Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Můžu zaznamenávat komunikaci se zákazníkem?

Od: petreshop odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

provozujeme eshop. Často se potýkáme s nevrlými zákazníky, kteří jsou do telefonu protivní. Můžeme mít na mobilu aplikaci, která zaznamenává celý rozhovor bez předchozího upozornění? Záznamy nikde šířit nebudeme. Jde spíše o to, pokud člověk v telefonu vyhrožuje, zda mu teprve v tento moment můžeme říct, jestli je si vědom toho, že tento telefon může být nahráván. Nebo snad musí ta kouzelná věta o možnosti nahrávaného hoboru začít před samotnou komunikací?

Děkuji za odpověď

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar jethro

Ano. Existuje usnesení Ústavního soudu, podle kterého lze zaznamenávat vlastní telefonní hovory, a to i bez upozornění protistrany.

Usnesení ústavního soudu I.ÚS 191/05 ze dne 13. 9. 2006:
Je nepochybné, že každý má právo zaznamenávat své vlastní telefonické hovory. (...) existuje obecná povědomost o tom, že telefonát může být technickou cestou druhým účastníkem zaznamenáván. Pokud pak volající přesto telefonát za těchto předpokladů uskutečňuje, lze dovozovat, že tím konkludentně souhlasí i s možným pořízením zvukového záznamu tohoto telefonátu.
Zdroj: poradte.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]