Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Půjčka a smrt

Od: aspire* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den

Chci se zeptat, když jsem student a bude mi 21 myslíte že mi dají někde půjčku?...a nebo spíš jinak, když si najdu práci a vezmu si někde půjčku bez ručení nemovisti apod (nic nemám taky že :D ) a potom se mi něco stane... musela by to moje rodina vrátit když "nepříjme" dědictví?

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hop®
hodnocení

0x

Pokud se Ti něco stane... Občas jsou tyto půjčky podmíněny uzavřením životní pojistky... Kdo bude ručitelem?... Pokud by po Tobě rodiče odmítli dědit, nikdo by nic za Tebe neplatil, ale "půjčovny" tohle mívají ošetřené...

b
hodnocení

0x

Tahle vaše otázka se mi vůbec nelíbí, pokud v jiné otázce uvádíte: "Uvažuji už dlouho o sebevraždě, už mám místo i způsob aby to byla tutovka apod..."
poradte.cz/...
aspire*
hodnocení

no bohuzel uvazuju tak, ze pokud se nakonec rozhodnu to udelat,coz neni jiste tak bych si vzal pujcku ... aspon by z te me smrti neco bylo. Prece by rodina nic platit nemusela to je podle me blbost, jsem samostatna zodpovedna osoba a v nejakych pujcovnach nemusim myslim ani rucit, staci doklad o prijmu.

iz*

"Půjčovny" dokážou vymoct dlužné peníze i z mrtvého (= "došláply" by si na pozůstalé tak, že by rodina vrátila i to, byste si nepůjčil).

aspire*
hodnocení

a co ty vaše děti jak se ted mají? :) jestli nevadí že se ptám :)

iz*

Tak ze začátku se trochu různě protloukaly, práci sehnaly jenom na dohodu. Teď už mají práci s pracovní smlouvou a když za nimi zajdu, vidím, že je práce baví. To je podle mne v práci to nejlepší, co je mohlo potkat. Je otázka, jestli by po dokončení studia našly práci, která by je bavila stejně. Určitě by našly lépe placenou práci, ale podle mých zkušeností se jenom pro peníze nedá pracovat dlouho.