Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Matka mi již skoro rok vyhrožuje vyhozením z domu pokud budu mít o pololetí jedinou čtyřku nebo pětku na vízu.
momentálně je mi 17 ale zhruba 8.2 mi bude 18 let
Chci se zeptat.
Má na to právo aby mě mohla vyhodit na ulici?
Jak se mohu Bránit?
Má nějaké vyživovací povinosti pokud stále studuju?
Jak je to s bydlením, když si jej sám nemohu obstarat?
Doporucil bych ti řídit se heslem: koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Zatím pokud dobře čtu, tak tě živí rodíče, proto by bylo více než vhodné začít se řídit tím co ti říkají a začít na sobě pracovat a učit se. Bránit se lze jednoduše, nemít na pololetí žádnou čtyřku, pokud nejsi hloupý a nechceš aby tě měli ostatní za hlupáka, začni ve škole makat a nebudeš muset psát dotazy na poradně jak na matku, která dře jen proto, aby její syn mohl proti ní brojit... Rodíče nejsou nepřátelé!
Opravdu jste přesvědčen, že Vás matka nemá ráda? Opravdu by bylo tak obtížné splnit její podmínku? Opravdu jste tak líný, že raději budete hledat cestu, jak matku obejít? Opravdu si myslíte, že takto vyzrajete na svůj budoucí život? Opravdu Vás nikdy nenapadlo zamyslet se nad sebou?
Tady to vyhrozovani je celkem casty jev, ale maloktery rodic ho opravdu splni. Nicmene na sebevedomi to nedoda a tlaci Vas to do kouta. Na druhou stranu... z jedne skoly uz jste zrejme tedy utekl. Proc, to resit nebudu. Druha take nic moc. Nevim, ale na ctyrku se to da vytahnout vzdycky a na nejake ctyrce svet nestoji. Vazne nejste schopny to urovnat aspon na ty ctyrky? Abyste mel petky, to byste skutecne na skolu musel kaslat ojedinelym zpusobem...
Zkuste mamu tak troku pochopit - jedna skola nevysla, hrozi, ze treba nevyjde druha. Co pak s Vami? S defacto zakladnim vzdelanim?
Ja osobne bych zamakala, at mam aspon ty ctyrky. Pokud studujete ucebni obor a vysku neplanujete, na znamkach moc nezalezi. Zkuste mame vysvetlit, ze proste nejste studijni typ, ale jste dobry zase jinak. A vyhazovem se znamky obvykle nelepsi.