Nejste přihlášen/a.
Co myslíte, získá vláda důvěru nebo budou předčasné volby?
Přikládám graf o zadlužení, snad se zobrazí. Na prvním místě exeluje - pan Kalousek, čestné druhé místo pan Sobotka. zvedavec.org/...
Všimněte si, kdo figuruje na posledním místě.
A Kalousek , největší vztekloun a křikloun to ví, že takto děsně zaneřádil a zadlužil ČR.
A bude se to ještě někdy řešit. A kdy?
Byl už stíhán?
Dobrý den, vláda zřejmě nepadne, což je svým způsobem jedno, protože by se pokračovalo zase stejně. Padnout by mohla demokracie západního typu (ta je ohrožena), protože pan Zeman, pan Babiš a soudruh Filip drží tuto republiku v šachu (a na "čekačce" je připravený pan Okamura). Jsou v ohrožení hodnoty jako důvěryhodnost, úcta, čestnost, morálka, etika, pravda, humanita - tedy to, co tito pánové (a jejich voliči) nepovažují za podstatné. Zdravím!
Každá negativní reakce na můj příspěvek jen svědčí o tom, že mám pravdu .
Tyto hodnoty se u nás začaly vytrácet ještě před Babišem. A již pár let po revoluci. Na náměstí v 89 jsme chodili aby se tyto hodnoty vrátily.
Ben - jak můžete tak nekompromisně ohodnotit a odsoudit všechny voliče B.? Máte jako nevolič B. patent na morálku? Nebuďte tak arogantní soudce
bene - takže je nahradí Kalda Tullamore jakožto vzor uvedených hodnot? Nebo nějaký hodnotový pornostrážce?
Tak je fakt, že polovina socanů je na estébáka řádně nas***á, ale bohužel to vláda asi ustojí. Nedělám si iluze, dokud nezcepení hradní ožrala... Snad to nebude trvat dlouho...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Citace :
Občané zoufale hledají politiky, o kterých existuje nějaká naděje, že alespoň v některých případech budou hájit jejich zájmy. Tzv. demokratický blok (do kterého patří i ČSSD, i když si teď odskočila do vlády) je z hlediska domácí politiky plně odpovědný za zadlužení státu, rozkradené ne stovky miliard, ale biliony, podporu exekuční a insolvenční mafie, pracující chudobu v montovnách a skladištích... Z pohledu zahraniční politiky podporuje gender a různé další multi-kulti nesmysly, islámskou migraci, agresivní politiku některých západních mocností, podporuje růst napětí mezi NATO a Ruskem... Když si to dáme dohromady, má taková politika prakticky nulový překryv se zájmy občanů ČR.
Zemanova politika naproti tomu alespoň v některých ohledech sleduje zájmy občanů. U Babiše je na prvním místě zájem Agrofertu, kde je překryv se zájmy občanů velmi malý. Je tam ale jedno zajímavé "ale", které nabírá na významu: tlak na něj vyvíjený zvenčí z něj dělá spojence občanů. Ne proto, že by ho zajímali, ale proto, že udržení u moci vyžaduje jejich podporu. Pokud marketingový tým hnutí ANO například vyhodnotí, že Marrákeš či Istanbulská úmluva by znamenaly významné snížení podpory občanů, je alespoň naděje, že úmluvy přijaty nebudou. Je jasné, že na šachovnicích jsou v mnoha partiích i silnější figury než Babiš, nic tedy není jistého. Ale ve srovnání s demo-blokem je to "naděje dobrého"versus "jistota špatného".
je mi záhadou, proč má "demoblok"pořád tak neschopné a slabé vůdce? ! Stačila by silná a důvěryhodná opoziční osobnost a Babiš by měl co dělat, aby se ubránil. Proti takovým figurkám je to brnkačka ...
