Jak zpevnit stehna

Od: Datum: 27.06.12 12:27 odpovědí: 5 změna: 28.06.12 09:43
avatar

:) Ahoj vsem sportovcum.pul roku jezdim denne na orbitreku pul hodky se slabou zatezi,zhubla sem 13 kg,ale stehna se mi porad klepou:),kdy se mi zpevni? zacinaji se mi na nich rysovat vepredu svaly,ale budou vubec nekdy dokonale pevna? ted vazim 69 kg pri 182 cm.poradite mi tedy cim je rychle spevnim? co treba drepy?dekuju za radu;)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.06.12 13:11
 
avatar

Začněte chodit běhat, to se vám zpevní celé tělo...

 
Od: laybor*
Datum: 27.06.12 14:39
 

Stehna se ti zpevní jen pod zátěží - zkus si přidat na orbitreku postupně zátěž,doma dřepy s mírnou zátěží,výpady ,běh,

na dřep s velkou zátěží musí být perfektní technika aby sis neporanila páteř,

jestli chodíš do fitka tak je stroj na tlaky v leže na nohy (legpress)

doplněno 27.06.12 14:43:

Zpevnění dosáhneš při cvičení tím že rostou svaly , a ty nerostou bez kvalitní stravy - kuřecí,hovězí ,ryby - to na doplnění bílkovin.

 
Od: bezec
Datum: 27.06.12 23:51
 

Slabou zátěží svaly nezesílí, jen se zlepší vytrvalost a spálí se něco sádla. Pokud orbitrek tak přidat zátěž - silové šlapání nejlíp interevaly, např. 5 minut "do kopce" minuta "rovina volně" a 5x opakovat. Předtím samozřejmě zahřátí a pak vyjetí + strečink. Ale pokud dokonale pevné svaly, tak na to je potřeba něco ve stylu na kole do Alpských kopců a po pár desítkách vyjetí do sedla 2000m vysoko to bude lepší ;) Nebo podobné zatížení tu, ale je to dřina... Po půl roce šolíchání vás to ale klidně může i bavit ;) *dril*

Dřepy moc ne, snadno si odrovnáte záda a kolena. Lepší jsou výběhy do schodů nebo do kopce.

 
Od: bezec
Datum: 27.06.12 23:55
 

PS 69kg 180 cm - hubnout je už nesmysl, přidejte na jídle aby se váha držela na místě *tuc*

 
Datum: 28.06.12 09:43
 
avatar

Tuky se odbourávají za jistých podmínek po dvaceti až třiceti minutách, takže jezdi hodinu denně. Hlavní je úprava stravy, jinak to nepomůže. Zátěž neřeš, dodržuj tepovou frekvenci na úrovni 55-65% svého maxima.Maximum tepové frekvence je 226 mínus věk u ženy. Defakto je jedno, jaký sport děláš, protože nejdřív se odbourává tuk uložený naposled, ten co se uložil nejdřív přijde na řadu až naposled.

doplněno 28.06.12 09:58:

https://www.poradte.cz/nejen-…4217-jak-zhubnout-stehna.html

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.