Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co zasadit do tvarovek?

Od: papene* odpovědí: 100 změna:

*slunce*Hezký slunečný den , čím to osadit?*slunce*Sluníčko tam svítí celý den!

doplněno 19.04.10 14:46:

*stop* Bude to na stejném místě.*slunce*


Co zasadit do tvarovek?

 

 

100 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

myse*
hodnocení

2x

je to na sluníčku - tudíž něco co snese horko a sucho. Tvarovka se rozpálí a taky pobírá vodu...

viděla bych to na levanduli, smil, mateřídoušku... něco takového...

nebo přestěhovat jinam...

já mívám na studni velkou mísu - květináč - ale nějak se mi tam nic moc nedaří... nevím proč...

sebod*

Aha. To mě nedošlo, že to bude takhle na tom místě. Jestli ano, tak tvarovky dát blíže k sobě, vypadá to lépe :). A možná bych na poklop od studně dala třeba igelit a na něj drobné kamínky, a jedendva velké. Bude to líp vypadat.

papene*
hodnocení

;) sebod ty tvarovky tam jsou jen ledabile položeny.Jinak se rozmístí, ale zůstanou tam.

kytka*

Já bych pokryla ten poklop buď barevnou drcenou kůrou/je ale drahá/ -pěkně to vypadá nebo kačírkem .Doprostřed bych dala květináč třeba s levandulí ,nebo jiným vyšším keříkem /co tam dát ten motýlí keř /a ty tvarovky blíž ke středu k tomu květináči a osadit je milion bells -ty jsou odolné vůči dešti , milují slunce a udělají ti krásný nárůst že bude nač koukat. Do každé tvarovky bych dala 2 sazenice . Pokud chceš levné řešení- dej do každé tvarovky plazivý keřík a přisaď afrikány a bude to také pěkné .Jo je spousta možností.

sebod*

:D... Já myslela, že je to konečná ;). Že jsi zvolila nahodilé usezení, jako se používá u výsadby. To máš třeba pět různých kytiček a nevíš, jak je umístit. Tak se vezme 5 kostek, každá představuje jednu kytičku a hodí se s nimi. No a kam, která kostka dopadne, tam se ta kytička zasadí. Bacha, u malých kytek (sedmikrásky apod) nedoporučuji vrhat stylem Dohoď, kam můžeš *haha*. takhle se hodně dělají skupinky třeba z jarních cibulovin apod. Vřele doporučuji*vtip*, opravdu to vypadá dobře

P.S. HOLKÝÝÝ. Dnes jsem spajdala ze schodů na verandu. Tam je tak krásně *slunce*. A už mám rozhodnuto, Letos nesázím na záhony (máme terasovitou zahradu a tam se asi fakt zatím nedoplazím *plac*) ale všechno dám do kdejaký nádoby. I kdyby to měl bejt kýbl... Prostě mobilní záhonky... Tak si to tam venku dneska užijte, zhluboka dýchejte, ať se vám jaro dostane do krve *pivo**ua*

kytka*

Sebod já sázím vše do nádob ,je to pohodlné a nemusí se to plít, přenesu to občas zněmín aranžmá a je to stále jiné .Jen ty cibuloviny mám v záhonu a pak tam pokvatou růže a už si koukám usnadňovat práci. Také se šetři. A hodně odpočívej, máš to nač svést*hej*, je fakt překrásně, už nad námi přeletěly před chvílí 2 letadla ,tak je znamení.že snad se to vylepšuje.

papene*
hodnocení

myse po mateřídoušce se podívám.Dík za typ.*placni*

 

marenka*
hodnocení

2x


Alyssum saxatile Compactum Gold Dust

Trvalky

Cena:
25,00 Kč

Tařice skalní - 25 cm, kvete zlatožlutě duben-květen. Má ráda plné slunce a dobrou drenáž. Vhodná rostlina do skalních štěrbin a spár, travertinu, suchých zídek.
doplněno 19.04.10 14:10:


