Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Plnění obálek Tomáš Velcl

Od: zane odpovědí: 117 změna:

Dobrý den, chci se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s panem Tomášem Velclem, který nabízí práci na doam Plnění obálek. Psal mi že žádné vstupní poplatky nechce a že na vše bude smlouva. Co vy na to? Díky

 

 

117 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinaa*
hodnocení

0x

poradte.cz/...

poradte.cz/...

Pokude chcete byt dalsi v rade, prosim.:)

taffinka*

Pan Tomáš Velcl je ve skutečnosti Denis Vinček! Pozor na něj. Já poslala nadepsanou obálku s mou adresou. Přišel mi dotazník kde mám zaplatit 660,-. Takže to bez poplatků neni! Opravdu drobnym písmem je dole napsáno, že fakturu posílá pan Denis Vinček! Takže opět jeden z podvodů pozor na to lidičky :)

lika*

Tak to je síla.Já jsem bohužel naletěla až do konce.Jenže tak,že pokud se mi ozýval David Velcl a požadoval peníze,tak jsem nereagovala.Pak mi ale přišel mejl z manuální práce.cz.A já pitomec ty prachy poslala.A samozřejmě mi přišla obálka se startovní sadou,která obsahovala jakési smlouvy a tři letáky.Navíc v inzerátu od manuální práce bylo,že už dál nebudou vyžadovat žádné peníze,poplatky.Ale v pokynech,které došly od Tomáše Velcla stojí,že pokud budete mít letáků málo,můžete si je objednat a budou vám zaslány další,ale po uhrazení objednávky.Jsou to zmetci.Nebo je to zmetek,jestli je to opravdu jeden člověk.Jsem v částečném IDa 790kč,které jsem mu poslala(já pitomec),je pro mě fakt dost peněz,vzhledem k tomu,že beru 5000.Takže jsem se ale fakt naštvala a zvažuju zveřejnění celého toho příběhu v médiích.

mai*

Dobrý den, dneska jsem na něj naletěla uplně stejně jako vy. živnostenský list má psáno na Tomáš Velcl. Tak zřejmě jsou t bratři nebo pan Tomáš alias David je jedna osoba. Nevím jestli jste zkoušela mu poslat dopis s tím , že žádate vrátit zálohu. Já to tedy zkusím a pokud mi ty peníze nevrátí přemýšlím o tom že na něj podám trestné oznámení a klidně se k vám i připojím do medii. Jen čím víc nás bude tím líp. Přeji hezký zbytek večera

rpkrv

dobrý den, jsem stejně "postižená" jako vy, o vrácení peněz jsem se už hlásila. Též si myslím, že čím víc nás bude podepsaných po trestním oznámením, tím spíš se tím možná někdo bude zabývat. Bylo by fajn, kdyby se hlásili i další...

mai*

Pan Tomáš Velcl je arogantní a nevychovaný hulvát. Nebylo by špatné podat hromadné trestní oznámení... Pokud mi zítra nepošle zpět peníze tak ho udávám...pošlete to dál kdo na něj narazil a je škodnej

kefirek

I já se nachytala,nejprve tužky a pak obálky.Já zase měla poslat sms,ale dole je drobně napsáno,že stojí 99 korun.Následně mě přišel nefunkční odkaz,nešel ani stáhnout,ani vyplnit a poslat dál.Pozor tedy i na sms!

michaela84*

uplně jsem naletěla taky a tet bych chtel další poplatky platila jsem mu 490 kc

 

marenka*
hodnocení

0x

Logicky. Kdo bude chtít plnit obálky za peníze? Banka? Pojišťovna? Kolik za to může dát peněz? Ty už se v tomto okamžiku dělí mezi vás a Vencla a bůhví koho dál. Ti, kdož rozesílají obálky naplněné akcemi, tak věřte tomu, že mají pořadník od svých vlastních zaměstnanců.

 

1jara*
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud nic nebudete platit, tak proč to nezkusit. Nevidím nejmenší chybu v nabídce, když nabídne smlouvu je to na vás.

Ale hlavně nic neplaťte.

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Takže ne už David Velcl ale už i Tomáš?!No nic jednejte podle svýho...Musíte se spálit,abyste to již podruhé neudělala.

Ze zkušenosti nedávné! Náhodou jsem také na podobný inzerát klikla. Bylo tam příjemná práce z domova, atd. blabla. Dotyčný říkal, že jde o administrativní, jednoduchou práci, určenou pro důch. nebo ženám na mat dov. Zaslala jsem žádost o bližší informace. Obratem mi pšlo, že se jedná o 3-4hod. denně,a o plnění obálek nějakým "materiálem", a že záleží jen na mně, kolik jich naplním, neboť budu palcena podle množství a svých možností, rovnou na bank. účet, nebo složenkou, ke konci každého měsíce. Datum už nepamatuji. A že pokud mám zájem, ať pošlu krátký dopis s žádostí o práci a přiložím obálku ofrankovanou 10kč. se svou adresou, že mi zašlou potřebný materiál a smlouvu. Vrtalo mi hlavou, kdo bude platit poštovné, za balík nějakých letáků, a tak jsem otázku položila. Pán ihned odepsal, že to, co zašlou oni, hradí oni, a to, co budu posílat zpět, zase já, ale že on platí jen 38kč. za každou zásilku. I zaslala jsem žádost a ofrankovanou obálku. Za čtyři dny mi přišla zpět, a v ní tři letáky. Lituji, že jsem to vyhodila. Ale zaprvé, požadovali 450kč. jako "zápisné", což zdůvodňovali tím, že je prý mnoho nepoctivých lidí, kteří o práci vlastně nestojí, a jsou jen zvědaví, a zaslaný materiál, prý vyhodí. Takže to je prý jejich obrana proti těmto neseriózním lidem. No a k těm jejich nabídkám. Tak v prvé řadě, za každou napněnou obálku, prý budou platit 30kč. To mě dostalo do kolen, protože obálku naplním za pár vteřin, a ubohá kasírka v obchoďáku, má za hodinu práce kolem 50kč. Tedy monumentální blbost. Dále tam byla nabídka, malovat balící papír barvou na vajíčka, za tuto činnost, nabízeli 3 americké dolary, za kus. Chudáci američani holt nemají barevný balící papír, a musí se obrátit na šikovné české ručičky, jsou ochotni zasílat tuny papíru a ty barvy až k nám, a pořád se jim to vyplatí. Také dychtí po propisovacích tužkách, ti američané, neboť mají jenom součástky, a ty u nich nikdo neumí zkompletovat. Také to bylo za několik dolarů od kusu. Asi zrovna takové "péro", šlohnul náš president, hlupák, mohl se juknout na internet, a sám si jich smontovat bednu, a to bez ostudy. No a tak to šlo v tomto smyslu na třech stránkách.

