Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mam jit na urad prace?

Od: ron odpovědí: 5 změna:

ahoj, predem se omlouvam za psani bez hacku a carek, prosim o radu. dostudovala jsem vyssi odbornou skolu, prihlasila jsem se na vysokou skolu, a momentalne uz mam za sebou zapis, takze mam statut studenta, mam kombinovanou formu studia. (ne denni). nemam praci (stale hledam), v byvale skole nam rekli, ze pokud si nenajdeme praci, musime byt od 1. zari evidovani na uradu prace. a moje otazka zni, zda se musim jit evidovat na urad prace, kdyz nemam praci, ale jsem vlastne porad student, ikdyz mam kombinovanou formu studia?

diky

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 28. 08. 2016 21:08:44
Proč nepokračuješ ve svém dřívějším dotazu?
poradte.cz/...

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

0x

Čekala bych, že absolvent/ka vyšší odborné školy už bude mít jakýsi náhled, ale jak vidno, mají střední i vyšší odborné školy ještě pořád dost "rezerv"...

Jestli máte status studenta i u kombinované formy studia, zjistíte na studijním odděkení své VŠ. Některé VŠ jej přiznávají i v případě kombinovaného studia, jiné nikoliv.

Ovšem na ÚP se nemusíte hlásit ani v případě, že už status studenta mít nebudete. Pokud nebudete uchazečem o zaměstnání, nemá smysl se na ÚP hlásit. Můžete se u své zdravotní pojišťovny přihlásit jako OBZP a sama si hradit zdravotní pojištění (letos jde o 1.337 Kč měsíčně).

[Registrace na ÚP je právem, nikoliv povinností nezaměstnaných.]

albatros498022*
hodnocení

0x

Kombinovaná forma studia slouží pro zaměstnance a ne pro lidi, kteří můžou studovat denní studium, proto buď práce nebo pracák.

hodnocení

0x