Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Netcommerce - pouze špína a nekalosti

Od: rabrcz* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den

Jelikož se nedá reagovat na debatu ( poradte.cz/... ) z důvodů uzamčení debaty, zakládám toto vláknokvůli nepravostem ve společnosti NETCOMMERCE ( sídlo V jámě 8 Praha 1 www.netcommerce.cz nebo www.digipoint.cz ).

U této společnosti jsem v roce 2008 zakoupil mobilní telefon Nokia N76 RED. Telefon začal ke konci záruky vykazovat vady, tak jsem se rozhodl uplatnit nárok na opravu a chtěl telefon zanést do servisu. Vzhledem k tomu, že Netcommerce je výhradním prodejcem tlf. přístrojů značky NOKIA (nebo jím asi kdysi byl) a byl jsem ujištěn, že reklamaci mohu uplatnit v jakémkoliv servisním středisku NOKIA, zašel jsem tedy do nejbližší opravny (1.března 2010) a požadoval opravu. K mému překvapení mi v autorizovaném servisu NOKIA v Brně v OC Olympia sdělili, že i přestože mám telefon v záruce, tak u nich (u NOKIE) už záruku nemám. Bylo mi vysvětleno, že prodejce neprodal telefon v řádném termínu (respektive o 3 měsíce později než měl) a že tudíž NOKIA už s telefonem nemá nic společného, ale že u prodejce záruku stále mám. V tu chvíli jsem netušil, co mě čeká. Na druhý den jsem zkontaktoval Netcommerci (jmenovitě pana Milana Stratila) a sdělil mu, že chci telefon poslat na reklamaci k nim do Prahy. Bez jakýchkoliv problémů jsme spolu vše domluvili a vzhledem ke končící záruce (5.3 2010) jsem mobil ihned poslal Českou poštou na adresu Kodaňská 57, Praha 10, kde má firma sídlo. Balíček obsahoval telefon, popis závady s fotodokumentací a moje kontaktní údaje. Balíček byl v termínu doručen a přijat na reklamaci, což mi 11.3 2010 potvrdil i pan Milan Stratil emailem. Od té doby jsem čekal 30 dní s tím, že se mi někdo ozve s informací, jak vše dopadlo a pošle mi telefon zpět.
Po zhruba 36ti dnech, když se mi nikdo neozýval a telefon stále nedorazil, jsem se rozhodl zavolat na Netcomerci a ujistit se, že je vše v pořádku. Na stránkách www.netcommerce.cz jsem si zjistil telefonní číslo a zkoušel volat _ MARNĚ. Tento telefon asi není funkční, nebo zvoní někde v kanceláři, ale nikdo ho nezvedal. Po chvíli hledání jsem našel druhý kontakt, a to na jejich e-shopu ( www.digipoint.cz ).Tento telefon mi již zvedl pan Stratil (ovšem po hodině dovolávání se). Řekl jsem mu proč volám a on mi sdělil, že telefon je stále v servisu a že mu ho během pár dní dodají na firmu. Za těch pár dní jsem se rozhodl, že místo telefonu budu požadovat vrácení peněz (na což mám podle zákona nárok po překročení 30ti dnů na opravu). Po opětovném hodinovém dovolávání se na Netcommerci, jsem se s panem Stratilem domluvil, že mi vystaví dobropis a vrátí peníze. S tím jsem souhlasil. Pán chtěl zaslat krabici s příslušenstvím aby, dle jeho slov, mohl vše zkompletovat. Hned na druhý den jsem zaslal krabici s příslušenstvím. I tento balíček byl bez problému doručen (to už nemám ověřeno od pana Stratila, ale stačí si zkontrolovat číslo zásilky na stránkách České pošty ).
V tuto chvíli začaly mé problémy. Po týdnu bez jakékoli reakce, jsem se opět marně dovolával na Netcommerci. Zkoušel jsem to skoro celý den, až to pán asi nevydržel a telefon zvedl. Otázal jsem se, jestli už je dobropis na cestě. Pan Stratil mi řekl, že to není tak jednoduché a že účetní je pryč. Slušně jsem mu řekl, že tato věc mě nezajímá, nicméně klidně počkám.
Pak nastal sled výmluv a vymýšlení. Když jsem volal na Netcommerci o 2 dny později, bylo mi řečeno že to pan Stratil řeší, ale teď bude mimo Prahu, a hned jak bude něco vědět se mi ozve.
Opět se nic nedělo, tak jsem znovu zkoušel se dovolat do Netcommerce.
Tentokrát na mě čekala jiná pohádka na dobrou noc. Pan Stratil mi řekl, že telefon od Nokia.cz koupil jakýsi GSmobil, od GSmobilu ho koupila Netcommerce a Netcomerce ho pak prodala mě. Kámen úrazu je v tom, že firma GSmobil je údajně v konkurzu a tedy nemá peníze ani jiné prostředky na vyplacení pohledávky vůči Netcommerci, tudíž i vůči mě. Opět ve vší slušnosti jsem panu Stratilovi řekl, že tato skutečnost není můj problém a že záruku uplatňuji u společnosti Netcommerce a ne u GSmobil.
Pan Stratil si zase vzal pár dní volna s tím, že zjistí jak to vše je a že mi dá vědět. Samozřejmě se mi neozval. Po asi tříhodinovém zkoušení dovolat se na Netcommerci jsem to vzdal, vzal jsem si druhý mobil (tedy jiné tel číslo) a svůj pokus zopakoval. Ihned mi byl zdvižen telefon (zajímavé že) s tím co si přeji. Tak jsem se představil a zeptal se jak se věci mají. V tu chvíli mi bylo sdělena další neuvěřitelná historka.
Firmu Netcommerce údajně před půl rokem koupil nový majitel kvůli zadlužení, a ten má s firmou velké plány. Nicméně, firma teď nemá žádné zaměstnance a pan Stratil tam pracuje "na dobré slovo". A vzhledem k tomu že byl nový majitel v zahraničí tak mi nemohl podepsat dobropis. Vše by se mělo během pár dní vyřešit a poslání dobropisu a vyplacení peněz již nic nebude stát v cestě. Pan Stratil mi slíbil zavolat v úterý (11.3. 2010). Nezavolal jak slíbil a opět jsem ho musel kontaktovat já.
Pan Stratil se s novým majitelem setkal, údajně mu nastínil jak se má záležitost se mnou a nový majitel mu jen sdělil že se zatím nechce k tomuto vyjadřovat, že neví co s firmou bude a že ji chce prodat dál.
Po dalších a dalších telefonátech sem se dozvěděl, že telefon ani vůbec není opravený, ale dle slov pana Stratila bude pro mě lepší, když si ho i přesto vezmu zpět.

