Kam na praxi s administrativním zaměřením?

Od: Datum: 26.02.15 17:59 odpovědí: 3 změna: 27.02.15 12:51

Zdravím,

potřebovala bych poradit ohledně školní praxe. Jsem studentkou 1. ročníku SŠ, obor Ekonomika a podnikání - Zahraniční obchod (Plzeň). Máme si najít v období 25.5.-5.6. praxi s administrativním zaměřením. Měla jsem praxi zajištěnou u své známé, ale ta mi teď bohužel odpadla. Zkoušela jsem pár tipů, ale nikde mě nechtějí přijmout, jelikož jsem v 1. ročníku.

Nevíte prosím někdo, kde by mě vzali na praxi v zadaném termínu? Máme si je najít do dvou týdnů, takže už to docela zoufale spěchá...

Děkuji předem za tipy

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:

Až si najdete praxi, pak si jí najdete. Škola vás přece nebude šikanovat. Žádný zodpovědný zaměstnavatel vám nyní nic nebude garantovat 3 měsíce dopředu při praxi na 14 dní.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 26.02.15 20:58

Zkuste spořitelnu, banky, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, správu soc.zabezpečení, městský úřad... Aspoň si najděte kontakty a rozešlete e-mail s dotazem, zda by bylo možné nastoupit u nich na 14denní praxi. Vysvětlete, že jste studentka prvního ročníkua jaké má být zaměření praxe. Třeba budete mít štěstí.

doplněno 26.02.15 21:00:

Mrkněte sem.

https://www.poradte.cz/skola/11492-povinna-praxe.html

Ohodnoceno: 0x

Datum: 27.02.15 12:51
Zdarma a jako přísedíci u zprostředovatelky na úřadě práce či sociálce - TAM ZÍSKÁTE INFO, JAKÉ VÁM ŽADNÁ ŠKOLA NEDÁ - že 1+1=2 to ví všichni, ale kolika závorkama či odmocninama se k výsledku musí někteří dopracovat poznáte i tam.
Ohodnoceno: 0x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz