Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala někoho z oboru účetníctví nebo kdo tomu rozumí. Vysvětlím situaci:
Pracuji na hotelu, který v prosinci nemá sezónu, nemáme lidi, takže jsme třeba půl měsíce někdy celý měsíc zavřeni a jsme doma.
Měsíčně si odpracuji svoji dobu a plus vždy třeba 30 hodin navíc, které mi neproplácí vůbec, ale automaticky nám je šetří na ten prosinec.
Moje otázka zní:
1). Jak je to, když je překážka na straně zaměstnavatele? Přísluší nám 60% platu?
2). Chápu to asi tak že ty moje přesčasy se doplní asi do těch 60% abych měla normální plat v prosinci?
3). Jsou to přesčasy, má za to být ještě nějaký příplatek. Uplatní se i v tom prosinci?
4). A otázka uplně na závěr. Může to tak být? Můžu si říct, že přesčasy chci normálně proplácet? Je to tak vůbec účetně z jejich strany správně?
Děkuji za odpověďi a případné rady.
Hezký den, pracanti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.