Dnes je 7. 6 2010 a jednání jsou stále na mrtvém bodě.

MÁ NĚKDO OBDOBNÝ PROBLÉM? NEBO MÁ NĚKDO OBDOBNÝ PROBLÉM PŘÍMO S FIRMOU NETCOMMERCE? OZVĚTE SE, SPOLEČNOU SILOU URČITĚ DOSÁHNEME VÍC. S POZDRAVEM BŘENEK

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

adela7218*
hodnocení

2x

Dobrý večer,

měla jsem úplně, ale úplně ten samý problém jako vy...Shodou okolností v roce 2008 jsem si i já koupila telefon N95 u již zmíněné firmy NETCOMMERCE ...Měla jsem 3 reklamace a poté jsem ho poslala do firmy, kde jsem ho kupovala, tam mi drze řekli, že jsem si ho u nich neobjednávala, našla jsem jako vy i jiné číslo, tam mi zase řekli, že firma je v konkurzu , z vlastních zdrojů jsem si zjistila, že to není pravda a že firma funguje dál a v konkurzu v žádném případě není... Po měsíci! ignorování se mi ozvali až na předem mnou napsaný e-mail, že vše předávám policii, věděla jsem, že mi nepomůže, ale zkusila jsem to...Zázračně to číslo na které jsem lpravdu celý měsíc několikrát denně volala se mi najednou samo od sebe ozvalo a nějaký pán mi sdělil, že mi dobropis nemůžou vydat, jelikož jsou v vkokurzu..Sice jsem věděla, že to není pravda, ale co jsem mohla dělat, nechtěla jsem se s ním dohadovat a řekla, ať ho urychlen pošle zpátky...Po týdnu mi telefon opravdu přišel...Po jedné stránce to skončilo dobře, ale po druhé..Co se zničeným telefonem? NEDOPORUČUJI SI U TÉTO FIRMY SI NIC OBJEDNÁVAT, JSOU TO PODVODNÍCI A LHÁŘI...Od této chvíle jsem se naučila, že z internetu si můžu objednat jen drobnosti...Doufám, že nás bude co nejmíň z takovou zkušeností..Je v tom hrozný bordel... Chtěla bych se zeptat pane Břeňku, jak jste dopadl, máte již telefon nebo jste stále ve "spojení" s firmou? Držím Vám palce...