Monarda didyma Panorama Red Shades

Trvalky

Cena:
30,00 Kč


Výrazně červené hlavičky květů. Roste dobře v každé zahradní půdě, vyžaduje slunce. Kvete červenec - září.

doplněno 19.04.10 14:11:


Liatris spicata Floristan Violet

Trvalky

Cena:
25,00 Kč


Oblíbená trvalka. Od července až do začátku podzimu jí zdobí vysoké klasy s množstvím fialových, střapatých květů, které vykvétají směrem odshora dolů, vydrží kvést velmi dlouho. Potřebuje plné slunce a vlhčí, ale dobře odvodněnou zem, aby v zimě neshnila.
papene*
hodnocení

*hej*marenko ty jsi změnila image.Je lepší,veselejší.*palec*

Děkuji všem za snahu.*placni*

marenka*

Jé, Ty sis všimla hned *palec* Začalo jaro a na mě můj obrázek působil taky depresivně.. Takže měním image, oblečení, náladu a výraz ksichtíku *frajer*

kytka*

Jasne marenko -sluníčku vstříc, ten pierot nebo co to bylo, byl na depku.Tady ti to sluší*haha*

papene*
hodnocení

marenka jde s dobou.:D

*nevi*Kytko nebude mulč lítat.Je tam tak hezky na ráně?Kamínky nechci, kvůli sekačce.Ten mulč se mně moc líbí, ale přírodní.

kytka*

Tak tam dej tu černou folii netkanou, ta není hladká na té se mulč udrží. Bude to hezké, jsi žena činu.*tanec*

doplněno 19.04.10 19:40:

Jen až budeš sekat okolo, tak ti to bude brát i tu kůru, asi ji budeš muset při každém sekání trochu od krajů odhrnout, nevím *nevi*,třeba ne uvidíš ,až to vyzkoušíš.

papene*
hodnocení

*stop*Nechodíme, je to beton tak snad sešup do studny nehrozí.Bereš to podle sebe, viď?:D

kytko, černou nemám, ani nevím jaké barvy se dělají.Ví te to někdo?*vtip*

kytka*

Viděla jsem zelenou a bílou.Jinak nevím*nevi*jestli se dělá i jiná.Jakou bys chtěla? A to tam máš takovej vítr, že by ti to lítalo.Tak to zkus bez folie a ono když budeš zalejvat tak se to zvlhčí a neodletí to, občas zaprší. Já bych to nelámala přes koleno. Nasyp to tam a nescháněj folii.Kdyžtak mi pak vynadáš-já to přežiju,jsem splachovací.*ua*

papene*
hodnocení

*frajer*Neboj, nevynadám.Mám bílou, teď je vlastně už šedobílá, tak ji tam šoupnu.Vítr nám jde z hřiště a z pole.Sice ne nějaký enormní, ale občas dovede pěkně naštvat.Jó a u nás prší dosti málo.Zítra něco spáchám.*uf*Díky.*palec*

papene*
hodnocení

;)Já mám na blbé místa, obsekávačku.Díky, že myslíš i za mne.Ale kupodivu mne to taky trklo.*smich*

Sekat budu až koncem týdne, tak uvidíme co to provede.

papene*
hodnocení

pt marenka už klimbá.*kafe*

pt®

Aha, tak se tady mějte hezky a já jdu taky do hajan. :) Dobrooouuu, PT /stařenka/

marenka*

Neklimbám *frajer* Nestíhám *nevi* Vy jste tady na mě všichni tak hodní, to je něco *uspech*Jenom k Pap se na tu zahrádku bojím, vrazila by mi hrábě a srp a konvičku a a a.. ještě bych se zapotila! *smich*

marenka*

Pap, na blbá místa je na sekání nejlepší tenhle pomocník :D

hop®

Bohemka, ta to válí - zelenobílá-zelená! *tanec*

jabraka*

Papko,napadl mě nápad,když tak ten poklop vidím,udělej na něm zahrádku,kousek nepropustné folie,na ni geofolii a kamenitou zeminu a do toho různé suchomilky.Asi jako naši mladí na střeše sklípku,jako střešní zahrádku.

