Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna hotelu na dovolené v Tunisku

Od: pavelkova odpovědí: 10 změna:
Vybrali jsme si 5.hvězdičkový hotel za nemalé penize v Tunisku a jsme silně se vším tady první den nespokojeni.Recenze hotelu neodpovídají v žádném případě realitě.Z naší české skupiny je 18 lidí kteří jsou zděšení hotelem.V hotelu není téměř žádný výběr jídla a to co tam je nám nechutná vůbec, maso na večeři nedopečené,tousty s plísní a vše bez chuti.V hotelu se dělá rekonstrukce, všude zvuk vrtačky a řemeslníci práší když otevřeme balkón.Hlavní východ z hotelu z druhé strany brány k moři na pláž uzavřen kvůli bagru a nákladního auta, které zatarasili cestu.Nutno obejít dlouhou ponurou chodbou jako v nějakém sklepním bludišti.Pláž na celý hotel jako rozvorané blátivé pole s 6 lehátky a deštníky,plážový bar jako malá zahradní pergola ale úplně nefunkční, nic tam nedávají.K úďesu na pláži mezi lehátky velké množství koňských a velbloudích trusových koulí s odporným zápachem. Hotel je zanedbaný, ušmudlaný a zeď z něj opadává, má už hodně za sebou. Jsme tu nešťastní všichni a dnes přijede delegátka na první schůzku.Nevíme kde se vzalo těch 5 hvězd na hotelu,asi v noci napadají z oblohy na hotel.Máme nárok na výměnu hotelu za jiný třeba 3 hvězdu slušnou?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar boba

"Doporucuju všechno nafotit a natocit a trvat u delegátky na přestěhování. Nám tohle udělal Exim, letěli jsme do konkrétního hotelu, kde jsme byli rok před tím. Soupli nás na staveniste, hnus všech hnusu To taky bylo prvně a naposled, co jsme s takovými smejdama leteli. Jediná nepovedena dovolená z 52, které jsme si užívali. S kterou cestovkou jste? Dejte vědět, jak jste dopadli. Držím palce. Nedejte se!

pavelkova
Jakmile podruhé Blue-Style zamítne reklamaci tak mne napadlo zažalovat tuto společnost soudní cestou.Je to rozumné se pustit do boje s touto společností s ohledem na soudní poplatky?

 

hodnocení

1x
avatar aja1946
Do úterý delegátka! A napište sem jméno hotelu, varování pro dalsi

 

hodnocení

0x
avatar kornel

zdravím...co dělat... hned se ozvat a reklamovat...pro případný soud -kdyby se cestovka cukala -si vše nafotit natočit ať to máte jak doložit...pěkný den...jinak si tu dejte do vyhledávání -špatný hotel-a tam je toho spousta co dělat...třeba tady poradte.cz/...

nebo tady dtest.cz/...

pavelkova
hodnocení

Delegátka to projednala s centrálou CK Bluestyle v Praze a řekli ji, že výměna našeho 5hv.hotelu v Tunisku je možná za 4,5hv.s doplatkem 4.600Kč.Žádná rovnocenná varianta bez doplatku.Náhle na jejich stránkách oficiální počet hvězdiček co máme ve smlouvě snížili na 4,5 což tyhle triky nás udivily.

Tipovala jsem, že jste letěli se šmejdama Bue style. Nemám co k tomu dodat. Pro mě neverohodná cestovka v zhledem k majiteli. Stejný, jako Exim.

Každá slušná cestovka by vás přestěhovala bez doplatku, to je něco úplně nepochopitelného a vrchol drzosti a arogance.

asd1

Viz ten odkaz na D-test - vytknout vady, dát termín na nápravu, pokud odmítnou tak se nechat dopravit zpět nebo zaplatit jiný hotel a náklady pak vymáhat po cestovce. Zaplatili jste si 5 hotel, ten tomu neodpovídá - počet hvězd má jasně stanovená pravidla co musí mít. Shnilý staveniště to opravdu není.. Cestovka levně nakoupila laciný zboží a vám draze prodala.

Nárok na slevu máte už i za ty dny na začátku i když vám seženou kvalitu hotelu kterou jste si zaplatili.

Je třeba vše si zdokumentovat, fotky, videa...

pavelkova
hodnocení

Vyřešili jsme to podaním reklamace přes delegátku Bluestyle a doplácet za výměnu do jejich levnějšího hotelu nebudeme,který si po nás paradoxně cení na vyšší 5hv.Ten náš hotel ještě v průběhu naši dovolené zlevnili pro 2os.o 11tis.Kč méně než jseme kupovali my před 5 dny.Delegátka naše říkala kvůli více reklamacím museli k tomuto kroku pro další klienty přistoupit a navíc sundali z hodnocení půl hvězdy a možná zítra už další půlku hvězdy.Nás ta velká sleva kdo jiný si nyní zakoupí ten zájezd nepotěšila, protože se na nás už netýká.

 

hodnocení

0x
avatar aja1946
Blue style a Invia mají spoustu stiznosti a ne moc se vyřešilo ve prospěch klienta

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]