Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce a pobyt v Austrálii

Od: ivana* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

mohl by mně někdo poradit jakým způsobem lze získat pracovní pobyt v Austrálii? Nejsem studentka, jsem žena ve středních letech, angličtina velmi dobrá. Pracuji v médiích, mám zkušenosti z HR. Chci začít nový život, třeba mně to u protinožců půjde lépe.

Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, podívejte se viz odkaz a možná přehodnotíte své rozhodnutí. Zdravím!

poradte.cz/...

lmgify
hodnocení

0x

Anglicky podle vlastnich slov umite vyborne, takze predpokladam, ze jste se koukala na oficialni imigracni stranky federalni vlady. Co jste tam zjistila? Že to není tak jednoduché, jak jste si myslela? Že ve skutečnosti je to ještě těžší, než by se po přečtěné těch stránek mohlo zdát? Vítejte v realitě imigrace.

Skutečnost je taková, že prakticky do žádné země nemáte šanci se dostat přes ten program, který je k tomu určen. V něm ve většině případů nemúžete splnit všechny požadavky. Že umíte dobře anglicky a máte za sebou kariéru v profesionálním oboru je sice podle webových stránek hezké, ale pro účely imigrace úplně zbytečné.

Většina imigrantů se do vyspělých zemí dostane nějakým podvodem (přes původně postranní imigrační program, sponzoringem od jejich příbuzných už tam žijících, zaplacením za "dokument", že je v novém státě čeká dojednaná práce - typicky v rámci jejich komunity, podplacením úředníků za vyhotovení různých potvrzení nezbytných pro účely imigrace apod.). Proč myslíte, že v telefonním seznamu jsou celé stránky "imigračních právniků, poradců a asistentů"? Kdyby byl imigrační proces tam spravedlivý, že by stačilo jen poctivě vyplnit formuláře a nestranný úředník by rozhldl čistě jen na základě vašich předpokladů, tak by ti právníci nebyly zapotřebí.