Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chodit bez spodního prádla?

Od: s4ur0n odpovědí: 64 změna:

Dobrý den můžu chodit bez spodního prádla?

 

 

64 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pohanka*
hodnocení

0x

Jste muž, nebo žena? Ano, je to zdravé.

 

s4ur0n
21.05.16 21:38
hodnocení

Muž!

pohanka*

V létě ano, bez problémů, jsou specielní letní kraťasy se síťkou.

Ale jinak si berte každý den čisté kalhoty - džíny.

Není lepší měnit trenky než celé kalhoty?

Pokud se skřípnete zipem, tak je to velmi bolestivé.

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj.

Proboha ne! Co pak budou žrát výrobci toho spodního prádla? Ať tě to už ani nenapadne. Maximálně si ho můžeš kupovat a pak nenosit. Jen kupovat musíš!


doplněno 21.05.16 21:51:

Ano, mělo to být ftipné. Inspirovala mě paní herečka Stella Zázvorková v narážce na ty nerozbitné skleničky z kultovního českého filmu.

s4ur0n
21.05.16 21:45
hodnocení

Pobavil ! *smich*

 

s4ur0n
hodnocení

pohanka :se síťkou nemám, jenom obyčejný. Jako kalhotový. Bez trenek je to lepší, se v tom akorát pařím a lepí se na mně.

Tak snad to není nutný měnit úplně každý den.

Myslím že to nebude takový drama

martinaa*
A spodní prádlo si menis jak často? Pokud nebudeš mít trenky nebo slipy, tak po jednom dni nošení naostro budou rifle ve stejném "stavu" jak trenky. Fuj, neumím si predstavit si to na sebe vzít i druhý den...
s4ur0n
hodnocení

tak se meju, ne?

tak ho nosim, ale v tom teple je mi to nepříjemný.


doplněno 21.05.16 22:14:

Normálně po vykoupání sem si trenky vzal na noc na spaní, a ráno je sundám a půjdu bez nich, natáhnu jen džíny nebo rovnou kraťasy.*palec*

bour

to je nějaký úchylka, mít každý den čisté prádlo?

martinaa*
Spodní? Ano, a jmenuje se hygiena. ;)
dafina*

*palec* martina bod *smich*

nikdo*

Martino, víte jak se nosí slipy? První den je to jedno, druhý a další hnědým proužkem dozadu. :))

To je tak blby vtip...

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, u těch kalhot si pohlídejte zdrhovadlo (zip) - to je někdy dravec a umí "krásně" kousnout - a víte kam, že? Jestli Vás kousne, tak se (až rozchodíte bolest) ještě rád vrátíte k tomu spodnímu prádlu. Zdravím!

doplněno 21.05.16 22:30:

No, to je přeci Vaše věc. Žádné povolení na to nepotřebujete, žádný zákon to nezakazuje.

Jenom je to docela "ekl", ale to Vám je přeci jedno.

 

s4ur0n
hodnocení

Jé tak si dám pozor, ale můžu teda chodit bez když je to prostě víc v pohodě?

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

každej může.


doplněno 21.05.16 22:50:

i když nevím - možná nám to EU taky zakáže - třeba aby lidi nemístně neomezovali svobodu (případně zdraví) druhého...

 

s4ur0n
hodnocení

Ben: tak moč a stolici ještě udržím*jasne*

 

s4ur0n
hodnocení

Culdabulda1: EU mně nezajímá. Mně zajímá jestli to v pohodě.

culdabulda1*

s4ur0n

- pokud Vás nikde nic neškrtí, neškrábe, neskřípe, nesmrdí, tak v pohodě.

 

72mona3*
hodnocení

0x
Tak si dáme opáčko ;)
poradte.cz/...
Ale vy už stejně máte jasno. :)

 

s4ur0n
hodnocení

Takže je to ok?

72mona3*
Potřebujete souhlas?
Ode mě ho nedostanete ;)

 

s4ur0n
hodnocení

Se tady ptám.

ben®

Dobrý den, mám návrh - natáhněte si džíny na holé tělo a spoďáry přes ně. Určitě se trenky nebudou lepit k tělu a nikdo Vám nemůže vyčítat, že nemáte spodní prádlo.

