhé vedení, nač je to označení "špatná odpovědˇ" Nikde se neukáže, nijak se neprojeví. Kdyby se to projevilo, ukázalo, pak by ubylo zbytečných oprav, oponování, vysvětlování, dohadování. Kdyby se ukázalo např 1x odpověď a k ní 10x špatná odpověď, tedy mínusů, všichni by věděli, že odopověď je velkou blbostí. A ubylo by dlouhého dohadování, které končí napadáním. *hi* Si myslím já.

Datum: 12.10.15 08:47
avatar
Bábinko.
Opět by se rozbouřila hladina...
...dali mi plno špatných, někdo na mne sedí atd.
Opět příčiny hádek.
Je tu přece možnost na špatnou odpověď reagovat a napsat konkrétně, v čem je ta odpověď špatná. Málokdo ji ale využívá.
A těžko posoudit, co je už špatné, co ještě dobré a co na hranici. A to jde u odborných otázek.
U všeobecných je to složitější.
Mnohým z nás záleží na klidné atmosféře na poradně. Mnozí ale koukají na své zájmy. Rozpor.Bohužel.
https://m.poradte.cz/faq/#19
Datum: 12.10.15 11:08
avatar

Hejkálku, tomu co píšeš, dobře rozumím, ale přece jen mi vysvětli, proč, k čemu je ta možnost zakliknout "špatná odpověď". Kde se to projeví? Počet dobrých odpovědí se ukáže, ale počet špatných je utajen. O dobrých také nikdo nediskutuje. Jsou anonymní. Totéž by mělo platit o špatných. K čemu je možnost zakliknutí nabízena? To mi pověz ;)

Datum: 12.10.15 11:24
avatar
https://m.poradte.cz/faq/#19
Pokud se na seznam špatných odpovědí bude dostávat často jeden a ten samý "rádce", admin ho bude řešit. Nikdo nemá zájem, aby pověst poradny kazily nekvalitní příspěvky.
Ne všechny příspěvky přečteme, zachytíme, jsme taky jen lidi.
Koukáme ve volném čase. Zadarmo. (a děláme si nepřátele.)
Proto mají možnost i uživatelé upozornit, nebo přímo označit za špatnou.
Datum: 12.10.15 11:52
avatar

Já bych byl pro, ty špatné odpovědi ukázat. Někdy se tady ukáže takový blábol, který má třeba čtyři pět ohodnocení, za nic...Měly by ta možnost být, ať se honiči trik snaží

Datum: 12.10.15 11:49

Vždycky jsem to bral tak, že tričko apod. je jakejsi bonus. Jestli sem chodíte radit kvůli tričku...pokud je takových více, pak chápu, proč některé odpovědi vypadají tak, jak vypadají.

Nic proti, ale zadarmo to nejde?

Navíc - některá odpověď může být dobrá, ale já teď nevím, použiju ji, ale až čas ukáže, zda to dopadlo - pak se třeba vrátím a ohodnotím.

Datum: 12.10.15 12:33
avatar

@honza333 - ano, to je pravda, některé odpovědi prověří až čas, ale! Když tazatel odpoví "ano, je to tak, máte pravdu, děkuji" a přesto nedá ohodnocení (ani nikdo jiný), tak se mi to také nelíbí. "Děkuji" potěší, ale ohodnocení beru jako "piškotek" (zase jsem trénovala hafíka, tak to mám ještě živé :-D) - pochvala také potěší, ale piškotek odmění. Chápu, že se mnou nebude někdo souhlasit, ale pokud už máte na svém kontě pár stovek kladných ohodnocení, tak vás nějaké další nenadzvedne ze židle. Co se týká vyjádření : Jestli sem chodíte radit kvůli tričku...pokud je takových více, pak chápu, proč některé odpovědi vypadají tak, jak vypadají...je jedno, jak vypadají odpovědi, odpovídat může i pětileté dítě. Důležité jsou právě reakce ostatních a tazatele, a jejich ohodnocení. Kolikrát se nepodivuji tomu, co to je za hloupou, kousavou nebo rádoby vtipnou odpověď, ale spíš tomu, že ji někdo ohodnotí. Pak bych nektitizovala pisatele otázky(za honění bodů), ale anonymy, co ho podpoří (a kdo ví, jestli s ním nejsou v jedné místnosti).

