Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Podminene vylouceni - lze?

Od: randomname odpovědí: 4 změna:
Dobry den, studuju na osmiletem gymnaziu, jsem v tercii. Rozbil jsem telefon jednomu studentovi (omylem) ale nepriznal se a zapiral. Byl jsem u reditele, sepsal to, rekl ze se to bude resit pri pedagogicke rade a dohodli jsme se, ze telefon uhradim. Doslechl jsem se od ostatnich studentu, ze poskozeny byl za reditelem, a ten rekl ze mam podminene vylouceni…
A tady jsou me otazky:
- mohu dostat podminene vylouceni i kdyz jsem v tercii (de facto v osme tride) a tudiz jsem nesplnil povinnou skolni dochazku?
- nemel by to reditel nejdriv oznamit me? Zatim mi nic neoznamil.
Ted si myslim, ze ostatni jen kecaji, ale nevim…

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

itcou
hodnocení

0x

Odpovědi:

1. Ano, můžeš. Pravidla vzdělávání jsou pro ZŠ a SŠ prakticky stejná. I na ZŠ jsou možné tyto formy trestu, resp. opatření.

2. Samozřejmě, první by to mělo být oznámeno tobě, resp. tvým rodičům, vzhledem k tomu, že jsi nezletilý.

Je možné, že si z tebe spolužáci jenom utahují, nicméně, pokud jsi lhal, tak si to nějakým způsobem zasloužíš vyžrat do posledního drobku.

hodnocení

0x

Nechápu, jak lze rozbít mobil "omylem". Ano jednou jsem ve Světlé nad Sázavou nastupovala do rychlíku. Chtěla jsem jet na Prahu. A nastoupila jsem do vlaku na Brno. To byl skutečně omyl, pořádný. Ale jak něco rozbít omylem, to nějak nepochopím.

Vyloučit tě mohou. Nevadí, že nemáš dodělané základní vzdělání. Přihlásíš se na nějakou klasickou základní školu tam co bydlíš a tu devítku dochodíš tam. V normální základce. Tím budeš mít splněnou základní docházku a budeš se moci rozhodnout, kam dál. A znovu se připravovat k přijímačkám.