No, já utratila jen dvacet korun za ty známky, a nakonec jsem se i pobavila. Prostě to je veliký PODFUK, a jestli nevěříte, udělejte to jako já, a jestli jste soudná, tak ty jejich fenomenální nabídky hodíte do popelnice. Tak zní má rada, míněná od srdce.

Jenom mě mrzí představa, že pokud něco podobného stále existuje v nabídkách "práce z domova", je ještě hodně naivních lidí, kteří se dají nachytat na špek. *stop*

georges*

Je prima že jste to tady tak pěkně vysvětlila, ale je to házení hrachu na zeď, perel sviním, boj s větrnými mlýny atd. Tahle otázka tady v různých variantách proběhla tolikrát, že by se snad vyplatilo na to udělat specializovanou poradnu. A je to furt a furt dokola.

Bylo tady varování před nějakou firmou, že jsou to podvodníci (i s podobným itinerářem jaký tady popisujete Vy). Jedna z reakcí byla ve smyslu: Prosím vas a nemate na ně kontakt, bich si počebovala přividělat, jsem na matešský dovolene - nebo tak nějak. Nejsem nijak extra zlomyslný, ale v takovýchhle případech to těm lidem snad i přeji.

Holt - komu není vzájemné rady, tomu není hospodářské pomoci.

2kedar*

Hodnotit odpověď mohu pouze takto... *palec*

Pro suzymon: *palec*

doplněno 31.05.11 08:40:

A pro georgese taky!

evates*

Máte 100% pravdu a k tomu je to tak sprostý, že k tomu napíší, že je to důchodcům nebo ženám na mateřské, na to teda nemám slov (teda mám, ale ty moje slova by neuveřejnili).

pobo

přesně šak už jsem toho bastarda udal policii

rpkrv

chystám se na totéž - udat bastarda... prosím můžete mi napsat, jak jste postupoval? Doufám že čím víc nás bude, tím spíš se tím (snad) někdo bude zabývat. Děkuji

marcyb*

Moc děkuji že existují lidé kteří informují o podfuku skoro jsem už taky nalítla no ještě jsem tam nenapsala ani už nebudu děkuji

novakovaz12

Dobrý den, dnes 10.2.2021 jsem od tohoto člověka také dostala nabídku na plnění obálek. Hledala jsem tedy nějaké komentáře a ty zde jsou staré deset let. Je tu někdo, kdo to opravdu udal toho bastarda? jak to dopadlo, jak je možné, že takto podniká už od roku 2009

Děkuji za reakce, s pozdravem,

Vy se ptáte, jak je to možné? *co*Vždyť Vy sama píšete, že jste v této době od něho také dostala "nabídku". A jakpak Vás ten dotyčný našel? No přece tak, že Vy sama jste na jeho inzerát odpověděla, aniž byste se informovala předtím, třeba zrovna zde. Takže jestliže pořád existuje a pořád mu to vynáší, je právě proto, že se ještě najde stále dost lidí, kteří mu na to naletí. Protože to přesně jste udělala i Vy, jinak byste od něj nemohla nic dostat.

 

 

zane
hodnocení

A víte ted někdo o nějáký práci na doma,která neni jenom další podfuk?

martinaa*

Hlidani deti, myti oken, uklid...

doplněno 29.05.11 20:27:

A u Vas doma muzete delat korekturu textu, muzete prekladat z cizich jazyku do cestiny a obracene, muzete zacit vyrabet sperky a prodavat je na netu.

jhef*

Ano, existuje i domácí práce bez podvodu. Sama jsem málem p. Velclovi obálku odeslala. Snažila jsem se od něho zjistit podrobnosti, ale nebyly úplně důvěryhodné, tak jsem obálku roztrhala (a známky si nechala :) ). A teď jsem náhodou četla Vaše názory a jsem ráda, že jsem ho nepodpořila a nezvýšila počet podvedených. Pokud někdo máte zájem o zajímavou domácí práci, napište mi. janahef@post.cz

 

ewka1488
hodnocení

0x

dobrý den také jsem p.velclovi zaslala obálku s odpovědí a v ní obálku se známku a mojí adresou do dneška nic nepřišlo.Nechápu co bude mít z toho že získal známku v hodnotě 10kč prosím máte s ním někdo zkušenost děkuji

nutria*

ADRESY +OSOBNÍ ÚDAJE JSOU DNES DOBŘE PLACENÝM ZBOŽÍM...kupují je různé firmy celé soubory...za velmi slušný peníz A TYHLE INZERÁTY jsou takovou sběrnou adres a osobních údajů. *zed*

 

magnetka77
hodnocení

0x

prosim ja bych to vzala kdiš nic povas předem nechce za skušeni nic nedate a chtěla bych vas poprosit jestli nemate nejaky kontakt na toho pana taky bych to chtěla skusit dekuji ivča

ewka1488

Dobrý den já jsem o nabídku stála a poslala jsem mu odpověd a obálku s mojí adresou a známkou a dodnes mi nic nepřišlo a na emaily neodpovídá.Tak nevím co si o tom mám myslet.Nadruhou stranu mě to stálo 20kč tak to není ještě tak hrozný

martinaa*

Toz kdyz takhle posle obalku 500 lidi a kazdy z nich nad dvackou mavne rukou, je z toho slusny balik:)

ewka1488

No jo ale on z toho má jen známku v hodnotě 10kč tak nerozumím co z toho má

ss*

má z toho to že vám zadarmo pošle obálku ve které požaduje peníze, a věřte nebo ne ale dost lidí je schopno to zaplatit...a pak vám ještě pošle jeden dopis ve kterém bude stát, I TAKHLE SE DÁ VYDĚLÁVAT:D:D

Pozor! Já jsem jsem známku nalepila na obálku se svou adresou, to by ji pak musel ten kuliferda nad párou odlepovat *smich* , a aby ji mohl dál použít, musel by na ni zase nějak nanášet lepidlo, *sok*! V tom to určitě není.

ewka1488

taky jsem jí nalepila takže to nechápu.