.Stejně tak nejsem nadšena, když se tazatel již vůbec neozve. Nemusí, tak nás nechá v nevědomosti, jak to dopadlo.
Jinak...triko je fajn, také na něj z mé strany jednou dojde ;),ale kvůli němu tu nejsem (a nehoním body). Mona

doplněno 12.10.15 13:28: Oprava...nekritizovala bych pisatele odpovědi
Datum: 12.10.15 13:21
avatar

mě osobně zdejší hodnocení nechávají úplně v klidu, protože párkrát jsem takové "hodnocení" viděl přímo online. Jako tuhle nedávno.

Si představte, že je neděle, sedm ráno, na poradně skoro nikdo a někdo právě vložil otázku. Za sotva za pár minut na ni má takovou odpověď, jakou prostě nejde za takovou chvíli stihnout, no a za dalších pár minut na této odpovědi visí dva, někdy i tři body. Na dalších a někdy i lepších odpovědích na stejnou otázku už nikdy žádné plusbody nepřibudou.

Já bych spíš rád věděl kdo jsou ti poradci, kteří si takhle ty svoje otázky sami hodnotí a proč to vůbec dělají. Vždyť to je přece hloupost nadruhou. Něco takového přece udělá jen nějaký zamindrákovaný týpek, který to v životě nikam nedotáhl. Tak snad aspoň tady to chce všem ukázat a nandat.

No a jinak, tričko mám a samolepku na auto jsem dostal taky. Přilepili jsme ji na auto mojí ženy, protože zde pod tímto nickem radila taky (bohužel, pár zdejších lidí jí zdejší poradnu znechutilo). Moje žena ono skoro nové auto natvrdo nabourala do sousedova Seata (Seat těžce prohrál) a samolepka skončila i s pozůstatky obou aut někde v bazaru. Takže až uvidíte spravovanou bílou Škodu Citigo s nálepkou Poraďte na zadních dveřích, tak se díváte na bývalé fáro mé ženy.

Datum: 12.10.15 15:33
avatar
Mně figurkuv příspěvek nenechal v klidu.
Tak takto vznikají fámy a pomluvy.
V neděli ráno někdo vloží otázku. Jiný za chvilku vloží odpověď. Třeba kravinu. Nebo i delší, dobrou.
A tazatel překvapený rychlostí odpovědi ji hned ohodnotí. (Zvláště autor nový.) A to dvěma body. Tolika hodnotí autor otázky.
To může být vysvětlení figurkovy konstrukce.
On jako starý uživatel měl možnost hned nahlásit nebo upozornit moderátora, co se děje. Tehdy by se dalo zjistit, co je ve věci. Teď po čase, bez názvu otázky, těžko zjistit konkrétní události a čas. Dá se ale i teď.
Dále
...poradci, kteří si takhle ty svoje otázky sami hodnotí...
Zkuste si sami ohodnotit svoji otázku! Sám sobě to nejde.
Pokud to uděláte pod dalším zaregistrovaným nickem, systém to zjistí. Upozorní admina. Ovšem až po určitém čase, ne hned.
Kdyby figurek hned zareagoval, tak se to mohlo řešit hned.
Datum: 12.10.15 15:47
avatar

že nejde sám si odpovědi ohodnotit? Ale jde kamaráde. Jistěže jde. Stačí mít doma internet na pevnou, další internet na LANu do firmy a pár děcek, které mají internet na mobilu, každé jinde.

A že bych měl upozorňovat moderátora? Tak toho se Hejkale nedožiješ.