OO7cz: Čulda nadhodila téma Zeman a podpora lidí. Nikoliv Parlamentní listy. Odpovídáte tedy, přesně podle své nátury opět na něco jiného. Jako trollovi vám to napíšu podle netspeaku. Jste OT(offtopic) troll ochotný rozbít jakoukoliv diskuzi.
nikdo,, mrkni na historii, culda cituje jen z par.listu /obsah toho fake webu nebudu vubec komentovat/,,,,není ovlivněna ,,médii,, jak tu často obvinujete jiné?...a ted co dáme pro změnu nějakou třeba o atom. elektrárně,,,,,,sakra už zase trollím
@007
- no, k tomu Vy mít komentář nemůžete ! - to je fakt.
- Jo a pokud jde o "Parlamentní listy" - ty považuju za jedno z mála médií, které se u nás dají číst.
@007
- komentář mít nemůžete, protože patrně nejste schopen - ve své zášti - pochopit, o čem autor hovoří a litovat mne netřeba, protože snad jedině v Parlamentních listech si lze přečíst rozumné úvahy a rozbory politické situace, které mají hlavu a patu a rezonují s většinou ještě myslící veřejnosti.
OO7cz: Tak diskutuj a argumentuj. Jestliže nejseš schopen oponovat ani těm "špatným" argumentům z PL, tak co tady komu chceš povídat? Když jsou tak špatné, tak je roztrhej svými argumenty. Dokaž, že PL jsou špatné. Ale říct o zdroji, že je špatný a nevědět proč, to dokáže jen...Troll.
Tak ja mám zakaz? To je ta tvoje rudá demokracije ,,není mi te líto je mi s tebe špatně soudruzko,
Někdo tu hovořil o zákazu? Umíš vůbec číst? Nebo účelově nechápeš? Vyzval jsem tě, abys ty špatné PL argumenty roztrhal svými lepšími. A zatím tu žádné nevidím.
@007
- vždy mě pobaví, když mne někdo nazve "soudružkou"- díky za fórek . Ale přidám odkaz na jiný článek, který by se Vám mohl líbit - jinak už nevím ...
Ten článek je zajímavě napsán s trochu jiným úhlem pohledu, začnu je asi číst . Jinak může tady někdo vysvětlit proč je pořád ještě B.trestně stíhán, když je dávno jasné jak ta žaloba vznikla a nic se mu nedokázalo, kauza se jen víc rozmazává a je důvodem k pseudokrizi, kterou akorát opozice zneužívá ke kriminalizaci premiéra. Proč to náš zdlouhavý soud už konečně neuzavřel rozsudkem, když jde o tak důležitou kauzu pro vládu?
Mám osobně MOJE vysvětlení, které nemusí být pravdivé, protože je moje. Myslím si, že se to někomu moc hodí. A tak to uměle protahují. Uvedu jen jednu věc, kterou považuji za důkaz.
Za celou dobu, nebyla PČR schopna(ochotni) vyslechnout ABjun. Přestože moc dobře věděla kde bydlí, tak pro to nic neudělala. Vám to nepřijde jako záměr? Mě jo. Ale třeba se pletu...
Máte pravdu, je to zvláštní neschopnost nejen policie, ale taky štve ta liknavost soudu, že to nechce uzavřít a obvinení zrušit pro nedostatek důkazů, aby se opozice už nemohla ohánět trestním stíháním premiéra, jiný pádný argument k odstoupení neuvedla. Je to celé ubohá kauza, ale proč jen taková zbytečná prolongace neni trestná...
Teď jsem přečetl:
"Kauza Palermo ukázala, že Andrej Babiš má citlivý bod, svoji rodinu a vnitřní nepřítel bude nadále zkoušet, jak využít jeho syna proti němu. Tím, že vláda dnes nepadla, to zdaleka nekončí. Jestliže Bakalovi novináři mají přístup k vyšetřovacímu spisu, pokud informace unikají do rukou novinářů, kteří pracují a mají napojení na Zdeňka Bakalu a jeho bunkr ve Švýcarsku, potom se nejedná o nějakou mediální kauzu, ale jde o práci mafie, která usiluje o svržení premiéra ČR a jeho vlády za použití médií, novinářů, poslanců opozice a ochotných policejních plukovníků."