JABRAKA

Co zasadit do tvarovek? #2
kytka*

Pap až budeš stavět zpět ty tvarovky ,až dáš kůru ,zkus je dát tím obloučkem doprostřed,možná to bude líp vypadat.;)

sebod*

Kyti, taky si to myslím...:)

doplněno 20.04.10 10:22:

Obloučkem k sobě, dát je blíž k sobě a mezi ně dát nizké misky s něčím nižším, co snese přísušek (mateřidouška, rozschodníky)

kytka*

Nějak mi to na tom kole prostě nesedí. Chce to ,aby na to byl pěkný pohed, takhle je to takové ... prostě neklidné,neuzavřené.Ten květináč bych klidně nechala uprostřed, ale aby ty tvarovky byly obloučkem k tomu květináči, líp by se na to koukalo. *tuc*Zkus to Pap.

sebod*

Sakra, Pap! Tak už to tak udělej, nebo uvidíš *cert*

kytka*

Kdoví co zase kde kupuje za kytky, zase se přivalí s bednami kytek:D,ona nemá stále dost*vtip*

sebod*

Kyti, já jsem stejná... No, letos to bude horší *plac*. I když včera jsem byla chvilku venku a zasela jsem aspoň lichořeřišnici. Za málo peněz (a hlavně práce) udělá hodně parády. No a dnes nebo zítra umluvím *modla* přítele, aby mi dal hlínu do všech nádob, co po baráku najde. A pak se k tomu dotáhnu a budu sázet *ua*. Hlavně ho nesmím pustit sem na stránky, protože až by viděl foto od provokatérky Pap, tak by nechtěl sázet nic jiného *stop*, než ten její bůčkovník *haha*

kytka*

*haha**slunce**slunce*hlavně aby nám to pěkně rostlo, čekám na déšť jak na smilování, přeci jen to líp vše zalije.

papene*
hodnocení

Teda vy mně honíte.*uf*

Co zasadit do tvarovek? #3
kytka*

Netrpělivě čekáme*haha**bezim*až přiběhneš

kytka*

no je to útulnější , až to pokvete bude to pěkný až se to rozroste.

doplněno 20.04.10 16:23:

nemusíš to cpát úplně k tomu květináči a co tu kůru dáš ji tam?

papene*
20.04.10 16:22
hodnocení

*nevi*

Co zasadit do tvarovek? #4
papene*
hodnocení

JJ, mám ji tam připravenou.*fn*

kytka*

a nač čekáš*haha*já ti*bezim*pomoc chceš, já nevím jak jsi to mohla vydržet nedat ji tam

kytka*

Teda ,kdo to bude tady sekat ,objíždět ty stromečky a keříky ,Ach jo , proč jsi neudělala ostrůvek s kůrou a oblázkama a nezasadila ty keříky do toho, líp by to vypadalo. Nemám pravdu SEBOD.?

papene*
hodnocení

*stop*Je to akorát na sekačku.Krásně projede i nová.Už je to vyzkoušené.Někde se flákáš, nevidím tě.

Na ostrůvek raději pojedu.*smich*

Tak jsem to ještě odšoupla.Aby jsi neremcala.Stačí?*uf*

Co zasadit do tvarovek? #5
kytka*

A kde je kůra*haha* je to lepší takhle,mé oči to vidí;)

sebod*

Pap! Zásadní chyby! Keříčky se opravdu sází do skupin. Líp to vypadá, opravdu. Pár keříčků, mezi to trvalky a traviny ,pod ně jarní cibuloviny. Uděláš ostrůvek 1 x 2 metry, který je během roku stále jiný . U plotu - NIKDY, ale opravdu NIKDY nesázej keře do řady. Nevypadá to dobře... Lehčí je cikcak. Neboj, mi Ti to s Kytkou doladíme *mala*.