Ivčo, Ivčo, jak jsem si přečetla Váš příspěvek, právě Vy jste pro podobné Velcly a Vinčeky velice vítaný zákazník. Podle Vašeho příspěvku se na to na 100% hodíte a můžete KLYDNĚ UDĚLAT DÝRU DO SVJETA". *smich* Jaga.

doplněno 21.09.11 09:17:

Pro "magnetku 77"

 

magnetka77
hodnocení

0x

ne ja sem chtěla kontakt stoho duvodu že ja to je možne že ja sem mu kdisy poslala jak vi řikate obalku a mně nic neposlal a kamoška mu poslala obalku a ta tu praci dela a videlava si dobry penize tak sem chtěla čislo nebo neco at mu nadam ale tet už si přividelavam a ho už nepotřebuju ale kdiš ten přividelak nechcete tak vaše chyba ja mam dobry penize a tet sem si dobře videlala a deme delat svatbu tak dobře mně platijou ale kdiš nechcete tak vas nenutim vaše vec tak si to rozmyslite a napište kdiš tak rada vas povedu dal ivča

ewka1488

Dobrý den Ivčo měla bych zájem můj email ewa.dostalova@seznam.cz

cocinkamichalka*

Ach jo. A za týden tady budeme mít dotaz, jak byla ewka1488 podvedena magnetkou77 *zed**stop*

marenka*

Tak tohle je naprosto marný. Je to marný, je to marný, je to marný. Pošlete mi na moje číslo účtu 100,- Kč a já vám za ty peníze nebudu lhát. Koupím si za ně něco hezkého.

ewka1488

Tak moji milý určitě nikomu nedám ani korunu dopředu takovej vůl nejsem i když mi bude slibovat hory doly :) jen mě zajímá co to je za práci a jestli je to opravdu bez poplatku jak paní tvrdí a jestli ne tak mi ani nenapíše.

georges*

Patrně maminka na mateřský, co? Že jsem se trefil?

ewka1488

Ano na mateřský aa?To je nákej problém? :)

georges*

Ne, to není absolutně žádný problém, alespoň pro mě ne. Ale na vysvětlenou: Tenhle dotaz (či jak to nazvat) se tady opakuje stále dokola:

Jsem maminka na MD a potřebuji nějakou práci na doma, abych si přivydělala. Nevíte o něčem?

Odpověď: Vybodni se na to, všechny nabízené práce na doma jsou podvod, akorát zaplatíš vstupní poplatek a tím to skončí.

Mám adresu na nějakýho Pepa Zdepa z Ostravy, je to plnění obálek, chce jen 300 Kč vstupní poplatek.

To je další podvod, už ho tady na poradně několikrát řešili, že je to zas další křivák.

Někdo třetí: Ne mate na něcho adresu, počebuju si přividělat, jsu mamynka na mateřský dofolený.

A tak furt a furt a furt dokola. Stačí jen pohledat ve starých otázkách na poradně - stačí zadat slovíčko "přividělat". Takže asi tak.

doplněno 28.06.11 15:05:

Případně můžete zadat taky slovo "scháním".

Pro magnetku: Proboha, děvče, z jakého etnika to vlastně jste? Nebo že by z nějaké země z Východu či Asie? S takovým "VINIKAJÍCÝM ČEŠTYNEM", který používáte, bych nikdy písemně s nikým nekomunikovala. A Vy ještě k tomu NABÝZÝTE PRÁCY, kterou jste ještě před chvílí sama hledala. Moc by mě zajímalo, jak to všechno doopravdy je, ale myslím, že se to nikdy nedozvím. Jaga.

doplněno 21.09.11 09:26:

Ano, když jsem si přečetla Váš níže uložený příspěvek, už v tom mám jasno.

 

magnetka77
hodnocení

0x

divejte se nesudte lidi dřive než je znate muj pravopis je takovi jak umim psat protože sem ze slovenska a žiju tady 4roky a sem na md nevim proč bych okradala lidi a nevim čim kdiš tam nechcou žadny poplatky ja si videlavam a sem spokojena pokud to nechcete nikoho nenutim ale mrzy mně že si omně myslite že sem zlodejka nemam nato srdce vite a schanim už delši dobu pujčku a 4krat sem naletela tak už radeji sem si chtěla začit přividelavat mam teda vic přividelku ale klidně bych si vzala aj vic prace na doma mam hodne miminko takže si to mužu dovolit a vubec neřešim jak pišu a kdiš to vadi vam tak to mate blby ja si pišu tak jak umim a nedokazala by sem okrast lidi jak vi řikate nemam nato srdce a ja sem byla sama okradena tyma podvodnikama takže vim jake to je a jeke by to bylo kdiby sem mněla okrast jine lidi a tet se snažim si co nejvic videlat at mam kralovsku svatbu takže delam hodně přividelku a pravě že sem chtěla aj obalky na doma nebo skladani propisek no ale vim že tady ten velc je podvodnik tak sem mu chtěla aspon nadat proto sem chtěla to čislo ale vi asi nedokažete pochopit jake to je kdiš vas nekdo okrade a ještě ste na md tak aspon že si tet přividelavam ale je to jenom na internetu ale je sem chtěla neco na doma neco skladat atd...protože by mně to bavilo tak mně věřte nebo ne je to veše věc ja vim co delam a ještě jednou opakuju že nejsem zlodej

