Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr banky

Od: novotna332 odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

potřebovala bych radu ohledně výběru banky. Chtěla bych si založit běžný účet, ale nevím, kterou banku zvolit. Jsem studentka VŠ (dálkové studium), a kvůli tomu, že chci pracovat, potřebuju nejvýhodnější účet. Musím si platit byt a proto si ho zakládám, a potřebovala bych poradit s nejlepší bankou bez zbytečných poplatků. Ještě bych měla dostávat nějaké "kapesné" od rodičů, takže aby byl i cenově výhodný převod.

Předem děkuji za odpověď

Veronika Novotná

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Equa banka. Vedení účtu zdarma,výběry ze všech bankomatů zdarma a v cizině jen 9,-za výběr a nic víc.Máme s manželem už nějaký ,,pátek,,oba a 100% spokojenost!

hodnocení

1x

Myslím, že pokud si to tady pročtete, určitě vyberete. poradte.cz/...

Za mě mBank, Fio, AirBank, Equa.. všechny dobré ;)

bruter*
hodnocení

1x

Může-li Ti poradit dědek 76 let tak ideální je FIO banka.Já tam mám účet a nemám s tím žádný problém.Veškeré platby patím přes internet bank.mám platební kartu tou platím u obchodníků a také dobití mobillu provádím z domova.Výběry z bakomatů také žádný problém.a žádné poplatky neplatím jako jsem platil u ČS od které jsem to sbalil a utekl.Měj se hezky studující.

hodnocení

0x
Já bych to trochu selektoval, ale jen podle výběru z bankomatu :mBank - poplatek pokud nebudete platit kartou,jinak internet.bank je nepřehledná omalovánka-podle mneFio - zdarma pouze z jeji bankomatu,jinak poplatekAirBank, Equa- všechno bez poplatků

mbank také nedoporučuji, tam mi začal nabíhat poplatek za vedení karty a bankovnictí mají hrozné to staré oranžové bylo mnohem lepší na orientaci.

doporučuji v roce 2016 fio, airbank, equabank, zuno také jde - všechny bez poplatku za vedení.

podívejte která má pobočku nejblíž vás

zwiki*
hodnocení

0x

Dobrý den.Doporučuji Vám Equa banku.Vše zdarma! a výběry ze všech bankomatů zdarma! Není o čem přemýšlet :)

haf