Já když zakládám někomu zahradu, tak kolikrát se mi stane, že jeden keř přesazuju třeba po tři roky několikrát. O trvalkách ani nemluvím...*uf*

doplněno 20.04.10 16:50:

... .ne lehčí...ale lepší *zed*

doplněno 20.04.10 16:58:

Hele, tady ten poklop. Když to budeš řešit takhle, tak to bude pořád takový provizorní řešení. Já bych právě kolem toho poklopu udělala ten ostrůvek. Pár keřů, trávu, kytky... kolem kamínky, sem tam velkej kámen. A je to.

Myslím, že jsi psala, že je to studna. Berete z ní vodu někdy tím způsobem, že pohnete poklopem a dáte dovnitř třebe čerpadlo? Nebo s poklopem vůbec nehejbete?

Jóóóóó, Kytko, radit, to my umíme *bzum**bum**stop**slunce*;)*slunce*;)*slunce*

papene*
hodnocení

S poklopem se nehýbe.*zed*Dám přečíst tvůj názor mamče až přijede.Nakonec ona je sponzor.*haha*

*uf*Tím pádem tam tu mulčovačku ještě nedám, než se rozhodne jak to bude.:DKytko máš smůlu, běž zpátky domů.*bezim*

Body nemám, zase příště.Díky za nápady.*pusa*

kytka*

PLně souhlasím se Sebod, ono víc očí víc vidí, v žádném případě ti nevnucuji svůj názor ,ale oko se potěší,*tuc* když to ladí. Věř mi. ;)

doplněno 20.04.10 18:18:

Jsem ráda*slunce*

doplněno 20.04.10 18:30:

ještě můj tip třeba blbej, ale můj- na ten poklop bych dala kačírek a okolo z kůry nepravidělně ohraničení a osadila bych do kůry pár větších pěkných kamenů/to můžeš budovat postupně. / a bude to dobře vypadat a nějaké rozchodníky či to co nebude náročné.

ještě druhý tip- dalo by se na ten poklop dát vrstvička zeminy a zasadit tam rozchodníky, netřesky a oni by tu zeminu zakryly. a také by to dobře vypadalo, ty tvarovky bych tam klidně nechala. Ono je spousta řešení...

papene*
20.04.10 18:17
hodnocení

Věřím.*placni*

papene*
hodnocení

Jo, třeba studnu zasypat a nasít tam trávu.:D

sebod*

Pap. Néééééééééééé! Ta vrstva hlíny by byla nizounká, tráva by tam vysychala a v parnech bys tam měla vypálený kolo.*blee*

Neboj. Vymyslíme to tak, aby CELÁ zahrada byla v jednom duchu (*andel*), včetně poklopu :). Hlavně si připrav svaly *smich*

sebod*

Kytko. Kam si zašantročila tu fotku - strom a pod ním kamínky *fn*. U některý odpovědi jsi to tam vkládala. To je přesně to, co by se Pap na ten poklop hodilo. Udělat to na poklop a okolí cca 3 x 3 metry. Do toho keře apod. Nebát se, že je to velká plocha. Zahrada je veliká, tak si to Pap může dovolit. Z poklopu udělá dominantu zahrady.

*smich* O ní, bez ní! (o Pap. bez Pap) *haha*

kytka*
20.04.10 19:04

papene*
hodnocení

Zatím polotovar.*uf*

doplněno 19.04.10 16:56:

Ta paní v rohu mi připomíná marenku.Ale proč, to nevím.