 

hodnocení

0x

Pro ewku. Má milá, dobře, věříte magnetce, ale ta osoba není "slovenka", to Vám to nesecvaklo? Já jsem četla Váš rozhovor s ní, a najednou mě napadla divná věc. Nejste náhodou vy dvě, nějak "sehrané", abyste nás ostatní "vytočily"? Tak monumetální blbost snad není ani jinak možná. Tak se holky přiznejte, že si z nás děláte prču, a bude všechno zase dobré, a hezky se tomu zasmějeme. *smich* Zdravím srdečně, Vaše Suzy! :D

ewka1488

Pro suzyymon:tak ted jste mě opravdu urazila,jsem jen maminka na mateřský a scháním každou korunu navíc.Opakuji že scháním ne rozdávám.neodsuzuji lidi dokud po mě nechtějí nic platit.Nikdy bych nedala žádnému člověku ani korunu dopředu za něco co jsem nikdy neviděla.P.velclovi jsem poslala Obálku s nalepenou známkou takže nevím na co mu to bude.Jinak bych nikomu nic neplatila.A magnetka mi nabídla 2práce které obnáší prodej výrobků,je to bez vstupního poplatku což se mi líbí,ale bouhžel nejsem na to abych otravovala lidi a něco jim nabízela.Na to nemám povahu.Takže Vám děkuji za pěkný komentář ale nejsme sehrané.Děkuji :)

Tak to beru zpět, a omlouvám se. Já Vás celkem chápu, i když nejsem mladá maminka na MD. Já jsem zase důchodkyně a také se snažím, abych si přivydělala pár korun, proto jsem jsem také tuto alternativu vyzkoušela, ale rychle jsem pochopila, že když to není vyložený podfuk, tak je to o ničem, a jenom plané sliby. Vždyť jsem svou zkušenost podrobně vysvětlovala. No tak se nezlobte, urazit jsem Vás nechtěla. *hi*

ewka1488

Nic se nestalo děkuju za omlouvu. :)

ewka1488

Tak dneska jsem se pobavila *smich*dnes mi přišlo asi po měsíci odpověd od p.velcla zaslal mi leták na plnění obálek kde po mě žádá 660 kč*smich**smich*

krkovicka*
Dala bych mu tam papirový z monopoly a napsala stručnou větu s nádechem sprostoty.To máte jak byl inzerát jisté paní co psala že za peníze a známku vám napíše super figl jak zhubnout.Pak po obdržení poslala papír s tučným textem:TAK NEŽER!

Tak to vidíš Evko, já jsem o tom psala podrobný článek 25.5. Myslela jsem, že když jsi na této otázce, tak jsi ho četla. Proto jsem možná reagovala trošku jinak, než jak mám obvykle ve zvyku. Ale podle toho, co jsi dnes napsala, asi jsi jen přidala svou otázku, k té dříve založené. Jsou to fakt podvodníci. Divím se, že Ti také neposlal ty fenomenální pracovní příležitosti, aby Tě navnadil. Já je dostala. :D

georges*

Tak to jsem s těma 300 Kč - viz výše - ty podvodníky ještě podcenil. Asi inflace.

Chtělo by to beztak založit nějaký nový vlákno s dotazem na práci doma, už to tady dlouho nebylo. Ale věřím tomu, že nejpozději do týdne se zde nějaký podobný dotaz či žádost objeví.

Pro Georege, tak v prvé řadě, jsem udivena ;) ,v dobrém slova smyslu, že jste stále ještě nezměnil tu fóťu! Říkal jste, že už vás nebaví. *smich* Jinak, co se týče námětu, už tomu začínám rozumět, ale raději se o tom nebudu vyjadřovat. Zase bych dostala vynadáno. Také čekám, kdy se zase někdo ozve na to samé téma. Jenom tak trochu nastíním, fakt mám podezření, že ti lidé vlastně záměrně nastrčí "bílého koně", který se naivně ptá, zdali je možné si vydělat plněním obálek, aby se na to chytili další důvěřivci. Je to trochu složité, to, co mám na mysli, a raději toho nechám, ale jsem si téměř jista, že v tom je někde psychologický záměr. Ahoj, Suzy.

doplněno 29.06.11 21:23:

Myslím, že v tom Evka nejede. Jinak by to bylo na dost vysoké úrovni.

ewka1488

Děkuji za důvěru suzy já to sem napsala z toho důvodu že jsem od něj už žádnou odpověd nečekala...Trvalo to dlouho než od něj přišla obálka s letákem.Mějte se tu hezky s pozdravem Ewka

 

pampeliska21*
hodnocení

0x

to nedělejte já měla obálky 2 sem plnila celkem a pak nedali prachy je to lumpárna tyhle práce marina

 

brumla*
hodnocení

0x

Proč magnetka nabízí lidem práci, za kterou má slušný peníze, jak píše? Proboha, proč? Lidi, zamyslete se. Kdybyste měli práci, kde byste vydělali např. 50.000 Kč za měsíc, také byste ji nabízeli lidem? Proboha, proč? Aby rostla konkurence?

Toto není žádná práce, je to jen chytání dalších duší. Už by měli ti slavní poslanci vymyslet zákon, kde by toto "podnikání" zakázli.

Pro brumlu! Ano, PROČ? Máte stoprocentně logické myšlení. Jenomže Vy se nenachytáte, Vy ne. Ale dovedete si představit, kolik lidí neuvažuje tak, jako Vy? A nemyslete si, i kdyby někdo ustanovil nějaký zákon, stejně by si ti "obchodníci s deštěm", našli jiný systém, jak zaútočit na oslabenou většinu lidí. Ale jsem přesvědčena, že zrovna ta "magnetka", na tom dobře není sama. Podle mého soudu, se sama nechala nachytat, a doufá, že jí to něco vynese. Tohle řídí jiní chytráci.

 

buss
hodnocení

0x

Pro takové vždy byli, jsou a bohužel budou i lidi naivní, kteří skočí na kdeco. Nakupte třeba levně něco a prodávejte...

 

fibo
hodnocení

0x

Doporučuju si ověřít na webu podvodnefirmy.cz

Tady je například jeden z "vychytralých"Venclů http://sux.cz/b2a1

fibo

oprava: Velcl

 

mmml
hodnocení

0x

proboha nikomu kdo slibuje při práci na doma výdělek až 12000 kč. neodepisujte, nic neposílejte a vubec nereagujte.. je to kec..

