Nejodpornější slova?

Od: Datum: 01.01.16 18:25 odpovědí: 62 změna: 16.01.16 22:32

Mno. Tak jsem se tuhle proklikal do nějaké maminkovské diskuze a nevěřil jsem vlastním očím, jak zprzněná slova se tam používají... Doslova mi běhal mráz po zádech z výrazů jako manža (manžel), mimísek, těhulka, nebo tuleníčko (jo to je normální píchání). A teď dotaz - Jaký slovo považujete za nejodpornější vy?

Tak ahoj a hezký rok 2016!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.01.16 18:33

Tak nějak nechápu co je na slovech mimísek nebo těhulka odpornýho?

Od: jezevec
Datum: 01.01.16 18:42

Úplně všechno. Ty ženský snad mají vykojenej mozek. Tuhle nějaká maminka nabízela "luxusní bodýčko značky Keep away from fire". Říkám si, že takhle pitomej snad nikdo němůže být...

Od: missdance
Datum: 01.01.16 19:47

Ale pane Jezevec, co vám na tom vadí? Já chápu, že jste jiná generace, že budete poněkud starší, ale dnes je přece jiná doba než za vašeho mládí, proto ty bodýčka. Oni jsou totiž ty věci pro děti pěkně drahé, od oblečení až po "kočárky" - tomu slovu ještě rozumíte...Za vás byly baloňáky, texasky, bony...to už dnes nikdo nezná *tanec*

Od: jezevec
Datum: 01.01.16 20:57

Nejsem tak starý (1980), jde o značku "Keep away from fire". To není značka, ale pokyn, aby se s oblečením nemanipulovalo v dosahu ohně Ani nejsem blb a vím co jsou "bodýčka". Ale věta "jsem těhulka a chci se zeptat, jestli našemu mimískovi nemůže ublížit naše tuleníčko s manžou, když jsem v sedmém měsíci" mě fakt rozsekává...

To není o generační propasti. To je podle mě o absenci mozku...

Datum: 01.01.16 21:10

Já nechápu, co vás na tom ,,rozsekává". Tento problém mají všechny těhotné a představte si, že jej ve vší vážnosti konzultují se svým gynekologem. A toho to také nerozsekává , ale naprosto vážně jim v tomto radí. Nebo vy snad radu znáte, když u vás mozek neabsentuje? Poraďte, prosím.

Od: jezevec
Datum: 01.01.16 21:12

Nepozastavuju se nad otázkou, jestli je možné souložit v sedmém měsíci. Ale nad její formulací... OMG

Datum: 01.01.16 21:13

Viz odpověď dole- hormony

Datum: 02.01.16 07:18

autorovi nejde o podstatu otázky..ale totálně infantilní slovník.tak yjsem máma, mám odkojené 4roky a za děti bych dýchala..ale tohle taky nee...

ja se pozastavují nad tím, když maminky píšou:už máME první zoubek, včera jsme měli kašičku a já nevím co..prostě každý je za sebe..i když dítě je zásvilse nebudu si všechny jeho pokroky, utrapy vztahovat na sebe(máme teplotu, dostali jsme antibioitika)..to nechápu snad víc než infant,slovník

Datum: 03.01.16 12:15
avatar

Já jsem teda tento problém neměla! A takové názvy taky nesnáším, mám pocit, že jsou ty ženské tak mírně řečeno úplně mimo! Milion zdrobnělin a závěsu milion smajlíků. Jedna rada, nechoďte tam...já jsem to zabalila jen jsem tam nakoukla, běs. Tady jsou články na dané téma, dobré jsou taky diskuze pod článkem.

Datum: 03.01.16 14:41

Hlavně aby tak nemluvil ten její manžel nebo potom ten její "mimísek". To by potom z takových mimísků vyrostla zženštělá generace mužů.

Datum: 16.01.16 07:03
avatar

Ale věta "jsem těhulka a chci se zeptat, jestli našemu mimískovi nemůže ublížit naše tuleníčko s manžou, když jsem v sedmém měsíci" mě fakt rozsekává...

jezevče souhlasím s Vámi. To není o jiné době ale o absenci normálního myšlení, kdy se ne-dospělí lidé rádi chovají jak hlupáci. Také to nemám ráda a je mi to protivné a nepříjemné.
Všimněte si ale že to patrně uzce souvisí se vzděláním, protože vzdělaní lidé přece jen mají mozek víc vyvinutý, kultivovaný a neradi působí nedospěle a směšně. Co působí roztomile u dětí, u dospělých působí uchylně.

