Trpím klaustrofobií

Od: Datum: 10.07.15 19:34 odpovědí: 11 změna: 12.07.15 15:24

Dobrý den,je mi 28 let a trpím klaustrofobií a v práci máme docela často poruchovej nákladní výtah,už se několikrát stalo že v něm uvízli mé spolupracovníci,než je údržbáři vzprosti,trvá to nějaký čas a já si nedokážu představit kdybych se měl zaseknout já,co bych dělal,,já říkam že bych se tak asi zbláznil.

Kluci mě jednou ze srandy zavřeli do lednice a v turánu se ze mě stala agresivní šelma,že jsem si z pokusu o osvobození málem vykloubil rameno,,už to nechci nikdy zažít,proto to každému říkám jakou mám fobii aby se něco podobného neopakovalo.

Vím že se mi nic ve výtahu stát nemůže a v podobných případech také ne,ale prostě se nedokážu ovládnout a uklidnit.

Uvažoval jsem obrátit se na odborníky,ale nejprve to zkusím touto formou a pak se uvidí.

Budu rád za každou radu,zkušenost,za každou reakci od Vás.. ;)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.07.15 21:43

Hele možná pomůže tohle...Minulý rok o prázdninách jsem omdlel (trpím hypochondií) z hyperventilace, vylekal jsem se, začal velmi rychle dýchat atd...no prostě jsem začal omdlévat a když rodiče zavolali sanitku já se zázračne uklidnil. N prostš jsem kvůli tomu musel být 3 dny v nemocnici, nic mi samozřejmě nezjistili a ja si z toho vypěstoval strach z omdlévání...Že prostě někde na veřejnosti omdlím. No, byl jsem z tooh pěkně v p*deli, protože jsem měl nastupovat na SŠ a opravdu jsem se bál, že někde na seznamováku omdlím, kvůli tomu nezapadnu atd. atd. No víceméně stačí správně dýchat aby se člověk uklidnil, postupně jsem to takhle překonával i ve škole a je to víceméně na pohodu. Když mě to někde chytí vím co dělat. Zkuste to dýchání, překonat to a půjde to. Taky jsem věděl, že jen tak omlít nemůžu, jako vám se nic stát nemůže...

Ohodnoceno: 1x

Od: wamp®