Co zasadit do tvarovek? #6
pt®

Pap, máte to opravdu pěkné. *palec* A přes ten poklop na studnu chodíte? Nerupne to? Jěště mně napadlo, co dát na studnu tkz. umělou trávu /prodává se v šíři 1,30 nebo 2m/. Ale ta kůra by vypadala uřčitě dobře. PT /stařenka/

alf*

tosoufofry :)

marenka*

:D Pap, Ty jsi dokonalá *slunce* Ale já vypadám takhle :-P

Co zasadit do tvarovek? #7
pt®

Mařenko, koukám, že máte nový letní sestřih, moc hezký. A na té fotce, je velice roztomilá, hezká, okatá holčička *houpy*a z těch oček jí kouká úpřimnost. Tak ať má, už jen krásný život *srdce* PT /stařenka/

pt®

Mařenko, jak se vám líbí na návštěvě u Pap na zahrádce? ;) PT /stařenka/

marenka*

Děkuju, to je hezké *pusa*

 

alf*
hodnocení

0x

cokoliv co snese sluníčko, letničky, trvalky, traviny, jehličňany, jahody, skalničky

alf.pise.cz/...

sebod*

K okraji něco splívavýho...

 

kytka*
hodnocení

0x

se polepším

Co zasadit do tvarovek? #8
kytka*

holky kde jste?*plac*

papene*
hodnocení

*bezim*Radím přesunout na poradte.cz/...

aby nebyly nepříjemnosti.Tady je volná diskuze.*vtip*

papene*
hodnocení

Tak dvě takové kola a mám po zahrádce.:D

*ee*Sebod neboj, já vás sleduji z povzdálí co vymýšlíte za bejkárny.;)Sebod ta zahrádka není tak velká.

doplněno 20.04.10 19:49:

Pochopila jsem.Slovo kolo je tak hezké.Kolo,kolo,mlýnský...to přeci znáš.

sebod*

Za prvé. Nebudeš dělat KOLA! Ale třeba ledvinovitý tvar. Za druhé. Na zahradě budou opravdu daleko lépe vypadat třeba dva takovýhle ostrůvky, než keříky utopené v trávě.

kytka*
20.04.10 20:23

*tuc**tuc*

 

kytka*
hodnocení

0x

A co něco takového -líbí nebo nelíbí?

Co zasadit do tvarovek? #9
sebod*

Kyti. budu asi za rejsnila... Ano, isté, přesné... Ale... Ta tráva je jednolitá. Navíc opět zasazená v řadě. Udělat do těch kamínků pár skupinek (tráva, trvalky, keře) . tak to je perfektní...

doplněno 22.04.10 20:55:

...ano čisté...

Navíc přechod kamínky - kůra - to je děláno snad podle pravítka. Zahradě svědčí zaoblené tvary...

kytka*

To jsem našla v obrázkách jedné firmy co dělá zahrady,mě se líbilo to sázení do kamínků.Jinak bych ty trávy také řešila jinak, tam půjde zřejmě o to, aby zastínily výhled do sousední zahrady.

doplněno 22.04.10 20:57:

je firma Gabriel

sebod*

Jo, já kameny, nebo drť miluju. Dá to vyniknout rostlinám, vypadá to dobře a v neposlední řadě - minimální údržba. A tak to má být. Zahrada má být krásná, ale má se jí věnovat minimum času.

kytka*

To já také vyznávám, jsem zvědavá ,jak se rozhodne Pap?*nevi*

papene*
hodnocení

Ahoj, vypadá to velmi dobře.*palec*

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Do květníků "trávu" a doprostřed třímetrovýho sádrovýho trpajzlíka, aby to zalejval!*smich*

papene*
hodnocení

:D Hope díky to je to pravé ořechové.*haha*

kytka*

pap tady je pěkná fotogalerka zahrady-hanyz.cz/...

papene*
hodnocení

*placni*Díky juknu.Nešel mně internet, tak doháním resty.*bezim*

Taky se budu muset podívat, kolik stojí ty kamínky.*uf*A kolik by jich tak bylo třeba.

kytka*

Mají hrozně druhů- ty menší na váhu a větší na kusy, ale je z čeho vybírat.

papene*
hodnocení

*zed*To mně povídej.Ale jaký vybrat, to bude oříšek.*uf*

kytka*

zde máš pro představu a-cervenka.cz/...

doplněno 22.04.10 23:22:

toto se mi líbí ta 1 fotka ostatní také není marné a-cervenka.cz/...

papene*
hodnocení

Tak ty mají u nás taky.Jaký by jsi vybrala?

papene*
hodnocení

*palec*Tak tomu se říká zahrada.No vše mít nemůžem.*plac*

kytka*

Víš Pap to záleží na osobním vkusu a čím to osadíč .Mě se líbí větší a světlejší.

papene*
hodnocení

;)Tak uvidíme jak rozhodne rod.rada.Díky za typy.

doplněno 22.04.10 23:53:

Dík.Mám očem přemýšlet.*smich*

kytka*
hop®

Díky, vždycky umím dobře poradit! *smich*

...ale s tímhle betonovým poloingotem bych si asi nevěděl rady, přibližně 3 roky bych přemejšlel kam s ním a co do něj, a pak bych ho asi stejně naložil do auta a odvezl do betonárky na recyklaci...*nevi*

kytka*

Pap opravdu mohutně přemýšlíš-jak jsi to vymyslela? ;)

sebod*

Pap, dobře vypadá drobná drť (oblázky) a do toho sem tam velký kámen. Leckdy se ty velké kameny dají najít i v okolí zahrady. Hlavně si dej pozor na jednu věc - ty kameny musí být stejné (např, jenom křemen, nebo pískovec apod). Taky zjisti, jestli v okolí není lom nebo štěrkovna. Tam bys mohla kámen sehnat daleko levněji.

papene*
hodnocení

Štěrkovna ani lom zde není.Ale máme tady kravín.*smich*

 

fanca*
hodnocení

0x

Já tam mám nasázené sklaničky, macešky(kvetou celé léto) a dokonce jsem tam nasázela měsíční jahůdky. Vypadá to velice pěkně.

papene*
hodnocení

Foto není?*nevi*

doplněno 04.05.10 16:33:

Marenko ty mně taky chceš sníst ikonku

fanca*

zkusím připojit obrázek jestli se mi to podaří.

doplněno 04.05.10 16:37:

Nevím jak se obrázky připojují. Poraďte mi,ju?

marenka*

Mńam jahůdky *ua* Tak nějak by jednou vypadala moje zahrádečka... jedlá *frajer*

doplněno 04.05.10 16:37:

Jasně ;) Jé, jsem si udělala chutě, babička vždycky dělala svítek a ten polila jahodami rozmačkanými s cukrem. *ua*Božský pokrm.

papene*
hodnocení

Zde je popis.

Co zasadit do tvarovek? #10
fanca*

Děkuji,zkusím

papene*
hodnocení

*tuc*Není zač.Fotka nesmí být větší než 2MB.Kdyby to nešlo neva,poradíme jak dál znova.*vtip*

fanca*

Nejde to fotka má 3,5 MG

kytka*

musíš ji zmenšit upravit jinak se nevloží

papene*
hodnocení

Zmenšit třeba v Malování.To je skoro všude.

fanca*

tak to zkusím a doufám že se to povede

Co zasadit do tvarovek? #11
binka*

To vypadá dobře! Takovou bych taky chtěla, jen bych jí možná roztáhla víc do hloubky, aby se mi tam něco vešlo. Musím ale přiznat, že manžel nebyl dvakrát nadšený, že jsem mu vymyslela další práci ...

 

papene*
hodnocení

Binko a který chlap skáče blahem, že má další práci a pro něj absolutně zbytečnou?*zed**smich*

kytka*

Pěkné, ale asi bych to víc také zešikmila a zezadu navezla zeminu, aby se to jako opřelo a měly kytičky víc prostoru.

Pro mě nejlepší je chleba s máslem, na tom pokrájené jahody a posypané cukrem. Zkuste. Mňam!

papene*
hodnocení

jarm to jsem ještě neslyšela.Fakt zajímavá kombinace.:-P

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]