Jinak nechápu že to neodpuzuje chlapy co s těmi uchylkami jsou. Asi proto je tolik rozchodů, protože být chlap a tuhle hysterickou mluvu rádoby ještě dítěte doma poslouchat, skončím v hospodě nebo u normální ženské.

Datum: 01.01.16 18:47
avatar

celá to slova jsou odporná, je to prznění češtiny, v tom má tazatel naprostou pravdu.

Ještě odpornější, snad ta nejodspornější ze všech, je jejich zkomolenina dudlíku.

Datum: 03.01.16 14:43

A to je jak? Dudlíček, dudlínek?

Od: scv®
Datum: 01.01.16 18:49
avatar

Tak zrovna na těchto dvou slovech to není až tak vidět .. ale když si k nim doplníte kontext a spoustu dalších, ještě horších.. jen se "vzdělejte": [1] [2]

Datum: 03.01.16 07:19
avatar

svc ten odkaz 2 mluví za vše*palec*není co dodat je tam vše a nevidím na tom nic roztomilého.Spíš smutný úpadek společnosti.Matky co umí vařit,prát plínky,hrát si s dětma,učit je,fotit je,být i ženou a manželkou...tak takové poznáte,že nemají čas na maminkovské weby a na fb.Těžko říct jestli to chlap pozná zavčasu,aby tohle potom někdy doma neměl.

Datum: 03.01.16 19:43
avatar

Souhlas, přečetla jsem si odkaz a opravdu je to alarmující.


doplněno 03.01.16 19:59:

Myslím odkaz 2. Odkaz 1 je velmi zdařilá parodie v Čilichili.

Od: ertl
Datum: 01.01.16 18:54
Tak může mluvit jenom pitomec..
Datum: 01.01.16 18:49
avatar

Nejhorsi slova jsou sproste slova.

Jinak tyto starosti bych chtel mit. *smich*

Od: jezevec
Datum: 01.01.16 18:50

Tak víš co... minimálně na Nový rok by se měl člověk trošku pobavit, ne?!

Datum: 01.01.16 18:51
avatar

Asi jsem dneska divny , ale nevim co je na tom smesneho ...

Od: missdance
Datum: 01.01.16 19:52

Honzo - souhlasím s tebou (nebo jsem s tebou někdy nesouhlasila?)*pusa*

Datum: 01.01.16 20:54

Kdyby jste prožil mateřství, také by s vámi točily hormony štěstí a místo píchat by jste říkat přitulit se. Ale máte smůlu, jako muž to nikdy nezažijete. A pro děťátko slovo mimísek je ještě nic proti tomu, jaká jiná slova jim milující rodiče doma dávají.

Datum: 03.01.16 14:45

Co jsem si všiml na některých diskusích kde se bavily ženy, které ještě měly daleko k těhotenství tak také mluvily dost zdrobněle a podivně a vymyslely si mnoho nečeských paskvilů

Datum: 16.01.16 21:21
avatar

plavest® - Datum: 01.01.16 20:54

Nesmysl, je tu plno žen a tohle šaškování, dělat ze sebe pětileté, odsuzují také.

Datum: 01.01.16 21:15
avatar

Jo, když se tato slova a jim podobná sejdou ve větším množstvím ve větě, je to hnus. Ale nedráždí mě to víc než hospodská mluva některých příslušníků mužského pohlaví, kde je za každým slovem "vole" a do toho pár ku*ev. A když to rozvedu, říkat něco hnusného lze i naprosto neutrálními výrazy (znám člověka, co o lidech běžně mluví s obrovským despektem, a přesto se vyjadřuje velice slušně).

Datum: 01.01.16 21:58
avatar

Jezevec, úplně Vás chápu. Jedna hrůza...

Datum: 01.01.16 22:25
avatar

Dobrý večer jezevec, vždyť vy nejste o moc lepší v případě výrazu.Jejich "zprzněná" slova mě nepřipadají zase až tak hrozná, spíš bych je nazvala zdrobnělinami,ale to vaše jo to je normální píchání zrovna řadím mezi slova odporná, je-li to výraz v souvislosti s milováním.Tož, tak. Mě spíš vadí, že lidi používají čím dál víc slova sprostá nebo vulgární.A smutné je, že je používají i děti sotva vyšlé ze školky. Je to děs, co někdy náhodně vyslechnu. To vám odporné nepřipadá?


doplněno 01.01.16 22:37:

Ty vaše uváděné příklady "zprzněných" slov mi zase tolik odporné nepřipadají, spíš jsou směšné.