 

niker
hodnocení

0x

je tam vstupní poplatek 660 kč

 

workohol
hodnocení

0x

Lidičky díky za info, málem bych tomu taky naletěla...ještě že dnes existují ještě slušní lidé :))

 

mic
hodnocení

0x

Dobrý večer.Když tak čtu přiložené odkazy,tak nevím jestli vůbec nějaká práce na doma opravdu funguje.Je to pěkná lumpárna.Ctěla jsem se zeptat ,jestli někdu skutečně narazil na slušnou nabídku.Popř.mi dal TIP,který již vyskoušel.Předem děkuji M.K.:)

 

katulline*
hodnocení

0x

Tak já taky málem naletěla... Jenže tuto diskuzi jsem bohuzel našla až poté,co jsem zaslala obálku s nalepenou známkou... No a dnes mi přišel dopis,ve kterém byl letáček a samozřejme zaslat vstupní poplatek.Takže letěl samozrejme do kose a více se tim už zabývat nebudu... Jen me mrzi, ze se porad najdou lide,kteri se snazi vydelat na tech druych,kteri potrebuji pomoc...

 

blacc
hodnocení

0x

podvod-poslal mi údaje vinčeka,jedu do Šumperka a tam si ho najdu-jedu na sraz,vezmu spolužáky a tam se hao zeptáme, co a jak si myslí,že dělá...ale říkal můj kamarád:,,Na každou s...i se voda vaří.,, Je to pravda , on mu to někdo spočítá i vinckovi-schválně píšu malý písmena,nezaslouží si velký-akorát velký...

 

buss
hodnocení

0x

Naivní lidé byli, jsou a budou!

 

probohalidi
hodnocení

0x

Lidi přijdete si normální..? Máte tady tisíc komentářů, jak je to podvodná činnost a každý den jsem napíše nový pitomec zprávu: co myslíte? pan vencl mi napsal, že nebudou žádné vstupní poplatky..
Neumíte číst..? Jestli jste tak blbý, tak mu rovnou hoďte do obálky tisícovku a zařaďte se do pořadí podvedených lidí.. Přijdete mi fakt uplně negramotný.. Kdyby to tu napsal někdo jednou, mlčim, ale je tu fakt milion komentářů jak tenhle člověk podvádí a vy si nejste ani schopný přečíst pár řádků, raději sem zase napíšete jak vám to přijde super.. :DDDD demence..

 

zanetka*
hodnocení

0x

Dobry den jistou zkusenost mam,nejprve jsem naletela na fa denis vincek,kteremu jsem poslala 2x poplatek ve vysi 400 a 700kc praci my nesehnal,spise mi to pripadlo jako by se mi vysmal. Dnes jsem narazila na inzerat pana Tomase velcla,ktery mi nasliboval hory doly ale kdyz jsem mu tedy napsala ze na co to resit postou,zbytecne penize a cas nas obou,ze bydlim hned ve vedlejsi ulici a ze prijdu osobne,a klidne hned sepisu smlouvu,a zbozi si vezmu hned osobne,tak me doslova odpalkoval emailem ze to ani nahodou ze mam postupovat podle instrukci,Bydlim hned o ulici vedle adresy kterou uvadel pro dorucovani korespondence,zitra si tam zajdu a uvidi to mecheche,treba mi otevre jeho maminka,nasla jsem si ho na facebooku a je to mali 17tilety kluk.takze... posudte sami :) po 4letech co shanim takovouto praci domu jsem zatim na nic nenarazila,myslite ze je to normalni? zadna prace domu totiz neexisuje,pokud sem vas nepresvedcila ukazte mi na jednoho ktery nekde uvadi ze takto praci sehnal :D Jedine co vim ze zarucene funguje je obejit si fabriky,kamaradka treba cistila doma jakesi dratky,pro ktere si jezdila do nedaleke fabriky a mela za to docela slusne penize :) takze jedine takto... myslim si ze pro oba dva z vas je lepsi pracovat misto poplatku,za smlouvu teda aspon pokud je to seriozni,,,samozrejme :)

nutria*

Můj syn doma montoval propisky a byla u toho docela sranda. Měl to jako přivýdělek na škole... A my jsme si večer vždycky sedli k filmu a než skončil měly jsme dodávku smontovanou.. Bylo za to sice jen směšné kapesné ale já jsem byla ráda že pochopil jaká je cena peněz.

meliach

Víc, víc! Jak to dopadlo, navštívila jste ho? :D Já chci víííííííííííííííííííííc :D :D

 

jennifer666
hodnocení

0x

Ahojky, tak jsem poslala p.Velclovi obálku se známkou a adresou a nic...taky dobre,jak to tady ctu,zadna poctiva domaci prace asi neni,takze rano vstavat a supky do prace*smich*

 

alicelis*
hodnocení

0x

Dobrý den, já mám zkušenosti takové, že jem poslala dopis na adresu, kterou uváděl v inzerátu. Přišla mi odpověď s žádostí o zaplacení 600,- a razítkem na firmu pod jménem Vincek, s tím, že to je pán, pro kterého budu pracovat a že pan Velcl je pouze zprostředkovatel. Jestli máte nějaké další zkušenosti s panem Velclem a prací pro pana Vinceka, prosím o informace, děkuji :)

snehulak*

Spousta lidí zkušenosti má, čtěte a bděte: emimino.cz/...

chivava*

Podvodník nejhrubšího zrna. Hlavně mu neposílejte žádné peníze, (leda jich máte moc a v tom případě můžete poslat klidně i na mou adresu). Ještě dřív než někomu budete posílat peníze, stačí si do vyhledavače zadat jméno dotyčného. Pan Vincek je asi hlava toho všeho. Já jsem odpovídala na inzerá paní a napsal mi on.Nakonec jsem se dozvěděla že už na něj v roce 2007 bylo podáno trestní stíhání, ale koukám že asi neuspěšně a podvádí lidi dál.