Fake or Fakt?
OO7cz: Týýý voe, voni tu někde běžej nějaký politický procesy? Podrobnosti by byly? Nebo zas plácáš blbosti a provokuješ?
Takže, protože 50. léta, tak podle tebe Slonková neměla přístup do spisu, adresu neměla ze stejného pramene, majitel Seznamu není registrován na Kypru, a pravděpodobný majitel není Bakala. To je od tebe dedukce jak svi.ě. Naprosto geniální. Smekám klobouk. Vlastně kecám. Žádný nemám. Tak nic, no.
Nikdo..uz jsi tu zbyl jen ty a culda a ty vase projevy hraničí s fanatizmem a sektarstvim (pozor ať vás guru andrej neodhackuje) tak si tu v klidu muzete spřádat ty své konspiracni teorie ,mimochodem proč dnes pan bohužel prezident zase veřejně lhal ve prospech p. Babise? A to je realita
OO7cz 23.11.2018 23:48 Prosím odkaz nebo citaci jeho lži. Jinak lžeš účelově ty. V čem a kde konkrétně lhal?
V dnešním rozhovoru MF Dnes se prezident Miloš Zeman dopustil vážné manipulace s fakty ve prospěch svého chráněnce, předsedy vlády Andreje Babiše. Na otázku týkající se pobytu jeho syna na Krymu a jeho "uklizení" do Švýcarska odpověděl prezident doslova: "Tak pro mě je tato záležitost uzavřena prohlášením pana profesora Cyrila Höschla, který je ředitelem Národního ústavu duševního zdraví. A ten jasně konstatoval, že mladý Babiš trpí schizofrenií." Cyrilem Höschlem jako autoritou se oháněl ve sněmovní řeči během rozpravy o vyslovení nedůvěře kabinetu i premiér Andrej Babiš.
Problém spočívá v tom, že podobně, jako když obvinil Ferdinanda Peroutku z článku, oslavujícího Adolfa Hitlera, těžko bude prezident "dohledávat" i zmíněný výrok profesora Höschla. Ten totiž Reflexu na otázku, jestli takové prohlášení vydal, řekl: "Nejenže jsem nikdy nic takového neřekl, ale ani jsem dokonce nikde nepotvrdil ani nevyvrátil, že Andrej Babiš jr. u nás byl. Musím se proti tvrzení prezidenta ohradit, mohl bych totiž v opačném případě ztratit důvěru mnoha pacientů, kteří se podobným zveřejňováním diagnózy cítí ohroženi."
Proč jste nedal konkrétní odkaz na článek v Idnes? Takhle to vypadá, že si vymýšlíte. Po letmém prohlédnutí dnešního čísla, jsem nic nenašel.
@jedubabicka a OO7cz, ben: Ano tyhle články znám. Ty jsem našel. Ale oba dva, jak Idnes tak Reflex se odvolávají na článek na MFdnes, který jsem nenašel. A při neobjektivitě těchto médií, mohu věřit, že to Zeman v MFdnes, řekl přesně tak, jak to Reflex a Idnes uvádějí? Pro mně není Reflex ani Idnes věrohodné médium. Po tom všem co předvedli ve vztahu k MZ. Já jim už nevěřím nic, co tvrdí o Zemanovi, o Babišovi atd. Nic, o čem nejsem schopen se přesvědčit sám, jinak. O čem není nějaký záznam-vyjádření přímo té osoby.
Čímž neříkám, že to neřekl. Mohl to říci. Ale i kdyby to opravdu řekl. Je to důležité? Mění to cokoliv na věci?
Tak jsem našel ještě jedno vyjádření. V něm se konstatuje:
"Vedení NÚDZ prověřilo všechny zprávy, které v daném období MUDr. Protopopovová napsala, a shledalo, že v nich nedošlo k žádnému pochybení. Prof. Höschl uvedl, že MUDr. Protopopovová v inkriminovaném období má zprávy a dokumentaci v pořádku."