Datum: 12.10.15 14:03
avatar

- pokud se nemýlím, tak ve volné diskuzi bodovat nelze ! - a co má dělat takový "chudák", který žádnou "odbornou" radu neumí? - a zeptám se znovu : k čemu mi prakticky je nasbíraný sebevětší počet bodů, když nechci tričko ani samolepku !? Prosím někoho o odpověď

doplněno 12.10.15 15:23:

mona -

děkuju za odpověď - proč si každej hned myslí, že se "čílím"?! - to už se fakt neumím vyjadřovat? - krásnej den mi celkem nic neříká, pokud mne zajímá něco jiného. Ahoj - a ne, abyste se nad mou odpovědí "rozčilila" Vy ! - to bych nerada.Čulda.

doplněno 12.10.15 18:27:

mona -

děkuju - vidíte, právě proto mám ráda osobní jednání - tam je vše hned jasné a pokud není, tak se snadno vysvětlí. Tak ahoj.

Datum: 12.10.15 15:06
avatar
@culdabulda - prakticky k ničemu, jen vypovídají o vašem nasazení zde v poradně. Pro mě, protože jich tolik nemám, je to piškotek. Viz. příspěvek výše. A nečilte se, venku je překrásně...*hej* Mona
doplněno 12.10.15 18:10: @culdabulda - i já děkuji za reakci. ;) Ono z psaného slova se těžko poznává tón, tak jsem to tipla *hi* . On ten vykřičník a zvýrazněné slovo... tak se omlouvám za nařčení.
Datum: 12.10.15 15:37
avatar

Pokavaď tu nebudeš mít svoji partičku tak to tričko neziskáš.Mě osobně jsou body šuma-fuk.

avatar
Upozornění od sys hejkal 13. 10. 2015 06:33:30
I kdybys tu měl svoji partičku, tak bys za 48 příspěvků (z toho 8 ohodnocených) za tři a půl roku účasti na této poradně tričko i tak nemohl získat.
Dárky pro rádce:
Vašich odpovědí si vážíme, a proto rozesíláme trička s naším logem jako poděkování.
podmínka k dispozici
první tričko Poradte cz 55 dobrých hodnocení.
Zkus být objektivní
Od: pepr®
Datum: 12.10.15 16:16
avatar

To je pěkná blbost.

Já tu nemám žádnou partičku, myslím, že s nikým jsem si nepadl do oka, že bysme si třeba psali vnitřní poštou nebo třeba ohodnotí většinu mých odpověďí. Spíš myslím, že někteří mě nemusí vůbec. Přesto bych už mohl mít dvě trika (kdybych si je objednal).

Ono spíš chce víc odpovídat ,dobře a k věci (aspoň většinou) a míň si stěžovat.

Datum: 12.10.15 15:53
avatar

Dobrá, ukončeme dohadování. Mi postačí, když mi někdo odpoví, proč jsou nainstalována dvě tlačítka. Dobrá odpověď a špatná odpověď. Proč? K čemu, když se ukáže jen dobrá odpověď. K čemu to druhé tlačítko pak je? Odpověď na tohle mi postačí. Děkuji *pusa*

doplněno 12.10.15 16:46:

Pepříku, tomu taky rozumím, ale myslíte si, že moderátoři této poradny čtou a sledují záporné odpovědi? To určitě ne! Tedy znovu: k čemu je tlačítko Špatná odpověď?

doplněno 13.10.15 10:48:

http://Také jsem si toho všimla až nyní. A vůbec nevidím problém. Také si kolikrát myslím, že některé odpovědi jsou přinejmenším divné. A navíc, přece když někdo označí některou odpověď jako za špatnou, tak to třeba pomůže tazateli popřemýšlet. Zdroj: https://www.poradte.cz/volna-diskuze/7975-hodnoceni-spatna-odpoved.html

Pepříku, toto napsala Suzy a já s ní vřele souhlasila. Ale povězte mi, kde se tazatel dozví, že někdo nějakou odpověď považoval za špatnou, aby se mohl zamyslet? A o to mi jde!

doplněno 14.10.15 07:07:

Nic mi nebrání, ale takto začínájí všechna hašteření o ničem. Jakmile by tazatel viděl, že je 2x dobře a 10x špatně, věděl by, že se musí hodně zamyslet.