Zdravím!

doplněno 21.05.16 23:34:

72mona3 - no, já to takto praktikuji už několik let a má to úspěch (tedy, jen u kolegů v našem ústavu ) .

doplněno 21.05.16 23:45:

72mona3 - jo, už zítra? To jste mně připomněla, že si musím v pondělí skočit na Obecní úřad a nechat si prodloužit povolení na nošení kšiltovky. V zimě jsem mrznul, protože mně propadlo povolení na palčáky a musel bych znovu žádat. Tak tu kšiltovku musím stihnout včas .

72mona3*
@ben *palec* Tak se to dá vyřešit!
doplněno 21.05.16 23:40: Zítra vyzkouším! *smich*
doplněno 21.05.16 23:56: No jo, už zítra ;)
A na co povolení?! Já nosila palčáky vždy na černo!
ben®

Dobrý den, jo, tak to já bych si nedovolil. U nás to kontroluje městská policie a pokuta je vysoká. A jinak, díky za špásování, ale pelíšek už volá. Tak, dobrou noc a zdravím!

Bene, tak to Vám určitě SUPERMANE.

Protože jen Superman nosí slipy na kathoty *smich*

72mona3*
A já odpovídám, že to není v poho.

 

s4ur0n
hodnocení

0x
Mona: To je tak, nejste kluk a nemate zpoceny koule. Nevite co to je!
72mona3*
Jste si jistej ;)
dafina*
22.05.16 22:20

*smich*

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

s4ur0n, klidně můžeš chodit naostro. Je to jen tvoje věc. Nikomu z nás se nelíbí, když nám někdo něco zakazuje nebo "doporučuje". Klidně choď, protože to nikomu neubližuje, ani to nikoho neomezuje. ;) Nejsi původním povoláním Skot? Takový kilt a pod nim nic, to je věc! cs.wikipedia.org/...

Co to povídám?! I u nás lze kiltpocesku.cz/...

 

hancule*
hodnocení

0x

Nechtěla bych potom prát Vaše svrchní oblečení,když se kalhoty nemohou vyvářet nebo prát na 90st. nebo aspoň na 60.brrrrrr...

sebod*

hancule. Vy vyváříte Vaše spodní prádlo na 90st? *ee* Hmmm, tak to já jsem teda nikdy nedělala. Jinak k tazateli. Je mi skoro 60 a chodím dole BEZ :-D. (Znáte to, v mém věku při znásilnění nemám volat o pomoc, ale HURÁ.. Tak to tomu násilníkovi ulehčuji *smich*) . Nemám žádný problém s uchováním čistoty svrchních kalhot. Asi to je o hygieně po použití WC.;).

pohanka*

Hurá*ua*.

Vyvářím froté ručníky /90/ a tuhle jsem k nim přihodila i moje spoďáry a přítelovy trenky /obyčejná bavlna okolo 60 korun, různé vzory/. A nestalo se vůbec nic, nic nepustilo, nesrazilo se. Nebát se toho a zlikvidovat různé bakterie, mykózy, plísně, chlamydie, muňky, svrab, vši a podobné neřádstvo.

dafina*

Snad nemáte pohanko doma celé ZOO?*ua*

pohanka*

To to u nás vypadá, že! *smich*

Ale u chlapů se říká - poslední kapka do trenek. Tady do džín.

hancule*

Bílé prádlo bavlněné tak 1x za 2 mesíce peru na 90,jinak 60.Neumím si představit i při veškeré hygieně navléknout rifle a použít je druhý den bez spoďárů...to musí mít sprchu i v práci nebo ve škole..- předpokládám chození v 1 katích celé dopo a kus odpo...i tak -radím-zkuste to a druhý den si ,přivoňte k riflím...ani náhodou...Vy to takhle děláte?A každý den čisté spoďáry považuji za normál,někdy více kusů prádla...

sebod*

hancule. Když si osvojíte hygienu po použití WC, tak si k riflím můžete čichnout docela bez obav *smich*. Pochopitelně toto nelze praktikovat u žen, které mají nějaké gynekologické problémy, ale to je snad jasné, že?

hancule*

I když si osvojíte hgienu po WC - stejně se potíte...udělejte,co jsem Vám radila a ,ucítíte,,nebo vyzkoušejte a ,přivoňte k riflím,když je sundaváte!...jinak mně vůbec nevadí babičky v legínách,minisukních-je mně fuk co kdo nosí- pokud jste byli nebo žili v USA,připadá vám ČR jako naprosto seriozní-co se týče oblečení..možná až moc,ale to je věc názoru každého z nás,.ale čistota a hygiena je 100% nutnost...rána v metru a odpoledne narvané vagony jsou děsivé místo...mám známé z různých zemí světa a pokud se odváží být upřímní,často naznačí,že,znají češi deodoranty,?To je právě to pocení i při hygieně,která se praktikovala v minulém století...nic víc.

