Svědění při močení

Od: Datum: 16.08.12 13:18 odpovědí: 8 změna: 17.08.12 12:59

Dobrý den, ne moc dobře se mi o tom píše znovu, už jsem to tu jednou psal viz: https://www.poradte.cz/spolec…nost/12490-podivny-vytok.html a můj problém se asi nejspíš zase vrátil. Není to ve fázy bolesti, jen cejtim lehké svědění při močení + dnes ráno lehká kapička vytlačeného nažloutlého výtoku. K doktorovi s tím tentokrát nehořim jít, protože vyšetření moči bylo v pořádku a prostata byla jemně citlivá, ale nic zvláštního. /až na ten pocit s prstem v zadku .. / ..doktor nasadil Biseptol, který mi pomohl a tento problém se už nevyskytnul. To bude tím, že jelikož jsem pak vždy spal s dívkama s kondomem, tak nebyl žádný problém, ale našel jsem si stálou přítelkyni a už týden spolu spíme bez kondomu, přítelkyni nepodvádím, ona doufám taky ne, že bych od ní něco chytil nebo tak něco. Zkrátka z odkazu viz výše je docela jasné, že to nebylo z vody na které jsem byl a neprochladl jsem, ale bylo to z té holčiny co jsem s ní měl dřív poměr jednorázový. Po dobrání Biseptolu vše pominulo a teď se to vrátilo když jsem začal nepoužívat ochranu. Sice to nechápu, je to už sice cca 2 roky co jsem měl dlouholetou přítelkyni, ale s tou jsem takový problém neměl. Takže prosím co mi doporučujete? Po urologické stránce jsem v pořádku, měl bych zajít na kožní? Nebo dobrat Biseptol a uvidíme co dál? Jinou alternativní metodu? Děkuji za rady.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.08.12 13:22
 
avatar

Za doktorem bych určitě zašla. I když Vás přítelkyně nepodvádí, nevíte, co si přinesla z minulého vztahu - mohla být něčím nakažená a přenést to na Vás. Kapička nažloutlého výtoku a svědění může být klidně i kapavka - Mezi první příznaky patří pálení a řezání při močení (dysurie), časté močení během dne (polakisurie). Pozoruje se zarudnutí kolem ústí močové trubice a také běložlutavý výtok .

Případně je možné, že se Vám infekce vrátila, ony to pohlavní i jiné infekce velmi rády dělají. A co by na tom bylo dost nepříjemné, tak by byla nejspíše infikovaná i Vaše nová přítelkyně

doplněno 16.08.12 13:22:

Ano, klidně zajděte na kožní, pokud urolog nepomohl.

 
Od: okulele
Datum: 16.08.12 13:29
 

Děkuji za odpověď, kamarád kapavku měl a to co popisoval, to určitě krom toho výtoku lehkého nemám. Přítelkyně byla na gynekologii a je prý úplně zdravá po téhle stránce, důvěryhodnost je věc druhá. Takže nejspíš zajdu na to kožní tedy. Osobně si říkám, že to je nějaká alergie nebo tak něco, před 2. lety jsem měl přítelkyni 4roky a nic takového mě nepotkalo, pak jsem měl pár slečen, ale krom jedné vždy s ochranou a po té bez ochrany se to začlo projevovat. Pak opět s ochranou a vše v pořádku, teď bez ochrany s přítelkyní dlouhodobější a problém je tu zase.

Od: polinek*
Datum: 16.08.12 13:28
 

,,jo běžte,,já jsem dnes zrovna četla,kolik stouplo kapavky a syfilisu u nás. Asi jsem vás nepotěšila ,,,je mi líto

 
Od: drejdl*
Datum: 16.08.12 15:07
 

Nestrašte ho kapavkou. To, co popisuje, jsou příznaky lehké uretritidy, pokud by déle trvala, může přejít i v prostatitidu. Protože Biseptol mu zabral, tak je tam možná i infekce nějakým GRAMNEGATIVNÍM mikrobem,. což Neisserie gonorrhoeae jistě nejsou. Takže - urologický čaj, hodně pít. V případě zhoršení ad urologiam pro Nolicin nebo něco podobného.

 
Od: polinek*
Datum: 16.08.12 15:42
 

já ho nestraším,ale znala jsem jednu slečnu,a ta měla kapelu,a ta brala stále antibiotika od strachu ,že ji chytne. Tak nevím .píši jen to co jsem slyšela a viděla na pc i to mluvili v rozhlase..ale to neznamená že je to jeho případ ,,může to postihnout kohokoliv.

 
Od: okulele
Datum: 16.08.12 16:24
 

Pane jste si tím jistý? Já k doktorovi moc nechci, to je pravda, ale když bude zle, tak půjdu. Takže si myslíte, že není nutné chodit k doktorovi, jak ale potom vyřešit aby se to neopakovalo a co je důvodem? Protože jsem si docela jistý, že to je kvůli nechráněnému sexu. Každopádně děkuji za odpovědi

Datum: 17.08.12 09:50
 
avatar

Podle mne je nesmysl doporučovat domácí léčbu,když nevíme, co je to za nemoc. Doma se to může také zhoršit, protože to může být zcela něco jiného, než myslíte...

Určitě za doktorem.

doplněno 19.08.12 18:19:

K tomu Vám můžu říci jediné. Z minulého vztahu, kde mne partner podváděl, jsem si nejspíš do současného přinesla nějakou potvoru. 10x za rok zánět dole, rok a půl léčby. Teprve po dvou letech můžu říct, že se to zlepšilo. Nepodceňovala bych to.

 
Od: okulele
Datum: 17.08.12 12:59
 

Vím, kdyby to bylo popvé, tak letim k doktorovi jak minule, po 4letech jsem spal s jinou bez ochany a začlo to, doktor mě poslal k urologovi a ten nic nenašel, jen mírně citlivou prostatu, což ve 21 letech jsem nechápal.. Dal mi antibiotika Biseptol a vše se vyřešilo. Půl roku klid, zas jsem používal kondom. Teď jen cítím náběh na to samé když jsem se po půl roce vyspal bez ochrany a tak nechci hnát k doktorovi, určitě ne k urologovi. Zajdu si na to kožní nejspíš, řekl bych, že to bude nějaká alergie nebo tak něco na nevim jak to napsat, na ženské intimní místa když souložíme bez kondomu. Nevím.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.