Datum: 02.01.16 10:20
avatar

Ali, mám to naprosto stejně jako vy. :-D A nejvíce mě nadzvedne, když jde okolo parta odrostlých děcek. Parádně oblečených ve značkových věcech. Děvčata voňavá a pěkně nalíčená a slovo pí*ča je jako oslovení, citoslovce, současně i jako snad vata mezi myšlenkou a slovem. To mám opravdu chuť zařvat. *hej* Nemohu jinak, musím dát památnou větu jednoho slavného člověka: Pí*ča, to je krásná věc. Ale nesmí to být chlap!

Od: ria®
Datum: 01.01.16 22:51
avatar

Vy máte děti? Já tedy ne, ale k neteři - ne že bych šišlala, ale taky zdrobňuji slova.. Ať chci, nebo ne.. úplně samovolně ze mě vyjde, "ty jsi malá kočulka".. Podle mě je horší, když dvouletýmu dítěti v autobuse máma řekne "drž už hubu, nebo sedni si už fakane".. Což jsem taky už párkrát zažila..

Datum: 02.01.16 01:18

Jak už tady někdo napsal. Mně se zdá naprosto odporný výraz - píchání.

Datum: 02.01.16 13:52
avatar

je fakt, že "píchání" není ani vtipný - ale dá se tato činnost vlastně nějak hezky, vtipně a přitom výstižně a ne-pitomě nazvat? ..

Od: radkapod*
Datum: 02.01.16 13:38

Mě běhá mráz po zádech když u nás v obchodě maminky říkájí dětem :"Chceš koupit bombíčka?"

To mají být bonbony *zed*

Zase na druhou stranu ze mě jedna kolegyně někdy šílí *smich* když slyší moje OJ. Tátoj, Petroj...kůtě, serce ale třeba saláma už skoro nepoužívám :-D

Datum: 02.01.16 14:05
avatar

Radko, přesně vím, odkud pocházíte ;) Určitě taky znáte ještě mrkeu, věteu, pocem (místo pojď sem), přijdu dýl (místo přijdu později), podej sejra, ukrop a pokud jste ze starší generace tak názvy jídel jako třeba "hladká ančka" a dnes už tedy skoro nepoužíváné "šukat" ve smyslu hledat ("počkej, já pošukám po půdě", " Tončka šukala po půdě", "babička šukala po světnici" nebo tohle ještě lépe "babička šukala po cimře"... ;)

Datum: 02.01.16 19:10

To jste mi připoměl jednu historku ze školy :D četli jsme zrovna úryvek z nějakej starej knížky a bylo tam zrovna použito to slovo šukat ve smyslu dělat drobné práce (těch významů co se dřív používalo je více) - "sestra šukala na dvorku"

Samozdřejmě celá třída vybuchla smíchy a dál už nebylo možný pokračovat :D

Od: radkapod*
Datum: 02.01.16 20:46

Mrkeu, věteu, ukrop mi nic neříká, to jsem doma ani neslyšela. Pocem, přijdu dýl mi nepřijde jako divné, to používám stále a zatím mě na to nikdo neupozornil. Doma říkám i sejra, saláma a vokno ale zákazníkům v práci ne *smich*

A "šukat" ve smyslu hledat znám jen z polštiny.

Jsem tu naplavenina po Labi a občas to někdo i pozná ;)


doplněno 02.01.16 21:03:

A ted jdu koukat na "Vosum" Osm hrozných *smich*

Datum: 02.01.16 21:53
avatar

Tak "naplaveninou po Labi" jste mi to trochu nabourala, nicméně
- mrkeu, věteu - typicky "kerkonošské" a podkrkonšské nářečí (viz Krakonošovi pohádky třeba)
- ukrop (nebo taky oukrop), sejra, saláma, vokno, pocem, přijdu dýl - typicky severní část bývalého východočeského kraje - broumovský výběžek, od Náchoda nahoru k Broumovu a směrem na Trutnov
- "šukat" je výraz z polštiny (docela pradoxně kromě výjimek většinou Poláci netuší význam slova "šukat" v českém slangu a po vysvětlení jsou hodně překvapeni, zvláště ženy :-D); používal se hojně opět především v broumovském výběžku a na náchodsku, ale používání tohoto slova ve smyslu "hledat" vymizelo během konce 20. stol. s vymíráním generace lidí narozených ještě okolo roku 1900, generace mladší (ročníky 1930 a mladší už toto slovo v tom významu nepoužívaly). jak se slovo "šukat" dostalo do Čech a konkrétně na náchodsko, hronovsko netuším, ale podle období jeho používání v Čechách si myslím, že sem přišlo v souvislosti s příchodem obyvatel regionu Kladska (Klodzko) do Čech v 19. stol (kladský region spadl pod Polsko a mnoho Poláků a Němců se tehdy stěhovalo do Čech). Další vlna přistěhovalců z této oblasti byla po II.SV. Regionálně se těmto přistěhovalcům říkalo "kladský" (když se o někom mluvilo, tak třeba se říkalo " jo von je to kladskej" a pak se pro ně používal také výraz "wasserpolák", ale jak a proč to se mi zatím zjistit nepodařilo. Ono v regionu Náchodska směrem na Broumovsko je těch slovních specialit vzniklých komolením češtiny, němčiny a polštiny poměrně hodně, protože ma Broumovsku bylo hodně Němců a třeba tzv. Sudety začínaly už kousek za Hronovem - Stárkov už byl v Sudetech. Proto taky bylo ještě v 50. letech v oblasti od Náchoda nahoru poměrně dost původně německy hovořících rodin, které až do své smrti v 60.letech vůbec neuměli česky.

Datum: 02.01.16 19:40
avatar

Nejhorší jsou zdrobněliny dětských jmen jako u Tadeáše Tydýnku a podobně. Chudáci děti. Maminky to myslí dobře, ale pro okolí nenadšené čerstvýmpočetím svého potomka to mnohdy zní strašně.


doplněno 02.01.16 19:49:

Mimo maminkovské téma: Od dětství mi jsou velmi nesympatická a hnus vyvolávající dvě slova: komunista a soudruh. Kdyby se mě někdo tímto odvážil oslovit, dopadl by zřejmě jako učitel ve filmu Pelíšky. No, spíš hůř ...

Od: mp
Datum: 12.01.16 23:44

Tak taky to má dost těžký Sebastian (pěkné jméno). U nás mu nikdo neřekne jinak než Sebo. Nebo Sebík. Škoda.

Od: ivik®
Datum: 02.01.16 22:04
avatar

Mně se nelíbí, když někdo napíše,že se někam "proklikal"...Jinak" jezevec" je velice výstižný nick vzhledem k vašemu názoru na mluvu maminek malých dětí...

Od: gumid
Datum: 03.01.16 03:52

https://www.poradte.cz/volna-…ny-nemaji-zadek-a-bricho.html

Nejodpornější slova jsou slova vypuštěná z úst osoby o které díky obsahu těch slov ihned poznáme její inteligenci rovnající se houpacího koně.

Datum: 03.01.16 14:24
avatar

gumid -

- doufám, že jste nemyslel mne. Ale - když jsem se na tu otázečku znovu podívala, tak koukám, že mi vymazali přiloženou fotku krásného zadečku Kim Kardashian? Pročpak to? Komu mohla tak krásná "pr* elka vadit?

Datum: 03.01.16 06:45
avatar

Tyhle diskuze jsem četla v těhotenství.Je dobré znát zkušenosti druhých,ale já jim ze začátku fakt nerozumněla.Trvalo mi dost dlouho,než jsem vůbec nějaké výrazy pochopila.Zajímaly mě vyšetření,výživa...a i když jsem četla i plno jiných článků,tak ty diskuze byly někdy oříšekMám ráda,když se mluví správně a hantýrka se používá jen na pokec s kámoši,ať jde o cokoli!Jediné slovíčko co se mi (jako matce)vloudilo do slovníku bylo "jednovajky",chtělo se mi to často vyslovit,ale nahlas mi to nikdy pusa nevypustila.Takže děti odrozené a mozek zůstal celý*frajer*(v původním stavu)


doplněno 03.01.16 07:05:

...ale jinak -tuleníčko*blee*to je fakt hnus.Takhle mluvit,tak už nikdy sex doma nebude,chlapa by to určitě odradilo.Stejně tak nemám ráda i sprostá slova(viz.píchání),ale nesleduju weby,kde tyhle slova používají v diskuzích.