Z tohoto prohlášení, ze znalosti toho, že Mudr. Protopopová byla ošetřující lékařka Babiše ml., a ze známého faktu o jeho nemoci, lze odvodit, že prof. Höeschl potvrdil diagnózu.
Nicméně je jasné, že to nebyl prof. Höeschl, ale byla to naprosto správná dedukce M. Zemana. Jestli to někdo chce považovat za lež, může. Těžko ho budu přesvědčovat o opaku.
nikdo..Noviny MF DNESjsou vydávané denně s výjimkou neděleve formátu 310 × 230 mm s přílohami ve stejném formátu nebo v časopiseckém formátu A4. Vydání obsahuje regionální přílohu příslušného kraje nebo srovnatelné oblasti. Tištěný náklad se liší podle dne vydání od 134,3 tisíc do 287,2 tisíc výtisků.[2]Denně je prodáno přibližně 144 tisíc výtisků (k dubnu 2016), z toho necelých 48 tisíc v pultovém prodeji a přes 89 tisíc formou předplatného.[3]Týž vydavatel provozuje také internetový portál iDNES.cz, na němž jsou publikovány některé texty z tištěného deníku a naopak. ,, A při neobjektivitě těchto médií, mohu věřit, že to Zeman v MFdnes, řekl přesně tak, jak to Reflex a Idnes uvádějí?
@nikdo - Ale oba dva, jak Idnes tak Reflex se odvolávají na článek na MFdnes, který jsem nenašel.
Buď byste si musel koupit papírové noviny ,nebo vědět, že "Týž vydavatel provozuje také internetový portál iDNES.cz, na němž jsou publikovány některé texty z tištěného deníku a naopak." (Wiki).
Čímž neříkám, že to neřekl. Mohl to říci.
Ale on to řekl, prof. Höschl takový výrok popřel - a ticho po pěšině vedoucí z Hradu, když jindy bývá komentována každá marginálie.
nikdo,,23,11.23.48,,Prosím odkaz nebo citaci jeho lži,,,,,ODKAZ NEBO CITACI,,,,,nějak se v tom zamotáváš
jedubabicka a OO7cz 18:53 synchronně: A to všechno, co jste na mně vysypali, dokazuje co? Co je v tom nového? Že to řekl, nebo že to neřekl? Z počtu výtisků, nebo z nákladu, chcete-li, se dá usoudit na hodnověrnost nebo na nehodnověrnost média?
Je něco nejasného na mém odkazu ze 17:32? Zopakuji:
"Vedení NÚDZ prověřilo všechny zprávy, které v daném období MUDr. Protopopovová napsala, a shledalo, že v nich nedošlo k žádnému pochybení. Prof. Höschl uvedl, že MUDr. Protopopovová v inkriminovaném období má zprávy a dokumentaci v pořádku."
Z tohoto prohlášení, ze znalosti toho, že Mudr. Protopopová byla ošetřující lékařka Babiše ml., a ze známého faktu o jeho nemoci, lze odvodit, že prof. Höeschl potvrdil diagnózu.
Takže JEmožné, že to Zeman řekl. Jen to nebylo na základě přímého prohlášení prof Höeschla. Ale odvodil si to M. Zeman z výše uvedeného výroku. Takže jde jen o tom, o co nám jde. Pokud o prof. Höeschla, byl to nesprávný výrok. Ale ne tak úplně, jak vidno výše.
a OO7cz 19:05 Jestli vám stačí novináři "přežvýkané" výroky, mně ne.
nikdo,,,,Ale i kdyby to opravdu řekl. Je to důležité? Mění to cokoliv na věci?
To že prezident a premier učelově lžou a lež se tu stává normou ,,nic nemění na věci?,,Děkuji nechci
jedubabicka: A ještě jednu reakci. Je to teda jen moje spekulace, ale pokud vím, tak M.Zeman je v Izraeli, a nejspíš je jeho mluvčí s ním. Předpokládám, že tam mají jiné starosti, než komentovat novinový článek, a že se vyjádří po návratu.