Od: pepr®
Datum: 12.10.15 16:26
avatar

Hejkal vám už dvakrát poslal odkaz na Faq (často kladené otázky)

Naposled dnes v 11:24. v této odpovědi. Klikněte na ten odkaz v té odpovědi a přečtěte si co se ukáže nahoře na stránce. A pak pokračování jeho odpovědi. Myslím že to napsal srozumitelně pro každého.

doplněno 12.10.15 17:31:

@babkazov: Odpověď Hejkala: Pokud se na seznam špatných odpovědí bude dostávat často jeden a ten samý "rádce", admin ho bude řešit. Nikdo nemá zájem, aby pověst poradny kazily nekvalitní příspěvky.

Mě to zní docela srozumitelně, vám ne?

Mimochodem už se to tu řešilo při zavádění "tlačítka" Špatná odpověď". A i vy jste tam přispěla.

doplněno 13.10.15 15:05:

@Babkazov: Na to je pořád jedna odpověď. Tlačítko "Špatná odpověď" je zpráva pro Admina, že je (podle vás) ta odpověď špatná (zavádějící, nesmyslná apod.). Jak s tím naloží je jeho věc. Vaše věc zase je jestli to budete používat nebo ignorovat. Nemáte z toho žádné výhody ani nevýhody.

doplněno 13.10.15 15:49:

Pokud jde o to zamyšlení tazatele, co vám brání reagovat a napsat, že je to špatná odpověď (názor) a připojit vlastní, případně i s vysvětlením?

Od: ben®
Datum: 12.10.15 17:05
avatar

Dobrý den, jestli tomu dobře rozumím, tak ta "špatná odpověď" je zpětná vazba pro admina, který to vidí a když je těchto kliknutí více u stejného nicku, tak to může vyhodnotit - prostě, že někdo neustále odpovídá špatně. Zdravím!

P.S. pro "babkazov".

doplněno 12.10.15 17:13:

culdabulda1 - nekecáte, ale zlobíte . Ve Volné diskuzi se nic nehodnotí, tak tam nejsou (z tohoto pohledu) ani špatné odpovědi. To je pouze v tématických rubrikách. Jak to vyhodnotí admin je jeho věc, ale když tento systém zavedl, tak asi ví proč. Tedy, má to pro něho význam.

doplněno 12.10.15 17:22:

culdabulda1 - nejsem sys, ale takový "rádce" je zřejmě v lepším případě zastřelen pro výstrahu nebo v tom horším případě dostane BAN (t.j. je mu zamezeno v psaní na poradnu). Ale, on Vám to třeba admin vysvětlí lépe (a upřesní i počet zastřelených rádců).

Datum: 12.10.15 17:10
avatar

- a když někdo neustále odpovídá špatně - tak co se děje?

navíc, pokud jde o "volnou diskuzi" - není přece možné hodnotit názory a odpovědi "odlišné" - jako špatné - a vlastně ani jako dobré , nebo zase "kecám"?

doplněno 12.10.15 17:15:

- pardon - ve volné diskuzi se odpovědi nehodnotí, ani nenahlašují - takže zase "kecám" ! Omlouvám se, nechala jsem se unést.

doplněno 12.10.15 17:16:

- jakobych nic neřekla - nicméně, pokud někdo odpovídá stále špatně, co s ním syslové udělají?

Od: pepr®
Datum: 12.10.15 17:21
avatar

- a když někdo neustále odpovídá špatně - tak co se děje?

Odpověděl už Hejkal dnes před polednem: Pokud se na seznam špatných odpovědí bude dostávat často jeden a ten samý "rádce", admin ho bude řešit. Nikdo nemá zájem, aby pověst poradny kazily nekvalitní příspěvky.