Od: jezevec
Datum: 03.01.16 12:27

Já mám pocit, že jste to trochu nepochopili. Nechtěl jsem váš názor na to, že některý matky mají nejspíš vykojenej mozek a používají slova jako mimísek nebo manža. To byl jen příklad. Chtěl jsem vědět, jaký slova vám přijdou nelibozvučný a ucho drásající. Za mě je to třeba (aniž bych dokázal vysvětlit proč) :

Prokrastinace
Otýlie
Měchurka
Jelito
Feedback
Do mrtě
Vykomunikovat
Amoleta
Portmonka
Čeknout

Od: ivik®
Datum: 03.01.16 15:11
avatar

A přidejte to vaše PROKLIKAT A PÍCHÁNÍ

Datum: 03.01.16 18:42
avatar

Se zájmem jsem si přečetla názory na otázku která byla víc jak zajímavá , ale bohužel o žádná odporná slova nešlo.Chci jen říct že když s něčím nesouhlasím , tak tam nechodím , nečtu a myslím si své. Taky jsme asi v době našich miminek je to 30 až 40 let dozadu šišlali na sladké mimi když se ráno probudilo a usmálo se svým bezubým úsměvem.Ale horší a odporný je, jak už zde někdo uvedl, komunikace ml lidí a hlavně děvčat. Málokdy jedu busem , ale stane se. No řeknu vám jak jsem stará tak rudnu a ztrácím dech nad jejich slovníkem . Ony snad soutěží kdo bude sprostější až oplzlejší.Nemohu to ani napsat co dokáže vypustit pusinka hezké dívky.Je mi z nich smutno jak se prezentují aby byly zajímavé a upoutaly tak zájem ostatních spolužáků.Někdy by měla jet tím autobusem jedna z jejich matek a slyšet svou dcerunku...

Od: strakatypes
Datum: 03.01.16 19:03

Asi jsme každý jiný, ale první čtyři slova mě vůbec nerozhodila. Do mrtě je velmi zajímavé. V okolí Prahy jsme toto používali před padesáti lety jako malé množství. Vyčistil sklípek do mrtě, nic tam nezůstalo. Ale ejhle v Brně a okolí se toto slovo používá ve zcela opačném významu. Tedy, že je něčeho hodně moc.

Není to jednoznačné. Někdy je něčeho hodně ,,mrtě,, tedy tlejícího jehličí, lesního steliva, nebo opak - v baráku mu nepatří ani mrť - tedy nic, nic nepodědil.

Já jsem alergická za poslední půlrok používaná a zneužívaná slova - pro Německo /Evropu/ to je ,,velká výzva,, a ,,my to zvládneme,,. Nezanáším sem politiku.

Datum: 03.01.16 19:09
avatar

Jak může být slovo samo o sobě odporné? Podle mě záleží vždycky na tom, kdo, kdy, proč a jak je vysloví. A pak na posluchači či čtenáři, jak si je právě ta jeho hlava přebere. Na jeho nastavení, mentalitě, náladě ...

Od: karieristka001
Datum: 03.01.16 19:44

Ale ano, zakladatel má pravdu. Tyhle diskuze na webech pro mamky jsou hnus. Podobnými zkomoleninami se to tam jen hemží, nemluvě o radách a výtvorech, které tam uživatelky prezentují. Například domácí dekorace s listy, vytrhanými z kancionálu, starého cca 200 let je už legendární. A recepty, kde bezostyšně nabízejí "úžasňoučké pošušňáníčko" v podobně dvou plátků knedlíku, mezi které vložily gothaj a obalily jako řízek a "manža si děsně počvachtal", je standard. Ale mně opravdu přijdou odporná slova "manža" nebo "příťa" - rozuměj přítel anebo "těhu" - těhotenství, ta u mně jednoznačně vedou a napsala bych je sem, i kdyby zakladatel nezabrousil do maminkovských diskuzí sám. FUJ!

Datum: 03.01.16 20:24
avatar

I když bych nepoužila slovo "odporné", tak chtě nechtě musím souhlasit. Manža, příťa, těhu, mimísek... strašný.

Od: ria®
Datum: 03.01.16 23:45
avatar

Tak já z celého srdce, a nikdy ho ve větě nepoužiji, nesnáším slovo "stéblo" nevím proč, ale už od dětství ho nemám ráda, i teď jak jsem ho psala se mi kroutily prsty :D..