 

pohanka*
hodnocení

0x

Odhoďte zábrany a buďte svobodný, chovejte se slušně a oblékněte si to, v čem budete spokojený a šťastný.

Proč je v nás výchovou vypěstováno, že musíme mít ke všemu nějaký souhlas?

Asi proto, protože nám nebyla dána volnost již od malička v rozhodování, měli jsme nalinkovaný život, většinou jsme slyšeli jenom samé zákazy, příkazy. Jak potom z nás může vyrůst sebevědomý člověk, který si prosadí tu svou? Bohužel, poslušné, nezlobící dítě, je sen mnoha matek, ke kterým jsem se řadila i já. Dnes, s odstupem času, to člověk všechno vidí jinak :(.

majsterjoe*
22.05.16 12:39
Jo! :)
dafina*

pohanko, někdy ale jsou lepší ty zákazy. *smich* Já když vidím ty obézní 60leté dorostenky v legínách a minisukních, neváhala bych je omezit zákazem...Jděte chvíli po Praze ve špičce, oči Vám vypadnou...mladé holky nenosí minisukně, zatímco babičky v minisukních ukazují nateklá kolena a macatá stehna...*ee**ua*

pohanka*

Ta ,,děvčata,, se tak nevidí. Ony jsou rády, že se tak ještě cítí a kritický pohled jaksi někam zasunuly.

Další věc je, že v mládí se styděly, nebyly tak pěkné a různorodé věci. A teď to chtějí dohnat.

Přeji jim to, když to není pěkné na pohled, odvrátím oči. Nyní jsem cestovala skoro celý týden po Praze jako poslíček, takže jsem viděla.

Nosí se všechno možné, podle svého vkusu, nálady a jak bude teplo, tak více a více oblečení půjde dolů. Co naděláme? Buďme rády, že nemáme nařízený šátky na hlavě, aby nekoukal ani vlásek. Nemohu si na toto nějak zvyknout. Mám z toho špatný, nepříjemný pocit. A v duchu si říkám: co ty tady proboha děláš? Proč nejsi doma, ve své zemi? Ty sem nepatříš, co nám to tady zavádíš!

Jinak i mnohá mladá děvčata jsou boubelatá, ale to je prostě takový náš národ. Jsme selky a chlapi podsadití sedláci s bříškem. Myslím tím typově, samozřejmě se najdou pěkní, štíhlí, vysportovaní lidé. Tyto najdete hodně na břehu Vltavy, na trase Bráník - Palackého náměstí. Podél řeky běhají, jezdí na koloběžce, bruslích, kolech. Radost pohledět.

joudic*

...no myslel jsem ze to chapu, ale proc jste zelena? Nejsou nekde nejake jasnejsi barevne vysvetlivky? :)

jinak ja teda chodim naostro v lete, v riflich moc ne, kolega ma tendence se probehnout a leze kam nema, ale v nekterych se da... o lepeni teda moc nevim *smich* ale od prirody jsem divocejsi uz tak, no a bez pradla mam tendence casto zjistovat jestli ma pradlo i partnerka :) bohuzel ne kazda to mezi lidmi kvituje pak s povdekem :)


doplněno 23.05.16 00:26:

@ben dik ;)

ben®

Dobrý den, vysvětlení barevnosti je viz odkaz. Zdravím!

poradte.cz/...

doplněno 23.05.16 07:32:

babkazov - "zelená"budete v případě, že v nějakém vlákně (otázce) napíšete příspěvek jako přihlášená @babkazov, potom se odhlásíte a napíšete tam jako např. babka - a tím tam Vaše příspěvky psané pod přihlášením i ty bez přihlášení zezelenají. Ovšem, pouze v tom jednom vláknu, tak jinde "zelená"nebudete a nadosmrti také ne. To vše za předpokladu, že jsem ten nový systém barev alespoň částečně pochopil. A ještě odkaz: poradte.cz/...