 

alicelis*
hodnocení

0x

Kdybych si přečetla všechny příspěvky, dřív než jsem reagovala, nebyl by ten můj už vůbec nutný... no nic, jsem jedna z vás :)

 

hanak*
hodnocení

0x

Taky sem naletěla podvodníkovi*cert*

Hanak, jak je to možné, po tom všem, co tady už bylo miliónkrát vysvětlováno? Jak jste mohla naletět? Nerozumííím! Jsem překvapena, zaskočena, vyvedena z míry, nevím jak bych se vyjádřila co nejsrozumitelněji. Proč to proboha lidi děláte? Proč si nedáte říci, proč nechcete pochopit, že nic takového neexistuje, když to tady omíláme už "sto let". Bože, Bože, Bože, *bzum* . Co Ti je platný čertík s vidlemi, když ses nechala napálit. Nanejvýše k tomu,abys ho poslala tomu, který Tě napálil, a on se hezky zasměje. Už dost, dost! Žádná lukrativní práce z domova v podobě plnění obálek, či montování propisek, nebo lepení pytlíků neexistuje!

dekuju

Díky tomu že jsem si tohle všechno přečetla,tak jsem se nenapálila Velclem. Málem jsem mu na to všechno napálila..Nechce se mi věřit kolik lidi bylo napáleno a kolik se jich ještě napálí...*bum*píše,tak duvěřivě. Ono se říká důvěřuj,ale prověřuj.

polednice*
Už je to rok co mojí milý sousedé čekaji na obalky.NEchali si jeho poslat dvakrát jiným jménem.necelé 2000 kč v čudu.Tak asi tak.

 

hanullka
hodnocení

0x

Tak to vám pan Vencl pěkně lže! Jsem maminka na mateřské a chtěla jsem si přivydělat nějakou korunu. Nejdřív mi přišel dopis, že mám zaplatit poplatek 660 kč a že mi za to pošlou startovací materiál a smlouvu, když jsem zaplatila, tak mi přišla smlouva a leták, který přišel na začátku i mě a mým úkolem mělo být podvádět další lidi a tahat z nich peníze! Že se nestydíte takhle tahat z lidí peníze!

 

jordano
hodnocení

0x

on tomášek použil známej trik od dob, kdy skončila éra socalismu. jen byl chamtivej a místo stovky chtěl 400 - 600kč,-

ona mu nahrála i dnešní doba, kdy je každá kačka dobrá, ale bohužel lidcké blbosti se meze nekladou a on je dokonale využil. vždyť normální smýšlející člověk by na takovou kravinu nikdy nepřistoupil! ale chtivost zaslepenců zvítězila! peníze jim zatemnily rozum. to se pak těžko přemejšlí nad luxusně placeným úkonem - lepení, či nadepisování obálek atd... vždyť kdo by to chtěl? takovou kravinu a za takovou odměnu? že? lidi začněte přemýšlet! všude vás kapitalista ojebe o každou korunu a zde byste chtěli výdělky, jako představenstvco v čezu! dobře vám tak...

 

juju
hodnocení

0x

Dobrý den,já mám na tu samou nabídku dom.práce zaslat na účet 690kč.a již jsem před několika měsíci měl obdržet materiál a stále nic.

buss

Podnikejte s lidskou blbostí zrovna tak... natiskněte letáčky s různými nabídkami a nabízejte..

 

kaki
hodnocení

0x

Včera jsem málem odeslal obálku, ale večer sem najel na tyhle stránky a dozvídám se že je to PODVOD jak višitej. Samozdřejmě jak ostatní, jakmile někdo chce nějaký peníze předem tak to není přece práce, mi si chceme přividělat a ne se ošidit, tak proč platit. Domácí práce bez podvodu samozdřejmě jsou. Jako třeba moje Mamka když byla na mateřský, tak si chtěla přividělat, sehnala si domácí práci Něco na šití. Nakonec jsme šili všichni, Babička, děda, ja, bracha, tata a Mamka si vidělala 1500kč za měsíc.

Lidi ničemu takovému nevěřte, najděte si radši normální práci, protože stimhle si fakt 12 nebo 50tis. neviděláte :D.

Bůh s Vámi ;)

tomasfuk

Velcl je parchant. POZOR na něj. V obchodním rejstříku se píše že je ze Šumperka. Stačí si ho najít na facebooku není tam uvedeno odkud je ale jeho přátelé jsou ze Šumperka. To hovoří za vše takže ti z vás kdo mu pošlou peníze, mu můžou ještě poblahopřát na Facebooku a podívat se, který že to krasavec je OBRAL.

 

magnetka77
hodnocení

0x

ja sem mu taky poslala penize hajzik je to

 

jananova*
hodnocení

0x

Dobrý den,

Tomáš Velcl, David Velcl, Miroslav Sýkora, všichni podvodníci ! A je jich více, kteří nabízejí práce z domu!

Jsou to podvodníci a okrádají lidi, kteří si potřebují přivydělat a i dělat. Peníze které odešlete už neuvidíte a ani žádnou práci. Prezentují se pod různými jmény a vždy vás to dovede na webu k podvodným firmám. Nezajišťují žádnou práci je to klamání spotřebitele. Jen Vás velice rychle okradou. Žádné kontakty, žádné telefony, žádné smlouvy, žádná práce. Jsou to tvůrci webových stránek a vyznají se ve zlodějně. POZOR NA ZLODĚJE a podvodné agentury!

