Jak zhubnout stehna?

Od: Datum: 19.05.12 16:59 odpovědí: 8 změna: 02.06.12 21:43

Dobrý den, jsem štíhlá holka ale mám o polovic vetší stehna než bych chtěla, co stím, neznáte někdo nějaké dobré cviky, triky aby šly kila ze stehen dolu? Díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 19.05.12 17:01
 

Švihové sporty - cyklistika, spining, brusle, běh (skiping, lifting)...

 
Datum: 19.05.12 17:13
 
avatar

Dobrý den. Nelze se zaměřit pouze na jednu partii. K tomu aby se Vám podařilo zhubnout stehna, musíte upravit též především stravu. Jen cvičením se nedosáhne takových výsledků. Cvičením se stehna dají spevnit a potom vypadají lépe. Dobrým a účinným cvikem na stehna jsou výpady. A pak také dřepy.

doplněno 02.06.12 21:48:

Je to napsáno v odkazu od Wamp.

 
Od: karnii
Datum: 19.05.12 17:56
 

A kolik tak drepu denne?

Od: dobromysl*
Datum: 19.05.12 18:53
 

Někde jsem četla, že méně cviků a výdrž posiluje, mockrát opakovaný cvik zeštíhluje.

Tak abyste stehna ještě nezesílila *sok*.

S takovou speciální objednávkou bych se šla poradit za trenérem do fitness centra.

Na internetu jsou poradny ohledně hubnutí a tam snad kromě výživového poradce bývá i trenér.

:)Já bych radši začala mít svoje stehna ráda ;). Věřte, že bude hůř. :D

 
Datum: 20.05.12 17:23
 
avatar

Není pravda, že když budete cvičit jen stehna, budeta spalovat tuky jen ze stehen. Ve vašem případě je třeba změnit stravu, omezit tuky, sladké a sacharidy, doplňovat bílkoviny, abyste nezhubla ze svalové hmoty. Ono to totiž funguje úplně jinak, při cvičení se spaluje napřed glukoza z krevního řečiště, když je vyčerpaná, tak tělo čerpá glukozu rozkladem ze svalových buňek, poněvadž je dostupnější než čerpání energie z tuků. Čerpání energie z tuků je náročnější a tělo si bere tuky až naposled a bere si je tam, kde jsou nejlépe dostupné. Takže i když budete cvičit jen určitou část těla, třeba právě ty stehna, tělo si může brát tuky třeba z rukou, prsou nebo vnitřní tuk. Zkuste upravit stravu, jezte pravidelně, to je důležité, protože hladové tělo se lekne a všechnu energii ukládá jen do tuků a cvičit alespoň hodinu denně, třeba rotoped, pás na chůzi a dodržovat tepovou frekvenci okolo 55-65% vašeho maxima, popřípadě před a během cvičení doplňovat l-carnitin, případně půlku dávky na lačno, který za jistých okolností dokáže podporovat vstřebávání tuků ke svalovým buňkám.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: karnii
Datum: 01.06.12 23:53
 

Díky moc, všem :)

Datum: 02.06.12 21:43
 
avatar

To by chtělo fotku. Pokud jste jinak štíhlá a máte pocit, že se vám od pánve rozšiřují pouze stehna, tak to může být také vrozené. A to můžete cvičit jako šílená a nic s tím nenaděláte. Mnoho let jsem pracovala v oděvnictví a znám tento problém u klientely. Štíhlá holka, úzký pas, boky akorát, ale pak je problém . Stehenní partie je nesouměrně širší. Pokud je to dědičné, nic s tím neuděláte. Snad chirurgický zákrok. Dneska je v tomto ohledu možné dělat i zázraky.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.