rabrcz*
hodnocení

Dobrý den a děkuji za podporuMomentální situace se má tak, že jsem již zkontaktoval SOS (sdružení ochrany spotřebitelů) a i ČOI (Českou obchodní inspekci). Na SOS mi poradili s několika záležitostmi a hlavně ať se obrátím na ČOI. Na ČOI mi řekli, že s tím nemůžou nic moc dělat, ale když předložím ještě nějaké podklady k prošetření, pošlou tam inspekci (to jsem teda zvědav). Nic méně jsem v kontaktu s paní z pořadu Černé ovce, která je ochotná se kauzou zabývat. Také slečna Zimpelová (viz příspěvek výše uživ:" monikazimpelova") je semnou v kontaktu. Poskytla mi potřebné informace které by mohly vést k úspěšnému vyřízení. Čím více nás bude, tím lépe. Doufejme že se věci dají do pohybu.Další mé kroky budou znovu zkontaktovat ČOIku a poukázat na to, že se opravdu nedodržují pravidla v rámci reklamace. A doufat, že mi paní z Černých ovcí poradí, či pomůže.Celá věc by se mohla dát k soudu, nic méně naše soudnictví je špatné a vleklé a na to ONI spoléhají. 99,9% lidí se radši soudit nebude.Tímto bych Vás, Vážená uživatelko ADELA7218 chtěl poprosit, zda by jste mi Váš příběh podrobněji popsala, popřípadě zda máte nějaká reklamační vyřízení či emailovou korespondenci a poslal mi to na můj email (rabrcz@centrum.cz nebo na r.brenek@centrum.cz). S Vaším svolením bych vše použil v boji proti těmto vymlouvajícím se HAJ*LÍKŮM

 

claire*
hodnocení

0x

Firma Netcommerce v mých očích skutečně nemá dobré jméno, kamarádka jednou naletěla jejich dealerce ohledně výhodných tarifů, které - jak se později ukázalo - nejsou podloženy smlouvou, čili by z kamarádky jen tahali peníze...

Ohledně Vašeho problému : důrazně Vám doporučuji se ihned obrátit na Sdružení obrany spotřebitelů, spotrebitele.info/... Tam by Vám měli pomoci. Zcela od věci také není kontaktovat tisk a televizi. Musíte okolo toho, lidově řečeno, udělat kravál, jinak se ničeho nedočkáte... Takže pevné nervy a hodně štěstí!

mirror

.. kraval je jedna varianta, ale z autorova vypraveni mam spis dojem, ze cim dele je tlf u prodejce, tim mensi sance je dostat jej zpet. Pokud opravdu firma zbankrotuje, klient nedostane nic, ani ten zaslany tlf, ktery takto skonci v cerne dire. Tzn. ja osobne bych jednal tak, ze pokud je oprava v adekvatni vysi do porizovaci ceny, udelal bych ji radsi na vlastni naklady (obzvlast pokud se jedna o nejaky z drazsich mobilu, rekneme od 6tis vyse), tzn. vymlatit to z nich a mate pokoj. Druha varianta je se s nimi handrkovat a riskovat ze zmizi i s firmou v propadlisti dejin. Nicmene jak rikam, zalezi na cene opravy ... Nic to ale nemeni, ze jste v pravu se svym jednanim ohledne naroku na vraceni penez atd. Jen mam pocit ze tady neuspejete s penezi ... Preji hodne uspechu a stesti a dejte vedet, jak to dopadlo :)

 

rabrcz*
hodnocení

Díky za názory

Již dávno jsem samozřejmě skontaktoval ČOIku, ale ta má 30 dní na vyřízení (na prověření všech událostí). Zhruba za týden bych měl mít vyjádření, tak uvidím co a jak. Už teď je jasné, že byl porušen zákon. prodejce má 30 dní na opravu přístroje a pak má dalších 30dní na vyřízení záležitostí v případě, že zboží nelze opravit (což sem donedávna netušil).

Já si myslím, že mobil ani nikde v servisu nebyl. Ani nevím, kolik by stála eventuální oprava. Chyba byla ve fotoaparátu, kdy se na fotkách zobrazovali pruhy. Servisák v nokii řekl, že to je buď SW, nebo čočkou. SW sem upgradnul na poslední verzi a furt nic. A předpokládám, že vyměnit čočku na mobilu není nějaká zdlouhavá procedůra. Na 7650 byla čočka sólo tištěný spoj, a předpokládám, že to je tak i u N76.

Dle mého soudu to jen ve firmě někdo pohnojil a teď se cukají. Uvidíme co na to ČOIka a pak se budu řídit dál. Co se týče "humbuku" to mám taky v plánu ;)

PS: mobil stál necelých 8tis + momentální náklady na poštu, telefonáty a "investovaný" čas.

goofy*

Dobry den,

mam obdobny problem a uz skoro rok se taham o mobil Sony Ericson W610i a posilal jsem ho tam uz poctvrte a pouze dvakrat byl poslan do servisu pricemz poprve ho neopravili protoze nemeli nahradni dily a pri poslednim poslani opravili jenom nefungujici klavesnici coz byl pouze zlomek toho co mobilu ve skutecnosti je, trvalo jim to pres 36dni a mobil stalůe nefunguje jak ma a dnes (2.7.2010) mi ho poslali zpatky, mam v planu kontaktovat ceskou obchodni inspekci a nejaky televizni porad, jestli jiz mate naky plan nebo jste jiz nekoho kontaktoval prosim dejte mi vedet na mail OndraMahdal@seznam.cz, diky :) doufam ze spolecne dosahnem vraceni penez.

