Nejste přihlášen/a.
Je mi 21, nikdy jsem neměl holku a jsem panic. A ano, věřte nebo ne, ale místo, kde žiju, je opravdu absolutně bez holek. Studuju SŠ, takže ne, jinou školu fakt nemůžu, prachy samozřejmě nemám, ano brigádou si něco vydělám, ale není to žádná částka, za kterou bych mohl cestovat po republice. Navíc, když už se třeba nějaká holka objeví, tak buď má kluka, nebo je to vyhulená feťačka.
doplněno 20.07.26 01:21: A hlavně, až mi tu někdo bude radit taneční, tak ne, nejsou tu a ani nikde v okolí.
1x
doplněno 20.07.26 09:25: Tady je zpověď asi bráchy
poradte.cz/...
0x
Zajímavé.
A co jste dělal těch 21 let? Pokud nechcete být sám, je třeba se snažit. Dívek kolem je jistě dost. A ne jen feťačky. Je třeba být především sám v klidu a pohodě. Pak se snažit dívky oslovit. Není třeba ihned drahé dárky a výlety. Netřeba ihned cestovat po celé republice. Stačí krásná procházka. Také je třeba poznávat více dívek, abyste mohl srovnávat. Pak se rozhodnete. Méně přemýšlet a více konat.
Zdravím. Ať se daří.
0x
Aha! 5 řádků o tom, proč to nejde, tak to potom jó!
Kdybyste opravdu chtěl vydělat peníze, sehnal byste si pořádnou brigádu, nebo vyjel na léto do zahraničí a peníze vydělal, starý jste na to dost.
Nemusel byste potom vypisovat tady..
Jak jsem četla, vaše generace má celkově problém s různým "zasunutím"
cnn.iprima.cz/...
@andy123: A já se těšila, co nového se dozvím! A ono tankování.
To je vtipný příspěvek.
Ale je pravda, že jsem kdysi měla v práci kolegyni, asi 55 let, aktivní řidička. Ale NIKDY V ŽIVOTĚ NETANKOVALA.
Když palivo v nádrži docházalo, poslala manžela k pumpě doplnit. Vysvětlovala jsem jí, jak na to, co má udělat, že to nic není, ale nebylo to nic platné. Stejně to nikdy nezkusila. Důvod nevím, že by nějaká fobie?
Jaga.
0x
Na zbavení panictví existují placené služby a pokud jednoho jeho stav trápí, není důvod, proč tuto tisíce let starou a prověřenou službu nevyužít.
Na střední škole nejsou spolužačky?