Bene, děkuji. Když se jednou, třeba, zeptám pod jiným jménem, budu zelená? Budu zelená nadosmrti?


doplněno 23.05.16 07:31:

Clayman, jednou se tazatelka omlouvala, že se ptá pod jiným jménem, ale že by ráda zůstala anonymní. To pak bude nadosmrti zelená?


doplněno 23.05.16 08:12:

Ládine, ahááá. Děkuji za vysvětlení. Neumřu neinformovaná. Krásný slunečný den přeji. *pusa*

výtka
Upozornění od sys clayman 23. 05. 2016 07:26:31
v rámci jedné otázky ano... a na pořád. Proto není dobré ostatní šidit, že je někdo někým jiným než jak uvádí.
ladinpraha*

Babčo, tam se prakticky nic nezměnilo. Anonymita je zachována, pokud tazatel neodpovídá sám sobě pod registrovaným nickem.

culdabulda1*

jenom dotaz - k čemu je pro normální účastníky dobré vědět, že někdo eventuelně "podvádí"? - tj píše ze stejné adresy?

Jako Admina by mne to, dejme tomu zajímat z organizačních důvodů mohlo, ale jako "rádce" by mě měl zajímat spíše jen obsah dotazu, nebo reakce na něj. Alespoň to tak vidím já - proč se zde má pořád někdo lustrovat?

Moje řeč.

Jistě je vhodné odhalit, když někdo odpovídá sám sobě. Ale pokud se někdo k nějakému dotazu jednou vyjádří jako kohoutek, podruhé jako slepička, potřetí jako kuřátko, je mi to - jako čtenářce odpovědí- celkem fuk.

tím lépe pro vás, zbarvení ignorujte. Jak prosté.

jh®

Mám dotaz: já sem občas vlezu pod tímto nickem, žádným jiným. Nedávno jsem si všimla, že jedna tazatelka použila stejný nick... tedy "jh". Na její dotaz bych jinak nereagovala, ale zajímalo mne, jestli se nějak "vybarvím", tak jsem odpověděla. A nestalo se nic, v jednom vlákně jsmem dvě "jh"... jedna modrá a jedna já. :-D Proč?

dafina*

pro jh

Řekla bych, že se to dá logicky vysvětlit - nemáte stejné IP adresy. A tím se nejedná o stejnou osobu.

jh®

Taky si to tak vysvětluju. Jen v tom vlákně to vypadalo tak nějak "blbě", no, jakoby tazatelka trpěla schizofrenií. :-D

ben®

Dobrý den, zaregistrujte se jako "jh" a budete mít klid, resp. už by neměl nikdo pod tímto nickem napsat např. bludy, které Vás poškodí. Registrace je zdarma a bezbolestná . Zdravím!

doplněno 23.05.16 20:35:

jh - jo, houpejte se rychle nebo Vám to někdo vyfoukne .

jh®

O této možnosti samozřejmě vím...ale ve všeobecnosti se nerada registruji kdekoli, nějak nemám potřebu, i když v podstatě o nic nejde. A zas tak často sem nepřispívám. Děkuju za radu, nikdy neříkej nikdy, že, třeba časem se rozhoupu... :-D

jh®

bene, no jo vlastně, tamta tazatelka by mohla! :-D A byla bych nahraná. :-D

 

pohanka*

Jsem zde registrovaná jako ,,pohanka,,. K tomu nicku se musím přihlásit. Když jsem ale na odchodu z poradny a vidím něco zajímavého, tak se už ale nechci zdržovat a přihlásím se jen jako ,,pohankaa,, přes e-mail. A tento nick je zelený, protože je to stejný počítač. Jak to bude, když používám na zeměpisně dvou různých místech tři počítače, zrovna který je volný uvidíme. Vysvětlení na FAQ na oranžové liště vpravo.

