Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Mám takový hloupý dotaz. Prvně pracuji na HPP, ten jsem měl na dobu určitou do června, na výpomoc oddělávám ještě červenec na DPP. V červenci končím. Chci se zeptat, jaké veškeré dokumenty mi musí zaměstnavatel dát-zápočtový list atd? Děkuji za tento hloupý dotaz
od zaměstnavatele dostanete potvrzení o zaměstnání (zápočtový list), potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti, evidenční list důchodového pojištění (důležité). Též je dobré zažádat si potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti (kvůli ročnímu daňovému vyrovnání za rok 2014)...snad jsem nic nezapomněla
na stejný dotaz jsem odpovídala zde
Evidenční list pravděpodobně nedostanete hned. Zaměstnavatel má povinnost vystavit ELDP do měsíce po posledním zúčtování, tzn. po poslední výplatě, která ovšem ke dni ukončení pracovního poměru ještě není zúčtovaná. Měl byste od zaměstnavatele dostat jednu kopii ELDP, druhou (uloženou u zaměstnavatele) byste mu měl podepsat. Originál jde od zaměstnavatele přes OSSZ na ČSSZ, kde se digitalizuje a uloží do databanky nárokových podkladů pro výpočet důchodu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.