Nejste přihlášen/a.
Studuju v druháku na střední a mám teďka strach abych nedostala důtku nebo nebyl nějaký problém do kterýho by se mohli zapojit rodiče, protože sou na tyhle věci hrozně přecitlivělí. Stalo se jen to, že jsem v pátek v davu na chodbě dost nešťastně šlápla kozačkou nějaké holce na nohu, tím podpatkem. Nic hroznýho se jí nestalo, jen má pohmožděný prsty a nárt myslím. Jenže hned přišla učitelka a začala to hrozně hrotit, že nejsem přezutá a proto jsem spůsobila úraz. V pondělí prý půjdu k řediteli a bude se řešit kázeňský postih za nepřezouvání, že jsem byla nevhodně obutá a porušuju hygienický a bezpečnostní nařízení. Dobře, občas se nepřezouvám i proto že mi to celý přijde jako buzerace, když musíme mít pantofle a nemůžem ani botasky. To snad ale nijak nesouvisí s tim, že někomu šlápnu omylem na nohu, a jako fakt nechápu, jaký hygienický a hlavně bezpečnostní nařízení jsem porušila. A co to je, že jsem byla nevhodně obutá? Nechápu v čem jsou kozačky nevhodná obuv. Jako to můžu pak říct u ředitele taky, že třeba angličtinářka je nevhodně obutá, protože chodívá v kozačkách. Přijde vám to taky jako blbost nebo se mám fakt bát?
Bát se nemusíš, ale měla by sis zvyknout, že pravidla jsou od toho, aby se dodržovala. Fakt je ten, že v předepsané obuvi by pravděpodobně k úrazu nedošlo. To, že spoustu věcí nechápeš, svědčí o tvé nevyzrálosti a dětinskosti. To, jak chodí obuti učitelé, se tě naprosto netýká, to není tvoje věc. Uč se zodpovědnosti za své chování a své činy, v životě za ně budeš platit mnohem tvrději.
I tvoje reakce je reakcí umíněného dítěte. Omluvila jsi se a považuješ to za vyřízené? Takhle to opravdu v životě nechodí.
Zamyslet se. Nad tím, jestli na těch pravidlech nebo na mínění druhých přece jenom něco není.