Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ráda zkouším nové věci anonymně

Od: hejda odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

ráda bych začala s novým koníčkem. Má otázka se bude týkat anonymity. Jsem z opravdu maličké vesnice, kde každý o všech téměř vše ví. Studuji, ale v jiném okresním městě a proto přemýšlím, že bych koníček začala provozovat v okresním městě, kde mě téměř nikdo nezná. Jsem introvertní člověk a nerada bych, aby třeba ostatní názory lidí na moje příbuzné ovlivnili moje zařazení v kolektivu. Připadá mi, že na vesnici by každý řekl, ty jsi Hanička od Novákových, tak to ani nezkoušej. Známe tvého např. strýce a ten to taky nikam moc nedotáhl, nechtěla bys jít raději k plotně? Tyhle názory se mi poslední dobou ženou hlavou. Spousty lidí háže všechny členy rodiny do stejného pytle a nebere každého člena podle osobních zkušeností s ním. A právě kvůli tomuhle se bojím něco začít provozovat u nás ve vsi, protože by mě okolí akorát schazovalo a nepodporovalo.

Co jsi o tom myslíte vy?

Máte někdo podobnou zkušenost?

Předem děkuji za rady

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Toto je vaše, že?
poradte.cz/...

hodnocení

0x
Ono taky dost záleží,co vlastně chcete provozovat..Tady vás nikdo nezná,tak se svěřte,prosím.
hejda
11.04.23 09:51
hodnocení

Myslivost

hejda - nic ve zlém, ale jak chste provozovat myslivost ve větším okresním městě? Já si doteď myslel, že je k tomu potřeba les *zmateny*.

ml1

Ono se to nezdá, ale i větší okresní města nějaký ten les mají (v našem spíš teda menším okresním městě pozoruju, jak postupně mizí pole a jakákoliv zeleň, takže je asi jen otázkou času, kdy pohltí i lesy, které narozdíl od polí nejsou potřeba vůbec (teda z pohledu developerů, pole aspoň produkovala nějaké ty plodiny, tam, kde jako malí pamatujeme kukuřici a obilí, tam dnes stojí baráky, les je tam jenom proto, aby brzdil smělé plány developerů)). Dokonce i Praha něco jako les má. Nedokážu posoudit, nakolik se v něm dá provozovat myslivost.