Jak to bude řešit záleží na něm. Pokud uzná, že opravdu radí špatně, tak nejspíš nejdřív dostane (pokud je registrovaný) ty, ty, ty vnitřní poštou a pokud se nepolepší tak BAN (zákaz vstupu).

Datum: 12.10.15 18:43
avatar

zatím to fuguje spíše tak, že se někdo uťukne resp řekne své dogma, které není správné a dosud žil v omylu. Což už se mi také několikrát stalo. Taková odpověď se umaže, aby nemátla další příchozí.

Ty které nedokážu sám vyhodnotit nechávám a ty co jsou označeny jako špatná odpověď a jen vyjadřují méně populární názor nechávám bez povšimnutí.

Datum: 12.10.15 20:26
avatar

Vtip je v tom, že se někdy maže i správná odpověď, že admine? Takže je to jen otázka toho, čemu člověk ještě věří nebo z neznalosti nevěří...

Od: krasula
Datum: 12.10.15 20:42

Hlavní je poradit. Aspoň projevit snahu pomoci, když má někdo problém. Mne ta trička, sorry, neberou. Jako motivace už vůbec ne... Včera jsem chtěla přidat druhou odpověď ,ale ten čerstvý dotaz vymizel. Byl od 18 tiletého trenéra malých fotbalistů, jak to udělat,aby měl autoritu. To pak se nedá hrát o body.

Datum: 13.10.15 06:08
avatar
... ten čerstvý dotaz vymizel... @krasula
Podle toho by se zdálo, že ho někdo (admin nebo sys) skryl nebo smazal. Teda "poškodil" autora. A případně rádce toužící po odpovědi.
A ejhle!
Dotaz nadále funguje. Viz odkaz od @uska Jen ho někdo nedokázal najít.
Na základě takové poznámky či stížnosti někdo neobjektivní může tvrdit,že moderátoři jsou takoví a makoví...
Přitom právě admin či sysli a také poradna byli právě takovým nerozvážným či ne zcela objektivním vyhlášením poškozeni.
Ono je to opravdu velmi citlivé. Jako všechny vztahy v životě. I tam někdy zakopneme, i nechtíc.

PS.
Použil jsem příspěvek @krasula jako příklad. Není to osobní na ni. Naopak, její příspěvek na otázku mladého trenéra byl věcný a dobře přijatý - pochválený ostatními. Věřím, že ho dokáže ještě doplnit dalšími zkušenostmi. Stačí kliknout na odkaz od @uska
A doporučuji odkaz od @pepr máte možnost porovnat myšlení a výsledky uživatelů po asi 20 měsících od zavedení špatná https://m.poradte.cz/volna-di…hodnoceni-spatna-odpoved.html
Datum: 13.10.15 02:16
avatar

Lidičky,zdravím vás všechny.Dostala jsem se mezi vás před 5ti lety náhodou,když jsem po netu hledala radu ohledně nefungující televize.Tehdy mi moc dobře poradil jeden z vás,bohužel si už nepamatuji kdo. Ani ve specializovaném obchodě elektro mi tak fundovaně neporadili, když mi byla zamítnuta reklamace s tím,že je televize v pořádku..Nechci se pouštět do diskuze o dobré a špatné odpovědi, na to tu ještě nejsem tak dlouho.Dříve jsem spíš kladla otázky a teprve druhým rokem přispívám "svými radami".Jen si myslím,že pro někoho i banální odpověď může splnit účel. Někdy poradí, někdy pobaví ;)