hancule*

Dafinko,vidíte,jak jsme odlišní - mně vůbec nevadí babičky v mini,studenti a studentky v minikraťasech,legíny u macatých holek a žen..je mi jedno,co kdo nosí - spíš vítám rozmanitost.Víte,žila jsem 2 roky v USA a po tomhle se vám ČR bude zdát jako až moc moc seriozní v oblékání...samozřejmě čekám námitku - no jo, USA -to si myslí,že je teď světová a může kritizovat,.nemyslím si to,oblékání jen považuju za svobodný projev každého člověka.Hygienu 100% ale za naprostou nutnost!A to nemluvím o botách-jejich údržbě...šokovala mě např.studentka s tím,že podprsenku nosí týden...

dafina*

Já nevím, líbí se mi francouzká a anglická moda. Byla bych zvědavá, jestli pravá Francouzka nebo Angličanka by šla ven v legínách a širokém vytahaném svetru. Korunu tomu dají nějakou vestou, nejlepe chlupatou, co se tváří jako kožešina. Nebo krátkou sukni, co nezahalí ani pozadí a často to není otázka peněz, ale nevkusu, taková Dáda Patrasová by na anglickou či francouskou modu měla, ale chybí jí ten vkus. A mě se prostě 60-leté díblíce nelíbi. Je to směšné a trapné. Mám raději slušivé sáčko, kalhoty, odpovídající mé postavě i věku a do toho jednobarevné tričko bez čmáranic. Do práce i jemně vzorovanou či jemnounce puntíkatou halenku. V případě sukně leidy délku. Boty na polovysokém podpatku. Myslím, že to je opravdu jen o vkusu a je mi znám fakt, že američanky ho nemají - vkus.

culdabulda1*

je fakt, že není nic strašnějšího, nežli 60-letá diblice. Zajímavé (a taky nespravedlivé) je, že muži si to většinou dovolit mohou ! Stáří je pro ženu prostě na h...

hancule*

Dafinko,být ,macatá, nebo 60letá - neobléknu si legíny a mini,ale je mi jedno,jestli se někdo takhle obléká,je to naprosto jeho věc...ani se nad tím nepozastavuju,ať je svět pestrý,kdyby všechny ženy chodili distingovaně oblékané,jaká by to byla nuda. Aspoň se máme občas něčemu zasmát...I když Váš výrok o ,zákazu, beru jako nadsázku..Víte,někdy mě chlapi naštvou kritikou nad ženami,jejich váhou,vkusem - sami přitom leckdy vypadají..stačí vyjet do Německa a na mužích je hned vidět jiná úroveň péče.Když se řekne český muž,představím si plešatého chlapa s přerostlými vlasy na krku,zanedbané nehty,spoceného v bermudách nošených aspoň 3 dny /bavlněné a řádně pomuchlané/,sandály+ponožky,s břichem vyvaleným...Setkávám se pracovně s muži v oblecích a někdy to taky není žádná sláva...Čeští muži strašně rádi kritizují a poukazují na to,jak která vypadá...přitom ta by si o ně neopřela ani kolo.Co se týče Američanek,skladba je jako u nás - vkus,nevkus,hrůza,krása..jenom je to všechno namíchané 100násobně víc..viz New York-co tam lze vidět!

dafina*

S těmi postavami našich mužů jste se trefila. Bohužel mají většinou nadváhu, řetězy na krku, tetování jak námořníci, cigáro u pusy, pivní dech..Oblečení u mužů tolik nekritizuju, často jsou takto tristně oblečení řemeslníci, ale je to pochopitelné a pořád pro ně lepší, když jezdí autem a pohybují se mezi lidmi, že mají krátké kalhoty a tričko, nebot oblek by asi nebylo to pravé.

Samozřejmě, pokud se pohybujete v prostředí, kde se nosi oblek, protože je to normální a žádoucí, je to o něčem jiném. Jak v Německu, tak u nás. Ovšem s čím se nemůžu smířit, že češi začali chodit na slavnostní akty jako když jdou kydat hnůj na pole, prý se do Národního divadla nosí džíny...Pokud tomu tak je, je to více než smutné.

 

lidus*
hodnocení

0x

V parném létě chodím jen v lehkých šatech a bez prádla, ovšem pouze doma a na chalupě doma i na dvoře a zahradě. V kraťasích klidně můžete bez trenek, hlavně pozor na zip a večer vyprat kraťasy. Vůbec to neřeším, nejlepší v létě je nudapláž a je úplně jedno jestli je vám 20 nebo 60 let. Čumí jen čumilové a ne nudisti.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]