výtka
Upozornění od sys hejkal 19. 03. 2014 13:10:03
A copak že jste si na něj po 2-3 letech od založení této otázky vzpomněla? Že by diskutující tvrdili něco jiného jako Vy? Asi jste jejich více jak 80 příspěvků nečetla.
Už nám tu na poradně při tom jménu vstávají vlasy hrůzou...
petrarka
DOBRÝ DEN,JEN MĚ ZAJÍMÁ , PROČ SE OKRADENÍ A PODVEDENÍ LIDI NESPOJÍ, A NEDAJÍ HROMADNĚ TRESTNÍ OZNÁMENÍ NA POLICII NEBO ŽALOBU. V JEDNOTĚ JE SÍLA.NEBO NE? BUDE MU TO PROCHÁZET DÁL A DÁL A DÁL? TAKTO PODNIKÁ OD ROKU 2009 A STÁLE MU TO PROCHÁZÍ. UŽ OBRAL LIDI O NEMALÉ ČÁSTKY. JAK JE TO MOŽNÉ?KDYŽ MI PŘIŠEL MEIL,TAK TAM BYL ODKAZ NA REGISTRACI ZA 790,-Kč ATD . TAK TO SE MI ZDÁLO HNED DIVNÉ. TAK JSEM ZAČALA HLEDAT CO JE TO ZA FIRMU. NAŠTĚSTÍ JSEM NENALETĚLA, A TO DÍKY WEBU podvodnefirmy.cz/... A JINÝM ODKAZŮM. NA GOOGLU JE JICH DOST.MOJE HESLO DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ. MĚ ZAJÍMÁ KOMU A ZA CO POSÍLÁM SVOJE PENÍZE,KTERÝCH JE MÁLO.JSEM V HMOTNÉ NOUZI A 790,-KČ JE PRO MOJI RODINU VELKÁ ČÁSTKA = JÍDLO NA 14DNŮ. TO JE ZODPOVĚDNOST!VŽDYŤ POSÍLÁTE SVOJE PENÍZE NĚKOMU KOHO ANI NEZNÁTE A ANI SI HO NEPROVĚŘÍTE? VŠECHNY TAKOVÉ PRÁCE V DNEŠNÍ DOBĚ, TOHOTO TYPU , JSOU PODVOD. POZOR NA NĚ. A POKUD CHCETE VYHODIT PENÍZE JAKO BY Z OKNA , TAK TO JE RADĚJI POŠLETE - DARUJTE NÁM. JÁ ZA TO NĚCO UŽITEČNÉHO - POTŘEBNÉHO KOUPÍM DĚTEM. A VÍTE ,ŽE JE TO NA DOBROU VĚC A ŽE JSTE DOBROVOLNĚ NĚKOMU POMOHLI. DĚKUJI . DRŽTE SE! DRŽÍM PĚSTI, AŤ SE ROZHODNETE SPRÁVNĚ.

A bude mu to procházet ještě dlouho, neb lidská blbost je nekonečná. Na tohle už může skočit jen člověk s velmi nízkým IQ.

jimana

Panu Venclovi jsem odpověděla. Zaplatila jsem 780 Kč. Poslal mi 100 letáků s nabídky domácích prací. Podala jsem inzerát na 15 inzertních webech. Ozvalo se mi 8 lidí. Poslalo ofrankovanou obálku se svou nadepsanou adresou. Někteří už mě urgovali, co je s prací. Pan Vencl pdsal, že musí jemu poslat nejméně 50 obálek naplněmými letáky, pak mi zaplatí. Bohužel, neuvedl své telefonní číslo, ani email. Nechce se mi posílat mu dopis a platit za známku. Navíc uvedl P.O BOX. Je to podvodník! Adresu má Nový Malín 625. IČO 74855093. Najde to na ARES - ekonomické subjekty.

 

zaneta*
hodnocení

0x

Dobrý den, zkušenosti mám...Bohužel jsem nalítla...Na účet jsem mu posílala 790 Kč...Smlouvu dostanete. Plnění obálek mám...

 

buss
hodnocení

0x

? Za kolik let se ještě bude řešit nesmrtelný Velcl a blbost lidí?

sebod*

buss. Se svojí inteligencí se takhle hloupě ptáš? *zed* Přeci víš, že lidská blbost je věčná... Takže Velcl se bude řešit věčně *smich*

2kedar*
25.12.14 22:18

*palec*

 

alenanej*
hodnocení

0x

Mlá paní, na tuto nabídku vůbed nic neposílejte pan Velcl nyní vystupuje na stránkách www.obalky-doma.cz a poždaduje 980Kč bohužel si musíte sama sehnat své adresy, které budete nadepisovat na obálky. Četla jsem teď plno recenzí na jeho firmu TOVEL Profit v Šumperku a nikdo od něj žádné peníze neviděl všechny jen okradl o zápisovou částku. Takže o peníze přijdete.

 

jeskynak*
hodnocení

0x

Dobrý den všem,

nevím, zda nějaký Tomáš Velcl existuje nebo ne a je mi to jedno. Podstatný je fakt, že přes veškeré sliby se jedná o klasické letadlo. Bohužel to vypadá, že proti takovýmto zmetkům není obrany (ani v zákoně) a jeho jméno se objevuje na webu u velkého mnoství prací z domova, jako kompletace per, kompletace ozdob apod. Skoro si říkám, zde nekontaktovat nějaká média a panu Velclovi v jeho podnikání poskytnou alespoň slušnou "reklamu". Jenže co z toho. Dnes je to Tomáš Velcl, za týden bo bude pan David X za týden Lukáš Y a pojede vesele dál.

Takže závěrem. Lidi...můžete si s panem "Velcem" dopisovat, můžete ho obdivavat, nebo nenávidět, ale hlavně mu neposílejte peníze. Je to podvod.

 

kolekivo
hodnocení

0x

Pozor na T.Velcla, je to podvodník! Neposílat žádné peníze!

kolekivo, ale my to víme už několik let. *sok* Tohle snad dneska ví i malé dítě. A jestli pořád existují lidé co mu posílají peníze, tak je teda fakt kabrňák a snad si ty prachy i zaslouží. Říkám to proto, že i když se o něm píše víc jak ŠEST LET na všemožných internetových stránkách a všichni říkají že je to podvodník a že přišli o peníze a přesto se najde člověk, který mu své peníze pošle, tak už to není žádný podvod z jeho strany, ale blbost toho člověka co peníze pošle. Nic víc se k tomu dodat nedá. Myslím že se mu dnes ani nic už vytknout nedá, protože když se pořád najdou lidi kteří pošlou peníze tak profláklému podvodníkovi, tak by byl on úplně blbej kdyby nebral. A to on evidentně není, na rozdíl od těch co ho vlastně docela dobře stále živí.

 

sutos
hodnocení

0x

Bohužel mám negativní zkušenosti a na takových akcích jsem již prodělal necelé 4 000,00 Kč, přičemž v roce 2017 jsem měl po zaplacení všech povinností mě zůstala 1,0 Kč/den. Byl to i šumperský podnik pod jiným jménem

S pozdravem a hezký den

S u t o s

iz*

Odpověděl jste na otázku z roku 2011 → to jste se za tu dobu nepoučil? Jak je možné, že jste ještě v roce 2017 někomu takovému platil?

iz*

Oprava: ... v roce 2018

 

standa*
hodnocení

0x

zdravím jmenu jí se standa taky jsem se nachytal tím plněním obálek taky chci na něm podat tresní oznamení na Tomaše Velcl i na uřad prace..jsem sváma lidi to se nědělá nekoho tak okrast chtěl jsem si přivydělat abych si mohl otevřít svojí firmu a osvobodít se z fabriky a dělát sam na sebe..svojí kamoškou salon a ten Tomaš Vlecl mě zprostě oto i pripravíl takovy člověk si zalouží za mřiže!

iz*

Stando,

nachytal jste jenom sám sebe > proč jste si nepřečetl obchodní podmínky? O T. Velclovi si můžeme myslet, co chceme, ale osočovat jej z krádeže byste neměl. Rozhodl jste se a peníze poslal dobrovolně. Podmínky na webu jsou, nemáte se na co vymlouvat.