" A vo tom to je";) ,ale každý si tu svoji odpověď jistě zde najde i třeba z dávných příspěvků.Proč to vlastně ale píšu. Já to v žádném případě nedělám pro nějaké body a slůvko uznání mi je milejší přímo od vás a beru samozřejmě i vaši kritiku.( I mistr tesař se někdy utne):-D Néé, teď vážně.Asi vám přijdu sobecká co teď řeknu, já se tím,že radím, vlastně obohacuju o poznání věcí, pro mne dosud neznámých,míním tím určování květin a rostlin vůbec.Je to pro mě vlastně taková soukromá "univerzita 3.věku" a hrozně mě to baví. A navíc se tu dozvím takových různorodých věcí z jiných rubrik,že si říkám: Aleno, jak jsi stará,tak jsi blbá , protože jsem doteď o nich neměla ani tucha. Takže to shrnu.Myslím si, že pro nás je hlavně důležitý stálý příliv otázek, na které my jsme schopni odpovědět a poradit a to je naše satisfakce, pro mě tedy určitě.Přeji všem hezké*slunce* ráno

Datum: 13.10.15 08:57
avatar

hrdaalena -

škoda, že se nedá bodovat ! *palec*

Datum: 13.10.15 06:42

Škoda,že potvrzovat se může jen Třikrát a dost.A třeba je tam vícero dobrých odpovědí a nemůžu potvrdit dobrou odpověď.

Datum: 13.10.15 08:19
avatar
Ale můžeš.
Není problém napsat :
-Odpověď ta a ta je dobrá, už ale nemohu hodnotit. Klikněte někdo za mne.-
Nebo požádat moderátora.
doplněno 13.10.15 08:25: Lepší je požádat moderátora.
Někdo by mohl kliknout a za ním další někdo a další... Už by to zkreslilo. I když účel - označení za dobrou - by to splnilo.
Datum: 13.10.15 08:39
avatar

no to taky podle mě není úplně dobrá cesta... stejně jako žádat o své hodnocení, tak žádat o hodnocení za mě :-D to bychom tu taky mohli mít často místo korektních odpovědí. Ale potvrzení správnosti předchozí odpovědi od věci není.

Datum: 13.10.15 08:58

A o co tu jde, o tričko? No to snad ne !?

Datum: 13.10.15 09:18
avatar

ukulele -

na to jsem se právě už dvakrát ptala - pokud nechci ani tričko, ani samolepky, tak jaké mám výhody z nasbíraných bodů? Mona mi sice odpověděla, ale chtěla bych znát odpověď od Admina. Je za hodnost např. děkana, nebo rektora apod. nějaké třeba finanční ohodnocení? ! - A nerozčiluju se - jen se ptám...

Datum: 13.10.15 09:20
avatar

Také se mi nelíbí, když si rádci dají práci s odpověďmi, ale tazatel nejen, že neohodnotí, nepoděkuje, ale ještě se ani od založení otázky neobjeví.

Mých pár návrhů:

Ukazovat i špatné odpovědi (když bude mít odpověď např. 5x pozitivní a 1x negativní, ano, asi si na toho člověka někdo zasedl, naštval, dělá si srandu atd., ale když bude mít odpověď 1x pozitivní a 10x negativní, tak už je jasné, že tady něco nehraje). Já třeba vůbec "špatné odpovědi" nenahlašuju, protože vidět nejsou, takže spíš raději dám pozitivní hodnocení jinému než negativní tomuto. Protože za současné situace ta odpověď může mít 1x pozitivní a třeba 5x negativní, ale tazatel vidí jenom to 1x pozitivní, takže si řekne, že je to přínosné. Mazat je je nesmysl. Prostě ukázat, že jsou špatné.

Hodnocení i ve volné diskuzi - taky pozitivní a negativní, ale ať se tedy nezapočítávají mezi hodnocení uživatelů, prostě jenom aby šlo vidět, co je dobrá a co špatná rada (např. v poznej cokoli atd.)

