Škoda fabia 1.2 htp

Od: Datum: 27.03.15 19:29 odpovědí: 6 změna: 28.03.15 19:15

Zdravím.Máte s ní někdo zkušenost?Kolega ji sice neměl ale pořád řve že si mám radši koupit 1.4 16v.

Máte někdo zkušenost?

Rok 2004,najeto 190 000,servisní knížka a prý je ve výborném stavu.Cena 59 000 ale Ukecal bych na 55.K autu zimní i letní pneu a má klimatizaci.Servis jen škoda auto.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.03.15 20:03
avatar

V žádném případě , kup 1.4 16V 55 kw (popř 44 nebo 50 - zde nestojí rozvody 10 000 jako u 55 kW)

htp - http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf

Datum: 27.03.15 22:03
avatar

Kolega má naprostou pravdu. Fabia není špatné auto, ale ten motor HTP se prostě nepovedl. Tomu se vyhněte obloukem.

Datum: 27.03.15 23:17
avatar

Podívám-li se na to objektivně, zdá se mi, že většina lidí jen přijímá názor většiny aniž by to měli podložené. Je pravda, že jsou na tom motoru méně častý a pro někoho "divný" věci např. je to tříválec, obsahuje protiběžný vyvažovací hřídel, některá technická řešení možná nejsou optimální (nemám ověřené) atd. Ale možná se jedná jen o lidskou přirozenost - bát se věcí co něčím vybočují, nebo na první pohled nedávají smysl. A když se něčeho bojíme, často držíme spolu buďto to zbožňujeme nebo zatracujeme. Zajímalo by mi srovnání MTBF s jinými motory. Rozhodně nechci tuhle motorizaci 1.2htp nijak prosazovat, ale taky bych ji nezatracoval, v druhém (městském) autě v rodině bych si ji klidně dovedl představit.

Datum: 28.03.15 19:02
avatar

Buďte si jist, stonku, že fábiáckýho motoru se skutečně nebojím. Ve své podstatě je mi docela fuk, jestli kára má 2, 3, 6 nebo víc válců. Podstatné pro mě je to, aby mě auto dovezlo z bodu A do bodu B - a to spolehlivě, protože denně jezdím po zákaznících. S HTP motorem jsem najezdil stovky tisíc km - přesněji řečeno s dvěma motory. Protože ten motor je prostě nepodařený - výčet problémů by byl dost dlohý - ostatně máte li zájem, počtěte si :

https://www.poradte.cz/auto-m…p-51kw-nebo-1-4-16v-63kw.html

Ovšem nejsem sám, kdo měnil u HTP motor, u nás ve firmě bylo mnoho fábií a tak se řešili EGR, ventil ve válci, a pod. Docela pikantní bylo, když kolega zaparkoval Fábku v mírném kopci - čumákem nahoru a do rána mu přeskočil řetěz.

Motor HTP vznikl modifikací 1.6 - paradox je, že nyní mám tento 1.6 motor v Octávce a jeho spolehlivost je fantastická. Ano, není megavýkonný, není ani příliš úsporný (což je u služebáku dost nepodstatné) ale prostě jede a jede. A vo tom to je...

Datum: 28.03.15 06:54
avatar

Nechci být nějak vulgární, ale u nás se říká:

1/ HTP - hovno to pojede

2/ HTP - honem to prodej

Takže to asi mluví za vše. Nebo že by jenom takové mezilidské přátelské pošťuchování? Kdo ví. Jaga.

Datum: 28.03.15 19:15

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.