@nikdo - Článek na Idnes je z 23. listopadu 2018 14:55 - to znamená, že už byl k dispozici kolem páté ráno v papírových novinách, článek v Reflexu z 23. listopadu 2018 . 13:10. Pan Zeman se svým mluvčím odlétali dnes - a divila bych se, že by se přinejmenším tiskový mluvčí nějak nevyjádřil, pokud by to bylo v zájmu Hradu. Jindy to stíhá v řádu minut
Na otázku, z jakého zdroje prezident čerpal své tvrzení, že ředitel Cyril Höschl vydal prohlášení, v němž potvrdil schizofrenii Andreje Babiše jr., odpověděl prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček: "Vedení NÚDZ prověřilo všechny zprávy, které v daném období MUDr. Protopopovová napsala, a shledalo, že v nich nedošlo k žádnému pochybení. Prof. Höschl uvedl, že MUDr. Protopopovová v inkriminovaném období má zprávy a dokumentaci v pořádku."K prezidentově citovanému prohlášení profesora Höschla a žádosti, aby doložil citaci, že Andrej Babiš jr. trpí schizofrenií, se Jiří Ovčáček nevyjádřil. Takže stále platí, že jediný, kdo první a veřejně promluvil o duševním zdraví Andreje Babiše jr., je jeho vlastní otec.
Více na e15.cz/...
OO7cz: 19:19 Na vašem vyjadřování je vidět, jak lze manipulovat. Účelová lež je lží tehdy, jestliže se lže účelově, s cílem něco získat. Co mohl získat MZ touto, podle vás lží? Podle mě nic.
Otázku, jestli se o lež jedná nebo ne, nechám na čtenářích téhle odpovědi. Stejně je to jen slovíčkaření, a každý si to stejně vyloží po svém.
Takže pan mluvčí stihl ještě před odletem okomentovat vedení dokumentace, ale - jak je v odkazu uvedeno - "K prezidentově citovanému prohlášení profesora Höschla a žádosti, aby doložil citaci, že Andrej Babiš jr. trpí schizofrenií, se Jiří Ovčáček nevyjádřil."
Nikdo,,kazdy si to vyloží po svem,, to máš pravdu spousta lidí vidi a slyší jen to co chce videt a slyset, patris mezi ně
Omyl. Víš co, mysli si o mně, co si myslíš. Je mi to jedno. Ani tě nebudu přesvědčovat, že nemáš pravdu. Ale vždy ti budu oponentem, pokud si budu myslet, že nemáš pravdu. Že v tomhle případě ji máš? Asi máš. Hodně, málo? Kdoví? Ale nakolik je to lež, nebo jen příklad logického myšlení, to ať posoudí jiní. Oba jsme si napsali svoje, a tím bych to ukončil. Nic nového, tomu už nepřineseme.
007. Takže už i "nikdo" opouští ring. Několik hodí diskuzí a když dojde na lámání chleba a je "ubit" argumenty, tak prostě "čau"...
@seboď: A o čem chceš diskutovat? Vy na moje argumenty nereagujete. Ani slůvkem jste nereagovali na možnost, že to mohla být dedukce ze známých faktů. Ani slůvkem jste se ji nevěnovali. Tak proč bych tu dál plkal o dalším. Nechci tu vést monolog. To nemá cenu.
@007 - včera 23.48
- pokud už jsem podle Vás stejně "soudružka" či fanatik - tak bych si dovolila ještě malou úvahu :
když tak pozoruji vývoj této republiky po 89. a současné neuvěřitelně arogantní a neadekvátní výpady smetánky polistopadové revoluce, nemohu nežli s úžasem konstatovat, že vlastně všichni ti hrdinové komunistického odboje, disidenti a emigranti, které jsme tak obdivovali a uctívali - pracovali od začátků republiky proti lidu této země, proti jejich zájmům, proti všemu dobrému, co nám minulý režim přinesl, proti své vlasti !
