Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Práce v call centru

Od: whoemi odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, na prázdniny asi půjdu pracovat do call centra. Budu volat lidem a něco jim nabízet. Vím, že to není práce snů, ale potřebuju brigádu alespoň přes léto a něco si vydělat. A třeba i poznám jak jsem psychycky odolný :)

Chtěl bych se zeptat jestli máte nějaké zkušenosti osobní nebo z okruhu přátel a jestli máte nějaké rady a tipy. Cokoliv co by se mi tam mohlo hodit. Jak s lidmi nejlépe komunikovat, jak zvládat nevrlé lidi, jak lidi přesvědčovat, atd.

Také by mě zajímalo co se stane, když zákazník řekne že nemá zájem. Nemůžu zavěsit, ale nevím jestli můžu prostě číct: ok, nashledanou. To asi úplně takhle nejde.

Díky..

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Tak práce to není ani tak fyzicky namáhavá, ale spíše je to o psychologii. Těžko asi hledat nějaký univerzální recept. Mě se podařilo najít celkem spolehlivou metodu, jak se takových otravů zbavit. Dělám totiž práci, jejíž dost podstatnou součástí je komunikace se zákazníkem po telefonu. A když Vám zavolá takový ,,telešoper´´ zrovna v nejnevhodnější okamžik, tak většinou stroze odmítnu s tím, ať mé číslo okamžitě smaže z jejich databáze. Ale mnohdy volají když řídím ( ano, mám HF :) ) a to si většinou poslechnu úvod o tom, že je rozhovor monitorován a mám -li pár minut času. Tak odpovím, že jakožto servisák pracuji v hodinové sazbě, tudíž můj čas není zadarmo. A poprosím ho o bankovní spojení, kam za tu dobu strávenou konzultací mohu poslat fakturu, že za každou započatou hodinu účtujeme 1.500,- Kč (což - není zcela přesná částka, že :) ) . Zatím pokaždé vyměkl, omluvil se a zavěsil. Ale není to o tom, že bych byl nevrlý, nebo sprostý. Já mám svůj džob, on má svůj džob. To respektuji, ale to neznamená, že se s ním musím bavit.

 

martinaa*
hodnocení

2x

Svuj zazite z call centra popisuji zde

poradte.cz/...

 

hodnocení

0x
avatar inzinyrka

Na všechny Vaše otázky Vám odpoví zaměstnavatel - měl byste projít podrobným proškolením, co a kdy říci a co neříkat v žádném případě. Uvědomte si, že to, co budete říkat do telefonu, budete mít naučené nazpaměť (nebo možná napsané před sebou na papíře) a takřka na všechny možné hlášky od zákazníka budete mít předepsané, jak máte zareagovat.

Za sebe mohu říci, že mě zatím nikdy nic z toho, co mi nabízelo jakékoli call-centrum, nezaujalo. Obvykle slušně řeknu, že nemám zájem, a strašlivě mě nadzvednou takové ty otázky "Vy OPRAVDU nechcete zadarmo 100 volných minut (nebo něco jiného)?" Vždycky v tom slyším "ty jsi ale blbá, to přece není možné". Obvykle zvládnu bez emocí říci klidným tónem "ne" a říkám si, že příště ten telefonát utnu hned v zárodku. Chápu, že ten chudák na druhém konci drátu si to sám nevymyslel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]