Od: mp
Datum: 12.01.16 23:35

Mě se zase líbí slovo "Tuleníčko". To mě připomělo, že už jsem ho asi 5 dní nedělal. Ale vážně - je to trapné - takové výrazy. I když bych byl těhulka těsně před slehnutím, tak bych taková slova asi nepoužíval. Nevím odkuď to přišlo.

Datum: 13.01.16 21:35

Mě teda přijde odporný oslovení "hej kámo"nebo"hej brácho"nebo"hej more"

Datum: 13.01.16 22:19
avatar

Tak jsem prolétl tuhle diskuzi a nevěřím vlastním očím. Kolik lidí se tu nechá svést k intoleranci, k nesnášenlivosti, vůči nějaké, jim cizé společnosti. Každá společnost má svůj slang. Často obtížně, nebo vůbec nesrozumitelný okolí. Proč ale má taková spousta lidí, potřebu se veřejně vůči takové společnosti a jejímu slangu, vymezovat? Když se vám to nelíbí, tak to nečtěte, nechoďte tam. Co je vám po nich. Notujete si tu, jak jsou jejich výrazy hrozné, jak smečka vlků kolem oběti. Jak lehce se mohou nechat strhnout inteligentní lidé, a já rádce za inteligentní stále považuju, k téhle, honičce... Nechápu to.

SYS by to tu měl zakázat. Taková snůška intolerance se jen tak nevidí.

Od: ria®
Datum: 13.01.16 23:00
avatar

hm..

pěkný den Nikdo..

tak někdo diskutuje u piva, někdo tady..

my se tu tak nějak nevztekáme jen rozebíráme:)..

Datum: 14.01.16 05:45
avatar
Nikdo, mnozí souhlasíme...
Právě jste rozmnožil i Vy ty intolerantní!
Zkuste druhým tolerovat to, co jim zde vyčítáte.
Uvědomuji si, že i já jsem se tímto příspěvkem zařadil mezi ty kritizovaní... Také jsem mohl držet hubu.
Držte se ponaučení, které nám dáváte ve svém příspěvku. Nečtěte, nechodte,atd.
Datum: 14.01.16 09:33
avatar

hejkal - dobrá připomínka - třeba pán "nikdo" patří zrovna mezi "dlaždiče" - a nám zde káže morálku. V této diskuzi navíc vůbec o nic nejde - jen se tak bavíme, jak říká "ria".

Datum: 16.01.16 07:27
avatar

Neznám nic hroznějšího než napadnout lidi za jejich názory že jsou netolerantní a být sám tak tolerantní že požaduji zákaz zveřejnování jejich názorů, čili popřít svobodu slova a projevu. Myslel jste to vůbec vážně? Pokud ano, co byste rád ještě lidem zakázal? Nejste i Vy nesnášenlivý?

Datum: 16.01.16 20:15
avatar

Wasube: Ano, máte pravdu, že s tím zákazem jsem to přehnal. Zákazy nic neřeší, a za to se omlouvám.

Ale za tím ostatním si stojím. Ať si každý mluví jak chce.. Ale kritizovat tímhle způsobem konkrétní web? Vám by se taky nelíbilo, kdyby někdo takhle mluvil o výrazech, které se používají tady na poradně. Tak proč to děláte jiným? Mě to prostě přišlo nefér. Na jejich webu by jste si to nedovolili., proto tady? No nic.

 

Datum: 16.01.16 21:24
avatar

Nevšimla jsem si, že by tu někdo kritizoval web. Kritizovaly se tu jen ujeté maminy, jejichž děti ještě v 10 letech budou šišlat podle vzoru maminek.

Datum: 16.01.16 22:32

Souhlasím s jezevcem, když se podíváte na mimi bazar, tak tam se to takovými výrazy jen hemží.A pak potkáte "maminu" na ulici s malým potomkem a ona na něj zařve "ty debile já ti napráskám pr l. Je mně z toho zle, jdu si obléknout "tričenko".

Od: strakatypes
Datum: 16.01.16 21:37

Wasube, vítejte zpět a jinak Vaše slova pozlatit, velmi jste se strefila do dnešní doby. Příspěvek v 7.27.

Od: bour
Datum: 16.01.16 22:15

swag,yolo, chcaní

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.