Jakmile se dostali v 89. k moci, zničili všechno, co sloužilo tzv. obyčejným lidem, naše zemědělství, průmysl, školství i zdravotnictví, zemi rozvrátili a prodali cizímu kapitálu, přičemž si nezapomněli řádně "namastit" kapsy.
Jakým právem si teď dovolují kritizovat a hanobit minulou "totalitu" a život v "hrůze, bídě a utrpení" - když si sami váleli šunky v cizině a "lid této země", kterého mají teď plnou pusu - jim byl ukradenej ! O lid jim nikdy nešlo - jak se po sameťáku ukázalo - šlo jim jen o moc a prachy.
Teď se tedy nemůžou divit, když to lidi konečně pochopili a už je nechtějí. Navíc jde v současné době o přežití národa, jako suverénního etnika, za což bojovali naši vlastenečtí předkové jako lvi po celé minulé i předminulé století - aby jejich pravnuci poníženě předali "vládu věcí svých" zase do rukou cizáků ! To jsme to dopracovali ! Kdybychom se v r. 1918 připojili k Německu rovnou, mohli jsme ten "západní blahobyt" mít dříve, nebyl by tady třeba ani ten "komunismus" , jehož rozšíření do Evropy byl důsledkem válek - jak 1. tak 2. světové.
Osobně považuju rozpad Rakouska-Uherska za chybu, i když historicky nevyhnutelnou. Stejně jsme se po 100 letech ocitli zase v pozici podřízeného, vazalského národa, v pozici ještě daleko horší, nežli jsme byli kdysi. Z tohoto hlediska jsme vlastně byli v dobách SSSR daleko svobodnější a samostatnější, nežli jsme teď. Byli jsme obranyschopní i hospodářsky soběstační - i když chudší - ale nikoliv zbídačelí a nebyli jsme zatahováni do agresivních dobyvačných válek západních mocností.
Je ovšem fakt, že mladá generace - budoucnost naší země - to už vidí jinak, protože nic jiného nepoznala, nemá žádné zkušenosti a slepě věří v "demokratické" bláboly našich bojovníků za svobodu. Ale je taky fakt, že svět se strašně změnil, a mění se rychle každým okamžikem a protože se lidi množí geometrickou řadou a jsou čím dál agresivnější a ve svém celku i hloupější a bezohlednější - tak bůhví, jak ten "blahobyt" nakonec skončí. Myslím, že se přílivu obyvatel 3. světa stejně nevyhneme, protože se přesouvají celé kontinenty a klimatické změny jsou čím dál nepříznivější - což lidi vlastně ani nejsou schopni pochopit, natož s tím něco udělat. Proti tomu všemu je nějaký "babiš" úplná sranda... čekají nás horší věci.
Culdabulda, máte to v hlavince celkem dobře srovnané, klidně buďte soudružka nebo ne, všichni svéprávní budou asi souhlasit s tím, co jste napsala, i když to třeba nahlas nikdy neřeknou
babu - i když to nahlas nikdy neřeknou,,
To je ten matoucí dojem.
Ti, kdo chodí nyní na náměstí demonstrovat a provolávat hesla, ti jsou strašně slyšet a skoro to vypadá, že jich je strašně moc.
Ale ta mlčící většina, tak do ulic nejde. Protože doma musí pracovat a připravovat se na další pracovní dny.
Média pak referují, kolik že a jaké ohromné množství nesouhlasných hlasů má dnešní vláda. Ono to tak vypadá, ale domnívám se, že skutečnost a pravda je zcela opačná.
To samé statistiky - koho se ptají? Kde ty průzkumy provádějí, které občany oslovují.
Takže, berme to s rezervou a počkejme si na volby, podle výsledků se ukáže.
Již jsem to tu pśala, lidi volí to menší zlo. I když Bybiš není žádné terno /lži, podvody, dotace/ tak opačný břeh je pro obyčejného občana, vlastence, nevolitelný.
...Nepadla vláda: zpravy.idnes.cz/... To je dobře jedině proto, že zbytečné volby stojí prachy. Ten chlap A.B. je ale naprosto splachovací: "No tak mne nezvolte...a jinak nenamítejte!"Začínám mít na Slováky těžkou alergii, ještě žádný ČR nepomohl.
