Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Možná se to tu už někdy řešilo. Občas mne naštve odpověď na 5 let starý dotaz, který je sice konkrétní odpovědí přímo na dotaz tazatele, ale zbytečně otevře otázku a rozvíří prach. Asi to nebude dělat každý tazatel, ale pokud již má vyřešeno, mohlo by se nějak označit, že je tazatel spokojen, je vyřešeno, není třeba dále reagovat -?
Neuvedu starší příklad, ale třeba dnes sem padla informace od tazatele, kdy svůj delší popis problému doplnil po pár hodinách či dnech odpovědí "vyřešeno - bylo to tak a tak". Dotaz ale byl popsán na více než 3 řádky. Rádci (zvláště neregistrovaní) přečtou jen první větu či nadpis a reagují- nicméně zbytečně. Následné upozorňování a diskuse mimo téma samozřejmě pokračují pár týdnů...
Pokud by takové tlačítko existovalo, jen by udělalo to, že by autor otázky další rady na mail nedostal = nevěděl by, že otázka dál žije.
Otázka starší než xyz měsíců je uzavřena a pokud chce někdo vložit další odpověď podléhá mému schválení (komentáře ne).
Celkem: staré otázky jsou stále hodně navštěvované, umišťují se vysoko ve vyhledavačích dokud lidem přináší kýžený efekt. Jejich aktualizací se udržují v kurzu stále a většina z nich má platnost neomezenou - hřebíky se tlučou stále stejně vs mění se legislativa apd.
Staré otázky jsou jasně odlišené a lze se jim vyhnout, pokud vás nezajímají.
Jen doplním, že podobné označení vyřešených otázek se dá najít na jiných serverech a mě se to nikdy nelíbilo. I vyřešená otázka může mít pro další ještě lepší řešení a pokud otázka bude vyřešená (uzamčená) nikdo se to nikdy nedozví.
Navíc hodně tazatelů není schopno označit radu, která jim pomohla a jen poděkují. Jak by asi dopadl status Vyřešená otázka?
Dá se říci, že je to proti mé filosofii.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.