Co posiluje běžící pás

Od: Datum: 11.10.15 22:34 odpovědí: 9 změna: 14.10.15 12:20

Potřebovala bych se zbavit špeku na bříše ( po operaci jsem se nevýbala ) .Jím tak,jak se má a co se má atd.to mi nepište prosím ! .Ale mám dotaz jen na toho,kdo chodí do posilovny,jestli se to dá na běháči ztratit.Doma mám rámový posilovač AB Rocker z toho mně chytají po 20-30 zdvihách křeče a na druhý den se nemůžu hýbat. Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.10.15 22:42
avatar
Pokud jíš to co máš, nepotřebuješ běhat váha se upraví sama. Takže za me, jídelníček není správný! Pokud ale chceš běhat a zároveň spalovat tuky, musíš se pohybovat pod aerobním prahem a dlouho, cca 90 a více minut v kuse. Nejlépe na hubnutí je chůze, ale to za předpokladu správně poskladane stravy. Křeče se řeší zde
https://m.poradte.cz/spolecno…39543-krece-a-nasledky.html#7
Ohodnoceno: 2x
 
Od: yskela
Datum: 12.10.15 02:22

Něco o libovolných křečích vím,ty vznikají při latetní tetanii a bere se na ně magnezium - hořčík.Ten se bere i po gynekol.operacích a neurologických potížích.Křeče z pohybu posilováním s tím nesouvisí,protože zatěžuji svaly námahou.

Datum: 12.10.15 11:34
avatar

Tetanie je spojená s hypokalcemií, tedy nedostatek vápníku a vitamínu D. Bavíme se o organickém vápníku a ten najdeš jen a pouze v syrové rostlinné stravě. V mléce a sýrech ho rozhodně nehledej, protože jsou tepelně upravené a vápník v tepelně upravené stravě je anorganický, pro organismus nevstřebatelný. Ještě jíš zdravě?

Co se týká běhání a cvičení, znovu opakuju, že není důležité, kolik kaloríí spálíš běháním, ale na jakých tepech běžíš. Pochybuju nebo se klidně vsadím, že se neudržíš v aerobním pásmu, řekněme v rozmezí 110-150tepů. Pro netrénovaného je to jen sen, proto běháním nikdy neshodíš, jen spálíš kalorie ze zásobního glykogenu, nikoliv z tukových zásob. Na hubnutí je primární STRAVA! a pohybem tomu můžeš jen pomoci, ale na nízkých tepech, proto je nejlepší svižná pravidelná procházka v délce alespon 90-120minut s tím, že se budeš držet v dolní třetině rozmezí aerobního pásma, řekněmě okolo 110-120tepů a ne víc, pak se zvyšuje podíl hrazení energie z "cukrů" na úkor tuků.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: yskela
Datum: 14.10.15 01:05

To je zajímavá odpovědˇ,děkuji , ale jak poznám při chůzi přírodou(městem),abych měla těch 110-120 tepů ,abych čerpala na úkor tuků,pokud tomu rozumím,takže rychlejší frekvence nemá efekt?

Datum: 14.10.15 12:20
avatar

Tak při té chůzi tě to nějak zajímat nemusí, protože s těma tepama tak vysoko nepůjdeš. Záleží ovšem na nadváze a stavu trénovanosti, ale při chůzi určitě aerobní hranu nepřekročíš. Já mám zase problém se při chůzi se dostat nad sto tepů, i když jdu svižně, ale jezdím pravidelně na kole, takže aerobně už mám natrénováno. Jinak měřit tep se dá jednoduše třeba prstem na krku, spánku a počítáním nebo stačí levný sporttester

http://rungo.idnes.cz/civit-l…x?c=A130826_105807_behani_fro

s hrudním pásem. Pás si dáš pod prsa, navlhčíš a na hodinkách vídíš, jak ti to bije. Já už jsem to zde popisoval několikrát, není důležité kolik kalorií vydáš, ale jak je vydáš. Tukový metabolismus se zapojuje jen na nízkých tepech, za přístupu kyslíku, nad aerobním prahem narůstá podíl glykogenových zásob na úkor tuků a nad anaerobním prahem se už tuky nepálí vůbec. Taky je důležitá doba a pravidelnost. Doba by měla být delší, poněvadž u netrénovaných jedinců se začínají tuky pálit až po nějakých třiceti čtyřiceti minutách, proto procházka trvající tuto dobe nemá význam, musí být delší, aby se aktivoval tukový metabolismus. Pravidelnost je důležitá v tom, že tělo si navykne a postupně si zvyká a čas aktivace tukového metabolismu se krátí. U vytrvalců, běčců , cyklistů se čerpá z tukových zásob téměř okamžitě, protože tělo je na pravidelný trénink navyklé a už ví, co ho čeká Když vidím na těch cyklostezkách třeba, jak mladé holky se snaží shodit, jsou celé rudé, spocené a lapají po dechu, tak je mně jich líto, protože se dřou zbytečně.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.10.15 01:43

Nelze nijak ovlivnit, odkud bude tělo pálit tuky. Ten scénář je napsaný v genech (stejně jako scénář pro ukládání). Ať budete běhat, plavat, veslovat, jezdit na kole, vyjde to nastejno. Jestli je ve scínáři břicho nebo vnitřní tuk z jater nebo ještě nějaký jiný tuk, to prostě neovlivníte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: yskela
Datum: 12.10.15 02:15

Geneticky jsem z postav zcela v limitu, měla jsem postavu super (?) ,ale po té operaci jsem dala nahoru 20 kg a vůbec to neshazuji ( thiroide).S pohybem jsem na štíru,jezdím jen na kole po městě,to je málo,ale nevzdávám TO a chci začít chodit na běžící pás.Otázku mi zatím nikdo nezodpověděl.

avatar
Upozornění od sys hejkal 12. 10. 2015 05:52:09
Po půlnoci tu moc lidí není.
Ráno moudřejší večera. Trpělivost přináší růže...
Od: kocour*
Datum: 12.10.15 06:41

A zkoušela jsi Killer ABS od Jillian Michaels? Myslím, že jestli se chceš zbavit břicha, je posilování lepší, při cardiu budeš sice ubírat z celé postavy, ale při posilování to i zpevníš. Konkrétně Jillian nezabere ani moc času :) Zkus její cvičení kombinovat i s jinými nebo kardiem a výsledky se určitě dostaví Já taky i když mám dobrý jídelníček bez pohybu nezhubnu ani deko *bum*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: yskela
Datum: 14.10.15 01:21

zřejmě populární cvičení,začátek jsou cviky, jak ze školní tělocvičny,poskoky nejsou dobré na klouby,jinak některé cvyky dají zabrat,více,jak moje posilovací zařízení...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.