Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Šel by takto očůrat systém?

Od: oblazek odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

měl bych jednu otázku ohledně systému školy.

Řekněme, že studuji určitou střední školu v prváku a ke konci roku propadám a nelze již dělat reparát, tudiž mám více než tři pětky. Jelikož jsem student dané školy do konce srpna, tak jsem vlastně furt v prváku na té škole.

Pak bych během prázdnin přestoupil na jinou sš a domluvil bych s ředitelem to, že budu dělat vyrovnávací zkoušky, zkoušky bych později zvládl a bych bych student té jiné školy a další školní rok bych šel tedy do druháku, jelikož jsem vyrovnávací zkoušky úspěšně složil.

Později bych z druháku přestoupil na původní sš a ředitel, pak by se to tedy opakovalo a já bych znovu dělal vyrovnávací zkoušky na původní školu, které bych také úspěšně zvládl.

Má otázka tedy je, pokud by se tak stalo, tak bych vlastně pokračoval ve druhém ročníku na původní škole?

Šlo by takto defakto očůrat systém, že kdybych propadal, tak bych přestoupil na jinou školu, složil bych zkoušky na té škole, abych mohl pokračovat ve druháku a pak bych přestoupil zpět na původní školu, znovu bych složil zkoušky a pokračoval na staré škole ve druháku, aniž bych opakoval ročník?

Rovnou říkám, že toto v plánu nemám, je mi jasné, že ředitel vyrovnávací zkoušky nemusí povolit a nemusí povolit ani přestup. Dále by to pak byla extrémní hromada učení a stálo by to spoustu času. Jen by mě to zajímalo čistě teoreticky, že by to vlastně mohlo jít.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Myslím, že by to nešlo... protože by to chování bylo natolik podezřelé, že by na to přišli.

Nemluvě o tom, že když nezvládáš učivo normálně, jak si můžeš být jistý, že bys zvládl rozdílové zkoušky?

Není jednodušší se učit pravidelně, než vymýšlet takovéhle hovadiny?

oblazek
hodnocení