A když teda tady je ta diskuze o poraďte, tak jenom taková poznámečka na konec - nešlo by v uživatelském panelu u "Moje odpovědi" přidat k otázkám něco jako tlačítko "přestat sledovat otázku" nebo tak něco? Např. přidám nějakou srandu do volné diskuze a to mi stačí, ale v "Mých odpovědích" ta diskuze furt vyskakuje na první místo, protože je hodně živá. Přidat příspěvěk a ještě přidat otázku do sledovaných mi přijde moc zbytečné. Stačí jenom "vypnout" to upozorňování na nové příspěvky v dané otázce/diskuzi.

:)

Od: ben®
Datum: 13.10.15 09:32
avatar

Dobrý den, a nestačilo by odhlásit se z otázky přes tu možnost, kterou Vám nabízí každý doručený mail na Vaši adresu ve spodní části? Je tam tento text: "Upozornění Vám bylo zasláno na základě Vaší žadosti. Pokud chcete zasílání z této otázky zrušit klikněte na tento odkaz: (a zde je adresa té otázky, ze které se chcete odhlásit)" Zdravím!

doplněno 13.10.15 12:08:

kolikokoli - no, ona ta stejná zpráva je už i zde v "odpovědi na mail" - tak to můžete zrušit už zde.

Ovšem, možná opravdu myslíte něco jiného.

Datum: 13.10.15 12:04
avatar

Na mail si rozhodně žádná upozornění (kromě vnitřní pošty) posílat nenechávám. Jde mi o to, že když rozkliknu "Moje odpovědi", tak tam mám x stránek otázek, u kterých jsem odpovídala a u spousty je to červené "NOVÉ", které ruší. Prostě nějaký způsob jak skrýt otázky, na které jsem odpovídala, ale už mě nezajímají.

doplněno 13.10.15 12:24:

Vůbec o mailu nemluvím. Mluvím tady o tomhle. Musím vždycky rozkliknout ty otázky, aby zmizelo to blikající "NOVÉ" vedle nich. Ale tahle diskuze je o hodnocení, takže bych ji nerada vedla jiným směrem. Jenom taková poznámka na vylepšení (stejně jako ukazovat špatné hodnocení).

 

Od: jmlc®
Datum: 13.10.15 09:35
avatar

Osobně si myslím, že ukazovat kladné a záporné hodnocení v některých otázkách nebude zrovna to pravé... Je několik celkem zásadních dotazů v oblasti provozu, kde se 30 lidí hádá o své pravdě a nechce akceptovat 2 lidi tvrdící to správné... Dokonce ani vyjádření experta vložené tazatelem neberou vážně a spíše se snaží kompetentní osobu/orgán pomluvit a znevážnit.

Konkrétně např. - železniční přejezd a "ten studoval v Plzni"...

Vezměte si hodnocení v dané otázce - to by také mohlo na základě 80% chybných rad, odpovědí a tvrzení znehodnotit správnou odpověď a byla by na kolejích další mrtvolka...

Datum: 13.10.15 15:11
avatar

jmlc, vynikající ukázka, (ne)správné odpovědi. Nedělal jsme statistiku v této otázce, ale dost řidičů je přesvědčeno o SVÉ pravdě, s argumentací na nesmysl, ale neuzná argumentaci právní, páč studoval někde, alů neví se kde, tak ho napadneme s Plzní. A bod dám tomu, kdo tvrdí (špatně) to co já!

Pak kde hledat to správné.

Datum: 13.10.15 23:12
avatar

No já jsem zase tričko chtěl ,

abych mohl dělat přes léto reklamu poradně na cyklostezce ,

ale zatím mi žádné tričko nedošlo ,

i když mám v tabulce napsáno odesláno ,

tak počkám na příští léto *smich**pivo*,

doplněno 14.10.15 14:19:

jmlc - díky nee .*haha*, ale pobavíte .

Od: jmlc®
Datum: 14.10.15 08:40
avatar

Já mám jedno tričko XXL z akce Svijany - vánoční - chcete? Někam jsem ho založil na horší časy - až ztloustnu ještě víc :) - ale měl bych ho najít...

Ještě jsem měl i nějaké od EONu ...

 

 

 

Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.