Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyhodili me z bytu kam mam jít

Od: daniii567 odpovědí: 17 změna:
Dobrý den ocitla jsem se v hrozně situaci . Je mi 19 studuji a matka me doma nechce a já už tu byt taky nechci ale nemám kam jít. Nemám příbuzné a vlastni otec mi nepomůže. Kam mam jít když se ze dne na den ocitnu na ulici? Kdo mi pomůže? Dekuji za odpověď

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Zdravím.Ze dne na den tvá nepříjemná situace zcela jistě nenastala.Tvé matce zřejmě došla trpělivost...Nebo Vám oběma?

Myslím si,že by ses měla omluvit a začít žít podle pravidel,které stanovuje maminka.Nechci Ti dávat žádné kázání,ale my,když jsme studovali a žili u rodičů,tak jsme poslouchali jako hodinky.Vlastně celý život dokud rodiče žijí,tak se jim snažíme pomáhat a ctít je.To je zkrátka nepsaný či snad psaný zákon každé slušné rodiny.

Přestaň blbnout a začni se chovat jako dospělá.Ve tvých letech by to bylo záhodno !

Wamp, obvykle si vážím vašich názorů, ale zde jste přestřelila. Za co se má omlouvat? Proč má přestat blbnout? O tom se v dotazu nepíše. Je jiná doba. Děti jsou taky svobodné a v podstatě si mohou dělat co chtějí a povinnost rodičů je se o ně starat, dokud se o sebe starat nedokáží samy.

Nevíme o jaký problém v rodině jde , tak nehodnoťme, ale raďme. Správná odpověď je podemnou.

figurek*

jj, je to tak. Vzniká tady generace rentiérů, kteří si myslí, že můžou dělat co chtějí. Pak se stává, že ve svých čtyřiaadvaceti letech začínají třetí vysokou a jsou přesvědčení, že je rodiče musí živit, dokud se o sebe nedokážou postarat sami. Já nevím jak vy, ale jestli toto začnou dělat i moje holky, pak přitvrdím. A kdyby ani to nepomohlo, pak je vyprovodím taky. Udělám úplně to samé jako matka tazatelky.

Když si myslíš, že jsi dospělá a že si můžeš dělat co chceš, pak si to dělej, ale se vším všudy.

Moje rada tazatelce : vraťte se domů a omluvte se matce.

iz*

Je rozdíl, jestli dítě řádně pokračuje ve studiu,