Nejste přihlášen/a.
Dobrý den!
Poznala jsem jednoho muže, se kterým se seznamuji, zatím si jen píšeme. Vypadal celkem fajn povahově, ale potom se nějak rozjel a tak přemýšlím, jaká je jeho skutečná tvář, zdali ta milá nebo ta řekněme nadržená. Budu moc ráda, když mi řeknete svůj názor, jaká povaha v něm převládá a zdali mám zkusit vztah. Trochu víc popíšu situaci ...
Je mi 25, jemu 30. Poznali jsme se na 1 stránce na netu před týdnem. (Má dost fotek, dal mi FB, další kontakty, takže to není podvod...) Pracuje jako obranná složka státu, což se mi líbí. Cítím z toho takové to že mě ochraní a zároveň je starší, takže už to není ten typ, že by někde lítal atd. což e mi opravdu líbí. Ze začátku byl milý, hodný, probírali jsme život, jak si představujeme život, vztah atd. opravdu jsme si rozuměli, měla jsem z toho dobrý pocit, že to má v hlavě srovnané, že ví co chce, že bude věrný a nebude hledat jiné kontakty. Ale najednou začal být nadržený. Začal psát o sexu, o tom jak moc to chce, že když potom má přítelkyni, že spolu denně spí atd. Neříkám, že je sex špatný a tak, ale najednou se přepnul a ten hodný a milý, empatický muž byl pryč. Hrozně mě to zamrzelo a chtěla jsem mu říct čau, protože ano, já opravdu denně sex nechci a nepotřebuji. Najednou jsem ho začala vidět jako nebezpečného, najednou to nebyl ten ochránce co brání stát, ale monstrum jdoucí po sexu a když nebude, tak bude zle. Bavili jsme se o tom, že tohle se mi nelíbí každý den a tak, ale on mi řekl, co je na tom špatného. Ale najednou je zas v pohodě. Hrozně to střídá, celý den je klid, píšeme si hezky, rozebíráme různé věci, hledáme společné zájmy a pak z ničeho nic třeba má hodinku, kdy sex, sex, hrozně to chci... a pak se zas uklidní a zas mluvíme "o blbostech".