Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
řeším reklamaci zboží. Objednal jsem si v Bontonlandu tři vinylové desky, na které jsem čekal měsíc, z toho jednu neposlali vůbec a druhou s poničeným obalem. Tak jsem dnes paní psal mail o svém problému, ta mě napsala že jim to mám poslat poštou. V reklamačním řádě ale uvádějí že kupující může zboží reklamovat na pobočkách prodávajícího a může si zvolit preferovaný způsob vyřízení. Jenže na to paní vůbec nechtěla slyšet, přišla mi velice neochotná. To stejné pan vedoucí na prodejně který mě zase odkazoval na internetový obchod. To tam mají v tom reklamačním řádě jen tak z hecu?
Jak postupovat? Když jim to pošlu zpět, zase budu muset investovat peníze do poštovného, budu muset nakopírovat fakturu, prostě plno zbytečných starostí, a do pátku mi to stejně nestihnou vyřídit.
Děkuji,
Postup najdete v OZ, Koupě, smlouvy dist, způsobem. Reklamační řád musí být v souladu se zákonem, mohou jít nad něj. Nepletete si něco?
Ujasněte si, co vlastně chcete, pokud je deska dobrá, tak o co vám jde? Přehrávejte v klidu.
"Místem pro uplatnění reklamace je Bontonland a.s., Václavské nám. 1, 110 00 Praha 1. Kupující může zboží reklamovat i na pobočkách prodávajícího..."
Paní mi řekla že na prodejně by byla reklamace možná pouze v případě že by tam měla náhradní kus na výměnu. Ale ten nemají a já chci vrátit peníze, na což mám do 14ti dnů právo. Pán vedoucí na prodejně s tím nechtěl mít nic společného a stále odkazoval na eshop.
Jako snad všechny internetový obchody nabízí možnost reklamaci na pobočce. Když jsem si kupoval telefon v eshop electroworldu a šel jsem to reklamovat na pobočku tak v tom nebyl problém, akorát mi ty peníze chtěli poslat na účet, což nešlo protože jsem neměl ani účet ani náhradní telefon ale i tohle se po 15 minutách vyřešilo a peníze mi dali z pokladny.
reklamaci řešit dle reklamačního řádu, email nestačí, poslal bych to minimálně datovou schránkou, je nutné mít vše pod kontrolou a vše být schopen i s časovým odstupem prokázat
pokud se to má dělat na prodejně , tak to reklamujte na prodejně, při mé poslední reklamaci poštou mi pošta odesílané nefunkční zboží mechanicky poničila a znemožnila mi tím dodržet reklamační podmínky- nefunkční zboží vrátit mechanicky nepoškozené...adresát nepřevzal rozkopanou krabici a vše semi vrátilo...
reklamace u pošty trvala 3 měsíce, nakonec jsem z nich ty penize dostal
na prodejně sepsat PROTOKOL
Balné a poštovné se platí předem proto aby se zásilka řádně zabalila a nepoškozená doručila
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.