 

wincentoo
hodnocení

0x
Dobrý den, poslal jsem jim 990kc a poslali mi startovní sadu a pak žluté letáky. Ale od vás bych potřeboval poradit kde jsi mám sehnat ty obálky. Podle pracovního postupu kde jsou webovky mi nenašlo nic. Tak jestli někdo máte s tím zkušenost a mohli by jste mi poradit kde je sehnat?! Děkuji
Jste nenapravitelny optimista. Pokud byste si přečetl reakce výše už byste nic dalšího neshanel...
iz*

Obálky se dají koupit v púapírnictví nebo na poště. Mívají je i ve velkých nákupních centrech > v těch velkých smíšených "hyper-super".

Ale stejně jako Clayman poradím si přečíst zkušenosti výše a - jestli ještě neuteklo 14 dnů od převzetí zásilky - odstoupit od smlouvy.

 

hodnocení

0x
avatar ingbratwurst

Normalne obalky lepi muklove a blbci...

 

andreazockova
hodnocení

0x

Dobry den.Jsem na materske dovolene a snazim se budoucimu malzely pomoct pri uziveni nasi peticlenne rodiny.Shanim praci z domu.Ja pitomec jsem take naletela panu Velclovi.poslala jsem penize a cekala jsem na sadu.Prisly mi letaky z nabidkou prace.to ze je plneni obalek?Hned jsem psala jeden mail druhy mail a stale se mi nikdo neozval.Smlouvu mam doma a nic.Aspon ze nejsem sama kdo naletel.Jen me mrzi ze nekteri lide se prizivuji na duchodcich a matkach na rodicovske.Ze vubec ma nekdo zaludek okradat.Pokud nekdo jeste naletel bylo by dpbre mu tipnout tipec.Hromadna zaloba by asi byla na miste.

Dobrý den, Andreo. Mýlíte se. Tito podvodníci se nepřiživují na důchodcích, matkách na mateřské a tak podobně. Tyto podvodníky živí pouze určitá sorta lidí, která má snížené schopnosti chápání. A tudíž těm, bohužel, nelze poradit. Mne překvapuje, že všichni co vlastní vinou naletěli panu Veclovi, nakonec vždycky dokáží najít tuto diskuzi a zde si stěžovat. Vůbec mi nejde do hlavy, proč si nikdo z nich nepřečte tuto debatu předtím, než pošle tomu Veclovi peníze. A jestli si tuto debatu dotyčný člověk přečte a nevěří a klidně panu Veclovi pošle peníze, tak takového člověka ani nelze litovat. Když někomu vysvětlím, že nemá vstupovat na koleje, když vidí přijíždět vlak, že ho ten vlak zabije a on mne vyslechne a přesto na koleje vstoupí, tak je to jeho volba. *uf*

A podávat hromadnou žalobu nemáte proč. On to má uritě dobře ošetřené a všechno má napsané v podmínkách, kterým asi nerozumíte.

A pro všechny, kteří stále nerozumí. ct24.ceskatelevize.cz/...

Ale pokuste se to dočíst celé a raději dvakrát. Jinak to zase nebude mít žádný smysl. A jestli i po tomhle někdo panu Velclovi pošle peníze, tak tak ať si pak nestěžuje, že naletěl. Nenaletěl, úmyslně a dobrovolně vstoupil pod jedoucí vlak...

iz*

Paní Andreo,

@Suzymon má pravdu. Nikdo se nepřiživuje na důchodcích ani na maminkách na mateřské. Panu Velclovi a jemu podobným dávají vydělat jenom ti, kdo si něco objednají, aniž by se seznámili s obchodními podmínkami. Pokud by so podmínky pročetli (a porozuměli jim), věděli by, co si objednali.

I Vy jste dostala jen to, co jste si objednala > nikdo Vás neokradl.

Chcete-li svému budoucímu manželovi pomoci přivýdělkem, čtěte dobře, co objednáváte, případně jaké smlouvy uzavíráte. Jinak místo pomoci jen zbytečně vyhodíte další peníze.

hakise

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @kapkanadeje z důvodu porušení pravidel poradny. ]

 

hendrych
hodnocení

0x

Dobrý den. přišli dnes papíry do obálek a nevím co s nimi mám dělat. Žádné obálky do kterých to mám plnit. Rád bych věděl co se to děje. prosím o odpověd. Děkuji Hendrych

A proč se ptáte tady? Tady určitě není ten, který Vám ty papíry poslal. Musíte kontaktovat odesilatele a zeptat se jeho, co máte s těma papírama dělat. Podle mne to bude ten pan Vecl. Tak na něho přesměrujte svůj dotaz.

lidus*

8 let stará otázka a koukám, že blbost některých lidí je nekonečná. Práce ta se dělá rukama, někdy rukama a hlavou, nesedí se doma u televize, že i po tolika letech a tolika negativních komentářích se najdou tací co to prostě musí zkusit. Komu není rady tomu není pomoci.

 

jirickovavera
hodnocení

0x

Vaše recenze jsem bohužel přečetla až pozdě, kdy jsem tomu šmejdovi odepsala na nabídku práce z domu a chtěl po mně za registraci 990,- Kč. Tuto jsem jak asi smyslů zbavená zaplatila. Jsem důchodkyně a také ta částka je pro mně velmi vysoká, ale ve vidině solidního přivýdělku člověka nic nezastaví. Dnes lituji mé naivity. Zřejmě s tím nikdo nic dle recenzí doposud neudělal a svůj kšeft zkouší dál. Pokusím se v tom něco udělat, ale nevím? Proti takovým šmejdům asi nic nezmůžem!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma tovel profit

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]