Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Křupání v puse

Od: renata* odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, mám takový problém. Už mě déle než 3 měsíce něco trápí. Jakoby mně loupe v puse nebo prostě křupe, když s ní hýbu do stran. Nevím, jak to mám líp vysvětlit. Jenomže dneska ráno to zašlo tak daleko, že mě bolí to, když jen tu pusu otevřu, takže jedení bude asi hrůza. Rodiče o tom neví. Poradíte, prosím, co s tím?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lll*
hodnocení

0x

Ještě když jste schopná se domluvit nakupte si spoustu slámek a krupicovejch kaší. Jinak nevim...

radajz*
hodnocení

0x

Asi bych zašel k doktorovi.

venkov4ever*
hodnocení

0x

" No to já mám taky."Co tam máš dál? *slunce*

hodnocení

0x

Rozhodně k doktorovi, možná tam máte nějaký zánět. Kdysi jsem měla něco podobného, brala jsem na to antibiotika.

stir*
hodnocení

0x

Dobrý den. Mám též zkušenost. Křupala a přeskakovala mi sanice několik roků, bála jsem se to říct lékaři.

Pak jsem byla na gyndě na vyšetření v narkóze, a po probuzení všechno v pořádku. V propouštěcí zprávě o tom ani zmínka.

Tedy jít k lékaři.

hodnocení

0x

Přečti si tato dvě témata: poradte.cz/...

poradte.cz/... .

Určitě to řekni rodičům a začněte to řešit, nebo by to opravdu mohlo skončit tak, že se ani nenajíš.

------

Stir – na gynekologii se přece řeší úplně jiné problémy než s čelistními klouby. *nevi* Proč by se o tom měli zmiňovat?

doplněno 21.02.17 23:41:

A už to opravdu přestalo (tak jsem to pochopila)? Potom je to výborné.

Mně se to též v poslední době hodně zlepšilo, ani nevím po čem. Jinak už jsem totiž vážně uvažovala o návštěvě lékaře.

stir*

Však jsem tomu byla ráda. Poděkovala jsem.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.