Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace, nechtějí mi vrátit peníze

Od: veronika* odpovědí: 13 změna:
Pokud mi nechtějí vrátit peníze za zboží, které jsem vrátila z důvodu špatného stavu. Prodejna mi pouze nutí o znovu vyzvednutí zboží, ale já nechci zboží zpět. Já žádám o vrácení peněz.
Co je zdá možné udělat?
Kde se můžu stěžovat?

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Stěžovat si můžete tak na lampárně. Jednak jste nedodala žádné relevantní informace a pak je třeba, abyste se poučila o reklamaci. Do té doby bohužel musím konstatovat, že prodejna jedná správně. Ovšem druhý fakt je, že by vás měli o správném postupu poučit.

 

hodnocení

4x
avatar ernie

Já chci, já žádám. Stěžovat si Na nádraží.

Špatný stav zboží, v důsledku čehož došlo k vrácení prodejci, je co? Uplatnění reklamace jako výrobní vady? Předpokládejme, že ano. V tom případě, pokud prodejce reklamaci uznal, máte právo na výměnu zboží nebo výměnu součásti.

Pokud výrobek nejde opravit, či se u něj vyskytnou tři vady v o opravu prodložené záruce, nebo se už neprodává, tak až poté je možné odstoupit od smlouvy a dostat zpět peníze.

 

hodnocení

4x
avatar ernie

Jinak ten nadpis dotazu by měl být k věci, například Vrácení zboží, reklamace nebo tak podobně. A ne, že si chcete někde na něco ztěžovat.

 

gewy
hodnocení

3x
Dopadlo to přesně tak, jak jsem vám psal ve vašem předešlém dotazu. poradte.cz/...
Lhůtu 14 dní jste prošvihla, žádnou vadu nereklamujete, jen jste si půjčila zboží a zapomněla ho včas vrátit. Protože si pletete dni pracovní a kalendářní. Takže pech, smůla, smolíček. Peníze zpět nedostanete a jestli si nebude chtít převzít zboží, tak nebudete mít ani zboží. Váš boj. Stěžovat je možné si jít na hlavní nádraží, do parku nebo se jít vyřvat do lesa. Tím to hasne. Pěkný den.

 

sus
hodnocení

2x

Zkus svou odpověď napsat/zavolat do dTestu. Dostane se ti kvalitní a odborné odpovědi. dTest: Poradna

Nedostane. Nebudou mít potřebné informace

sus

Zkus svou odpověď napsat/zavolat do dTestu. Dostane se ti kvalitní a odborné odpovědi. dTest: Poradna

... samozřejmě za předpokladu, že je doplní

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Co je zdá možné udělat?****co to je? prosím o překlad. Děkuji

Kde se můžu stěžovat?***stěžovat na co? Na Váš postup, nebo na neuznanou reklamaci, či co požadujete od prodejny?

Postupujete dle reklamačního řádu?

 

hodnocení

2x

Na vrácení peněz nemáte nárok, pouze na opravu nebo výměnu zboží. To by se každýmu líbilo - koupit si věc, odrbat ji a pak ji zase vrátit.

 

hodnocení

2x
avatar libor007
No jestli se jednání nese ve stejném duchu jak příspěvek, tak se ani nedivím. A radit na dotaz bez hlavy paty se taky nedá.

 

ahoj*
hodnocení

1x

peníze za zboží, které jsem vrátila z důvodu špatného stavu

Zboží se nevrací, ale reklamuje a součástí popisu závady musí být požadavek na způsob vyřízení reklamace pokud se nepletu

Reklamace, nechtějí mi vrátit peníze

 

vero
hodnocení

1x
Dobrý den,
mockrát děkuji všem za rady a informace.
Tato byla moje první zkušenosti z takové objednávky a já jsem nevěděla o tyto pravidla. Za to ještě jednou děkuji.

 

ridick
hodnocení

0x

Možná by mohli pomoci i na stránkách www.vasestíznosti.cz Ale vlastní zkušenost snima nemám.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]