Z jakých "mnoha důvodů" nemůže padnout, když socani začali aktuálně střečkovat a jsou v negativním postoji, celková nálada ve sněmovně je nebezpečně destruktivní
Vždyť to slyšíte každou půl hodinu ve zprávách. Kvůli nějakým problémům v rodině Babiše nebudou pokládat vládu. Chyba byla na samém začátku. Babiš, jako trestně stíhaná osoba se nikdy premiérem neměl stát.
Když ona si Babiše třetina voličů zvolila. I přes to, že věděli co je zač. To je pak těžký. Zkuste to v příštích volbách. Máte na to ještě tři roky. Ale dost pochybuju. A to protože Babiš dal lidem naději. Jako nová strana, slíbil, že se budou mít lidi líp, a zatím se mu daří. Ba rozdíl od všech vládních stran, od r.1989 do r. 2013, které jen slibovaly, ale zemi vedly hospodářsky do zadele. Tím se zdiskreditovaly, a lidi jim už nevěří. Piráti na tom mohli vydělat. Ale přidali se na stranu právě těch neúspěšných stran. To jim do budoucna bude bránit v rozvoji. Voliči budou mít stále před očima výsledky nynějších opozičních stran. A proto si myslím, že Babiš vyhraje i další volby. Možná ještě s větší parádou než dnes. Mnoho lidí totiž nevěří nejen politikům a jejich stranám, ale i novinářům, médiím. A není to obraz jen české scény. I v USA se hovoří o "přepálené" agitaci proti Trumpovi. Každý tlak budí protitlak. A čím víc budou novináři předvádět to,co předvedl Seznam, tím víc se od nich budou lidi odklánět, a hledat informace jinde. Internet jim v tom výrazně pomáhá. Proto takový tlak na omezování svobody na internetu.
Jedubabko, nevím o ničem konkrétním, uveďte prosím nějaký příklad napadení nevoličů B., zatím jsou zřetelné jen útoky odpůrců, asi jako projevy na námestích.
Neuvedu, aby se někdo necítil dotčen, že jeho jsem zmínila a jiného ne - pročtěte si některé z diskusí.
babu. třeba tady?
aha
17.11.18 18:57 [nahlásit]
13x
Zarážející je,že spousta omezenců hlavně z Prahy nedokáže pochopi
Zdroj: poradte.cz/...
nebo tady
amo
18.11.18 13:46 [nahlásit]
Proto taková "chcípácká partička"bojuje uboze podvraťácky, jinak to nedokáže a vzteká se, že B. je ostřílený kozák s odolností hroší kůže a hned ho zákeřná munice nesloží.
Zdroj: poradte.cz/...
@sebod - na uvedených vzorcích nevidím nic sprostého, to jsou pouze adekvátní reakce na vulgaritu antibabišovců, přiléhavé vyjádření názoru a pocitu znechucení nad vzteklými a zákeřnými způsoby protestu uřvané menšiny nespokojených
Tato situace je trochu jiná, antibabišovci to s útočením neadekvátně přehání, nejsou schopni přijmout porážku a vzteky jedovatě plivou, což vítezná strana nemusí tolerovat.
Pro antibabišovce je každý rozumný argument hrachem házeným na stěnu ..., takže buď přidejte vlastní moudro, nebo diskuzi ignorujte
babu - dívat se určitě nebudu, ale doufám, že pan Soukup bude ostrý jako břitva a nebude vůbec vyhledávat konečník pana Babiše .
Bene, já se dívám a je to fraška k popukání, jeden druhému skáče do řeči, ale chudák Babiš zatím vede, myslím mu hodně fandů přibude z řad prostého lidu
babu. Na to, aby Babišovi přibývalo voličů, stačí ČT s jejím jednostranně pojatým zpravodajstvím a komentáři. Ten jednostranný tlak je natolik viditelný, že se Babiš ani nemusí moc snažit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.