Jak zlepšit fyzičku

Od: Datum: 11.07.11 13:18 odpovědí: 13 změna: 17.07.14 23:04

Dobrý den potřeboval bych poradit nějaké triky jak zlepšit svoji fyzickou kondici.

Můj nynější stav mé fyzičky mi nevyhovuje ( 1500 m za 8 minut, neudělám víc jak 10 kliku atd.)

A tak vás žádám o nějaké cviky nebo rady jak posílit svou fyzickou kondici.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: monkeyking*
Datum: 11.07.11 16:57

Jíst hlavně ovoce a zeleninu a denně cvičit a sportovat. To je základ!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: michalkolesa*
Datum: 29.08.11 19:02

jíst ryby a bílé maso

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.07.11 18:31
avatar

Není dobré posilovat sám, bez odborné rady (lépe s instruktorem i když to leze do peněz). Nesprávné provádění cviků v lepším případě není k ničemu, v horším může i velmi ublížit. A roli hrají i detaily. Například jak uchopíte činku, či jak se posadíte na lavici. Nepodceňujte to.

doplněno 11.07.11 18:35:

https://www.poradte.cz/sport/…12-mam-obrovskej-problem.html

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kuba10
Datum: 29.08.11 12:59

Silně nesouhlasím. Pokud člověk není uplný lajk, dokáže si na internetu najít spousta článků o tom, jak správně cvičit. Není potřeba platit velký peníze za trenéra

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.07.11 18:43

jednoduché

5x denně jíst (s rozumem, není třeba vysvětlovat jak jíst,že?)

a dostatek pohybu

pro začátek stačí obden chodit na tzv. CHŮZÍ svižnější tempo min. 3km (nevím jak jsi na tom momentálně se zdravotním stavem)

pak min 6-7km denně (6-7km =cca hodinka)

za 3 měsíce máš min 10kg dolů

břišní svaly denně cvičit / sedy lehy/( taky s rozumem)

kliky denně 3 serie po ... opakování ( musíš sám zjistit co "dáš" taky s rozumem, aby ses pak najedl)

P.S. tak je to těžké poradit, ale na posilovnu se nyní vybodni

HLAVNĚ VYDRŽET TY ZAČÁTKY, DRŽÍM TI PALCE! *dril*

doplněno 11.07.11 18:47:

sám jsme si to dokázal, že to lze za 3 měsíce v pase mínus 7cm

já jsme i posiloval, takže jsem šel s váhou jen drobeček dolů, a šlo to malinko do svalů *uf*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.07.11 07:28
avatar

Rada možná dobrá, ale z otázky jsem měl dojem, že tazatel potřebuje posílit svaly, nikoliv shazovat kila.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mutozen*
Datum: 14.07.11 11:21

Cvičení každý den základ

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.07.11 14:35

človíčku, svaly potřebují regeneraci a relax!

chceš ho "zabít"?

kde si to slyšel, denně cvičit!*stop*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 29.08.11 15:31

Autor: kubinec® Datum: 11.07.11 18:43

Výňatek z odpovědi

břišní svaly denně cvičit/ sedy lehy/( taky s rozumem)
kliky denně 3 serie po ... opakování ( musíš sám zjistit co "dáš" taky s rozumem, aby ses pak najedl)

Autor: kubinec® Datum: 14.07.11 14:35

človíčku, svaly potřebují regeneraci a relax!
chceš ho "zabít"?
kde si to slyšel, denně cvičit!

Zvlášní jak se názor může změnit behem třech dnů. *smich* Být mutozen®, tak bych odpopvěděl, že jsem to "slyšel" v tvé první odpovědi. *haha* Nebo že by cvičit denně zanmenalo něco jiného než "Cvičení každý den"

Jinak je jasné že celková fyzička se zlepší pouze přiměřeným cvičením a zvyšováním dávek.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: yoko
Datum: 15.07.11 16:58

Zdarec, ideálně mrkni na stránky cvicenidoma.cz, zaregistruj se a pusť se do toho, samozřejmě způsob stravování a vytrvalost je základem úspěchu... *placni*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mutozen*
Datum: 15.07.11 19:03

To jo no

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jakubdeda*
Datum: 29.08.11 15:13

Čau Jakub.Nejlepší je někde na lesní cestě začít běhat,kratší useky a zapojit rychlost.Vybíhat sjezdovku,ale né na čas,ale aby jsi to dokázal vyběhnout.Přitahovat se rukama na větvi.Přeskakovat pařezy,stromy.Nikdo Tě takto nebude okukovat a můžeš si dělat všechno podle sebe.A třeba každý druhý den zvyšovat si dávky.Po skončení treningu si dej kliky,nejdříve těch 10 a každý den přidej,dělej leh, sed.Skákat přes švihadlo.Ale nechce to hned přehnat ,ale postupně.V přírodě je to nejlepší.Bylo by ještě fajn,kdybys sehnal ještě někoho a mohli trénovat spolu.Jde to líp.A ta 1500 no není to sláva,ale Ty přece nechceš dělat sport vrcholově,né?A posilovnu bych určitě ted ještě vynechal.A můžeš běhat i po silnici,ale né moc dlouhou trat a né každý den,jinak si odpravíš klouby.Lepší je měkký povrch,když nejsi trénovaný.Ale záleží také jestli vydržíš a hned to nevzdáš.Získat fyzičku je i dřina.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: anonym123
Datum: 17.07.14 23:04

Mě pomohl sex několikrát týdně aspoň 10 minut a taky jíst hodně ovoce a zeleniny a často běhat na pásu

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny sport
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.