Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Česká pošta

Od: gloern® odpovědí: 9 změna:

Zdravím, máte zkušenosti s českou poštou tento týden, mám čísla balíku již od ponděli. Podle sledování zasilek jeden depo ostrava a druhý depo praha. Nic se stále neděje.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar bimbam

Během roku si na Českou poštu nemohu stěžovat, ale nyní mám stejnou zkušenost jako vy. V pondělí 27. 11. jsem posílala balík. Podle internetového sledování zásilek je stále na naší poště. Pracovnice tuto možnost vyloučily. Někde se to zaseklo. Balík je posílaný záměrně "na poštu", aby odpadla jedna manipulace. A takhle to dopadá.

Dnes jsem požádala o pátrání po balíku, začnou prý až v pondělí... Ach jo.


doplněno 02.12.17 17:05:

Můj balík se dnes odpoledne pohnul. Je to dobrá zpráva, ale jen trochu. Měl by být převezen z Vysočiny na západ - do Prahy. Ale doputoval na východ - do Brna. Snad nebude dcera doplácet za extra vysoké kilometrovné :).

hodnocení

To jsem zvědavej co mě příští týden čeká.

mot
dalsi cekani, co jineho...

 

hodnocení

2x

Česká pošta? Pokud ji nemusím využít, jsem šťastný člověk. Neseriozní, pomalá, nespolehlivá.

 

vilik*
hodnocení

0x
Tento týden objednány 4 zásilky a pošta funguje dobře. Zato jiný nejmenovaný dopravce problém s řidičem. Ráno po oznámení doručování volám, že protože se dodání opozdilo, chci doručení odložit na zítra, protože nejsem doma. A pětiminutové přesvědčování, že mi to hodí za plot, nechá u sousedů, kdekoliv, jen aby to nemusel vézt znovu. Je mu jedno, jestli zásilku dostanu, jen když se jí zbaví. A přitom vím, že jsme na trase a jezdí tudy denně.
U nás je spolehlivější pošta, ještě kdyby zlevnili posílání balíku s potvrzením o doručení.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Poslala jsem nedávno 2 malé balíčky na dvě strany, obojí asi 40 km daleko. 1. zásilka byla už druhý den po podání u adresáta. Druhá zásilka se uhnízdila na poště, kde jsem ji podávala. Seděla tam, mrška, už 4. den, tak jsem se poptala po jejím osudu. A ejhle - druhý den už byla najednou na místě, v Kolíně. Doteď mi nejde do hlavy, že jedna zásilka běžela jak vítr, zato druhá zůstala 4 dny sedět na výchozí poště.

S poštou raději nic nemít, pokud je to možné. Posílala jsem 2 balíky na stejnou adresu /dva proto, že byly velké rozměry/. Úřednice mi vytiskla doklad tak, že do tiskárny strčila papír opačně, na výšku. Takže to podstatné, ceny zásilek, se nevytisklo. Hned u okénka jsem ji požádala o vytištění nového dokladu. Prý to nejde, vzala ten lístek a dopsala tam propiskou ceny. Po odchodu jsem si venku všimla, že adresátovi místo čp. 28 napsala u obou balíků č. 25. Vrátila jsem se. Ani se neomluvila, jen řekla: "To jsem se asi přecvakla." A hbitě znovu ručně přepsala obě pětky na osmičky.

Zajímalo by mě, zda by mi takový "doklad" pošta uznala, kdyby došlo k nějaké reklamaci. Asi těžko. Chtějí za všechno čím dál víc peněz, ale služby jsou čím dál horší. Jaga.

 

72mona3*
hodnocení

0x

poradte.cz/...

Nic se neděje ;) M.

hodnocení

to je teda síla!

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]