Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

TEA- napsat reklamaci na tento příklad

Od: carol odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
Dostali jsme za úkol vypracovat tuto reklamaci a já si s tím moc nevím rady :/
Poradil byste mi někdo prosím nebo ukázal jak to má vypadat?
Děkuji

TEA- napsat reklamaci na tento příklad

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Tady jsou odkazy na stránky, kde jsou ukázky znění reklamace:

vzor-dopisu.cz/...

zbynekmlcoch.cz/...

Tady je odkaz na stránku, kde je ukázka odpovědi na reklamaci:

skrblik.cz/...


doplněno 16.03.21 21:29:

Tady je odkaz na další ukázku znění reklamace

sos-msk.cz/...

carol
hodnocení

Děkuji moc. Mohl/Mohla byste mi to prosím ukázat na papíře. Něco jsem napsala a chtěla bych si to zkontrolovat, abych to měla dobře.

 

hodnocení

0x

Možná by to učiteli/učitelce stačilo napsané nějak takto.


doplněno 17.03.21 07:03:

Václav Hrabánek

Opravy a renovace s.r.o.

Za Úžlabinou 23

47125 Jablonné v Podještědí

Ing. Julie Karasová

Hopstudio s.r.o.

IČ 32659845

Tel.č. 420 485352111

Uplatnění reklamace

Vážený pane Hrabánku,

Reklamuji provedení renovačních prácí, objednaných firmou Hopstudio s.r.o. - objednávkou č. 68/2020, jejíž kopie je přiložená v příloze emailu.

Dne 10.3.2021 pracovníci Vaší firmy dokončili renovační práce v prostoru dětského zábavního centra – umístěním posledních dekorací a sedacího nábytku.

S provedením zakázky ale nebylo provedeno zcela dle požadavků daných výše zmíněnou objednávkou. Protože židličky u stolků jsou nízké, tak se v těchto židličkách může pohodlně usadit jen malé dítě. Od 12.3.2021 , kdy byl zrenovovaný úsek zpřístupněn veřejnosti, mně bylo zasláno již několik stížností na nevhodnou výšku židliček.

Žádám o výmenu umístěných židliček za židličky se sedákem ve výšce 50 cm. Věřím, že reklamace bude vyřízena co nejdříve tak, aby při návštěvě zábavního centra byly spokojeny nejen děti, ale i jejich doprovod.

S pozdravem

Ing. Julie Karasová

jednatelka Hopstudio s.r.o.


reklamace1.docx12.05 kB

Otázka je, jestli by reálně taková reklamace mohla být uznána. Zástupce odběratele by měl dodávku zboží (popř. provedené dílo - byla li podepsána smlouva o dílo) převzít a před převzetím samozřejmě zkontrolovat provedení (kvalitu). Reklamovat lze samozřejmě tzv. skryté vady.

iz*

"S provedením zakázky ale nebylo provedeno zcela dle požadavků daných výše zmíněnou objednávkou."

Přiznám se, že kdyby dále nebyla specifikována výška sedáku židliček, nevěděla bych na místě zhotovitele, co Hopstudio vlastně reklamuje.

Jde-li o úkol do školy, doporučila bych jinou formulaci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]