 

rabrcz*
hodnocení

Právě jsem dodatečně procházel internet, a toto jsem našel. Z mého pohledu je to výsměch a pouze science fiction. Hlavně hlavní cíle na 5 let dopředu.

gsmpress.com/...

kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy a ještě kecy

adela7218*
05.07.10 22:13

Ubohý

 

monikazimpelova
hodnocení

0x

Dobrý den pane Břenek,

mám obbobný problém s touto firmou.Ve stejném roce jako Vy jsem si u této firma zakoupila telefon SE W760.Telefon se asi po půl roce poprvé pokazil. Zalsala jsem jej tedy na reklamaci, kterou do 30 dní firma kladně vyřídila.Avšak po krátké době se u přístroje závada projevila znovu.Znova jsem jej tedy reklamovala, tentokrát mi po měsíci přišel mobil zpět neopravený s tím, že nebyly souástky na jeho opravu.Telefon jsem tedy poslala obratem zpět, čekala další měsíc a kupodivu se dočkala opraveného telefonu. Bohužel opět ne na dlouho.Mobil znova vykázal stejnou závadu, tak jsem se rozhodla požádat firmu o vrácení peněz, že chci odstoupit od smlouvy. Také se nic nedělo a kontaktní telefon na Kodaňské mi také nikdo nebere. Na mailu se mi ozval jen pan Stratil a ptal se mě na IMEI přístroje, který samozřejmě nevím když jsem jim ho poslala na reklamaci.Tuto skutečnoust jsem mu v mailu sdělila a přišla belsková odpověď s dotazem na kontakt na mne( ten jsem již uvedla jak v prním mailu, tak v přiloženém dopise u telefonu) no ale pro jistotu jsem ho znova panu Stratilovi odeslala.Od té doby se neozval. Po tom co jsem se tu dočetla mám obavy že se peněz asi jen tak nedočkám.A to tady nešlo o pár stovek, takže pokud máte návrh nějakého společného řešení tak se ozvěte na můj mail pimperka@seznam.cz

Děkuji

 

avi*
hodnocení

0x

Zdravím, jsem na tom podobně, po 4 reklamacích jsem u této firmy odstoupila od smlouvy. Telefon jsem předala osobně v Kodaňské. Poštou přišel dobropis...ale to je vše, reklamace - ta poslední byla vyřízena asi 2 dny po zákonné lhůtě, bohužel jen papírově na začátku března tohoto roku...dodnes 10/2010 nemám ani peníze ani telefon...když jsem tam volala, řekli mi, že peníze dostanu možná za 2-3 měsíce, protože jejich distributor je v konkurzu...Předpokládala jsem, že nebudu sama...určitě se připojím...Iva

rabrcz*
hodnocení

Dobrý den

To je mi líto, že máte stejný problém jako já. Prosím kontaktujte mne na tel. čísle 731 109 296 (popřípadě mi na email r.brenek@centrum.cz) zašlete svoje tel číslo.

Spojím se s vámi a řeknu vám co jsem již učinil za kroky a v čem bychom si mohly být pospěšní. Břenek

 

tonange
hodnocení

0x

Dobrý den, jen pro upřesnění bych sem ráda doplnila, že v současnosti by majitelem bývalé společnosti Net Commerce s.r.o. měla být dle výpisu z rejstříku firma Zápisy a převody s.r.o., kterou vlastní pan Jan Bělohlávek, bytem Malátova 633/12, Praha 5 - Smíchov, tel: 739 360 487. Bohužel tento chlapík si firmu převedl ze sebe na sebe, takže pochybuji, že by byla nějaká šance se domluvit s někým, s kým se až doteď mluvit nedalo. Zkoušela jsem mu opakovaně volat, ale zatím bez úspěchu. Na Praze 2, kde je firma vedena nevím, zda nepochybyli úředníci městského soudu, u kterého je firma zapsána, neboť ve smlouvě o převodu celého obchodního podílu...tam chybí údaj, kdy byl převod uskutečněn.

Jinak můj příběh je hodně podobný. 3x byl telefon v opravě a pořád je s ním problém, teď jsem ho chtěla poslat nazpět a žádat vrácení peněz, ale asi to ani neudělám a zkusím si nechat telefon opravit za vlastní peníze a nebo si budu muset koupit nový telefon u někoho, kdo je prověřený a chová se ke svým zákazníkům, tak jako ke svému chlebodárci, což myslím, že bezpochyby všichni kupující jsme.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]